Nee. Goed jaar gehad, dan is het ook leuk als ze ver komen op het WK.quote:Op maandag 16 december 2024 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor een bepaald spelletje?
Bij Sky Luke Hitler of Sherrockquote:
quote:Op maandag 16 december 2024 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Evolueert in Ricky Evans.
quote:Evans ziet nog een andere reden die hem belet om succes te boeken. "Ik moet dringend wat gewicht verliezen. Vooral op lange dagen, tijdens de Players Championships en op de European Tour, heb ik er last van. Ik ben sneller uitgeput en sta ook vaak enorm te zweten. Ik zou een voorbeeld moeten nemen aan Luke Humphries, hij wordt niet voor niets 'Cool Hand Luke' genoemd, hem zie je nooit zweten."
"Maar mijn probleem is dat ik het altijd wel even volhoud, maar dan snel weer oude gewoontes begin op te pikken. Er is zoveel dat je moet doen, maar ik doe momenteel niet de juiste dingen. Ik moet het leren volhouden en als ik er dan het effect van zie, dan raak ik misschien nog meer gemotiveerd om het vol te houden."
Rest van het jaar opgeborgen naast de dominomus.quote:Op maandag 16 december 2024 22:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sowieso laten ze die elk jaar los. Anders is het er niet compleet.
Vanuiteraardsprekendquote:
Sneldarts genot.quote:Op maandag 16 december 2024 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Evolueert in Ricky Evans.
Nee dat was dacht ik volgens Gurney omdat wij het drt setje zijnquote:Op maandag 16 december 2024 22:08 schreef Anneloos het volgende:
Jij bent toch menzies @:wereldgozer? Qua posts?
Jeetjequote:Op maandag 16 december 2024 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:coco
Nijman staat zesde bij de bookmakers.
https://www.oddschecker.com/darts/pdc-world-championship/winner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |