SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heer Schotel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tis er wel weer voorquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rode fruit karamel en noten apart maar wel lekker.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zat in mijn kerstpakketquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nouja dat zal niet de eerste keer zijn dan. hahaha. maar ok als ik eerlijk ben mss ook beetje enigequote:Op vrijdag 13 december 2024 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Je staat op het punt voor de eerste keer een dame een kusje te gaan geven?
Do what you love, love what you do!![]()
Tier en bieten!quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zijn rattenstreken.
Laat de modjes zelf lekker kijken wat er aan de hand is.
Maar goed: tier en bieten!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Proost amyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
pffff ik zit een beetje in te kakken eigenlijk, hmmms zal ik gewoon maar naar bed gaan?Do what you love, love what you do!![]()
Wel n ideequote:Op vrijdag 13 december 2024 23:15 schreef kree het volgende:
pffff ik zit een beetje in te kakken eigenlijk, hmmms zal ik gewoon maar naar bed gaan?♡♡♡♡![]()
Ik drink deze nog op en dan ga ik gestrekt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:15 schreef kree het volgende:
pffff ik zit een beetje in te kakken eigenlijk, hmmms zal ik gewoon maar naar bed gaan?
en dan ff nog met iPad mss kijken. vanuit bed. brrr wordt beetje koud ook hier.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja ik ga ook maar richting bed, was nog beetje vroeg op eigenlijk nl vandaag voor mijn doen als ik vrij ben.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink deze nog op en dan ga ik gestrekt.Do what you love, love what you do!![]()
Met de handjes boven de dekens kree.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
en dan ff nog met iPad mss kijken. vanuit bed. brrr wordt beetje koud ook hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LOL hmmmmmmmmquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met de handjes boven de dekens kree.Do what you love, love what you do!![]()
Haha enjoyquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de winter immer de handjes onder de dekens hoor. Ander krijg je kouwe jatten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met de handjes boven de dekens kree.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de winter immer de handjes onder de dekens hoor. Ander krijg je kouwe jatten.Arme Ciske de Rat!
![]()
![]()
half twaalf bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oh waarom nu niet?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook wel, normaal lig ik er allang in rond dit tijdstip.
Waar is mini?♡♡♡♡![]()
Hij is bij z'n mama.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh waarom nu niet?
Waar is mini?![]()
Echt iedereen smelt gewoon bij 'm weg!quote:![]()
Zijn ambulante begeleidster zei vanmorgen nog dat ze een zwak voor hem heeft!![]()
![]()
Wat een playerquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt iedereen smelt gewoon bij 'm weg!![]()
Zijn ambulante begeleidster zei vanmorgen nog dat ze een zwak voor hem heeft!![]()
![]()
Ja elke keer weer, maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja
Even tijd voor jezelf
Vast wel stil in huis
Wel wil ik er aan werken dat die tijden dat hij hier niet is korter worden.![]()
Dat hij meer bij jou is bedoel je dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja elke keer weer, maar het is niet anders.
Wel wil ik er aan werken dat die tijden dat hij hier niet is korter worden.♡♡♡♡![]()
Yupyup!quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat hij meer bij jou is bedoel je dan?![]()
![]()
nee maar dit is wel oke?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Easy, we willen niet dat DTS de komende 2 weken op slot gaat!Smile, it's free therapy.![]()
Waarom 2 weken?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Easy, we willen niet dat DTS de komende 2 weken op slot gaat!![]()
Iets meer dan 2 weken, en dan is het weer de nieuwe maand.quote:
Als DTS dicht gaat is het meestal tot het eind van de maand.![]()
![]()
Heeeee stelletje dooien
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Nou ja meestal eerst even een waarschuwing voor een dag. Niet meteen zo rigoureus toch.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets meer dan 2 weken, en dan is het weer de nieuwe maand.
Als DTS dicht gaat is het meestal tot het eind van de maand.![]()
@greysbones ik heb een keer een een mention nagelezen wat ik maar zelden doe, en wil daar graag op terugkomen. Ik vind het serieus jammer dat jij het als teleurstellend ervaren hebt dat je he PONO gekregen hebt. Ik moest daar op dat moment zeer zorgvuldig mee om gaan en kan daar op dit moment niks meer aan veranderen. Dat spijt me ten zeerste. En ik leef iedere dag met die gedachte, hoop dat jij het na deze uitleg ook achter je kan laten.
De reden dat ik die wel gaf aan @Kissingbird was natuurlijk totaal verdiend, ze zei dat ze van worst en vlees houdt. Daar kon ik op dat moment niet omheen.
Ik hoop dat deze uitleg je rust geeft en we het ook echt achter ons kunnen laten.
gr gr,
LYLT.Lach met een schone bips![]()
Wel een levendig sfeertje hierquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Half dooien merendeel hier heeft nog een hartslag(misschien wat te)
Moderator DIG
quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:greysbones ik heb een keer een een mention nagelezen wat ik maar zelden doe, en wil daar graag op terugkomen. Ik vind het serieus jammer dat jij het als teleurstellend ervaren hebt dat je he PONO gekregen hebt. Ik moest daar op dat moment zeer zorgvuldig mee om gaan en kan daar op dit moment niks meer aan veranderen. Dat spijt me ten zeerste. En ik leef iedere dag met die gedachte, hoop dat jij het na deze uitleg ook achter je kan laten.
De reden dat ik die wel gaf aan @:Kissingbird was natuurlijk totaal verdiend, ze zei dat ze van worst en vlees houdt. Daar kon ik op dat moment niet omheen.
Ik hoop dat deze uitleg je rust geeft en we het ook echt achter ons kunnen laten.
gr gr,
LYLT.![]()
![]()
![]()
Ik heb een van je laatste mod handelingen mogen ervaren
Smile, it's free therapy.![]()
GTST is echt verrot saai en tam vergeleken met DTS.....quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:greysbones ik heb een keer een een mention nagelezen wat ik maar zelden doe, en wil daar graag op terugkomen. Ik vind het serieus jammer dat jij het als teleurstellend ervaren hebt dat je he PONO gekregen hebt. Ik moest daar op dat moment zeer zorgvuldig mee om gaan en kan daar op dit moment niks meer aan veranderen. Dat spijt me ten zeerste. En ik leef iedere dag met die gedachte, hoop dat jij het na deze uitleg ook achter je kan laten.
De reden dat ik die wel gaf aan @:Kissingbird was natuurlijk totaal verdiend, ze zei dat ze van worst en vlees houdt. Daar kon ik op dat moment niet omheen.
gr gr,
LYLT.![]()
jup ben er ook wel weer klaar meequote:Op vrijdag 13 december 2024 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel een levendig sfeertje hier(misschien wat te)
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:09 schreef maily het volgende: Ik heb hier nog een 🍷 voor @:DJMO Proost mop
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat is een GTST?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
GTST is echt verrot saai en tam vergeleken met DTS.....Lach met een schone bips![]()
Wekker een lijntje doen toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Terwijl het een punten spel is. Zat dit vroeger ook niet in SPL?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
GTST is echt verrot saai en tam vergeleken met DTS.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Grand Turbo Super Titsquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
GoedetijdenSlowTjetquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl het een punten spel is. Zat dit vroeger ook niet in SPL?♡♡♡♡![]()
Lekker moe meejen toch
Bier wel bijna op en dan echt meuren.![]()
Mooizoquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup ben er ook wel weer klaar mee![]()
Moderator DIG
Slaap lekker alvast!quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bier wel bijna op en dan echt meuren.
♡♡♡♡![]()
Slekker lapen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja ach, z'n zangstem zal niet gemist worden; dat lied is in 256 stukjes opgenomen als het niet meer was.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow die, ja die dut ut nie meer![]()
www.tetten.com?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
op internet op heel veel sites zoals je wellicht weet ;![]()
![]()
Ik wens u allen een prettige voortzetting![]()
Jij ook een prettige voortplanting!quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
♡♡♡♡![]()
Dag gx8rquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Slaap zacht!quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wens u allen een prettige voortzetting
Lach met een schone bips![]()
Gratis weggeven?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:40 schreef HappyCharly het volgende:
Positief nieuws voor de inwoners van Den Haag. De gemeente gaat gratis fruitboompjes weggeven![]()
Beter inlezen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je schrijft zelf : ik moe mee..
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik mag hier niet veel gekker meer posten dan dat![]()
![]()
WTF!quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kutteleven sucks donkey cocks in hell wel![]()
![]()
Ja nee ik wil gene permban!quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kwam ff zo uit de mouw, leuke voor paint wel![]()
![]()
Serie op lijstje gezet.Dank voor de tip.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ywquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Serie op lijstje gezet.Dank voor de tip.
Let me know wat je vindt..
Ik moet nog even inkomen..♡♡♡♡![]()
Kutverdoriequote:Op vrijdag 13 december 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik mag hier niet veel gekker meer posten dan dat![]()
Grrrrrrrr staat erom bekend om de beginletters van woorden om te draaien. Daar reageer ik op. Niets meer niets minder.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah begin je weer.......doe maar niet ..........................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker sliepe.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:59 schreef ToT het volgende:
Ja nee ik ga mokerhard gaan liggen meuren alhier!Prettige voortplanting!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:59 schreef ToT het volgende:
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Koeze is toch ook Frysk?
Lekker sliepequote:Op vrijdag 13 december 2024 23:59 schreef ToT het volgende:
![]()
Naja, ik vroeg maar even. Collegaatje van me met friese vader zei altijd "lekker koese" als ze ging slapen, en toen ik zei "Nein du geile sau, ik ken een Fries online en die zegt Sliepe". Hadden we discussietje over.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:02 schreef Puzzie het volgende:
Kusje voor @:BasEnAad en @:Killemwieft
Heel lang niet gezien, en het is zo'n schatjequote:Op zaterdag 14 december 2024 00:03 schreef Shii het volgende:
[..]
@:BasEnAad al lang niet meer gezien inderdaad.Hopelijk is alles goed.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wel geneukt?quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, ik vroeg maar even. Collegaatje van me met friese vader zei altijd "lekker koese" als ze ging slapen, en toen ik zei "Nein du geile sau, ik ken een Fries online en die zegt Sliepe". Hadden we discussietje over.![]()
Kan dus beide.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, ik vroeg maar even. Collegaatje van me met friese vader zei altijd "lekker koese" als ze ging slapen, en toen ik zei "Nein du geile sau, ik ken een Fries online en die zegt Sliepe". Hadden we discussietje over.
Die? Nein, noch nicht in mein hinterleben om maar even in Mario's taal te spreken. Maar is wel goeie vriendin. En beide totaal niet elkaars typequote:
Tûtsje is Fries voor kusje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op vrijdag 13 december 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
gr gr,
LYLT.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het gifje was niet helemaal mijn type, maar dat Tûtsje heb ik wel plekje voorquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maanlandschap daaro of nie![]()
![]()
Hema.quote:
Zelfs niet anaal dus?quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die? Nein, noch nicht in mein hinterleben om maar even in Mario's taal te spreken. Maar is wel goeie vriendin. En beide totaal niet elkaars type![]()
ben daar een dagje geweest met cruisen, wel gaafquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel lang niet gezien, en het is zo'n schatje![]()
![]()
Is mooi en niet zo toeristisch als Gran Canariaquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben daar een dagje geweest met cruisen, wel gaaf![]()
Geen idee, moet er met haar niet aan denken dat ze een vinger in me steekt of dat ik iets in haar steek. Nee, gewoon echt buddiesquote:
Cucked en friendzonedquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee, moet er met haar niet aan denken dat ze een vinger in me steekt of dat ik iets in haar steek. Nee, gewoon echt buddies
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2024 00:10:28 ]![]()
dat zeker, net als fuertaventuraquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is mooi en niet zo toeristisch als Gran CanariaUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee, moet er met haar niet aan denken dat ze een vinger in me steekt of dat ik iets in haar steek. Nee, gewoon echt buddies
♡♡♡♡![]()
Neh, ik hou van petit en donkere huid. Zij is dan weer 1m80 en wit als de witte was van witte reus.quote:Lach met een schone bips![]()
Ja ik mis die tijd in MUZ wel ..iedere vrijdag muziekjes posten met leuke mensenquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik weet niet anders dan dat, ook een leuke nachtposter in MUZ en ook af en toe DTS.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja ik ook hoor. Alhoewel er ook regelmatig gedoe was, maar dat is alweer een paar jaar geleden volgens mij. En nu met die rare YT-linkjes. Is toch wat minder.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik mis die tijd in MUZ wel ..iedere vrijdag muziekjes posten met leuke mensen![]()
![]()
Staat er ook net op.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:11 schreef HappyCharly het volgende:
@:FreshFruit
Carry-on lijkt me ook tof
Toen dat achterlijke aandachtsorgel alle aandacht iedere vrijdag opeiste was het ook wel klaarquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Alhoewel er ook regelmatig gedoe was, maar dat is alweer een paar jaar geleden volgens mij. En nu met die rare YT-linkjes. Is toch wat minder.
Je weet vast nog wie ik bedoel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen dat achterlijke aandachtsorgel alle aandacht iedere vrijdag opeiste was het ook wel klaar
Je weet vast nog wie ik bedoel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Oeh gaan we all time favo YT songs video's plaatsen?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
The woarst has yet to cum.....
Deze meneer had een eigen kroeg.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Man man man, en daar gaan we iedere dag dan weer voor naar het werk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:19 schreef Shii het volgende:
Muse - Uprising
Bekijk deze YouTube-video
Minder trance geluisterd?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou ook wat muse plaatsen, maar ga dan voor nummer 2. ff opzoeken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:19 schreef Shii het volgende:
Muse - Uprising
Bekijk deze YouTube-videoLach met een schone bips![]()
heb een piep in mijn hoofd die ik alleen ken met stevige hoofdpijn bij griep, alleen nu zonder hoofdpijn en griepquote:Uw ADH vitamine Worst
Neem je tijd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou ook wat muse plaatsen, maar ga dan voor nummer 2. ff opzoeken.
zeker nietquote:![]()
je kan van mij verlangen om geen bier te drinken, maar minder trance luisteren? no wayUw ADH vitamine Worst
Wel weekend?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is echt kut. Hopelijk gaat het toch weer over. Misschien toch een klein verkoudheidje waar het door komt. Ik soms ineens, vooral als ik wil slapen of zoals nu dat we het erover hebben en ineens denk ik, ja het piept weer.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb een piep in mijn hoofd die ik alleen ken met stevige hoofdpijn bij griep, alleen nu zonder hoofdpijn en griep![]()
Kies je prioriteiten, of doof of Korsakoff @FreshFruitquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeker niet![]()
je kan van mij verlangen om geen bier te drinken, maar minder trance luisteren? no wayLach met een schone bips![]()
Weet je waar t van komt?quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is echt kut. Hopelijk gaat het toch weer over. Misschien toch een klein verkoudheidje waar het door komt. Ik soms ineens, vooral als ik wil slapen of zoals nu dat we het erover hebben en ineens denk ik, ja het piept weer.♡♡♡♡![]()
Ik ben bijna halfdoof.80% aan 1 oor doet het niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kies je prioriteiten, of doof of Korsakoff @:FreshFruit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iedereen heeft wel eens een piep, maar die constante piep is gewoon een beschadiging in je oor. Daar kom je niet meer vanaf. En er zijn mensen die er compleet gek door geworden zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is echt kut. Hopelijk gaat het toch weer over. Misschien toch een klein verkoudheidje waar het door komt. Ik soms ineens, vooral als ik wil slapen of zoals nu dat we het erover hebben en ineens denk ik, ja het piept weer.Lach met een schone bips![]()
van een goede lading korsakoff op een harde volume word je ook doofquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kies je prioriteiten, of doof of Korsakoff @:FreshFruitUw ADH vitamine Worst
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van een goede lading korsakoff op een harde volume word je ook doof“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben bijna halfdoof.80% aan 1 oor doet het niet.Daarom dankzij FreshFruit hou ik de naam Korsakoff er nog steeds in waar hij mijn mee wilde diagnostiserenquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van een goede lading korsakoff op een harde volume word je ook doofI.p.v Korsakov
Nee niet zeker. Maar ik speel in verschillende bandjes, dus soms harde muziek. Dat zal wel een trigger zijn.quote:![]()
Ahja dat zou goed kunnenquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee niet zeker. Maar ik speel in verschillende bandjes, dus soms harde muziek. Dat zal wel een trigger zijn.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben bijna halfdoof.80% aan 1 oor doet het niet.
♡♡♡♡![]()
Snap datquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een piep, maar die constante piep is gewoon een beschadiging in je oor. Daar kom je niet meer vanaf. En er zijn mensen die er compleet gek door geworden zijn.♡♡♡♡![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heer Mikey.quote:
Fak die puntenquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:32 schreef HappyCharly het volgende:
Geloof niet dat we punten halen vandaag in deze slowchat
Goed punt wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laatste keer ASOT wel oordopjes in
jaar daarvoor ook maar niet die speciaal ontworpen voor concerten dus die had ik op gegeven moment niet in, geen goed idee
Uw ADH vitamine Worst
Zo de verraders belgie kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moet morgen zo weer mijn leenhond gaan ophalen, nu bijna liter chocomel op... Jaja de enige echte. En vanavond pizza gegeten, dat gaat een flinke boswandeling worden morgen met dat beest
Ik kijk Onopgelost.Best een middelmatige serie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zag m .. maar twijfel..quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kijk Onopgelost.Best een middelmatige serie.
Middelmatig.. klinkt niet echt als aMrader♡♡♡♡![]()
Chocomelquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik moet morgen zo weer mijn leenhond gaan ophalen, nu bijna liter chocomel op... Jaja de enige echte. En vanavond pizza gegeten, dat gaat een flinke boswandeling worden morgen met dat beest
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: