SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik ben van plan weer wat vaker een algemene draaibeurt te verzorgen, dus hou deze topicreeks in de gaten… ❗❗❗❗quote:Op zondag 15 december 2024 18:33 schreef DJ11 het volgende:
Spijtig genoeg is het me ontgaan dat er een uitzending was. Hopelijk de volgende keer beter.
Ja, zal ik doen. Ik had toevallig deze browser niet open (Firefox), maar wel Chrome. Ik hoop de volgende weer mee te kunnen pakken.quote:Op zondag 15 december 2024 18:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben van plan weer wat vaker een algemene draaibeurt te verzorgen, dus hou deze topicreeks in de gaten… ‼‼‼
Ziet er vrolijk uit. En check voor de herkenning!quote:Op zondag 15 december 2024 18:09 schreef MadMaster het volgende:
Zoals ook gepost in het vorig topic:
Om je een beeld te geven hoe een kerstparade er op Curaçao uitziet:
Bekijk deze YouTube-video
De (klein)kinderen van onze vrienden liepen ook mee (en je herkent één iemand zeker)...
Hello de dag is alweer bijna voorbijquote:
Zeker. Nu nog even op visite en daarna naar bed.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello de dag is alweer bijna voorbij
O dat is lekker. Ga je nog wat doen?quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker. Nu nog even op visite en daarna naar bed.
Nog 2 daagjes werken en dan 2 weekjes vakantie.
Nee, lekker thuis blijven, denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker. Ga je nog wat doen?
Groot gelijk. Alquote:Op dinsdag 17 december 2024 18:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, lekker thuis blijven, denk ik.
Genieten van de rust en wat films/series kijken.
Goede reis alsnog.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:23 schreef livelink het volgende:
Ik schakel vanavond wat later in. Ben nog onderweg naar huis.
Ze zijn nog maar 2-en of 3-en, toch?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn fysio gaat naar hun concert binnenkort
Goede chauffeurquote:Op donderdag 19 december 2024 19:05 schreef livelink het volgende:
De bus scheurde aardig door. Clouseau - Domino of zo
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:05 schreef livelink het volgende:
De bus scheurde aardig door. Clouseau - Domino of zo
Ik heb geen idee, ik volg ze niet zo.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:06 schreef Melting het volgende:
Welkom Ddm en Symph.
[..]
Ze zijn nog maar 2-en of 3-en, toch?
quote:
Tja, dat helpt me niet. Kan wel gaan googelen natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2024 19:10 schreef Melting het volgende:
Deze is 12e geeindigd op het ESF van 1999.
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dat helpt me niet. Kan wel gaan googelen natuurlijk
Ik vond het erg op Gaia lijkenquote:Op donderdag 19 december 2024 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar ik snap waarom je dat zou raden.
Klopt. Deze was uit België.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:11 schreef livelink het volgende:
Er waren er 2 die op 12 zijn geëindigd
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:15 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik wel maar geen idee hoe het heet
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
Dit heb ik zeker weten wel eerder gehoord. Maar geen idee van naam van de artieste.
Wist je het al bij het toneelstukje?quote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Wist je het al bij het toneelstukje?
Ik herkende het toneelstukje, maar wist niet bij welk nummer het hoorde.quote:
Ik vind het wel een gaaf intro.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik herkende het toneelstukje, maar wist niet bij welk nummer het hoorde.
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:23 schreef livelink het volgende:
Phil Collins - Hold on to my heart
Onbekender nog dan de onbekende die we al gehad hebben?quote:
Dat klopt.quote:
quote:
Ik neem de honneurs wel voor jullie waar.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ik neem de honneurs wel voor jullie waar.
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:32 schreef livelink het volgende:
Ik voel me de komende twee weken echt de bewaker van het fort.
Dat is eigenlijk heel prima, vind ik.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dank je.
Van ons bedrijf hoef je niet veel te verwachten. Daar ligt bijna alles van stil.
Zelfs onze 2 fabrieken in België liggen 2 weken stil.
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zou je dan ook een extra beloning krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk heel prima, vind ik.
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]Niet meer dan terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:34 schreef livelink het volgende:
Alanis Morisette - You oughta know
Nee, de 27e hebben we een verplichte ATV en een lieve collega heeft besloten dat ze de 24e voor me zal invallen. Wat heel goed uitkomt, want op 1e Kerstdag krijg ik 20 mensen bij ons thuis. Dus het valt uiteindelijk wel mee.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:36 schreef Melting het volgende:
Moet jij elke dag (met uitzondering van de feestdagen) werken, livelink?
Dat is wel heel fijn jaquote:Op donderdag 19 december 2024 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, de 27e hebben we een verplichte ATV en een lieve collega heeft besloten dat ze de 24e voor me zal invallen. Wat heel goed uitkomt, want op 1e Kerstdag krijg ik 20 mensen bij ons thuis.
Dat is wel lief inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, de 27e hebben we een verplichte ATV en een lieve collega heeft besloten dat ze de 24e voor me zal invallen. Wat heel goed uitkomt, want op 1e Kerstdag krijg ik 20 mensen bij ons thuis.
De hele familie. Dus mijn ouders, broers en zus met kinderen + partners en inmiddels 2 kleinkinderen van mijn zus.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel lief inderdaad.
Maar 20 mensen?Wat dacht je.... ik heb toch tijd zat om voor een weeshuis te koken?
Je bent nogal wat van plan.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
De hele familie. Dus mijn ouders, broers en zus met kinderen + partners en inmiddels 2 kleinkinderen van mijn zus.
Ach ja, eten is besteld. Mijn man heeft gisteren al drinken ingeslagen. Maar ik moet nog wel ergens een kerstboom versieren en het huis opruimen/schoonmaken. En mijn man wil ook de tuin nog schoonmaken, want hij wil het daar ook gezellig maken. En dan is een weekend snel te kort, dus die dinsdag was wel heel fijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent nogal wat van plan.
Maar het zal vast gezellig worden.
Oh, dat scheelt een hoop.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, eten is besteld. Mijn man heeft gisteren al drinken ingeslagen. Maar ik moet nog wel ergens een kerstboom versieren en het huis opruimen/schoonmaken. En mijn man wil ook de tuin nog schoonmaken, want hij wil het daar ook gezellig maken. En dan is een weekend snel te kort, dus die dinsdag was wel heel fijn.
Oh yes. Komt ze ook al snel langs of pas met kerst?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:44 schreef livelink het volgende:
En mijn dochter komt morgen terug uit Thailand
Ook een fijne vooruitzicht.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:44 schreef livelink het volgende:
Ja, ik snap het wel. Ik vind Kerst ook eigenlijk het leukst als ik helemaal niets hoef en het niet verplicht gezellig moet zijn. Maar goed, voor mijn ouders is het wel heel belangrijk om allemaal samen te zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik sla kerst enzo het liefst over, maar dan gaat Symph klagen
Waarom vind je Kerst niets?quote:Op donderdag 19 december 2024 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik sla kerst enzo het liefst over, maar dan gaat Symph klagen
Verplciht gezellig zijn voor je zoon en dochter.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel. Ik vind Kerst ook eigenlijk het leukst als ik helemaal niets hoef en het niet verplicht gezellig moet zijn. Maar goed, voor mijn ouders is het wel heel belangrijk om allemaal samen te zijn.
Ze zou eerst meteen naar ons komen en ons helpen voor de Kerst, maar ze gaf aan dat ze haar vrienden echt heel erg gemist heeft en dat ze daar ook tijd voor vrij wil maken, dus nu komt ze pas met Kerst naar ons.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh yes. Komt ze ook al snel langs of pas met kerst?
Dan hebben jullie genoeg om bij te praten.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zou eerst meteen naar ons komen en ons helpen voor de Kerst, maar ze gaf aan dat ze haar vrienden echt heel erg gemist heeft en dat ze daar ook tijd voor vrij wil maken, dus nu komt ze pas met Kerst naar ons.
Hebben jullie wel een kerstboom? Ik twijfelde dit jaar heel erg. Het is alleen maar een sta-in-de-weg uiteindelijk. Maar goed. Hij is er en hij staat inmiddels binnen te wachten op wat lampjes en vogeltjes. Dus dat zal zaterdag wel gebeuren.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Versiering en kerstbomen zijn stom, overconsumptie ook
Tja, maar dat is natuurlijk ook met andere dingen zo. We zijn nou eenmaal een consumptie maatschappij.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Versiering en kerstbomen zijn stom, overconsumptie ook
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:44 schreef livelink het volgende:
Kende het wel, maar wist het echt niet te benoemen.quote:
Helaas.... ze komen uit Guadeloupe.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Kende het wel, maar wist het echt niet te benoemen.
Dit ken ik niet, maar gok weer op een Belgische band.
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:53 schreef livelink het volgende:
Under the bridge - Red hot chili peppers
quote:
In ieder geval veel beter dan Californication.quote:
Die moet je even uitleggen.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze de voorloper van Google
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze de voorloper van Google
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
In ieder geval veel beter dan Californication.
Dacht dat het over de RHCP ging.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dacht dat het over de RHCP ging.
Wel mooi, wel eens gehoord ook.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:00 schreef Symphonic het volgende:
Wel mooi dit, maar nog nooit eerder gehoord
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:00 schreef Symphonic het volgende:
Wel mooi dit, maar nog nooit eerder gehoord
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel mooi, wel eens gehoord ook.
Ah, ik ben ook wel een tikje allergisch inderdaad. Maar alleen bij aanraken en dat doe ik zo min mogelijk. Een nepper wil ik dan weer niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, geen kerstboom. Ik ben allergisch voor die dingen en de neppers van mama Symph zijn naar de kringloop gegaan
De sfeer is erg James Bond, volgens mij niet echt een groot succes geweest?quote:
Toch nog de 14e plaats behaald.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
De sfeer is erg James Bond, volgens mij niet echt een groot succes geweest?
Ik heb nooit echt een hele James Bond film gezien. Ik haak altijd af ergens. Het boeit me gewoon echt niet. Niet mijn genre.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ooit twee James Bondfilms gezien.
Allebei met Roger Moore en de ene was met Grace Jones
Ben jij meer van de slashers?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een hele James Bond film gezien. Ik haak altijd af ergens. Het boeit me gewoon echt niet. Niet mijn genre.
Mijne ook niet. Beiden waren als kind in de bios. Ik geef niets om het genre. De tweede keer ging ik met mijn broer mee.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een hele James Bond film gezien. Ik haak altijd af ergens. Het boeit me gewoon echt niet. Niet mijn genre.
quote:
Ik hou ook wel van feel good moviesquote:Op donderdag 19 december 2024 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Maar daar kan ik niet naar kijken.
Snap ik hoor. Soms erger ik me ook echt aan mezelf. Zit ik weer naar een of andere nietszeggende kerstfilm te kijken.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Maar daar kan ik niet naar kijken.
Zijn niet alle films die je leuk vind, feel good movies?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van feel good movies
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Soms erger ik me ook echt aan mezelf. Zit ik weer naar een of andere nietszeggende kerstfilm te kijken.
Ja, een goede feelgood moviequote:Op donderdag 19 december 2024 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van feel good movies
Nee hoor. Ik hou ook van horror en dat is niet het feel good gevoel.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn niet alle films die je leuk vind, feel good movies?
Ik dacht dat je je dan goed voelde omdat je het een leuke film vond.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hou ook van horror en dat is niet het feel good gevoel.
Van de week de Singing club gezien. Ook een feel good movie.
En gelukkig loopt het dan ook goed af.
feelgoodmovie; film die een goed gevoel geeft. film die de kijker een goed gevoel geeft, meestal een film met een niet erg complexe of diepzinnige thematiek en een goede afloopquote:Op donderdag 19 december 2024 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je dan goed voelde omdat je het een leuke film vond.
Begrijp ik de term waarschijnlijk verkeerd.
Kan dus ook een horrorfilm zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
feelgoodmovie; film die een goed gevoel geeft. film die de kijker een goed gevoel geeft, meestal een film met een niet erg complexe of diepzinnige thematiek en een goede afloop
Nou, voor mijn nachtrust loopt het nooit echt goed af.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan dus ook een horrorfilm zijn.
Die lopen meestal ook goed af, toch? Dat de hoofdpersoon het overleefd of de slechterik vermoord?
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, voor mijn nachtrust loopt het nooit echt goed af.
quote:
Ik kijk eigenlijk ook geen horror meer.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kijk tegenwoordig geen horror meer.
Eigenlijk alleen science fiction, actie en thrillers. En komedie.
Olaquote:Op donderdag 19 december 2024 20:21 schreef brother52 het volgende:
Ik ben wel eens bij slechtere liedjes binnen komen vallen.
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:23 schreef brother52 het volgende:
A girl like you maar geen idee wie het zingt.
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola![]()
Edwyn Collins Girl like you
Wow..... lekker ruimtelijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
We zagen deze week bij Binnenstebuiten dat de monumentale school waar mijn opa meer dan 40 jaar onderwijzer (en de laatste tien jaar ofzo ook hoofd der school)was is verbouwd tot woonhuis https://binnenstebuiten.k(...)meter-hoge-kerstboom
Mooi, maar wat een werk om dat zo te verbouwen, zeg.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
We zagen deze week bij Binnenstebuiten dat de monumentale school waar mijn opa meer dan 40 jaar onderwijzer (en de laatste tien jaar ofzo ook hoofd der school)was is verbouwd tot woonhuis https://binnenstebuiten.k(...)meter-hoge-kerstboom
Tja, dit zou ik in deze tijd categoriseren als een AI-songquote:
Ik denk dat ze stiekem allang dood is.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:33 schreef brother52 het volgende:
Hoe oud zou cher inmiddels zijn? 160 of zoiets?
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:33 schreef brother52 het volgende:
Ach ja, dit vind ik nog wel een prima nummer eigenlijk van Madonna.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:33 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, die zie je ook nooit in de volle zon lopen.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ze is het jongste zusje van Keith Richards
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, die zie je ook nooit in de volle zon lopen.
Ik bedoel van die 2.quote:
Ze wint toch wel op punten van Cher vind ik met dit nummer.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik bedoel van die 2.
En heb jij geluk.... want ik wilde Maria straks nog draaien.
Had al besloten dat ik je dat niet aan kon doen. Celine Dion ook overgeslagen trouwens.
Dat zou inderdaad wel heel erg gemeen zijn geweest. Allevier in 2 uurtjes tijd.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik bedoel van die 2.
Had al besloten dat ik je dat niet aan kon doen. Celine Dion ook overgeslagen trouwens.
Heel fijn, mijn dank is groot 🙏quote:Op donderdag 19 december 2024 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik bedoel van die 2.
Ik vind het nog steeds wel een fijn nummer eigenlijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:40 schreef brother52 het volgende:
Valt me nu op dat dit wel heel erg slecht is ingezongen.
Komt me wel vaag bekend voor maar kan er geen label op plakken.quote:
Ben je nog aanspreekbaar?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:52 schreef MadMaster het volgende:
In my suitcase…
Net terug van de kerstborrel.
Bonsoirquote:Op donderdag 19 december 2024 20:52 schreef MadMaster het volgende:
In my suitcase…
Hoi Mad.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:52 schreef MadMaster het volgende:
In my suitcase…
100%, van 3 cola zero ga je niet veel gekke dingen doen.quote:
Keurig hoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
100%, van 3 cola zero ga je niet veel gekke dingen doen.
Ben wel wat schor, de muziek was nogal luid…
Nee, die jetlg is wel verdwenen…quote:Op donderdag 19 december 2024 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Mad.
Hoop dat het gezellig was.
Dan nu maar slapen.
Ben je dan alweer aan het werk, of voorlopig nog vrij?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die jetlg is wel verdwenen…
Ik ben sinds maandag weer aan het werk…quote:Op donderdag 19 december 2024 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je dan alweer aan het werk, of voorlopig nog vrij?
Dat is snel.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben sinds maandag weer aan het werk…
Alvast veel plezier!quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond kerst met Ellen Ten Damme in het DeLaMar theater, dus misschien hier weer 3 songs meeluisteren ergens aan het eind van de avond…
Het zal hier ook nog steeds wel drukker zijn als er gedraaid wordtquote:
Ja vanavond is er weer een show las ik.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zal hier ook nog steeds wel drukker zijn als er gedraaid wordt
Ik ben hier ook tig jaar niet meer geweest. Shame on mequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja vanavond is er weer een show las ik.
Mooi dat R49 nog bestaat
Tijd om terug te kerenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben hier ook tig jaar niet meer geweest. Shame on me
Eerst ook Top 2000 tijdquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tijd om terug te keren
Ik ga rond 18:30 uur beginnen, misschien al om 18:00 uur (maar dat meld ik dan nog). En vanaf 21:00 uur draait Melting Golden Oldies; momenteel 80s-muziek.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja vanavond is er weer een show las ik.
Mooi dat R49 nog bestaat
Ahh goed te lezen dat melting nog actief isquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga rond 18:30 uur beginnen, misschien al om 18:00 uur (maar dat meld ik dan nog). En vanaf 21:00 uur draait Melting Golden Oldies; momenteel 80s-muziek.
Long time no seequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jooo goeiemiddag allemaal. Lang geleden.
Vooraf-track rond 18:22 uurquote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Saturday Before Christmas
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik ben er bij als ik geen film ga kijken met mijn maquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:26 schreef livelink het volgende:
Ik ben er. Ben wel toe aan een rave. Heb vandaag mijn kerstboom opgezet, dus tijd voor even wat anders.
Oei, strijkers. Ik ga eens denken aan een verzoekje in die richting.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:31 schreef DJ11 het volgende:
Aan strijkers - en dan doel ik niet op het vuurwerk en ook niet op mensen die huishoudelijk werk met kleding doen - vanavond geen gebrek. Deze kerstige* uitzending begint met:Alex Christensen & The Berlin Orchestra feat. Sophie Ellis-Bextor - Sweet Dreams (Are Made Of This)
Lastig wel, maar ik ga mijn best doen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:33 schreef DJ11 het volgende:
Het is vanavond een reguliere uitzending. In die zin dat het allemaal een beetje kerstig / winters is, zonder al te veel cliché-nummers. Verzoekjes / suggesties - liefst een beetje passend bij de sfeer - zijn welkom via DM, uiteraard
Klinkt heel prima wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:35 schreef DJ11 het volgende:
Niet zo'n bekende band, maar dat zegt natuurlijk nietsThirteen Senses - The Loneliest Star
Je weet het nooit met Melting natuurlijk.quote:
Ja, maar of het heel realistisch is...quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:46 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer die je wist dat ging komen... in Same Title, Different SongD:Ream - Things Can Only Get Better (D:Reamix edit)
Leek me gezien de toestand in de wereld wel toepasselijk![]()
Het is in elk geval een hoopvol liedjequote:Op zaterdag 21 december 2024 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar of het heel realistisch is...
Dat zeker. En die moeten we er ook maar in houden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is in elk geval een hoopvol liedje
Strijkers zijn geen thema hoorquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:51 schreef livelink het volgende:
Er zit geen strijkorkest bij, maar ik moest toch aan dit nummer denken toen ik aan een strijkorkest dacht.
Ja, iedere keer als ik het hoor vind ik het weer mooi. Toch zoek ik het zelf nooit op.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:58 schreef DJ11 het volgende:
Uit de top-10 van mijn jaarlijst in 2013, terwijl het in Nederland pas een 2014 een hit werd. Blijft prachtig:Hozier - Take Me To Church
Ik heb echt geen flauw idee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Over jaarlijsten gesproken....
Dit is alweer de laatste reguliere DJ11-uitzending van dit jaar. Op maandag 30 december volgt de jaarlijst. Dan komt er een opvolger voor deze plaat, die vorig jaar op #1 stond in mijn lijst:Bobby Bazini - Waterfallin'
Wie / wat zal er dit jaar op #1 staan?
Des te leuker de verrassing. Ik ben er inmiddels zelf al wél over uit. Dat is ook weleens anders geweest rond deze tijd van het jaar.quote:
Welkom, gezelligquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:33 schreef DJ11 het volgende:
Het is vanavond een reguliere uitzending. In die zin dat het allemaal een beetje kerstig / winters is, zonder al te veel cliché-nummers. Verzoekjes / suggesties - liefst een beetje passend bij de sfeer - zijn welkom via DM, uiteraard
Ze zingen het zelf al. Ik kwam deze tegen. Kende het niet zo goed, maar vind het best mooi:quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:05 schreef Shii het volgende:
Spandau Ballet - och kom niet op het nummer....
Ik denk dat je geluk hebt als je volgende week overleeft. Dat niet gehonoreerde verzoekje is het minste van je problemen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:06 schreef Homijn het volgende:
Wordt mijn verzoekje ook eindelijk eens een keer gedraaid? Ik heb 'm nu al 46 weken op rij aangevraagd.
Ik zal eens kijken, later in deze uitzending. Ik beloof niks.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:06 schreef Homijn het volgende:
Wordt mijn verzoekje ook eindelijk eens een keer gedraaid? Ik heb 'm nu al 46 weken op rij aangevraagd.
Spandau Balletquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze zingen het zelf al. Ik kwam deze tegen. Kende het niet zo goed, maar vind het best mooi:
Spandau Ballet - Round And Round (single version)
Niet te erg inderdaad van Spandau Ballet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze zingen het zelf al. Ik kwam deze tegen. Kende het niet zo goed, maar vind het best mooi:
Spandau Ballet - Round And Round (single version)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |