SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Promoten?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
nee het idee is niet eens raar.
maar ik zie kinderen op het nieuws met regenboogvlaggen om enzo lopen. alsof het zo *hoort*. enne mee willen doen aan. of te wel je moet meedoen aan de regenboogvlag want anders ben je raar.
dat is de omgekeerde wereld denk ik, hoezeer ik ok ermee ben als mensen afwijken ofzo of eigen idee hebben. ik blijf het niet normaal vinden. respecteer ze wel btw. maar ze moeten het ook niet gaan promoten.
Gewoon zeggen dat je mag zijn wie je wil zijn? Dat is toch alleen maar begripvol?![]()
https://www.marktplaats.n(...)ruil-bezorgen-activequote:Op vrijdag 13 december 2024 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik tot aankoop over ga
Deze verkoper bedoel ik!![]()
![]()
nee snap je me niet. dat is ok natuurlijk/.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Promoten?
Gewoon zeggen dat je mag zijn wie je wil zijn? Dat is toch alleen maar begripvol?
maar zie dit op nieuws kindertjes die geen idee hebben wat ze eigenlijk zeggen met regenboogvlaggen om omdat het een school ding is waar ze (min of meer) bij moeten zijn. en ok iedereen doet het toch?
daar ben ik tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik koop daar liever een auto voorquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)ruil-bezorgen-active
Deze verkoper bedoel ik!![]()
Echt he!quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik koop daar liever een auto voor
Of als eigen inbreng voor de aanschaf van een huis gebruiken.![]()
![]()
Maar dat is met alles wat ze op school leren en meekrijgen natuurlijk. Ze leren erover en mogen dan zelf hun mening vormen. Hoe fijn is dat, dat dat kan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
nee snap je me niet. dat is ok natuurlijk/.
maar zie dit op nieuws kindertjes die geen idee hebben wat ze eigenlijk zeggen met regenboogvlaggen om omdat het een school ding is waar ze (min of meer) bij moeten zijn. en ok iedereen doet het toch?
daar ben ik tegen.![]()
hmmms dat LBQblabla is nou ook niet echt bekend om dingen op een normale manier uit te leggen he?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:26 schreef JustinK het volgende:
Promoten? Zodat mensen denken: oh leuk ik ga ook homo worden?
ze willen vooral veel drama, en daarom haten mensen het, niet omdat ze zijn zoals ze zijn. maar omdat ze zichzelf in de spotlight zetten. negatief ook nog vaak.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2327 / +215 / +107 / 10012 / 10359
2. FreshFruit / 991 / +195 / +15 / 2245 / 2653
3. mario390 / 445 / +20 / +101 / 409 / 584
4. Dr.Mikey / 378 / +38 / +3 / 666 / 842
5. KillemWieft / 309 / +10 / +0 / 232 / 366
6. hemarookworst / 304 / +11 / +17 / 1130 / 1330
7. HappyCharly / 252 / +2 / +61 / 1041 / 1175
8. gebrokenglas / 216 / +4 / +35 / 1733 / 1936
9. AardappelSchotel / 203 / +4 / +5 / 1263 / 1397
10. greysbones / 188 / +45 / +2 / 2007 / 2115
11. Pinnenmutske / 141 / +10 / +10 / 779 / 899
12. Soury / 107 / +0 / +0 / 140 / 184
13. MizzezAmy / 105 / +3 / +5 / 691 / 771
14. kree / 98 / +0 / +3 / 294 / 349
15. ToT / 93 / +13 / +3 / 1657 / 1763
16. _UserName_ / 89 / +7 / +39 / 167 / 199
17. loveyoulongtime / 84 / +0 / +0 / 387 / 434
18. 444 / 77 / +0 / +0 / 3047 / 3189
19. mascara-klodder / 71 / +0 / +0 / 132 / 160
20. sp3c / 70 / +0 / +24 / 94 / 113SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ja is dat zo als er aangewakkerd wordt van vandaag gaan we paarse vrijdag vieren en allemaal meedoen hoor kinders. ???quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar dat is met alles wat ze op school leren en meekrijgen natuurlijk. Ze leren erover en mogen dan zelf hun mening vormen. Hoe fijn is dat, dat dat kan.
ik denk het niet, ik ben helemaal ok met dat er aandacht voor moet zijn,. maar niet op zo'n manier.Do what you love, love what you do!![]()
Op welke manier had jij het dan liever gezien?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja is dat zo als er aangewakkerd wordt van vandaag gaan we paarse vrijdag vieren en allemaal meedoen hoor kinders. ???
ik denk het niet, ik ben helemaal ok met dat er aandacht voor moet zijn,. maar niet op zo'n manier.![]()
pissed me gewoon of als ik kinderen zie die gemanipuleerd met een regenboogvlag omlopen enzo.
tik tok blabla. me toooooooo
najaDo what you love, love what you do!![]()
Dat heb ik met religie op scholenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
nee snap je me niet. dat is ok natuurlijk/.
daar ben ik tegen.![]()
dat er gewoon over verteld wordt enzo dat niet iedereen hetzelfde is en dat je elkaar moet respecteren. wmb is dat genoeg en dan kunnen ze zelf keuze maken ipv van groepsdruk mee doen aan deze bullshit dagen [quote][quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Op welke manier had jij het dan liever gezien?Do what you love, love what you do!![]()
En wat vind je van het ongevraagd plaatsen van reli-filmpjes?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:31 schreef kree het volgende:
pissed me gewoon of als ik kinderen zie die gemanipuleerd met een regenboogvlag omlopen enzo.
tik tok blabla. me toooooooo
naja![]()
Maar is die vlag niet hetzelfde als elkaar respecteren?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
dat er gewoon over verteld wordt enzo dat niet iedereen hetzelfde is en dat je elkaar moet respecteren. wmb is dat genoeg en dan kunnen ze zelf keuze maken ipv van groepsdruk mee doen aan deze bullshit dagen
En echt respectvol klinkt dat niet als je het hebt over bullshit dagen![]()
dat is totaal niet hetzelfde he?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En wat vind je van het ongevraagd plaatsen van reli-filmpjes?
en wmb betreft mag ieder anders dat ook doen?
Dat is niet hetzelfde als mee moeten doen met je klas enzo in een georganiseerde dag.
en als je tegen bent dan ben je wss nog de zeikerd ook van de klas.
en heb het over basisschool of brugklas nu he, die sowieso al moeilijk een eigen mening kunnen hebben. Ik ben er gewoon zwaar tegen dit soort dagen die het promoten. aandacht ervoor is ok. dit niet.Do what you love, love what you do!![]()
Euhm die vlag was dat, zodat metro enzo het gingen misbruiken in demonstraties enzo.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar is die vlag niet hetzelfde als elkaar respecteren?
En echt respectvol klinkt dat niet als je het hebt over bullshit dagenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
moet er ook niet over zeuren ook denk, tis wat het is, eens ben ik het er niet mee trouwens, dat ter info.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm die vlag was dat, zodat metro enzo het gingen misbruiken in demonstraties enzo.
![]()
![]()
Ok, dus even kort samenvattend:quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
dat is totaal niet hetzelfde he?
en wmb betreft mag ieder anders dat ook doen?
Dat is niet hetzelfde als mee moeten doen met je klas enzo in een georganiseerde dag.
en als je tegen bent dan ben je wss nog de zeikerd ook van de klas.
en heb het over basisschool of brugklas nu he, die sowieso al moeilijk een eigen mening kunnen hebben. Ik ben er gewoon zwaar tegen dit soort dagen die het promoten. aandacht ervoor is ok. dit niet.
* tiktok-filmpjes over lgbtqetc: MAG NIET!
* ongevraagd relipropaganda in iemands gezicht duwen: moet gewoon kunnen
Ok, duidelijk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2024 21:39:48 ]![]()
je trekt het totaal uit context om me uit te lokken, maar nee zo zwart wit denk ik het niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok, dus even samenvattend:
* tiktok-filmpjes over lgbtqetc: MAG NIET!
* ongevraagd relipropaganda in iemands gezicht duwen: moet gewoon kunnen
Ok, duidelijkDo what you love, love what you do!![]()
Dat is anders wel letterlijk wat je zegt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
je trekt het totaal uit context om me uit te lokken, maar nee zo zwart wit denk ik het niet.![]()
Je bent het er niet mee eens, dat kan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:38 schreef kree het volgende:
moet er ook niet over zeuren ook denk, tis wat het is, eens ben ik het er niet mee trouwens, dat ter info.
Gelukkig wonen we in Nederland. je zou eens ergens wonen waar homo's nog levenslange gevangenisstraf of de doodstraf krijgen.![]()
je snapt donders goed wat ik bedoel, ik ben er niet tegen. maar ben ook zeker niet voor het promoten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is anders wel letterlijk wat je zegt.
Ok hiertussen zitten natuurlijk verschillende dingen, maarja ok, heb niet echt zin om er hele discussie over te maken ook eigenlijk
Tis nou eenmaal dat ik denk voor kinderen moet je uitleggen hoe en wat en verschil en vallen op balblabla dat vind ik ok. dagen van dit met regenboogvlaggen omlopen en als je het niet doet ben je niet normaal hoor. want. meeeeeetoooooo. fuck dat daar ben ik tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik blijf vanavond lekker binnen
Jaren later:![]()
![]()
Nee, ik snap je totaal niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
je snapt donders goed wat ik bedoel, ik ben er niet tegen. maar ben ook zeker niet voor het promoten.
Ok hiertussen zitten natuurlijk verschillende dingen, maarja ok, heb niet echt zin om er hele discussie over te maken ook eigenlijk
Tis nou eenmaal dat ik denk voor kinderen moet je uitleggen hoe en wat en verschil en vallen op balblabla dat vind ik ok. dagen van dit met regenboogvlaggen omlopen en als je het niet doet ben je niet normaal hoor. want. meeeeeetoooooo. fuck dat daar ben ik tegen.
Jij zegt dat je het niet mag promoten, maar zelf promoot je hier constant je religie.
Ik zie daar totaal geen verschil in![]()
ja en daar ben ik ook tegen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Je bent het er niet mee eens, dat kan.
Gelukkig wonen we in Nederland. je zou eens ergens wonen waar homo's nog levenslange gevangenisstraf of de doodstraf krijgen.
waarom zijn jullie zo tegen me als ik kritisch erover ben? Ik ben er niet tegen, ik ben tegen dat het gepromoot wordt. alsof je zeg maar die aanhang bij moet horen om mee te doen.
en ja dat is focking hypocriet wel ja als ik het vergelijk met christelijk zijn. maargoed ik ben daar ook niet altijd mee eens geweest. en op een gegeven moment maak je zelf de keuze.
ik ben het er ook niet mee eens dat ik christelijk werd opgevoed. naja gelukkig heeft het nog wat normen en waarden bijgebracht.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, dat liedje mag ook niet meer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Jaren later:
[ afbeelding ]
De vrouw geeft geen consentCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zo'n enorm bedrag. En dan bezorgkosten. 😀quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)ruil-bezorgen-active
Deze verkoper bedoel ik!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Echt ja!quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat liedje mag ook niet meer.
De vrouw geeft geen consent![]()
![]()
constant is ook overdreven, soms is het niet eens omdat het om religie is maar mss gewoon liedje, ik ;luister niet altijd naar die teksten. maargoed.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, ik snap je totaal niet.
Jij zegt dat je het niet mag promoten, maar zelf promoot je hier constant je religie.
Ik zie daar totaal geen verschil in
[/quote]Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben niet tegen je. In deze tijden, waarin toch ook heel veel nationaliteiten in Nederland wonen, kan het niet belangrijk genoeg zijn om te benadrukken dat wij hier in Nederland iedereen respecteren ongeacht gender(identiteit) of seksuele voorkeur.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja en daar ben ik ook tegen?
waarom zijn jullie zo tegen me als ik kritisch erover ben? Ik ben er niet tegen, ik ben tegen dat het gepromoot wordt. alsof je zeg maar die aanhang bij moet horen om mee te doen.
en ja dat is focking hypocriet wel ja als ik het vergelijk met christelijk zijn. maargoed ik ben daar ook niet altijd mee eens geweest. en op een gegeven moment maak je zelf de keuze.
ik ben het er ook niet mee eens dat ik christelijk werd opgevoed. naja gelukkig heeft het nog wat normen en waarden bijgebracht.![]()
Kunnen we het over iets anders gaan hebben.
Voordat dit weer opgeblazen/verdramatiseerd wordt.
Bij voorbaat dank.![]()
Neverending storyquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:50 schreef maily het volgende:
Kunnen we het over iets anders gaan hebben.
Voordat dit weer opgeblazen/verdramatiseerd wordt.
Bij voorbaat dank.![]()
nou daar ben ik het dus helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen je. In deze tijden, waarin toch ook heel veel nationaliteiten in Nederland wonen, kan het niet belangrijk genoeg zijn om te benadrukken dat wij hier in Nederland iedereen respecteren ongeacht gender(identiteit) of seksuele voorkeur.
maar ben tegen de promoot dagen ervan? ik denk dit werkt alleen maar tegen. ik geloof echt 90% NL vind het allemaal prima, maar worden er beetje klaar mee van al die protesten en dagen en mee moeten doen en etc.
Dat denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoorde toevallig een dag of 2 geleden dat er inmiddels weer een hele hoop letters en kleuren zijn teogevoegd, what a surprise.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik mis het logo van Transformers
Maar goed, laten we idd maar weer gewoon gaan bolken wie eine muttibumser!![]()
![]()
Niet gewoon aan de bar gaan staan en lichtjes je voet bewegen op de maat van de muziek
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2024 21:56:39 ]![]()
Hopend dat de ander het leuk vindt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niet gewoon aan de bar gaan staan en lichtjes je voet bewegen op de maat van de muziek![]()
![]()
Heb een keer in mijn huis meegemaakt dat iemand ongevraagd tarot kaarten ging leggen voor een andere aanwezige en wel HEEL erg persoonlijke opmerkingen ging maken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik keek "tarot" gister maargoed. beetje tegenvaller
Het klopte wel allemaal wat ze zei, maar echt iedereen had zoiets van "WTF BITCH?!?" en die andere persoon voelde zich er duidelijk ook ongelooflijk ongemakkelijk bij!![]()
![]()
hmmms dat klinkt heel erg als het verhaal van die film?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb een keer in mijn huis meegemaakt dat iemand ongevraagd tarot kaarten ging leggen voor een andere aanwezige en wel HEEL erg persoonlijke opmerkingen ging maken.
Het klopte wel allemaal wat ze zei, maar echt iedereen had zoiets van "WTF BITCH?!?" en die andere persoon voelde zich er duidelijk ook ongelooflijk ongemakkelijk bij!
LOL echt?Do what you love, love what you do!![]()
Serieus, voordat ik hier op FOK! kwam.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dat klinkt heel erg als het verhaal van die film?
LOL echt?![]()
![]()
Is goed voor je. Maakt je lichaam in beweging, opgekropte emoties komen losquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ik geloof je maar damn. hahaha toch hou ik er niet van hoor krijg de kriebels alleen al bij die plaatjes op die kaarten enzo.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus, voordat ik hier op FOK! kwam.Do what you love, love what you do!![]()
Niet gewoon je emoties opkroppen zoals het hoortquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is goed voor je. Maakt je lichaam in beweging, opgekropte emoties komen los![]()
![]()
En het is goed tegen obstipatie!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is goed voor je. Maakt je lichaam in beweging, opgekropte emoties komen los![]()
![]()
Ik ben geen mens, dus in die daar niet aan. Ik laat het lekker gaanquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet gewoon je emoties opkroppen zoals het hoortTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ow ik heb behoorlijk diep in het spirituele wereldje gezeten hoor!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik geloof je maar damn. hahaha toch hou ik er niet van hoor krijg de kriebels alleen al bij die plaatjes op die kaarten enzo.
Heb genoeg gigantische WTF-momenten meegemaakt.![]()
En dan gewoon keihard kut gaan roepen en bier zuipen!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet gewoon je emoties opkroppen zoals het hoort![]()
![]()
vertel? nooit dan soort van bang geweest dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik heb behoorlijk diep in het spirituele wereldje gezeten hoor!
Heb genoeg gigantische WTF-momenten meegemaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Zijn lange en erg persoonlijke verhalen. In [TRU] heb ik wel eens een tipje van de sluier opgelicht.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
vertel? nooit dan soort van bang geweest dan?
Misschien dat ik hier wel een keertje wat uit ga typen als je wil, maar voor vanavond is het ff te veel werk.
Nooit bang geweest hoor, waren allemaal heel positieve dingen.
Ik ben een Tera Mai Reiki & Seichem Master & Teacher en heb een wiccan als vriendin gehad.
Met wicca heb ik gewoon helemaal niks, maar met die energieën heb ik wel vrij veel gedaan.![]()
Dan heb je wel goede sex gehadquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn lange en erg persoonlijke verhalen. In [TRU] heb ik wel eens een tipje van de sluier opgelicht.
Misschien dat ik hier wel een keertje wat uit ga typen als je wil, maar voor vanavond is het ff te veel werk.
Ik ben een Tera Mai Reiki & Seichem Master & Teacher en heb een wiccan als vriendin gehad.
Met wicca heb ik gewoon helemaal niks, maar met die energieën heb ik wel vrij veel gedaan.![]()
![]()
ok dan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn lange en erg persoonlijke verhalen. In [TRU] heb ik wel eens een tipje van de sluier opgelicht.
Met wicca heb ik gewoon helemaal niks, maar met die energieën heb ik wel vrij veel gedaan.. nou hoeft ook niet vanavond hoor uitleg. maar als je keertje zin hebt om te vertellen ik ben oprecht wel benieuwd.
Maar voor vanavond laten we het ff gaan
Do what you love, love what you do!![]()
Meh, viel tegen!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan heb je wel goede sex gehad
Ook met de vriendin erna was het niet bijzonder.
Die daarna was een stuk beter!![]()
![]()
heeeej weer wakker?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag hopen van wel
Wat zit er anders in t doosjeDo what you love, love what you do!![]()
Pakje al binnen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag hopen van wel
Wat zit er anders in t doosje![]()
Oehquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En er zat in.. kersenpitkussentje
Lekker warm![]()
![]()
WiccaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tegenvallende seks?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, viel tegen!
Ook met de vriendin erna was het niet bijzonder.
Die daarna was een stuk beter!
Misschien had je gewoon te hoge verwachtingen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Whehehe!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tegenvallende seks?
Misschien had je gewoon te hoge verwachtingen![]()
![]()
Allitereert zeker lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vond de 'Achterbakse Asociaal' wel een goede♡♡♡♡![]()
Blijkt maar weer... geen verwachtingen hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tegenvallende seks?
Misschien had je gewoon te hoge verwachtingen![]()
![]()
ZelZelfs niet voor 2 minuten?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Blijkt maar weer... geen verwachtingen hebben![]()
Verwachtingen zijn overratedquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zel
[..]
Zelfs niet voor 2 minuten?![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die gaat gezongen worden als ze me de grond in duwen
Geen tekst, maar deze is ook wel iets wat ik op m'n uitvaart zou willen.![]()
Ik meer iets van dit:quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen tekst, maar deze is ook wel iets wat ik op m'n uitvaart zou willen.
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik meer iets van dit:
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:23 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jarenlang wilde ik dit hebben op m\n toekomstige uitvaart:
Maar inmiddels vind ik dat toch wel te heavy daar voor.![]()
![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
we gaan wel beetje lugubere kant op zo. hahaha mag hopen dat we nog wel wat jaartjes mee gaan hier op deze aardkloot?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:26 schreef kree het volgende:
we gaan wel beetje lugubere kant op zo. hahaha mag hopen dat we nog wel wat jaartjes mee gaan hier op deze aardkloot?![]()
![]()
Gauw praat over iets andersquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:26 schreef kree het volgende:
we gaan wel beetje lugubere kant op zo. hahaha mag hopen dat we nog wel wat jaartjes mee gaan hier op deze aardkloot?♡♡♡♡![]()
#free @KillemWieftThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rob
R.I.P DTS.![]()
TR gemacht. Ga jij ff lekker die regenboogvlag in je reet douwen!quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel de meest kutte gay snack ooit op deze tijd![]()
ZZellufquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel de meest kutte gay snack ooit op deze tijd![]()
haha heeft het niks mee te maken, LOL. maar een worteltje eten echt om 22:00 nog wat.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
TR gemacht. Ga jij ff lekker die regenboogvlag in je reet douwen!Do what you love, love what you do!![]()
Rijmtquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Onze grote kree vindt dat ook erg gay♡♡♡♡![]()
Kan gewoonquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:31 schreef Rob het volgende:
[..]
ik vind ze eigenlijk lekkerder zoals ze zijn.![]()
Nou?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet je waar het nog meer op rijmt?♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken de verwijzing niet maar ziet er grappig uit![]()
![]()
het bevalt me wel, zo genoemd wordenquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Onze grote kree vindt dat ook erg gay
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
het bevalt me wel, zo genoemd worden![]()
![]()
In mijn hoofd is t kree ipv kriequote:Op vrijdag 13 december 2024 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
het bevalt me wel, zo genoemd worden
♡♡♡♡![]()
het komt nog beetje van stargate natuurlijk die hele naam, maar voor mezelf zie ik het ook maar als kree zoals je het uitspreekt. hahahaquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In mijn hoofd is t kree ipv krieDo what you love, love what you do!![]()
Da's @Homijn als je aan zijn wintervoorraad komt.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's @:homijn als je aan zijn wintervoorraad komt.!
![]()
@hemarookworstquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wordt ie gek jonguhquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Is wel zo.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee ik lig nog niet in bedquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Heb je je Chessire-cat shirt weer aan?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Altijd vieslekker, hoermetten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort nog een keer met 'm hoermetten"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zei iemand inzepen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb een westfries barleywine biertje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En? Hoe issie?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een westfries barleywine biertje.![]()
Prima,met jou?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@FreshFruit Ken je die?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een westfries barleywine biertje.![]()
![]()
Heer Justin.quote:
Wil proeven nuquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een westfries barleywine biertje.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Eerste slok smaakt goedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet mijn smaak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: