SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heer Schotel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tis er wel weer voorquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rode fruit karamel en noten apart maar wel lekker.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zat in mijn kerstpakketquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nouja dat zal niet de eerste keer zijn dan. hahaha. maar ok als ik eerlijk ben mss ook beetje enigequote:Op vrijdag 13 december 2024 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Je staat op het punt voor de eerste keer een dame een kusje te gaan geven?
Do what you love, love what you do!![]()
Tier en bieten!quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zijn rattenstreken.
Laat de modjes zelf lekker kijken wat er aan de hand is.
Maar goed: tier en bieten!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Proost amyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
pffff ik zit een beetje in te kakken eigenlijk, hmmms zal ik gewoon maar naar bed gaan?Do what you love, love what you do!![]()
Wel n ideequote:Op vrijdag 13 december 2024 23:15 schreef kree het volgende:
pffff ik zit een beetje in te kakken eigenlijk, hmmms zal ik gewoon maar naar bed gaan?♡♡♡♡![]()
Ik drink deze nog op en dan ga ik gestrekt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:15 schreef kree het volgende:
pffff ik zit een beetje in te kakken eigenlijk, hmmms zal ik gewoon maar naar bed gaan?
en dan ff nog met iPad mss kijken. vanuit bed. brrr wordt beetje koud ook hier.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja ik ga ook maar richting bed, was nog beetje vroeg op eigenlijk nl vandaag voor mijn doen als ik vrij ben.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink deze nog op en dan ga ik gestrekt.Do what you love, love what you do!![]()
Met de handjes boven de dekens kree.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
en dan ff nog met iPad mss kijken. vanuit bed. brrr wordt beetje koud ook hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LOL hmmmmmmmmquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met de handjes boven de dekens kree.Do what you love, love what you do!![]()
Haha enjoyquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de winter immer de handjes onder de dekens hoor. Ander krijg je kouwe jatten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met de handjes boven de dekens kree.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de winter immer de handjes onder de dekens hoor. Ander krijg je kouwe jatten.Arme Ciske de Rat!
![]()
![]()
half twaalf bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oh waarom nu niet?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook wel, normaal lig ik er allang in rond dit tijdstip.
Waar is mini?♡♡♡♡![]()
Hij is bij z'n mama.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh waarom nu niet?
Waar is mini?![]()
Echt iedereen smelt gewoon bij 'm weg!quote:![]()
Zijn ambulante begeleidster zei vanmorgen nog dat ze een zwak voor hem heeft!![]()
![]()
Wat een playerquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt iedereen smelt gewoon bij 'm weg!![]()
Zijn ambulante begeleidster zei vanmorgen nog dat ze een zwak voor hem heeft!![]()
![]()
Ja elke keer weer, maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja
Even tijd voor jezelf
Vast wel stil in huis
Wel wil ik er aan werken dat die tijden dat hij hier niet is korter worden.![]()
Dat hij meer bij jou is bedoel je dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja elke keer weer, maar het is niet anders.
Wel wil ik er aan werken dat die tijden dat hij hier niet is korter worden.♡♡♡♡![]()
Yupyup!quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat hij meer bij jou is bedoel je dan?![]()
![]()
nee maar dit is wel oke?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Easy, we willen niet dat DTS de komende 2 weken op slot gaat!Smile, it's free therapy.![]()
Waarom 2 weken?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Easy, we willen niet dat DTS de komende 2 weken op slot gaat!![]()
Iets meer dan 2 weken, en dan is het weer de nieuwe maand.quote:
Als DTS dicht gaat is het meestal tot het eind van de maand.![]()
![]()
Heeeee stelletje dooien
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Nou ja meestal eerst even een waarschuwing voor een dag. Niet meteen zo rigoureus toch.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets meer dan 2 weken, en dan is het weer de nieuwe maand.
Als DTS dicht gaat is het meestal tot het eind van de maand.![]()
@greysbones ik heb een keer een een mention nagelezen wat ik maar zelden doe, en wil daar graag op terugkomen. Ik vind het serieus jammer dat jij het als teleurstellend ervaren hebt dat je he PONO gekregen hebt. Ik moest daar op dat moment zeer zorgvuldig mee om gaan en kan daar op dit moment niks meer aan veranderen. Dat spijt me ten zeerste. En ik leef iedere dag met die gedachte, hoop dat jij het na deze uitleg ook achter je kan laten.
De reden dat ik die wel gaf aan @Kissingbird was natuurlijk totaal verdiend, ze zei dat ze van worst en vlees houdt. Daar kon ik op dat moment niet omheen.
Ik hoop dat deze uitleg je rust geeft en we het ook echt achter ons kunnen laten.
gr gr,
LYLT.Lach met een schone bips![]()
Wel een levendig sfeertje hierquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Half dooien merendeel hier heeft nog een hartslag(misschien wat te)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:greysbones ik heb een keer een een mention nagelezen wat ik maar zelden doe, en wil daar graag op terugkomen. Ik vind het serieus jammer dat jij het als teleurstellend ervaren hebt dat je he PONO gekregen hebt. Ik moest daar op dat moment zeer zorgvuldig mee om gaan en kan daar op dit moment niks meer aan veranderen. Dat spijt me ten zeerste. En ik leef iedere dag met die gedachte, hoop dat jij het na deze uitleg ook achter je kan laten.
De reden dat ik die wel gaf aan @:Kissingbird was natuurlijk totaal verdiend, ze zei dat ze van worst en vlees houdt. Daar kon ik op dat moment niet omheen.
Ik hoop dat deze uitleg je rust geeft en we het ook echt achter ons kunnen laten.
gr gr,
LYLT.![]()
![]()
![]()
Ik heb een van je laatste mod handelingen mogen ervaren
Smile, it's free therapy.![]()
GTST is echt verrot saai en tam vergeleken met DTS.....quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:greysbones ik heb een keer een een mention nagelezen wat ik maar zelden doe, en wil daar graag op terugkomen. Ik vind het serieus jammer dat jij het als teleurstellend ervaren hebt dat je he PONO gekregen hebt. Ik moest daar op dat moment zeer zorgvuldig mee om gaan en kan daar op dit moment niks meer aan veranderen. Dat spijt me ten zeerste. En ik leef iedere dag met die gedachte, hoop dat jij het na deze uitleg ook achter je kan laten.
De reden dat ik die wel gaf aan @:Kissingbird was natuurlijk totaal verdiend, ze zei dat ze van worst en vlees houdt. Daar kon ik op dat moment niet omheen.
gr gr,
LYLT.![]()
jup ben er ook wel weer klaar meequote:Op vrijdag 13 december 2024 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel een levendig sfeertje hier(misschien wat te)
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:09 schreef maily het volgende: Ik heb hier nog een 🍷 voor @:DJMO Proost mop
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat is een GTST?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
GTST is echt verrot saai en tam vergeleken met DTS.....Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: