Hoe is het met Wayne.quote:Op maandag 16 december 2024 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon erbij via skygoden hoor
quote:Op maandag 16 december 2024 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over onder de plak gesproken, mijn vriendin wil heel graag dat ik naar bed kom.
Ik sluit af voor vanavond vrienden, ik zie jullie morgenmiddag wellicht
Tong erop, hupsakeeequote:Op maandag 16 december 2024 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bookmakers geven weinig om hoeveel kans iemand daadwerkelijk heeft. Die willen gewoon ongeveer evenveel winst bij elke uitkomst, dus als er veel mensen op Wessel inzetten daalt die notering automatisch. En Wessel is natuurlijk de onbekende factor, met goede cijfers om dat te onderbouwen. Veel mensen zetten op dat soort hypes in. Daarom staat Littler bijvoorbeeld ook een stuk lager dan Humphries.quote:Op maandag 16 december 2024 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar alsnog een bijzonder gegeven, aangezien Nijman natuurlijk één WK-wedstrijdje hep gespeeld ooit.
Oke @Doevelaerquote:Op maandag 16 december 2024 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Persoon A heeft geen ruggengraat. Of wat is je punt?quote:Op maandag 16 december 2024 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
Persoon A vindt iets leuk
Persoon B vindt Persoon A leuk
Stop met dat wat je leuk vindt, persoon A.
Ik begrijp dat nooit zo.
Dat je mensen lekker hun eigen dingen moet laten doen.quote:Op maandag 16 december 2024 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Persoon A heeft geen ruggengraat. Of wat is je punt?
Bier.quote:Op maandag 16 december 2024 22:21 schreef Anneloos het volgende:
Zware kater morgenwat dronken jullie vanavond?
Ik wil eigenlijk vooral even een goede nacht slapen, dit weekend veel gefeest, een vervelende rochel in mijn keel en morgen wil ik natuurlijk fris en fruitig zijnquote:
Geniet van je verjaardag morgen makker.quote:Op maandag 16 december 2024 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk vooral even een goede nacht slapen, dit weekend veel gefeest, een vervelende rochel in mijn keel en morgen wil ik natuurlijk fris en fruitig zijn
quote:Op maandag 16 december 2024 22:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een aantal users hier zijn anti-bef
Koert_hoest.mp4quote:Op maandag 16 december 2024 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk vooral even een goede nacht slapen, dit weekend veel gefeest, een vervelende rochel in mijn keel en morgen wil ik natuurlijk fris en fruitig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |