Ja, maar of het heel realistisch is...quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:46 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer die je wist dat ging komen... in Same Title, Different SongD:Ream - Things Can Only Get Better (D:Reamix edit)
Leek me gezien de toestand in de wereld wel toepasselijk![]()
Het is in elk geval een hoopvol liedjequote:Op zaterdag 21 december 2024 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar of het heel realistisch is...
Dat zeker. En die moeten we er ook maar in houden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is in elk geval een hoopvol liedje
Strijkers zijn geen thema hoorquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:51 schreef livelink het volgende:
Er zit geen strijkorkest bij, maar ik moest toch aan dit nummer denken toen ik aan een strijkorkest dacht.
Skuth - Gratis
Hozier - Take Me To Church
Ja, iedere keer als ik het hoor vind ik het weer mooi. Toch zoek ik het zelf nooit op.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:58 schreef DJ11 het volgende:
Uit de top-10 van mijn jaarlijst in 2013, terwijl het in Nederland pas een 2014 een hit werd. Blijft prachtig:Hozier - Take Me To Church
Bobby Bazini - Waterfallin'
Ik heb echt geen flauw idee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Over jaarlijsten gesproken....
Dit is alweer de laatste reguliere DJ11-uitzending van dit jaar. Op maandag 30 december volgt de jaarlijst. Dan komt er een opvolger voor deze plaat, die vorig jaar op #1 stond in mijn lijst:Bobby Bazini - Waterfallin'
Wie / wat zal er dit jaar op #1 staan?
Des te leuker de verrassing. Ik ben er inmiddels zelf al wél over uit. Dat is ook weleens anders geweest rond deze tijd van het jaar.quote:
Welkom, gezelligquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:33 schreef DJ11 het volgende:
Het is vanavond een reguliere uitzending. In die zin dat het allemaal een beetje kerstig / winters is, zonder al te veel cliché-nummers. Verzoekjes / suggesties - liefst een beetje passend bij de sfeer - zijn welkom via DM, uiteraard
Ze zingen het zelf al. Ik kwam deze tegen. Kende het niet zo goed, maar vind het best mooi:quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:05 schreef Shii het volgende:
Spandau Ballet - och kom niet op het nummer....
Ik denk dat je geluk hebt als je volgende week overleeft. Dat niet gehonoreerde verzoekje is het minste van je problemen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:06 schreef Homijn het volgende:
Wordt mijn verzoekje ook eindelijk eens een keer gedraaid? Ik heb 'm nu al 46 weken op rij aangevraagd.
Ik zal eens kijken, later in deze uitzending. Ik beloof niks.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:06 schreef Homijn het volgende:
Wordt mijn verzoekje ook eindelijk eens een keer gedraaid? Ik heb 'm nu al 46 weken op rij aangevraagd.
Spandau Balletquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze zingen het zelf al. Ik kwam deze tegen. Kende het niet zo goed, maar vind het best mooi:
Spandau Ballet - Round And Round (single version)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |