Johquote:Op zondag 12 januari 2025 12:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Weer gebeld, nu drukt de rij instructeur mijn belletjes gewoon weg
Hij woont een dorp verderop maar ik zie geen andere mogelijkheid dan er helemaal naartoe fietsen om verhaal te gaan halen. Ik kan echter niet iets doen zoals de auto slopen o.i d. Want dan raak ik mijn baan kwijt. Dus dan zal hij waarschijnlijk gewoon de deur niet opendoen.
Ik heb al een andere instructeur benaderd maar deze instructeur staat gemachtigd in MijnCBR. Heb ik nog opties ?
Het CBR bellen gaat lastig worden op zondag.
Hup, ga fietsenquote:Op zondag 12 januari 2025 12:08 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Jammer dat je niets nuttigs hebt toe te voegen.
Live streamen voor ons.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:19 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
En wat doen ? Dan doet hij gewoon de deur niet open natuurlijk.
Ik wil best delen welke rijinstructeur het is met naam en toenaam, maar dan verbant @dick.laurent me van het forum.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Live streamen voor ons.![]()
En anders gewoon stoppen met klagen hier.
Mag ik de naam en toenaam en woonplaats van de verdwenen rijinstructeur hier delen zonder dat je me verbant?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:51 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben dus mijn 1e keer direct geslaagd destijds.
Als ik terug denk aan dat examen vind ik het wel grappig hoe ik de 1e keer geslaagd ben want foutloos reed ik zeker niet.
Ik was ook best wel behoorlijk zenuwachtig, maar ik had van tevoren besloten dat ik ging 'pokerfacen' en zo casual en relaxt mogelijk ging proberen over te komen
De 2 fouten waar ik potentieel op had kunnen zakken waren dat ik letterlijk twee keer vergat richting aan te geven bij afslaan. De 1e keer waren we volgens mij niet in gesprek (examen al ruim 10 jaar geleden) en maakte de examinator gewoon kalm de opmerking van "richtingaanwijzer niet vergeten". De 2e keer waren we een beetje aan het kletsen geslagen (mijn eigen rij instructeur zat overigens achterin) en toen zei hij wel wat pinniger van "vergeet je nu weer je richting aan te geven?".
Ik weet oprecht niet wat voor reden of smoes ik toen heb gegeven maar goed... Rest van de rit was volgens mij foutloos en geen gekke dingen gebeurd.
Enige wat ik wel nog weet is dat we op de terugweg naar CBR waren en de zon fel doorbrak.
Ik had toevallig mijn zonnebril aan mijn shirt hangen. Dus ik heb toen heel casual gewacht tot we op een rustig stukje weg waren zonder verkeer voor of achter ons, en toen letterlijk kalm gezegd van, "zo, nu heb ik ff een kans om eindelijk mijn zonnebril op te zetten". Vervolgens met twee handen bril gepakt en opgezet terwijl ik mijn knie omhoog tegen het stuur duwde om ervoor te zorgen dat het stuur stabiel recht bleef
De examinator maakte er geen opmerking over maar ik hoorde hem wel kort gniffelen. Blijkbaar kon hij mijn ontspannen manier van dat doen wel waarderen ofzo.
Maar goed, de 2x richting vergeten... mja, het is geen mega fout, maar het feit dat ik het 2x deed had hij me denk ik echt wel op kunnen laten zakken. I dunno. Waarschijnlijk heeft hij wel gezien dat ik bij alles gewoon goed keek en inzicht toonde en gaf dat de positieve doorslag.
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:49 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Mag ik de naam en toenaam en woonplaats van de verdwenen rijinstructeur hier delen zonder dat je me verbant?
Zelfs al zou ik toestemming geven, ik ben hier niet de enige mod en in de huisregels van FOK! staat dat je niet zomaar persoonsgegevens van derden mag delen in topics.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:59 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat het mag als jij expliciet toestemming geeft daarvoor
Ok maar als je gewoon wordt opgelicht door een bedrijf dan? Deze discussie mag van mij ook het feedbacktopic verder hoor.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik toestemming geven, ik ben hier niet de enige mod en in de huisregels van FOK! staat dat je niet zomaar persoonsgegevens van derden mag delen in topics.
Dan hoeven anderen uit deze regio die rijlessen willen het niet te proberen bij deze cowboy.quote:Daarnaast, wat verwacht je daar uberhaupt mee te bereiken? Als je hem een negatieve beoordeling oid wilt geven kan dat ook vast wel via je eigen lokale kringen.
Zoiets kun je beter op facebook zetten.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok maar als je gewoon wordt opgelicht door een bedrijf dan? Deze discussie mag van mij ook het feedbacktopic verder hoor.
[..]
Dan hoeven anderen uit deze regio die rijlessen willen het niet te proberen bij deze cowboy.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:23 schreef maily het volgende:
[..]
Zoiets kun je beter op facebook zetten.
Stop talking, keep walking!quote:Op zondag 12 januari 2025 10:13 schreef Ridocar het volgende:
You can talk the talk. But can you walk the walk?
Nee, zeven kleuren als je in de auto zit.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:02 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wil je ook de kleur van mijn onderbroek weten ?
Ow hoeveel ervaring heb jij in verschillende auto's eigenlijk?quote:Op zondag 12 januari 2025 11:18 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dit zijn dus allemaal hetzelfde model. Dat is niet moeilijk.
Op dit moment geen enkelequote:Op zondag 12 januari 2025 15:14 schreef dop het volgende:
[..]
Ow hoeveel ervaring heb jij in verschillende auto's eigenlijk?
En in wat voor auto les jij?
Hmm even kijkenquote:Op zondag 12 januari 2025 15:14 schreef dop het volgende:
[..]
Ow hoeveel ervaring heb jij in verschillende auto's eigenlijk?
En in wat voor auto les jij?
Sodeknetters, jij hopt wat af zeg, je wisselt sneller van instructeur dan ik van broekquote:Op zondag 12 januari 2025 15:25 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hmm even kijken
Ooit proefles gedaan nog in het dorp waar mijn ouders woonden (geen idee welke auto, ik weet wel nog dat ik tijdens de eerste les 80 ging waar je 50 mag, oeps)
ooit met mijn vader in de nissan micra op parkeerterrein gereden
tijdje rijles genomen in het dorp waar mijn ouders woonden, deze man sprak enkel plat Zeeuws dialect en kon geen standaardnederlands en schreeuwde steeds tegen me. Dat was geen succes. (en ja ik kan ook wel op plat hoor maar ik kan óók standaardnederlands)
in leiden ook tijdje rijles gehad
daarna in leiden tijdje in een Skoda octavia automaat gelest
proefles in leiden gedaan (weer handgeschakeld)
huidige instructeur is VW polo gewoon (handgeschakeld)
nog een proefles gedaan hier op het dorp
ooit in het buitenland een tijdje gelest
In totaal toch wel 11 instructeurs/lesbakken gereden. En helaas zal ik wéér moeten wisselen van instructeur want het laten afweten zo kort voor mijn rijexamen is gewoon geen werkbare situatie.
Hierbij speelt ook mee dat ik echt van toeten noch blazen weet m.b.t. auto's. Ik weet dat het rijdt en daar blijft het zo'n beetje wel bij.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Sodeknetters, jij hopt wat af zeg, je wisselt sneller van instructeur dan ik van broek![]()
En ook al zóóóólang dat je je niet eens de eerste lesauto meer kunt herinneren![]()
Toch knap dat je er 3 wél weet te benoemen danquote:Op zondag 12 januari 2025 15:45 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hierbij speelt ook mee dat ik echt van toeten noch blazen weet m.b.t. auto's. Ik weet dat het rijdt en daar blijft het zo'n beetje wel bij.
Je hebt van die mensen die van 10 km afstand kunnen roepen welk merk, model en bouwjaar er rijdt. Daar ben ik er niet één van.
Tip: het logo/merk zit doorgaans pontificaal midden op het stuurquote:Op zondag 12 januari 2025 15:25 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hmm even kijken
geen idee welke auto
nissan micra
Skoda octavia
VW polo
VW poloquote:Op zondag 12 januari 2025 15:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Toch knap dat je er 3 wél weet te benoemen dan
[..]
Tip: het logo/merk zit doorgaans pontificaal midden op het stuur![]()
En in welke auto je NU lest(e), weten we nu nog steeds niet![]()
Toen was het vast wel gemakkelijker dan nu, rondje rond de kerk en klaar toch?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:02 schreef Troel het volgende:
Ik heb 25 jaar geleden in een Honda Civic lesauto gereden. Alsof het gisteren was.
Het verschilt niet veel met nu, maar toen had je nog geen ttt.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Toen was het vast wel gemakkelijker dan nu, rondje rond de kerk en klaar toch?
TTT is niet verplicht. Er wordt vaak aangeraden om dit helemaal niet te doen, maar veel mensen weten dat niet en kiezen gewoon een pakket bij de rijschool waar de TTT in zit.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:32 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het verschilt niet veel met nu, maar toen had je nog geen ttt.
De theorie was wel makkelijker, alleen multiple gok (Ja, Nee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |