feelgoodmovie; film die een goed gevoel geeft. film die de kijker een goed gevoel geeft, meestal een film met een niet erg complexe of diepzinnige thematiek en een goede afloopquote:Op donderdag 19 december 2024 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je dan goed voelde omdat je het een leuke film vond.
Begrijp ik de term waarschijnlijk verkeerd.
Kan dus ook een horrorfilm zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
feelgoodmovie; film die een goed gevoel geeft. film die de kijker een goed gevoel geeft, meestal een film met een niet erg complexe of diepzinnige thematiek en een goede afloop
Nou, voor mijn nachtrust loopt het nooit echt goed af.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan dus ook een horrorfilm zijn.
Die lopen meestal ook goed af, toch? Dat de hoofdpersoon het overleefd of de slechterik vermoord?
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, voor mijn nachtrust loopt het nooit echt goed af.
quote:
Ik kijk eigenlijk ook geen horror meer.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kijk tegenwoordig geen horror meer.
Eigenlijk alleen science fiction, actie en thrillers. En komedie.
Olaquote:Op donderdag 19 december 2024 20:21 schreef brother52 het volgende:
Ik ben wel eens bij slechtere liedjes binnen komen vallen.
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:23 schreef brother52 het volgende:
A girl like you maar geen idee wie het zingt.
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola![]()
Edwyn Collins Girl like you
Wow..... lekker ruimtelijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
We zagen deze week bij Binnenstebuiten dat de monumentale school waar mijn opa meer dan 40 jaar onderwijzer (en de laatste tien jaar ofzo ook hoofd der school)was is verbouwd tot woonhuis https://binnenstebuiten.k(...)meter-hoge-kerstboom
Mooi, maar wat een werk om dat zo te verbouwen, zeg.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
We zagen deze week bij Binnenstebuiten dat de monumentale school waar mijn opa meer dan 40 jaar onderwijzer (en de laatste tien jaar ofzo ook hoofd der school)was is verbouwd tot woonhuis https://binnenstebuiten.k(...)meter-hoge-kerstboom
Tja, dit zou ik in deze tijd categoriseren als een AI-songquote:
Ik denk dat ze stiekem allang dood is.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:33 schreef brother52 het volgende:
Hoe oud zou cher inmiddels zijn? 160 of zoiets?
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:33 schreef brother52 het volgende:
Ach ja, dit vind ik nog wel een prima nummer eigenlijk van Madonna.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:33 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, die zie je ook nooit in de volle zon lopen.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ze is het jongste zusje van Keith Richards
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, die zie je ook nooit in de volle zon lopen.
Ik bedoel van die 2.quote:
Ze wint toch wel op punten van Cher vind ik met dit nummer.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik bedoel van die 2.
En heb jij geluk.... want ik wilde Maria straks nog draaien.
Had al besloten dat ik je dat niet aan kon doen. Celine Dion ook overgeslagen trouwens.
Dat zou inderdaad wel heel erg gemeen zijn geweest. Allevier in 2 uurtjes tijd.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik bedoel van die 2.
Had al besloten dat ik je dat niet aan kon doen. Celine Dion ook overgeslagen trouwens.
Heel fijn, mijn dank is groot 🙏quote:Op donderdag 19 december 2024 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik bedoel van die 2.
Ik vind het nog steeds wel een fijn nummer eigenlijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:40 schreef brother52 het volgende:
Valt me nu op dat dit wel heel erg slecht is ingezongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |