SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee, de dubbele airfryer is wel eens als beste uit de consumentenbond test gekomen dacht ik.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn al die ninja apparaten niet een beetje meer blabla dan apparatenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Leuke TT, mikeyTTRevolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Ik heb toevallig laatst een Ninja airfryer gekocht.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn al die ninja apparaten niet een beetje meer blabla dan apparatenHoly fucking shit on a hotdog stick, wat is die goed!
![]()
![]()
Ik ben niet van de airfryersquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst een Ninja airfryer gekocht.Holy fucking shit on a hotdog stick, wat is die goed!
Dan was het de moeite waardquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er iig plezier mee gehad![]()
![]()
Ah kijk, het klopt dus toch!quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst een Ninja airfryer gekocht.Holy fucking shit on a hotdog stick, wat is die goed!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
M'n oude heb ik echt altijd zwaar kut gevonden.quote:
Deze kan 240 graden i.p.v. 200 (en zelfs met 200 graden merk je ZEER duidelijk verschil in resultaat) en het plateau is in hoogte verstelbaar.
ff wat olie-spray over de snacks of de patat heen en je hebt NOG betere resultaten!![]()
Heb je geen oven in je keuken dan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n oude heb ik echt altijd zwaar kut gevonden.
Deze kan 240 graden i.p.v. 200 (en zelfs met 200 graden merk je ZEER duidelijk verschil in resultaat) en het plateau is in hoogte verstelbaar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een combi magnetron, maar zelfs pizza wordt daar erg kut in.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je geen oven in je keuken dan?![]()
Ik heb meerdere airfryersquote:![]()
En een oven, combimagnetron en 2 rookovens
Die icecream dingen schijnen spontaan in de fik te vliegenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb meerdere airfryers![]()
En een oven, combimagnetron en 2 rookovens!!!
![]()
Ja je moet ze niet op 200 graden instellen als je ijs gaat maken idd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
Die icecream dingen schijnen spontaan in de fik te vliegen![]()
Aah ja das ook kakquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Een combi magnetron, maar zelfs pizza wordt daar erg kut in.wat doe je er er meequote:Op zaterdag 14 december 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb meerdere airfryers![]()
En een oven, combimagnetron en 2 rookovens![]()
![]()
Ja, vrij weinig dusquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ja das ook kak
[..]
wat doe je er er mee![]()
![]()
Gebruik de airfryer wel het meest denk ik.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar waarom heb je meerdere airfryers dan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vrij weinig dus
Gebruik de airfryer wel het meest denk ik.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vrij weinig dus
Gebruik de airfryer wel het meest denk ik.![]()
![]()
Das toch zonde
1. Thorquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wie zijn nr 2 en 3 dan?
Ik refereerde met nr 3 naar het feit dat jij mij pas als derde noemde
2. Dikke Thor
3. Fogel
4. Justin/ik
![]()
![]()
Who the freak is Thorquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
1. Thor
2. Dikke Thor
3. Fogel
4. Justin/ik
Haha ja ik kocht een nieuwe die groter was en wilde de oude nog niet weggooien, dus die staat als reserve in de kast.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar waarom heb je meerdere airfryers dan?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja ik kocht een nieuwe die groter was en wilde de oude nog niet weggooien, dus die staat als reserve in de kast.![]()
Ik heb toevallig net vandaag m'n oude bij de oud ijzerboer ingeleverd!quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja ik kocht een nieuwe die groter was en wilde de oude nog niet weggooien, dus die staat als reserve in de kast.
Die wil ik echt nooit meer gebruiken, ook niet als die Ninja ooit een keer in de verre toekomst kapot zou gaan.![]()
Denk jij dat jij een plek met Justin deelt?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
1. Thor
2. Dikke Thor
3. Fogel
4. Justin/ik
Ik hoopte het, anders zou ik zelfs #5 zijnquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk jij dat jij een plek met Justin deelt?![]()
![]()
Auwquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoopte het, anders zou ik zelfs #5 zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ha die Puzziequote:
Sinds wanneer zit jij in DTS dan
Revolutions are the locomotives of history.
Hoe zei je dat ook alweer...quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoopte het, anders zou ik zelfs #5 zijn
Oh ja: de laatsten zullen de eersten zijn!
Sinds nuquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ha die Puzzie
Sinds wanneer zit jij in DTS dan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Revolutions are the locomotives of history.
Dat lijkt mij stug maar Aber is wel heel erg tofquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]misschien komt @:aberkullie ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, beetje mij de schuld geven, maar hij begon.quote:![]()
En als ik gekwetst ben, is mn natuurlijk reactie om terug te slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, beetje mij de schuld geven, maar hij begon.![]()
En als ik gekwetst ben, is mn natuurlijk reactie om terug te slaanOh was geen reactie op jou, maar dank voor het delen van je verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe zei je dat ook alweer...
Oh ja: de laatsten zullen de eersten zijn!![]()
![]()
Ik zal nog eens iets delenquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh was geen reactie op jou, maar dank voor het delen van je verhaal
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, de dubbele airfryer is wel eens als beste uit de consumentenbond test gekomen dacht ik.![]()
![]()
Als gemengde signalen dusquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja hallo, hoe interpreteer je al mijn dickpics dan
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja hallo, hoe interpreteer je al mijn dickpics dan![]()
![]()
https://www.ad.nl/koken-e(...)-airfryer~a00a2c13a/quote:
Soms heb ik geen zin om terug te zoeken of mijn geheugen klopt en zet ik er "dacht ik" bij als disclaimer
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)-airfryer~a00a2c13a/
Soms heb ik geen zin om terug te zoeken of mijn geheugen klopt en zet ik er "dacht ik" bij als disclaimerDie Inventum lijkt sprekend op dat kutding van Inventum die ik vandaag heb weggeflikkerd!
![]()
![]()
Heel verstandigquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Soms heb ik geen zin om terug te zoeken of mijn geheugen klopt en zet ik er "dacht ik" bij als disclaimer
Moesten meer mensen doen![]()
![]()
Oh haha dan misschien niet teveel waarde aan de test gevenquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]Die Inventum lijkt sprekend op dat kutding van Inventum die ik vandaag heb weggeflikkerd!
Dit zal wel een nieuwere versie zijn, maar die Ninja die ik heb gekocht was nog geen tientje duurder dan deze.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha dan misschien niet teveel waarde aan de test geven![]()
![]()
Ja, nu wil ik straks ook nog een ninja, na al jouw reclame.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit zal wel een nieuwere versie zijn, maar die Ninja die ik heb gekocht was nog geen tientje duurder dan deze.
Daalt @AardappelSchotel weer een plekje op de ranglijst
Zelfs keukenapparatuur staat boven mijquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, nu wil ik straks ook nog een ninja, na al jouw reclame.
Daalt @:AardappelSchotel weer een plekje op de ranglijst![]()
![]()
![]()
![]()
test was van 2022quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha dan misschien niet teveel waarde aan de test geven![]()
![]()
Ahw thanks maar idd niks te zoeken hierquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij stug maar Aber is wel heel erg tof![]()
Ja, liefde gaat door de maagquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zelfs keukenapparatuur staat boven mij![]()
![]()
Heeeee schatje, kom je mee naar mijn huis, hm?
Ik heb een slowcooker!
Nou, dan kun je op de grond onder de dame gaan dweilen hoor!![]()
![]()
Bohquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
Ik heb een slowcooker!
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
Ik heb een slowcooker!
Nou, dan kun je op de grond onder de dame gaan dweilen hoor!
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
Ik heb een slowcooker!
![]()
Ditquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb gewoon dikke sokken en pantoffels![]()
![]()
2,5 minuutquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker langzaam, daar hou ik wel van![]()
![]()
ja, als je voor het stoplicht moet wachten is dat al veel te lang.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oei, dan kan ik beter m'n onaantrekkelijkheid nog wat vergrotenquote:
Over lang gesproken...quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
15 minuten voordat mijn pozza in de oven klaar is
[ afbeelding ]![]()
Daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, als je voor het stoplicht moet wachten is dat al veel te lang.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]The horror!
Wat voor pozza heb je?![]()
![]()
Dit klinkt als een mooie tijdsduurquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doe maar weer luxe!quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De AH krokante speciaal![]()
https://www.ah.nl/product(...)za-krokante-speciaal![]()
![]()
Ah lekker, met ananas!quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De AH krokante speciaal![]()
https://www.ah.nl/product(...)za-krokante-speciaal![]()
![]()
always to the pointquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik baal van mijn combi oven.
Een pozza op de glasplaat wordt nooit lekker krokant en op de bijgeleverde piepkleine grill past het nauwelijks, je moet de pozza over opstekende randen heen tillen en je moet goochelen met de temperatuur omdat die grill zo achterlijk hoog staat.![]()
Volgens de verpakking goudse kaas, salami, champignons, ham en pepperoni
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je geen rooster?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:40 schreef ToT het volgende:
Ik baal van mijn combi oven.
Een pozza op de glasplaat wordt nooit lekker krokant en op de bijgeleverde piepkleine grill past het nauwelijks, je moet de pozza over opstekende randen heen tillen en je moet goochelen met de temperatuur omdat die grill zo achterlijk hoog staat.
Onee, een te kleine grillAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nee zo'n klein rond ding op pootjes.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je geen rooster?
Onee, een te kleine grill![]()
En dan die erin doen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan die erin doen?Mooie cockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik ook hoor. Een combi magnetron en dan zo'n los rooster op pootjes.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee zo'n klein rond ding op pootjes.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Loopt ie nooit weg?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Een combi magnetron en dan zo'n los rooster op pootjes.![]()
Ja. Maar dat wil toch wel? Mijn pozza past er wel op.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Durft 'ie niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vind het kut, ook omdat er rondom dat rooster opstaande boogjes zitten waar je de pozza dus overheen moet tillen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Een combi magnetron en dan zo'n los rooster op pootjes.![]()
Ligt eraan... heb je 'm ooit een dickpic gestuurd?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Heb je ook ergens geen plaatje van?![]()
![]()
Reken maar. Dat is er goed ingewreven hier.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Komt ie op hangende pootjes terug
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Heb je ook ergens geen plaatje van?Erica Terpstra met vanillevla ingesmeerd die daar beneden een kabeljauw naar binnen propt!
![]()
Sjaal nog gelukt?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat plaatje heeft ie niet - dat paste niet in de mailbox. Size too large.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ligt eraan... heb je 'm ooit een dickpic gestuurd?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh die heb je alleen zonder kabeljauw?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]Erica Terpstra met vanillevla ingesmeerd die daar beneden een kabeljauw naar binnen propt!
![]()
![]()
Vaak heb je daar toch een laag en een hoog rooster bij?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat plaatje heeft ie niet - dat paste niet in de mailbox. Size too large.![]()
![]()
Ah extra zoom gebruiktquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat plaatje heeft ie niet - dat paste niet in de mailbox. Size too large.![]()
![]()
Nee, met een forel!quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh die heb je alleen zonder kabeljauw?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vaak heb je daar toch een laag en een hoog rooster bij?Dit is alles.
![]()
Ik kan me niet herinneren dat er 2 roosters bij zaten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vaak heb je daar toch een laag en een hoog rooster bij?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
words are sometimes unnecessary....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die randjes waar je de pizza overheen moet tillen, is dat niet de lage stand?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Huh? Met opstaande randen? Dat is onhandig.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch volkomen kut voor een pozza?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee juist de hoge standquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die randjes waar je de pizza overheen moet tillen, is dat niet de lage stand?♡♡♡♡![]()
Ja, die moet je omdraaien voor de lage roosterstand!quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch volkomen kut voor een pozza?
Good point!quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die randjes waar je de pizza overheen moet tillen, is dat niet de lage stand?
Maar dan moet je de pozza dus nog weer veel hoger tillen, over die langere poten heen!![]()
![]()
Ja dat dus, wtf!quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Huh? Met opstaande randen? Dat is onhandig.![]()
Dit klopt niet nee. Er zal een ander rooster bij zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Good point!
Maar dan moet je de pozza dus nog weer veel hoger tillen, over die langere poten heen!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb in het verleden al eens eerder zo'n rooster als deze gehad.
Opstaande randen (dus de korte pootjes) er af geknipt, maar dan krijg je allemaal vonken van de magnetron op die scherpe randjes!![]()
![]()
Ja dat wel, maar het idee is wel 1 rooster voor hoge en lage stand. Kleinere pizza's kopen dusquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Good point!
Maar dan moet je de pozza dus nog weer veel hoger tillen, over die langere poten heen!
Dat lijkt me ook niet helemaal jofel!quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:48 schreef ToT het volgende:
Ik heb in het verleden al eens eerder zo'n rooster als deze gehad.
Opstaande randen (dus de korte pootjes) er af geknipt, maar dan krijg je allemaal vonken van de magnetron op die scherpe randjes!![]()
De lege doos heb ik al in handige reepjes gesneden en in de oud papier container gegooid.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit klopt niet nee. Er zal een ander rooster bij zijn.![]()
![]()
Dan moet je de pozza dus vooraf in 2 of 3 stukken opsnijden en per stuk opwarmen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Reepjes?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
De lege doos heb ik al in handige reepjes gesneden en in de oud papier container gegooid.♡♡♡♡![]()
Van die mini pizza'squote:Op zaterdag 14 december 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het idee is wel 1 rooster voor hoge en lage stand. Kleinere pizza's kopen dus
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Piccolinisquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het idee is wel 1 rooster voor hoge en lage stand. Kleinere pizza's kopen dus![]()
![]()
Vaak zijn de grote speciale pozza's juist het lekkerst.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het idee is wel 1 rooster voor hoge en lage stand. Kleinere pizza's kopen dus
Oh well, ik woon toch op loopafstand van Domino's.
Overigens nog nooit daar geweest sinds ik hier woon!![]()
![]()
Nee hoor, dit is het rooster dat erbij hoort. Maar je kan er wel gewoon een ander rooster voor bijkopen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit klopt niet nee. Er zal een ander rooster bij zijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja dat dus idd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan moet je de pozza dus vooraf in 2 of 3 stukken opsnijden en per stuk opwarmen.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jou moet ik effe hebbenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In de stuntweek moet je gaanquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Vaak zijn de grote speciale pozza's juist het lekkerst.
Oh well, ik woon toch op loopafstand van Domino's.
Overigens nog nooit daar geweest sinds ik hier woon!![]()
![]()
Om daar weer extra geld aan uit te gaan geven...quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is het rooster dat erbij hoort. Maar je kan er wel gewoon een ander rooster voor bijkopen?![]()
Oei, dat klinkt.quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wordt ToT nu streng toegesproken?![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
RIP ToTquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was een goede gozer.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die koesteren we.quote:
Ik wil dat zienquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]Erica Terpstra met vanillevla ingesmeerd die daar beneden een kabeljauw naar binnen propt!
![]()
En zijn bolk plaatjes.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lees nu pas goed wat je schreefquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]Erica Terpstra met vanillevla ingesmeerd die ..... naar binnen propt!
Dan heb ik niks gezegd♡♡♡♡![]()
En hoe!quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
ToT! ToT! Hallo? Ben je daar nog?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lees nu pas goed wat je schreef
Dan heb ik niks gezegd!!!
![]()
![]()
Doen jullie eens lief tegen ToTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat doen we. We maken ons grote zorgen...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee gaat over m'n verjaardag.
Ik heb trouwens nog van 12 mensen geen reactie gehad.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zorgen om wat?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doen we. We maken ons grote zorgen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo dan. Je hebt er nogal wat uitgenodigd. Hoeveelquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben toegezegd te komen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DJMO moest ToT hebben.quote:
We schrokken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij is er nog.quote:![]()
![]()
![]()
Was wel even schrikken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
4...misschien 5.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Je hebt er nogal wat uitgenodigd. Hoeveel
Hebben toegezegd te komen?
En dan nog 1 of 2 niet-FOK!kers.![]()
Als iemand mij zo aanspreekt slaat mijn hart ook een paar slagen over.
Of ik verslik me in de koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig!quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is er nog.![]()
![]()
![]()
Was wel even schrikken.![]()
![]()
![]()
![]()
ToT heeft het overleefd. Yes![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb net een filmpje van Shadiversity gekeken waarin ze weer eens met een katana er op los zaten te rammen.quote:![]()
![]()
Misschien het bericht nog een keer sturen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was mijn enigszins ontglipt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zit ik idd aan te denken!quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien het bericht nog een keer sturen?
Het was mijn enigszins ontglipt.![]()
![]()
Dan wacht ik nog even op de full reviewquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
Vind 'm spannend
Iets te![]()
Ik ben No good deed aan het kijken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
Vind 'm spannend
Iets te“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MOONtje.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: