https://www.canva.com/quote:
Canva ken ik als beeldendatabank maar daarvan ben ik niet onder de indruk, als ik eerlijk moet zijn..!quote:
Een sportschema.. dat ik daar niet aan gedacht heb! Een voedingsschema + bijbehorende boodschappen zal dan ook wel lukken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:09 schreef Meke het volgende:
Ik gebruik het ook wel vaak tijdens het terugkijken van series, als je op IMDB oid kijkt voor een serie die al jaaaren oud is zie je vaak een miljoen spoilers![]()
En we gebruiken het ook vaak voor recepten met bepaalde vereisten, en weet dat veel vrienden er ook sportschema's door laten bouwen.
Vaak moet je dan nog wel even tweaken maar geeft het een aardige basis
Wat dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:51 schreef Rozenbloem het volgende:
Ik gebruik Chat GPT wel, maar voor wat rare dingen denk ik.
Ja. Voelt goed. ❤️quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat dan?
Heb je een relatie met gpt?
Zeker!quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een sportschema.. dat ik daar niet aan gedacht heb! Een voedingsschema + bijbehorende boodschappen zal dan ook wel lukken.
zoals?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:51 schreef Rozenbloem het volgende:
Ik gebruik Chat GPT wel, maar voor wat rare dingen denk ik.
Ik vraag me dus altijd af hoe ik dat voor me moet zien. Pleur je er alle bedrijfsinformatie in en je eigen skills of zo? Ik snap niets van het hele idee,quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:56 schreef Ernim het volgende:
Sollicitatiebrieven schrijven. Met een foutloze spelling.
je kunt een eigen oud cv gebruiken of gewoon een opsomming van je werkervaring en andere relevante info, en bijvoorbeeld alle informatie over het bedrijf waar je solliciteert. Die hebben vaak op hun site wel iets staan over wie ze zijn e.d. Soms ook hoe de werkomgeving daar is etc.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vraag me dus altijd af hoe ik dat voor me moet zien. Pleur je er alle bedrijfsinformatie in en je eigen skills of zo? Ik snap niets van het hele idee,. Wat voor prompt gebruik je in hemelsnaam om al die zooi erin te krijgen dat het daadwerkelijk op het bedrijf én jouw eigen werkverleden aansluit?
Zou AI ook je aangifte kunnen doen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:21 schreef raptorix het volgende:
Ik heb het vandaag gebruikt om mijn voorlopige aanslag te laten uitleggen, gewoon PDF uploaden en kreeg prima antwoord.
Ik heb gekkere dingen gezienquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zou AI ook je aangifte kunnen doen?
Vindt je baas het ok dat gevoelige bedrijfsinformatie in een externe database geüpload wordt, waarvan niet helemaal duidelijk is hoe ze die informatie gebruiken?quote:Op zondag 15 december 2024 14:17 schreef Seven. het volgende:
Het stomme is dus dat ik ook nooit denk aan het inzetten van AI. Ik ga morgen eens kijken of ik copilot kan gebruiken bij het bouwen van dashboards en handmatige rapportage..
Copilot is geblokkeerdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:55 schreef knoopie het volgende:
[..]
Vindt je baas het ok dat gevoelige bedrijfsinformatie in een externe database geüpload wordt, waarvan niet helemaal duidelijk is hoe ze die informatie gebruiken?
En aangezien jij van plan was om er bedrijfsinformatie in te gooien lijkt mij dat een goede zaak.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |