SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
poll-
Dirk heeft een oorbelletje.quote:Op maandag 16 december 2024 22:06 schreef De_Kraam het volgende:
Terror Dirk wil niks van dat homosuele gedoe.
Katwijked.quote:Op maandag 16 december 2024 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dirk heeft een oorbelletje.
Volgens van Dongen is ie totaal contactgestoord en kan je er echt geen enkel gesprek mee voerenquote:Op maandag 16 december 2024 22:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Elk jaar ladderzat opkomen met een nieuw soul nummer, vermakelijke act
Dat zal wel lekker klikken met de bipolaire Menziesquote:Op maandag 16 december 2024 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens van Dongen is ie totaal contactgestoord en kan je er echt geen enkel gesprek mee voeren
Nou zip..quote:Op maandag 16 december 2024 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En thuis met een AR-15 schieten.
Net AT hier in de buurt. Ghettogenot.quote:Op maandag 16 december 2024 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En thuis met een AR-15 schieten.
Het licht was aan.quote:
Omdat ie dik is of omdat ie dronken is?quote:Op maandag 16 december 2024 22:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gates blijft nauwelijks overeind staan
Ja!quote:Op maandag 16 december 2024 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ie dik is of omdat ie dronken is?
Ik geef die eer aan Kirk Bevins.quote:Op maandag 16 december 2024 22:10 schreef The_Undertone het volgende:
Menzies lijkt de meest nuchtere op het podium, dat dit kan.
quote:
Fallon kookt goedquote:Op maandag 16 december 2024 22:12 schreef De_Kraam het volgende:
Die Menzies is ook wel kapot dik geworden zeg.
Maakt niet uit.quote:Op maandag 16 december 2024 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zatlap kan ook niet rekenen
Evolueert in Ricky Evans.quote:Op maandag 16 december 2024 22:12 schreef De_Kraam het volgende:
Die Menzies is ook wel kapot dik geworden zeg.
Voor een bepaald spelletje?quote:Op maandag 16 december 2024 22:14 schreef Slobeend het volgende:
Menzies, Scutt en Nijman mogen ver komen van mij.
Eerst een enorme uitschieter de 4 in en daarna 2x een 100+ finish gooienquote:
Nee, ben bang in het donker.quote:
Nee. Goed jaar gehad, dan is het ook leuk als ze ver komen op het WK.quote:Op maandag 16 december 2024 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor een bepaald spelletje?
Bij Sky Luke Hitler of Sherrockquote:
quote:Op maandag 16 december 2024 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Evolueert in Ricky Evans.
quote:Evans ziet nog een andere reden die hem belet om succes te boeken. "Ik moet dringend wat gewicht verliezen. Vooral op lange dagen, tijdens de Players Championships en op de European Tour, heb ik er last van. Ik ben sneller uitgeput en sta ook vaak enorm te zweten. Ik zou een voorbeeld moeten nemen aan Luke Humphries, hij wordt niet voor niets 'Cool Hand Luke' genoemd, hem zie je nooit zweten."
"Maar mijn probleem is dat ik het altijd wel even volhoud, maar dan snel weer oude gewoontes begin op te pikken. Er is zoveel dat je moet doen, maar ik doe momenteel niet de juiste dingen. Ik moet het leren volhouden en als ik er dan het effect van zie, dan raak ik misschien nog meer gemotiveerd om het vol te houden."
Rest van het jaar opgeborgen naast de dominomus.quote:Op maandag 16 december 2024 22:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sowieso laten ze die elk jaar los. Anders is het er niet compleet.
Vanuiteraardsprekendquote:
Sneldarts genot.quote:Op maandag 16 december 2024 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Evolueert in Ricky Evans.
Nee dat was dacht ik volgens Gurney omdat wij het drt setje zijnquote:Op maandag 16 december 2024 22:08 schreef Anneloos het volgende:
Jij bent toch menzies @:wereldgozer? Qua posts?
Jeetjequote:Op maandag 16 december 2024 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:coco
Nijman staat zesde bij de bookmakers.
https://www.oddschecker.com/darts/pdc-world-championship/winner
En de doif van Toon Hermansquote:Op maandag 16 december 2024 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Rest van het jaar opgeborgen naast de dominomus.
Beau Greaves 200.0, dat is een odd waar ik wel voor wil gaan!quote:Op maandag 16 december 2024 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Dongen rakelt wel nog een anekdote van vorig jaar op. "Op een toernooi was mijn vader aanwezig en hij vroeg aan Gates hoe het met hem ging. Hij liep mijn vader gewoon straal voorbij en weigerde hem ook de hand te schudden. Zo is hij gewoon. Toen hij de eerste keer actief was op het WK Darts vonden veel mensen hem een sympathieke gozer, maar daar keken ze in de USA raar van op. Ach, er zijn veel verhalen over hem", lacht Van Dongen.quote:
Ik ga geld inzetten op Steve Beaton of de al uitgeschakelde Bellmont.quote:Op maandag 16 december 2024 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Beau Greaves 200.0, dat is een odd waar ik wel voor wil gaan!
Spa roodquote:Op maandag 16 december 2024 22:21 schreef Anneloos het volgende:
Zware kater morgenwat dronken jullie vanavond?
Ik ben geen alcoholist, derhalve niets. Het is maandag.quote:Op maandag 16 december 2024 22:21 schreef Anneloos het volgende:
Bij Unibet staat De Decker op 26,0. Net een lagere odd dan Wessel.quote:Op maandag 16 december 2024 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga geld inzetten op Steve Beaton of de al uitgeschakelde Bellmont.
True en terecht.quote:Op maandag 16 december 2024 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben geen alcoholist, derhalve niets. Het is maandag.
Dat is wel erg overdreven. Zou vooral Cross veel hoger inschatten, maar ook Dobey, Bunting of zelfs Chokenall.quote:Op maandag 16 december 2024 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik dronk momenteel water.quote:Op maandag 16 december 2024 22:21 schreef Anneloos het volgende:
Thee, ik heb een verkoudheidje waar ik spoedig van af wil.quote:Op maandag 16 december 2024 22:21 schreef Anneloos het volgende:
Oh nee! Zeer pijnlijk.. sterktequote:Op maandag 16 december 2024 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dronk momenteel water.
Ook om mijn tong te verdoven waar ik net bij het eten van een salmiaknapoleon op gebeten heb,
Spa Roodquote:Op maandag 16 december 2024 22:21 schreef Anneloos het volgende:
Da kompt ook omdat hij in het open kwart zit.quote:Op maandag 16 december 2024 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Cross en Bunting zitten in het brekket bij Littler en Humphries.quote:Op maandag 16 december 2024 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel erg overdreven. Zou vooral Cross veel hoger inschat, maar ook Dobey, Bunting of zelfs Chokenall.
Ik ga dit manifesteren.quote:Op maandag 16 december 2024 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Thee, ik heb een verkoudheidje waar ik spoedig van af wil.
Morgen trekken we wat lekkers open
Ja bedankt wim ik ben te laatquote:Op maandag 16 december 2024 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Da kompt ook omdat hij in het open kwart zit.
Dank voor deze blijk van medelevenquote:
Maar alsnog een bijzonder gegeven, aangezien Nijman natuurlijk n WK-wedstrijdje hep gespeeld ooit.quote:Op maandag 16 december 2024 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Da kompt ook omdat hij in het open kwart zit.
Dan blijf ik aan de gang. Bij iedere nieuwe OP werkt het niet meer.quote:Op maandag 16 december 2024 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:coco repareer die poll in de OP eens. Werken voor je kk geld.
Heeft Nijman niet nog nooit een partij op TV gewonnen?quote:Op maandag 16 december 2024 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
BLIJVEN DONERENquote:Op maandag 16 december 2024 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan blijf ik aan de gang. Bij iedere nieuwe OP werkt het niet meer.
Werkvoorziening, ik zie het probleem niet!quote:Op maandag 16 december 2024 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan blijf ik aan de gang. Bij iedere nieuwe OP werkt het niet meer.
En ook niet bepaald onverslaanbaar is. Die gaat toch gewoon een keer choken. Die komt echt niet in de halve finale.quote:Op maandag 16 december 2024 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar alsnog een bijzonder gegeven, aangezien Nijman natuurlijk n WK-wedstrijdje hep gespeeld ooit.
Wat een pauper.quote:Op maandag 16 december 2024 22:24 schreef Anneloos het volgende:
Ik ben gelukkig bijna thuis. @:wereldgozer helpen aan een stream.
Standaarddrinker Anneloosquote:Op maandag 16 december 2024 22:21 schreef Anneloos het volgende:
Werken moet in je aard liggen.quote:Op maandag 16 december 2024 22:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik verdien de knaken thuis, dus heb ik de stream.
Die man kan niks zelf.quote:Op maandag 16 december 2024 22:24 schreef Anneloos het volgende:
Ik ben gelukkig bijna thuis. @:wereldgozer helpen aan een stream.
Ik zei het toch @onlogischquote:Op maandag 16 december 2024 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Het kan nog erger dus. @:doevelaer @:slobeend
Dit is geil.quote:Op maandag 16 december 2024 22:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik verdien de knaken thuis, dus heb ik de stream.
Over onder de plak gesproken, mijn vriendin wil heel graag dat ik naar bed kom.quote:Op maandag 16 december 2024 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Het kan nog erger dus. @:doevelaer @:slobeend
Janlul.com godenquote:Op maandag 16 december 2024 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon erbij via skygoden hoor
Hoe is het met Wayne.quote:Op maandag 16 december 2024 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon erbij via skygoden hoor
quote:Op maandag 16 december 2024 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over onder de plak gesproken, mijn vriendin wil heel graag dat ik naar bed kom.
Ik sluit af voor vanavond vrienden, ik zie jullie morgenmiddag wellicht
Tong erop, hupsakeeequote:Op maandag 16 december 2024 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bookmakers geven weinig om hoeveel kans iemand daadwerkelijk heeft. Die willen gewoon ongeveer evenveel winst bij elke uitkomst, dus als er veel mensen op Wessel inzetten daalt die notering automatisch. En Wessel is natuurlijk de onbekende factor, met goede cijfers om dat te onderbouwen. Veel mensen zetten op dat soort hypes in. Daarom staat Littler bijvoorbeeld ook een stuk lager dan Humphries.quote:Op maandag 16 december 2024 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar alsnog een bijzonder gegeven, aangezien Nijman natuurlijk n WK-wedstrijdje hep gespeeld ooit.
Oke @Doevelaerquote:Op maandag 16 december 2024 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Persoon A heeft geen ruggengraat. Of wat is je punt?quote:Op maandag 16 december 2024 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
Persoon A vindt iets leuk
Persoon B vindt Persoon A leuk
Stop met dat wat je leuk vindt, persoon A.
Ik begrijp dat nooit zo.
Dat je mensen lekker hun eigen dingen moet laten doen.quote:Op maandag 16 december 2024 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Persoon A heeft geen ruggengraat. Of wat is je punt?
Bier.quote:Op maandag 16 december 2024 22:21 schreef Anneloos het volgende:
Ik wil eigenlijk vooral even een goede nacht slapen, dit weekend veel gefeest, een vervelende rochel in mijn keel en morgen wil ik natuurlijk fris en fruitig zijnquote:
Geniet van je verjaardag morgen makker.quote:Op maandag 16 december 2024 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk vooral even een goede nacht slapen, dit weekend veel gefeest, een vervelende rochel in mijn keel en morgen wil ik natuurlijk fris en fruitig zijn
quote:Op maandag 16 december 2024 22:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een aantal users hier zijn anti-bef
Koert_hoest.mp4quote:Op maandag 16 december 2024 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk vooral even een goede nacht slapen, dit weekend veel gefeest, een vervelende rochel in mijn keel en morgen wil ik natuurlijk fris en fruitig zijn
Ja precies. Persoon A heeft geen ruggengraat.quote:Op maandag 16 december 2024 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat je mensen lekker hun eigen dingen moet laten doen.
Hoi Koerd!quote:Op maandag 16 december 2024 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vervelende rochel in mijn keel
En dan openen met een T20quote:Op maandag 16 december 2024 22:32 schreef wimderon het volgende:
Waarom ga je op 120 voor de 18 met de laatste pijl?
Wegbezuinigd.quote:Op maandag 16 december 2024 22:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zouden ze bij Viaplee ook een snackoventje hebben
quote:Op maandag 16 december 2024 22:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zo klinkt @:GurneyIsBestOke
https://streamable.com/gg5kx2
wimderon productie!
Marshmallows op stokje in vuurtje in studioquote:Op maandag 16 december 2024 22:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Wattimena nooit te gast is?quote:Op maandag 16 december 2024 22:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beide, schat ik zo in.quote:Op maandag 16 december 2024 22:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het IQ komt niet boven de 70 uit. Of zwaar alcoholistisch
quote:Op maandag 16 december 2024 22:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
wimderon productie!
[..]
wimderon productie!
A van Amstel, B van Budweiser, C van Carlsbergquote:
De D van Duvelquote:Op maandag 16 december 2024 22:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
A van Amstel, B van Budweiser, C van Carlsberg
Allemaal smerige pilsenersquote:Op maandag 16 december 2024 22:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
A van Amstel, B van Budweiser, C van Carlsberg
@Old_Palquote:Op maandag 16 december 2024 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Met welk account zou @:poepz0r aan het posten zijn? Niet met @:poepz0r in ieder geval.
@ikweethetooknietquote:Op maandag 16 december 2024 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Met welk account zou @:poepz0r aan het posten zijn? Niet met @:poepz0r in ieder geval.
Fomento Econmico Mexicano heeft 14,8% aandelen in Heineken.quote:
Zou jij denken?quote:Op maandag 16 december 2024 22:42 schreef The_Undertone het volgende:
Menzies heeft veel te veel pijlen nodig op de dubbels
Choken heet dat.quote:Op maandag 16 december 2024 22:42 schreef The_Undertone het volgende:
Menzies heeft veel te veel pijlen nodig op de dubbels
Die ligt al in bedquote:Op maandag 16 december 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Dr. Fles ook nog niet gezien vanavond?
Die ging om 21:10 naar bedquote:Op maandag 16 december 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een treurige hansworst is me dat dan.quote:Op maandag 16 december 2024 22:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die ging om 21:10 naar bed
Verrassend: ging vroeg slapen.quote:Op maandag 16 december 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2024 22:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 16 december 2024 22:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit is gespeeldquote:Op maandag 16 december 2024 22:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Menzies heeft een gigantisch probleem.
Aiiiiiiiquote:Op maandag 16 december 2024 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
1. Thibault Tricole (R1) (2) - 2
2. Wesley Plaisier
3. Cameron Menzies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |