Komt me wel vaag bekend voor maar kan er geen label op plakken.quote:
Ben je nog aanspreekbaar?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:52 schreef MadMaster het volgende:
In my suitcase…
Net terug van de kerstborrel.
Bonsoirquote:Op donderdag 19 december 2024 20:52 schreef MadMaster het volgende:
In my suitcase…
Hoi Mad.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:52 schreef MadMaster het volgende:
In my suitcase…
100%, van 3 cola zero ga je niet veel gekke dingen doen.quote:
Keurig hoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
100%, van 3 cola zero ga je niet veel gekke dingen doen.
Ben wel wat schor, de muziek was nogal luid…
Nee, die jetlg is wel verdwenen…quote:Op donderdag 19 december 2024 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Mad.
Hoop dat het gezellig was.
Dan nu maar slapen.
Ben je dan alweer aan het werk, of voorlopig nog vrij?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die jetlg is wel verdwenen…
Ik ben sinds maandag weer aan het werk…quote:Op donderdag 19 december 2024 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je dan alweer aan het werk, of voorlopig nog vrij?
Dat is snel.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben sinds maandag weer aan het werk…
Alvast veel plezier!quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond kerst met Ellen Ten Damme in het DeLaMar theater, dus misschien hier weer 3 songs meeluisteren ergens aan het eind van de avond…
Het zal hier ook nog steeds wel drukker zijn als er gedraaid wordtquote:
Ja vanavond is er weer een show las ik.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zal hier ook nog steeds wel drukker zijn als er gedraaid wordt
Ik ben hier ook tig jaar niet meer geweest. Shame on mequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja vanavond is er weer een show las ik.
Mooi dat R49 nog bestaat
Tijd om terug te kerenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben hier ook tig jaar niet meer geweest. Shame on me
Eerst ook Top 2000 tijdquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tijd om terug te keren
Ik ga rond 18:30 uur beginnen, misschien al om 18:00 uur (maar dat meld ik dan nog). En vanaf 21:00 uur draait Melting Golden Oldies; momenteel 80s-muziek.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja vanavond is er weer een show las ik.
Mooi dat R49 nog bestaat
Ahh goed te lezen dat melting nog actief isquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga rond 18:30 uur beginnen, misschien al om 18:00 uur (maar dat meld ik dan nog). En vanaf 21:00 uur draait Melting Golden Oldies; momenteel 80s-muziek.
Long time no seequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jooo goeiemiddag allemaal. Lang geleden.
Vooraf-track rond 18:22 uurquote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Saturday Before Christmas
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik ben er bij als ik geen film ga kijken met mijn maquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:26 schreef livelink het volgende:
Ik ben er. Ben wel toe aan een rave. Heb vandaag mijn kerstboom opgezet, dus tijd voor even wat anders.
Alex Christensen & The Berlin Orchestra feat. Sophie Ellis-Bextor - Sweet Dreams (Are Made Of This)
Oei, strijkers. Ik ga eens denken aan een verzoekje in die richting.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:31 schreef DJ11 het volgende:
Aan strijkers - en dan doel ik niet op het vuurwerk en ook niet op mensen die huishoudelijk werk met kleding doen - vanavond geen gebrek. Deze kerstige* uitzending begint met:Alex Christensen & The Berlin Orchestra feat. Sophie Ellis-Bextor - Sweet Dreams (Are Made Of This)
Lastig wel, maar ik ga mijn best doen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:33 schreef DJ11 het volgende:
Het is vanavond een reguliere uitzending. In die zin dat het allemaal een beetje kerstig / winters is, zonder al te veel cliché-nummers. Verzoekjes / suggesties - liefst een beetje passend bij de sfeer - zijn welkom via DM, uiteraard
Klinkt heel prima wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:35 schreef DJ11 het volgende:
Niet zo'n bekende band, maar dat zegt natuurlijk nietsThirteen Senses - The Loneliest Star
Dire Straits - Lady Writer
Howard Jones - Things Can Only Get Better
Je weet het nooit met Melting natuurlijk.quote:
D:Ream - Things Can Only Get Better (D:Reamix edit)
Ja, maar of het heel realistisch is...quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:46 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer die je wist dat ging komen... in Same Title, Different SongD:Ream - Things Can Only Get Better (D:Reamix edit)
Leek me gezien de toestand in de wereld wel toepasselijk![]()
Het is in elk geval een hoopvol liedjequote:Op zaterdag 21 december 2024 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar of het heel realistisch is...
Dat zeker. En die moeten we er ook maar in houden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is in elk geval een hoopvol liedje
Strijkers zijn geen thema hoorquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:51 schreef livelink het volgende:
Er zit geen strijkorkest bij, maar ik moest toch aan dit nummer denken toen ik aan een strijkorkest dacht.
Skuth - Gratis
Hozier - Take Me To Church
Ja, iedere keer als ik het hoor vind ik het weer mooi. Toch zoek ik het zelf nooit op.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:58 schreef DJ11 het volgende:
Uit de top-10 van mijn jaarlijst in 2013, terwijl het in Nederland pas een 2014 een hit werd. Blijft prachtig:Hozier - Take Me To Church
Bobby Bazini - Waterfallin'
Ik heb echt geen flauw idee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Over jaarlijsten gesproken....
Dit is alweer de laatste reguliere DJ11-uitzending van dit jaar. Op maandag 30 december volgt de jaarlijst. Dan komt er een opvolger voor deze plaat, die vorig jaar op #1 stond in mijn lijst:Bobby Bazini - Waterfallin'
Wie / wat zal er dit jaar op #1 staan?
Des te leuker de verrassing. Ik ben er inmiddels zelf al wél over uit. Dat is ook weleens anders geweest rond deze tijd van het jaar.quote:
Welkom, gezelligquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:33 schreef DJ11 het volgende:
Het is vanavond een reguliere uitzending. In die zin dat het allemaal een beetje kerstig / winters is, zonder al te veel cliché-nummers. Verzoekjes / suggesties - liefst een beetje passend bij de sfeer - zijn welkom via DM, uiteraard
Ze zingen het zelf al. Ik kwam deze tegen. Kende het niet zo goed, maar vind het best mooi:quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:05 schreef Shii het volgende:
Spandau Ballet - och kom niet op het nummer....
Ik denk dat je geluk hebt als je volgende week overleeft. Dat niet gehonoreerde verzoekje is het minste van je problemen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:06 schreef Homijn het volgende:
Wordt mijn verzoekje ook eindelijk eens een keer gedraaid? Ik heb 'm nu al 46 weken op rij aangevraagd.
Ik zal eens kijken, later in deze uitzending. Ik beloof niks.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:06 schreef Homijn het volgende:
Wordt mijn verzoekje ook eindelijk eens een keer gedraaid? Ik heb 'm nu al 46 weken op rij aangevraagd.
Spandau Balletquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze zingen het zelf al. Ik kwam deze tegen. Kende het niet zo goed, maar vind het best mooi:
Spandau Ballet - Round And Round (single version)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |