SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee, de dubbele airfryer is wel eens als beste uit de consumentenbond test gekomen dacht ik.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn al die ninja apparaten niet een beetje meer blabla dan apparatenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Leuke TT, mikeyTTRevolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Ik heb toevallig laatst een Ninja airfryer gekocht.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn al die ninja apparaten niet een beetje meer blabla dan apparatenHoly fucking shit on a hotdog stick, wat is die goed!
![]()
![]()
Ik ben niet van de airfryersquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst een Ninja airfryer gekocht.Holy fucking shit on a hotdog stick, wat is die goed!
Dan was het de moeite waardquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er iig plezier mee gehad![]()
![]()
Ah kijk, het klopt dus toch!quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst een Ninja airfryer gekocht.Holy fucking shit on a hotdog stick, wat is die goed!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
M'n oude heb ik echt altijd zwaar kut gevonden.quote:
Deze kan 240 graden i.p.v. 200 (en zelfs met 200 graden merk je ZEER duidelijk verschil in resultaat) en het plateau is in hoogte verstelbaar.
ff wat olie-spray over de snacks of de patat heen en je hebt NOG betere resultaten!![]()
Heb je geen oven in je keuken dan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n oude heb ik echt altijd zwaar kut gevonden.
Deze kan 240 graden i.p.v. 200 (en zelfs met 200 graden merk je ZEER duidelijk verschil in resultaat) en het plateau is in hoogte verstelbaar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een combi magnetron, maar zelfs pizza wordt daar erg kut in.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je geen oven in je keuken dan?![]()
Ik heb meerdere airfryersquote:![]()
En een oven, combimagnetron en 2 rookovens
Die icecream dingen schijnen spontaan in de fik te vliegenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb meerdere airfryers![]()
En een oven, combimagnetron en 2 rookovens!!!
![]()
Ja je moet ze niet op 200 graden instellen als je ijs gaat maken idd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
Die icecream dingen schijnen spontaan in de fik te vliegen![]()
Aah ja das ook kakquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Een combi magnetron, maar zelfs pizza wordt daar erg kut in.wat doe je er er meequote:Op zaterdag 14 december 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb meerdere airfryers![]()
En een oven, combimagnetron en 2 rookovens![]()
![]()
Ja, vrij weinig dusquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ja das ook kak
[..]
wat doe je er er mee![]()
![]()
Gebruik de airfryer wel het meest denk ik.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar waarom heb je meerdere airfryers dan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vrij weinig dus
Gebruik de airfryer wel het meest denk ik.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vrij weinig dus
Gebruik de airfryer wel het meest denk ik.![]()
![]()
Das toch zonde
1. Thorquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wie zijn nr 2 en 3 dan?
Ik refereerde met nr 3 naar het feit dat jij mij pas als derde noemde
2. Dikke Thor
3. Fogel
4. Justin/ik
![]()
![]()
Who the freak is Thorquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
1. Thor
2. Dikke Thor
3. Fogel
4. Justin/ik
Haha ja ik kocht een nieuwe die groter was en wilde de oude nog niet weggooien, dus die staat als reserve in de kast.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar waarom heb je meerdere airfryers dan?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja ik kocht een nieuwe die groter was en wilde de oude nog niet weggooien, dus die staat als reserve in de kast.![]()
Ik heb toevallig net vandaag m'n oude bij de oud ijzerboer ingeleverd!quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja ik kocht een nieuwe die groter was en wilde de oude nog niet weggooien, dus die staat als reserve in de kast.
Die wil ik echt nooit meer gebruiken, ook niet als die Ninja ooit een keer in de verre toekomst kapot zou gaan.![]()
Denk jij dat jij een plek met Justin deelt?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
1. Thor
2. Dikke Thor
3. Fogel
4. Justin/ik
Ik hoopte het, anders zou ik zelfs #5 zijnquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk jij dat jij een plek met Justin deelt?![]()
![]()
Auwquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoopte het, anders zou ik zelfs #5 zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ha die Puzziequote:
Sinds wanneer zit jij in DTS dan
Revolutions are the locomotives of history.
Hoe zei je dat ook alweer...quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoopte het, anders zou ik zelfs #5 zijn
Oh ja: de laatsten zullen de eersten zijn!
Sinds nuquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ha die Puzzie
Sinds wanneer zit jij in DTS dan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Revolutions are the locomotives of history.
Dat lijkt mij stug maar Aber is wel heel erg tofquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]misschien komt @:aberkullie ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, beetje mij de schuld geven, maar hij begon.quote:![]()
En als ik gekwetst ben, is mn natuurlijk reactie om terug te slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, beetje mij de schuld geven, maar hij begon.![]()
En als ik gekwetst ben, is mn natuurlijk reactie om terug te slaanOh was geen reactie op jou, maar dank voor het delen van je verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe zei je dat ook alweer...
Oh ja: de laatsten zullen de eersten zijn!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: