SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotSmile, it's free therapy.
Ook een akkefietje met die bank gehad.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:02 schreef Iceage het volgende:
Bewindvoerder via de rechtbank.
Via de rechtbank heb ik een beschikking dat ik bewindvoerder ben over alle bezittingen van mijn oom van 90 jaar met de diagnose dementie.
Hij heeft 3 rekeningen bij de abnamro Ik moet voor de rechtbank daar inzage in hebben en alle inkomsten en uitgaven specificeren.
Via de app kan niet want hij heeft geen betaalpas (wel een betaalrekening)
Ik heb meerdere malen gebeld en hulp gevraagd echter men blijft bij hun oordeel dat ik de beschikking alsmede ONBEWERKTE kopieen van mijn paspoort en zijn ID kaart inclusief dus de bsn nummers per post moet opsturen. Online kan bij hun niet en naar kantoor komen heeft geen zin is mij verteld.
Mij is ook verteld dat ik zelf een betaalrekening moet openen om inzage te krijgen. geldklopperij. Ik wil geen betaalrekening bij abnamro.
Ik vind het te link met oog op identiteitsfraude om zo even een rechtbankbeschikking met dus onze namen gegevens en adressen plus kopieen ONBEWERKT van onze id bewijzen per post op te sturen.(dus bsn nrs zichtbaar)
Ik heb contact gehad met de rechtbank en met het Kifid en ook daar kreeg ik het advies om deze documenten NIET zomaar per post op te sturen.
Zei vermeld dat hij veel meer rekeningen heeft oa bij Rabo, ASN en Sns Daar kon ik op kantoor komen en was alles in 20 minuten wel geregeld ook de app met inzage.
bij ASN waar hij rekeningen heeft kon het online geregeld worden met als dringend advies de foto en Bsn nummers op de id bewijzen zwart te lakken.
Hij heeft nog meer rekeningen die heb ik allemaal danwel online danwel op kantoor geregeld.
Niet bij Abnamro dus (kennelijk geldt het digitale tijdperk niet voor hun.) En wat ik al zei op een van hun nog weinige kantoren kan het ook niet.
ik heb 15 rekeningen inmiddels geregeld behalve dus de 3 die hij bij Abnamro heeft.
Daardoor loop ik tegen problemen aan bij de boedelbeschrijving en rekeningsverantwoording die ik bij de rechtbank moet aanleveren.
Wat een enorme slechte service.
Op kantoor bij zowel Rabo als Sns was er geen extra (betaalde) betaalrekening nodig en ik begrijp werkelijk niet waarom men wil dat ik een betaalde betaalrekening voor mijzelf bij hun (abnamro) moet openen.
ook de telefonische gesprekken hierover ben ik zeer ontevreden over.
Jullie (abnamro) worden bedankt. (wat slecht)
PS edit wat ik ook te horen kreeg wij werken volgens ONZE protocollen en hoe andere banken het doen kunnen wij niks mee. Van enige empathie (behalve 1 medewerkster ) of hulp was amper sprake.
Formele klacht gaat volgen ook bij het Kifid.
Toevoeging. Dit is hoe ASN het online doet (gedeelte uit hun email aan mij)
Indien de rekening blijft bestaan dan kunt u zich met het formulier toevoegen mederekeninghouder/gemachtigde/wettelijke vertegenwoordiger machtigen. Wij vragen u een kopie van uw legitimatiebewijs bij te voegen. U kunt uw foto en BSN nummer onleesbaar maken. U treft dit formulier aan in de bijlage. De heer xxxxxxx hoeft dit formulier niet mee te ondertekenen. Als u nog geen klant bent bij ASN Bank dan dienen wij u persoonlijk te identificeren. Daarvoor zal een afspraak gemaakt worden bij de AMP groep om u persoonlijk te identificeren
De AMP Groep is een bedrijf dat voor meerdere bedrijven en bankinstellingen identificatieprocedures uitvoert en hiervoor opgeleide medewerkers in dienst heeft. Via de volgende link vindt u meer informatie over de dienstverlening van AMP Groep ASN Bank en AMP Groep: identificeren op locatie - ASN Bank
Nog een aanvulling Ook de autoriteit persoonsgegevens adviseerde mij deze documenten niet onbeschermd en onbewerkt per post te versturen.
Take Care.
Ik doe dit werk al jaren niet meer. Maar, in het verleden was dit abn. Cest la vie. Het kantoor waar ik werkte had ook bij meerdere banken een hoofdrekening in verband met identificatie.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:02 schreef Iceage het volgende:
Bewindvoerder via de rechtbank.
Via de rechtbank heb ik een beschikking dat ik bewindvoerder ben over alle bezittingen van mijn oom van 90 jaar met de diagnose dementie.
Hij heeft 3 rekeningen bij de abnamro Ik moet voor de rechtbank daar inzage in hebben en alle inkomsten en uitgaven specificeren.
Via de app kan niet want hij heeft geen betaalpas (wel een betaalrekening)
Ik heb meerdere malen gebeld en hulp gevraagd echter men blijft bij hun oordeel dat ik de beschikking alsmede ONBEWERKTE kopieen van mijn paspoort en zijn ID kaart inclusief dus de bsn nummers per post moet opsturen. Online kan bij hun niet en naar kantoor komen heeft geen zin is mij verteld.
Mij is ook verteld dat ik zelf een betaalrekening moet openen om inzage te krijgen. geldklopperij. Ik wil geen betaalrekening bij abnamro.
Ik vind het te link met oog op identiteitsfraude om zo even een rechtbankbeschikking met dus onze namen gegevens en adressen plus kopieen ONBEWERKT van onze id bewijzen per post op te sturen.(dus bsn nrs zichtbaar)
Ik heb contact gehad met de rechtbank en met het Kifid en ook daar kreeg ik het advies om deze documenten NIET zomaar per post op te sturen.
Zei vermeld dat hij veel meer rekeningen heeft oa bij Rabo, ASN en Sns Daar kon ik op kantoor komen en was alles in 20 minuten wel geregeld ook de app met inzage.
bij ASN waar hij rekeningen heeft kon het online geregeld worden met als dringend advies de foto en Bsn nummers op de id bewijzen zwart te lakken.
Hij heeft nog meer rekeningen die heb ik allemaal danwel online danwel op kantoor geregeld.
Niet bij Abnamro dus (kennelijk geldt het digitale tijdperk niet voor hun.) En wat ik al zei op een van hun nog weinige kantoren kan het ook niet.
ik heb 15 rekeningen inmiddels geregeld behalve dus de 3 die hij bij Abnamro heeft.
Daardoor loop ik tegen problemen aan bij de boedelbeschrijving en rekeningsverantwoording die ik bij de rechtbank moet aanleveren.
Wat een enorme slechte service.
Op kantoor bij zowel Rabo als Sns was er geen extra (betaalde) betaalrekening nodig en ik begrijp werkelijk niet waarom men wil dat ik een betaalde betaalrekening voor mijzelf bij hun (abnamro) moet openen.
ook de telefonische gesprekken hierover ben ik zeer ontevreden over.
Jullie (abnamro) worden bedankt. (wat slecht)
PS edit wat ik ook te horen kreeg wij werken volgens ONZE protocollen en hoe andere banken het doen kunnen wij niks mee. Van enige empathie (behalve 1 medewerkster ) of hulp was amper sprake.
Formele klacht gaat volgen ook bij het Kifid.
Toevoeging. Dit is hoe ASN het online doet (gedeelte uit hun email aan mij)
Indien de rekening blijft bestaan dan kunt u zich met het formulier toevoegen mederekeninghouder/gemachtigde/wettelijke vertegenwoordiger machtigen. Wij vragen u een kopie van uw legitimatiebewijs bij te voegen. U kunt uw foto en BSN nummer onleesbaar maken. U treft dit formulier aan in de bijlage. De heer xxxxxxx hoeft dit formulier niet mee te ondertekenen. Als u nog geen klant bent bij ASN Bank dan dienen wij u persoonlijk te identificeren. Daarvoor zal een afspraak gemaakt worden bij de AMP groep om u persoonlijk te identificeren
De AMP Groep is een bedrijf dat voor meerdere bedrijven en bankinstellingen identificatieprocedures uitvoert en hiervoor opgeleide medewerkers in dienst heeft. Via de volgende link vindt u meer informatie over de dienstverlening van AMP Groep ASN Bank en AMP Groep: identificeren op locatie - ASN Bank
Nog een aanvulling Ook de autoriteit persoonsgegevens adviseerde mij deze documenten niet onbeschermd en onbewerkt per post te versturen.
Take Care.
Bedankt voor je tijd Rene,quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:03 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik doe dit werk al jaren niet meer. Maar, in het verleden was dit abn. Cest la vie. Het kantoor waar ik werkte had ook bij meerdere banken een hoofdrekening in verband met identificatie.
Dat is wel de gang van zaken. Paspoort en beschikking. De beschikking te allen tijde.quote:Op zaterdag 14 december 2024 06:04 schreef Iceage het volgende:
[..]
Bedankt voor je tijd Rene,
Ik dacht dat je dat werk nog deed. Het gaat me er niet eens zozeer om dat ik daar als enige van alle banken zelf ook een rekening moet openen (wat ik absurd blijf vinden) maar wat ik echt niet begrijp zoals ik schreef dat men de rechtbankbeschikking plus onbewerkte kopieen van onze id bewijzen per post wil hebben (zeker nu in de kerstdrukte)
Als dat in verkeerde handen valt heb ik de poppen dus echt aan het dansen (identiteitsfraude) Bij alle banken loopt het soepel zonder problemen behalve dus bij de abnamro die er zo prat opgaan dat ze nu voornamelijk een digitale bank zijn.
Ik moet zo weer naar Zwolle hopelijk net voor de echte ochtendspits. Gelukkig zal dat op zaterdag wel meevallen.
Take Care.
Feedback, updatesquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
Ben bezig met het BB forum in te delen
Weet zo niet meer een twee drie meer welke topics er allemaal stonden
Roept u maar
De cos, de sc, sv, videos, bewoners( zonder namen want nog niet bekend) , BB in de media, foto's van het huis, kijkcijfers, TV heb ik er al staan
Die stonden er ook al thnxquote:
Ah ok, verder zou ik het zo even niet wetenquote:
In ieder geval bedankt, schoot mij zo even ook niets meer te binnen, maar we komen er welquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, verder zou ik het zo even niet weten
Ja anders even kijken in mycroft op BB en jouw naam?quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt, schoot mij zo even ook niets meer te binnen, maar we komen er wel
Ja ik was al aan het zoeken geweest maar pppfffquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja anders even kijken in mycroft op BB en jouw naam?
Volgende keer anders ff noteren welke BB topics er zijn? Voor als er weer een BB komt in 2026quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik was al aan het zoeken geweest maar pppfffhoeveel werk dat is
Goed planquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende keer anders ff noteren welke BB topics er zijn? Voor als er weer een BB komt in 2026
Had je deze ook al [Gedragsregels en sancties]quote:
Jip die had ik als eerstequote:Op zaterdag 14 december 2024 10:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had je deze ook al [Gedragsregels en sancties]
Ik weet niet of dat ook zo is, dat moet ik even afwachtenquote:
Zal hem er bij zeten weghalen kan nog altijd Thnxquote:
Ah even afwachten zal wel deze maand toch nog wel meer bekend gemaakt worden..quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook zo is, dat moet ik even afwachten
Is nog niet veel bekend over BB alleen dat er geen liveuitzendingen meer zijn
Heb hem er bij toch maar bij gezet thnx voor het meedenkenquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah even afwachten zal wel deze maand toch nog wel meer bekend gemaakt worden..
Graag gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem er bij toch maar bij gezet thnx voor het meedenkenen zoeken
Zeker. Afgelopen 2 weken alleen maar thuis gewerkt, dus staat de loods aan op TV. Wat een programma.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:24 schreef greysbones het volgende:
Potverdorie @:Kodiak100
Zit je nu stiekem te liken![]()
Het grote ‘ waar mannen op zoek gaan naar tepels/borsten etc ‘ topicquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem er bij toch maar bij gezet thnx voor het meedenkenen zoeken
Nee die gaan we niet meer klaar zetten scanman tieten bedoel je?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het grote ‘ waar mannen op zoek gaan naar tepels/borsten etc ‘ topic
1 user gaat zwaar teleurgesteld zijnquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee die gaan we niet meer klaar zetten scanman tieten bedoel je?
Valt in de Ned BB toch weinig tot niets meer te zien.quote:Op zondag 15 december 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 user gaat zwaar teleurgesteld zijn
Oooh leuk!quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:
Sub Forum van BB staat klaar vooor de start. Alleen ontbreken de bewoners nog en het tijdstip van uitzenden.
Zodra de streams beginnen 🤣quote:Op zondag 15 december 2024 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh leuk!
Ben benieuwd wanneer we kunnen gaan COSsen
Nog geen idee, laatst nog gevraagd, maar ze geven nog niets prijs.quote:Op maandag 16 december 2024 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh joh dat had ik niet kunnen bedenken
Alleen wanneer is dat?
De streams lopen altijd een of twee minuten achter met de werkelijkheidquote:Op maandag 16 december 2024 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als de streams niet live zijn dan zijn de mogelijk spannende onverwachte zaken eruit geknipt natuurlijk.
Geduld doe ik niet aanquote:Op maandag 16 december 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog geen idee, laatst nog gevraagd, maar ze geven nog niets prijs.
We moeten gewoon geduldig afwachten
Je zal wel moetenquote:
quote:Op maandag 16 december 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal wel moetenwant we weten nog niets. Dussssss moet je geduld hebben
O zat je er te veel opquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha stormloop!
Hier even afbouwen met telefoongebruik en laptoptebruik
Meer doen en leven en minder online
Al wordt dat weer even over als de COS opengaat
Ja... elk piepje een reactie geven. Nu zet ik hem op stil en de digital detox app (dan kun je letterlijk niet de telefoon op)quote:
ALs jou dat lukt alleen maar mooi tochquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... elk piepje een reactie geven. Nu zet ik hem op stil en de digital detox app (dan kun je letterlijk niet de telefoon op)
Helpt enorm. Net tweeënhalf uur uitgeschakeld
Ik wil werken naar drie telefoonmomenten en de rest gewoon niet.
Merk wel dat het fijn is als hij op de detox staat
Ja... ik weet dat het niet hoeftquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs jou dat lukt alleen maar mooi toch
Ik heb geen last van piepjes of belletjes en hoef ook niet overal antwoord op te geven gelukkig
Ja vervelend, maar goed dat je het dan zo indeeld tochquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik weet dat het niet hoeft
Alleen tja... moeite mee
Yes!quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vervelend, maar goed dat je het dan zo indeeld toch
Morguh Frummie. Nee geen kerstsfeer. Ik maak mij nooit zo druk om Kerst.quote:Op donderdag 19 december 2024 06:22 schreef Frummelie het volgende:
Zijn er al Fokkers met kerststress hi?
Mogge Dotje... ooh groot gelijk, lekker relaxed... wel gezellie brunchen met de kinderen...quote:Op donderdag 19 december 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummie. Nee geen kerstsfeer. Ik maak mij nooit zo druk om Kerst.
Kinderennkomen brunchen. Heb op de broodjes na alles al in huis.
Ik doe niet zo gek met de Kerst hoor, ik eet gewoon wat ik normaal ook zou eten.quote:Op donderdag 19 december 2024 07:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Dotje... ooh groot gelijk, lekker relaxed... wel gezellie brunchen met de kinderen...
Ik heb er ook geen stress van hoor... morgen komt er een vrachtje binnen en dinsdag komt de rest binnen.... ben nóg een beetje aant kijken wat ik wil... lijstje hier, lijstje daar haha..
Morguh niet functioneerde vrouwquote:Op donderdag 19 december 2024 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag functioneer ik niet heb ik besloten
quote:Op donderdag 19 december 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh niet functioneerde vrouw
Groot gelijk, lekker doen waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 19 december 2024 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kerstborrel was geven
Maar soit... straks misschien wat doen
Knuffelquote:Op donderdag 19 december 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, lekker doen waar je zin in hebt.
Ik sta op het punt om bloed te gaan prikken.
Even kijken of mijn suikerpillen mijn suikergehalte iets omlaag hebben gekregen.
SLik ze nu twee weken ( baal daar zo van)
Hoekomt dat toch, je houdt zo van deze tijd van het jaar. Das extra kudt als je je niet echt goed voeltquote:Op donderdag 19 december 2024 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Ik duim voor je! Snap dat je baalt
Hier het het vandaag echt ruk
Het is nu gewoon die borrelquote:Op donderdag 19 december 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoekomt dat toch, je houdt zo van deze tijd van het jaar. Das extra kudt als je je niet echt goed voelt
welke borrel?quote:Op donderdag 19 december 2024 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is nu gewoon die borrel
Elk jaar met december is het raak en dat vergeet ik de andere elf maanden
Morgen en vandaag en zondag en maandag niks. Dan kom ik wel weer op adem.
Kerst wordt heel chill en de rest van de feesten ook.
En vandaag komt vast ook wel goed. Misschien vanmiddag even een dutje doen
Gisteren had ik een borrel voor alle vrijwilligers van de wijk en kregen we onze kerstpakkettenquote:
Komt het dan door de alcohol? Of wat moet ik mij er bij voorstellen?quote:Op donderdag 19 december 2024 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gisteren had ik een borrel voor alle vrijwilligers van de wijk en kregen we onze kerstpakketten
Nee door de drukte en akoestiek. Teveel mensen in een te kleine ruimte. Zo erg dat je haast moet schreeuwen in de conversatiequote:Op donderdag 19 december 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt het dan door de alcohol? Of wat moet ik mij er bij voorstellen?
Of door de drukte?
Waarom ga je er dan naar toe lieverd? Ik zou dan voor mij zelf kiezen en niet gaan.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee door de drukte en akoestiek. Teveel mensen in een te kleine ruimte. Zo erg dat je haast moet schreeuwen in de conversatie
Op zulke gelegenheden drink ik heel bewust niet
Het is eens per jaar... alleen het was heftiger dan verwachtquote:Op donderdag 19 december 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan naar toe lieverd? Ik zou dan voor mij zelf kiezen en niet gaan.
Dan weet je het voor een volgende keer, kan je beter niet doen dan.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is eens per jaar... alleen het was heftiger dan verwacht
Beetje een sociale verplichting
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 19 december 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet je het voor een volgende keer, kan je beter niet doen dan.
Je hebt er niets aan als je je dan dagen kudt voelt
Lekker je telefoon wegleggen, je pc uit, boekje luisteren en lekker met gesloten ogen op de stoel zittenquote:Op donderdag 19 december 2024 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Heb nu zo'n hoofdpijn
Maar lekker een luisterboekje en een beetje lummelen
Ik doe ook niet gek maar haal of maak wel wat lekkere dingetjes niet omdat het moet maar omdat ik het zelf gewoon leuk vind om te doen... ik vind het heerlijk om te zien dat mensen aant genieten zijn... en dan pak je een beetje extra uit met dit soort dagen... het hoeft ook geen vreetfestijn te worden...quote:Op donderdag 19 december 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe niet zo gek met de Kerst hoor, ik eet gewoon wat ik normaal ook zou eten.
Normaal gaan wij met zijn allen uit eten maar omdat er twee moeten werken met de Kerst lukt dat niet dus dan maar een brunch, En verder eet ik gewoon warm zoals ik anders ook zou eten.
Snap nooit zo waarom mensen met de Kerst zo uit moeten pakken met eten en drinken.
Ik doe dat niet meer. die lust dit niet, die dat niet die eet geen varken, die eet geen rund etc etcquote:Op donderdag 19 december 2024 14:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik doe ook niet gek maar haal of maak wel wat lekkere dingetjes niet omdat het moet maar omdat ik het zelf gewoon leuk vind om te doen... ik vind het heerlijk om te zien dat mensen aant genieten zijn... en dan pak je een beetje extra uit met dit soort dagen... het hoeft ook geen vreetfestijn te worden...
Oh ja... als het zo moet zou ik er ook geen zin in hebbenquote:Op donderdag 19 december 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe dat niet meer. die lust dit niet, die dat niet die eet geen varken, die eet geen rund etc etc
Hey Enginequote:
quote:
Ben je er weer bij dit jaar Frum?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik doe ook niet gek maar haal of maak wel wat lekkere dingetjes niet omdat het moet maar omdat ik het zelf gewoon leuk vind om te doen... ik vind het heerlijk om te zien dat mensen aant genieten zijn... en dan pak je een beetje extra uit met dit soort dagen... het hoeft ook geen vreetfestijn te worden...
Lekker, zit je in het buitenland of gewoon hier?quote:
Denk dat Frum niet weg te slaan is bij een RLSquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je er weer bij dit jaar Frum?
Of nou ja volgend jaar ?
Gezelligquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat Frum niet weg te slaan is bij een RLS
Ja met Frum is het altijd gezellig.quote:
Gewoon thuis. Lekker twee weekjes vakantiequote:Op vrijdag 20 december 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, zit je in het buitenland of gewoon hier?
Lekker hoor, nog plannen met de Kerst?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:03 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon thuis. Lekker twee weekjes vakantie
Eten, darten kijken, gamen...dat soort dingenquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, nog plannen met de Kerst?
Lekker je eigen ding doen dus.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:59 schreef engine het volgende:
[..]
Eten, darten kijken, gamen...dat soort dingen
Ik vind het juist ook altijd leuk om met die dagen uit te pakken en wat jij ook zegt.. fijn om te zien hoe anderen er dan van genieten.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja straks hebben we weer BB SCquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:56 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen.. kan nog nettijd voor een bakkie en even wat rondneuzen hier
![]()
Ik heb zo’n zin in weer een seizoen BB
En een “gezellige Coss”quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja straks hebben we weer BB SC
Deze was op verzoek hier geplaatst.
Ja die ook, maar geen liveshow meerquote:
Ooh ja, dat is niet geinig... hier zijn ze erg makkelijk...😉quote:Op donderdag 19 december 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe dat niet meer. die lust dit niet, die dat niet die eet geen varken, die eet geen rund etc etc
Ja uiteraard, ik kan niet wachten....🤪... jij toch ook?quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je er weer bij dit jaar Frum?
Of nou ja volgend jaar ?
Haha dat heb jij helemaal goed Dotje...quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat Frum niet weg te slaan is bij een RLS
Ach lief.. met jou ook hoor Dotje...quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met Frum is het altijd gezellig.
Ja heerlijk en de tafel mooi dekken enzo... mooie wijn enz heerlijk..🤗quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het juist ook altijd leuk om met die dagen uit te pakken en wat jij ook zegt.. fijn om te zien hoe anderen er dan van genieten.
Kijk ze nooit omdat ik de taal niet versta.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:00 schreef Frummelie het volgende:
Zit te genieten van la Palma een Noorse serie... altijd goed!
Maar gaat wel spannend worden..👍
Je kan toch lezen Dotje...quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk ze nooit omdat ik de taal niet versta.
Ik ben helemaal niet van die regio... verhaal misschien spannend. Alleen zo duister en down altijd... lekker Amerikaanse rommel voor mijquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je kan toch lezen Dotje...
Altijd een goed verhaal en spannend...
Ja maar ik wil het horen en niet lezen 🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je kan toch lezen Dotje...
Altijd een goed verhaal en spannend...
Ja het zijn niet de vrolijkste series... maar het zit altijd goed in elkaar en dat trekt mij wel... maar ik hou ook van Amerikaanse rommel hoor...quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van die regio... verhaal misschien spannend. Alleen zo duister en down altijd... lekker Amerikaanse rommel voor mij
Ja dat dacht ik al....cursusje Noors misschien...quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het horen en niet lezen 🤣🤣🤣
Net zoals die boeken (mijn vrijwilligerswerk staat er vol mee) ik kom er gewoon niet doorheen door de sfeer. Het beïnvloed mijn gemoed zoquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het zijn niet de vrolijkste series... maar het zit altijd goed in elkaar en dat trekt mij wel... maar ik hou ook van Amerikaanse rommel hoor...
Denken in oplossingenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al....cursusje Noors misschien...
@Fogel kan je mij een cursusje Noors geven 😉quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al....cursusje Noors misschien...
Slinger de ondertiteling aan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Fogel kan je mij een cursusje Noors geven 😉
Ik hou er nooit van iets te luisteren wat ik niet versta 🤣quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slinger de ondertiteling aan.
La Palma is een OK serie
Ik kan me er wel iets bij voorstellen want het is vrij donker... ja maar lieve schat omdat ik het goed vind, hoef jij het nog niet goed te vinden hé.. ieder z'n dingetjequote:Op zaterdag 21 december 2024 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Net zoals die boeken (mijn vrijwilligerswerk staat er vol mee) ik kom er gewoon niet doorheen door de sfeer. Het beïnvloed mijn gemoed zo
En ik weet dat verder iedereen het goed vind
Alleen tja
Het liefst lees ik, als ik thrillers lees (lang niet het enige dat ik lees) dan van Nederlandse bodem (Suzanne Vermeer, Linda van Rijn, Jet van Vuuren en dergelijke dingen)
Videoland is hier weer geactiveerd voor BB.quote:Op zondag 22 december 2024 06:38 schreef Frummelie het volgende:
Maar ik zie iets anders leuks op Videoland...B & B vol liefde de aftrap... dat krijgt nu voorrang hi
En er is ook een nieuwe married at first sight België zie ik.. heerlijk.. mijn dag kan niet met stuk..
Ik was bb vol l gisteren aan het kijken. Maar op een of andere manier kwam ik er niet in.quote:Op zondag 22 december 2024 06:38 schreef Frummelie het volgende:
Maar ik zie iets anders leuks op Videoland...B & B vol liefde de aftrap... dat krijgt nu voorrang hi
En er is ook een nieuwe married at first sight België zie ik.. heerlijk.. mijn dag kan niet met stuk..
Ja dat is toch heerlijk... lekker even van genieten hi..quote:Op zondag 22 december 2024 07:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Videoland is hier weer geactiveerd voor BB.
En eigenlijk kun je alles alsnog (terug)kijken met een abonnement van 3 maandjes.
Ooh dat is jammer Dotje.. niet leuk of?quote:Op zondag 22 december 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was bb vol l gisteren aan het kijken. Maar op een of andere manier kwam ik er niet in.
Weet het eigenlijk nietquote:Op zondag 22 december 2024 07:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is jammer Dotje.. niet leuk of?
Ik ben begonnen met MAFS dus nog niks gezien van B & B vol liefde..
Haha lekker ding..quote:Op zondag 22 december 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet het eigenlijk niet![]()
Als ik tijd heb ga ik de MAFS ook nog kijken
Maar ik moet virgin river ook nog kijken.
Ik neem altijd zoveel op dat ik verder eigenlijk nergens meer aan toe komquote:Op zondag 22 december 2024 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha lekker ding..![]()
Ja MAFS is altijd leuk, vind ik dan hé..
Ooh daar ben ik ook aan begonnen.. ik ben echt alles door elkaar aant kijken..
Ooh jij neemt alles op... ik kijk alles terug, neem niks op..quote:Op zondag 22 december 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem altijd zoveel op dat ik verder eigenlijk nergens meer aan toe kom![]()
Kijk GTST the bold dan neem ik series op, nam M&B op, maar die is nu klaar.
Dan heb je de bondgenoten nog, en dan straks BB
Er blijft geen tijd meer over om iets anders te kijken![]()
EN in de weekende kijk ik dat niet, Henk heeft er zo de pest aan. Hij zou het mij niet verbieden om te kijken.
Maar zit dan altijd wel rare opmerkingen te maken op wat hij hoort-
Lastig wij hebben een totaal verschillende smaakquote:Op zondag 22 december 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh jij neemt alles op... ik kijk alles terug, neem niks op..
Jij kijkt goede tijden ook nog en de bold... daar ben ik jaren geleden al mee gestopt hi
Neej inderdaad dan blijft er weinig tijd over en straks weer modden als een malle haha
Haha ik zie het al voor me als Henk opmerkingen zit te maken..![]()
Maar wat kijk je dan int weekend... lekker filmpjes saampjes ofzo..?
Ja vervelend is dat.. maar gelukkig kan je doordeweeks zien wat je graag wil..quote:Op zondag 22 december 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig wij hebben een totaal verschillende smaak
Momenteel 3 minuts of fame, maar die ben ik al zat eigenlijk overdreven kwijl gedoe![]()
Daarna is te top 40 quizz een of twee keer is leuk, maar dan houdt het op.
Soms vinden we een leuke serie op videoland die we dan in de weekende kijken.
ALs ik alleen ben bv dan kijk ik gewoon mijn ding en dan heb ik op de IPAD bv BB aanstaan.
Mocht er dan wat zijn of lees ik hier dat er wat gebeurd dan heb ik hem zachtjes aanstaan
Doe dan ondertussen modden en ook nog een spelletje![]()
In de weekende zit ik ook minder achter de laptop en in de avonden ook minder op FOK!
Maar doe wel een spelletje op mijn mobiel.
Ik kan moeilijk zo stil op de bank tv/serie zitten kijken
Ja loop weer lekker te klooien hihi... maar ik heb het zelf gerepareerd... dus geen weekendtarief voor jou Dotje hihi...quote:Op zondag 22 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Ga je weer lekker![]()
Ja je moest een weten wat ik allemaal aan het doen ben.
Er staat nog een lege post van jequote:Op zondag 22 december 2024 08:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja loop weer lekker te klooien hihi... maar ik heb het zelf gerepareerd... dus geen weekendtarief voor jou Dotje hihi...![]()
Ooh nu maak je me nieuwsgierig... haha..![]()
Was al een paar dagen bekendquote:Op zondag 22 december 2024 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Eyes on the prize
Op deze datum start het nieuwe seizoen van Big Brother
Door RTL Boulevard·Gisteren·Aangepast: Gisteren
© Wesley de Wit
RTL Boulevard
De realityshow 'Big Brother' ondergaat in 2025 een heuse metamorfose, want 'alles wordt anders', beloofden de makers. Wanneer we de vernieuwde realityshow kunnen zien is nu ook eindelijk bekend.
- Tekst gaat verder onder de advertentie -
Advertentievrij?
RTL-Premium
De makers van Big Brother doen erg mysterieus over het nieuwe concept van het realityprogramma. Zo zouden de exits van bewoners niet meer in de gebruikelijke liveshows op zaterdag te zien zijn en is het programma 'alleen' elke werkdag te zien, in plaats van maandag tot en met zaterdag. Geraldine Kemper en de Vlaamse Tatyana Beloy blijven bij het programma betrokken, maar hoe groot hun rol is, is ook niet bekend.
Lees ook
Dit weten we van nieuw Big Brother-seizoen waarin 'alles anders wordt'
Wat we nu wél kunnen brengen, is dat het programma op 6 januari om 20.30 uur terugkeert bij RTL 5 en Videoland. Wat we van het nieuwe seizoen kunnen verwachten? Dat weet alleen de alziende Big Brother...
Bron RTL
Owww ik heb er hier niks over gelezen was voor mij helemaal nieuw haha... oud nieuws dus..quote:
Zal je matsen, its for free this timequote:
Agh je bent een schatje..quote:Op zondag 22 december 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal je matsen, its for free this time
Ja er is ook een BB topic hier, daar kan je het allemaal lezenquote:Op zondag 22 december 2024 08:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Owww ik heb er hier niks over gelezen was voor mij helemaal nieuw haha... oud nieuws dus..
Nou er is in ieder geval geen live show meerquote:Op zondag 22 december 2024 08:40 schreef Frummelie het volgende:
Maar lekker hoor vanaf 6 januari weer lekker zeuren en schelden op de totale metamorfose die het programma ondergaan heeft ahum (dat horen we elk jaar)... en natuurlijk op de bewoners hatsjikidee..
Ooh Thnx had ik ook nog niet gezien... zal straks even een blik werpen daar..quote:Op zondag 22 december 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er is ook een BB topic hier, daar kan je het allemaal lezen
RLS / [Big Brother krijgt een nieuw seizoen] #2 2025 6 januari start BB 2025
tttssssss Frum, en dat voor een echte liefhebberquote:Op zondag 22 december 2024 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh Thnx had ik ook nog niet gezien... zal straks even een blik werpen daar..
Vind jij dat erg dan? Ik vond er geen reet aan... ik ga het niet missen.. misschien wel raar hoe dat nu gaat als er een bewoner moet vertrekken, dat wordt wel saai denk ikquote:Op zondag 22 december 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou er is in ieder geval geen live show meer
Helemaal niet erg, was altijd zo ontzettend druk in de COSquote:Op zondag 22 december 2024 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vind jij dat erg dan? Ik vond er geen reet aan... ik ga het niet missen.. misschien wel raar hoe dat nu gaat als er een bewoner moet vertrekken, dat wordt wel saai denk ik
Haha ja echt hé... maar deze week een beetje drukkies geweest... was me echt nog niet opgevallen... ik ga ook altijd gelijk hier naartoe...quote:Op zondag 22 december 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tttssssss Frum, en dat voor een echte liefhebber
Ik kan daar ook echt helemaal van genieten.. gewoon lekker uitpakken met die dagenquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk en de tafel mooi dekken enzo... mooie wijn enz heerlijk..🤗
Ooh ja dat is ook zo voor jou was dat extra drukte... ja alleen maar herhaling, die paar vragen die er gesteld werden en dan de familie die 3 seconden aan het woord waren of gewoon niet... sloeg nergens op...quote:Op zondag 22 december 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niet erg, was altijd zo ontzettend druk in de COS![]()
En ik vond er ook niets aan was een herhaling van wat we allemaal al gezien hadden.
Hejj Lojanda..quote:Op zondag 22 december 2024 08:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan daar ook echt helemaal van genieten.. gewoon lekker uitpakken met die dagen
Hi Frummelie.. de mooiste tijd van het jaarquote:Op zondag 22 december 2024 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Lojanda..![]()
Ja heerlijk hé... het is tenslotte maar 1 kerst per jaar..
quote:Op zondag 22 december 2024 08:57 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen.. lekker met een bakkie voor de tv Serious Request kijken
Ik heb de laatste tijd niet veel kunnen kijken maar zag er wel weer wat leuke nieuwe dingen op staanquote:Op zondag 22 december 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb geen netflixx meer, moet wel weer een abo nemen als ik virgin river wil kijken
Nou precies dat.. en dat gaan we zeker doen...quote:Op zondag 22 december 2024 08:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Frummelie.. de mooiste tijd van het jaar![]()
Moet ook altijd lachen als mensen daar stress van krijgen.. hoe dangewoon genieten
Ja dat is wel handig Dotje hiquote:Op zondag 22 december 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb geen netflixx meer, moet wel weer een abo nemen als ik virgin river wil kijken
Die heb ik wel in mijn lijst staan maar nog steeds niet gekeken..quote:Op zondag 22 december 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Het nieuwe seizoen staat er pas sinds donderdag.. ik heb ook nog maar 2 afleveringen gezien.. ik zit van alles door elkaar te kijken hahaquote:Op zondag 22 december 2024 09:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heb ik wel in mijn lijst staan maar nog steeds niet gekeken..
Dat zag ik idd voorbij komen. Er zijn volgens mij al wel vijf seizoenen? Toch maar eens aan de serie beginnen dan..quote:Op zondag 22 december 2024 09:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het nieuwe seizoen staat er pas sinds donderdag.. ik heb ook nog maar 2 afleveringen gezien.. ik zit van alles door elkaar te kijken haha
Ja klopt in totaal nu 6 seizoenen... je kan lekker bingen als je tijd en het leuk vindt.. het is wel een beetje zoetsappig soms maar wel geinig om naar te kijken..quote:Op zondag 22 december 2024 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zag ik idd voorbij komen. Er zijn volgens mij al wel vijf seizoenen? Toch maar eens aan de serie beginnen dan..
Morguh Frumquote:Op maandag 23 december 2024 05:55 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen kerst(b)engeltjes haha...![]()
Ik ga zo eens even het boxen van de influencers terug kijken.. ik ben niet echt een boxfan maar wil even kijken welke knakkies er meedoen..
Eerst even een theetje natuurlijk...
Ik dacht even dat je box als in een doos bedoeldequote:Op maandag 23 december 2024 05:55 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen kerst(b)engeltjes haha...![]()
Ik ga zo eens even het boxen van de influencers terug kijken.. ik ben niet echt een boxfan maar wil even kijken welke knakkies er meedoen..
Eerst even een theetje natuurlijk...
Ik krimp altijd bij elke klap ineen. Kan echt niet tegen vechtende mensenquote:Op maandag 23 december 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Veel kijk plezier. Dat boeit mij nou echt niet. Al die opgeblazen kerels die menen heel wat te zijn
Jaaaa en ik las dat het op mijn verjaardag start (zes januari)quote:Op maandag 23 december 2024 06:14 schreef Frummelie het volgende:
Zo even het BB topic doorgelezen... en nu hopen dat we snel de koppies gaan zien van de deelnemers/bewoners..
Daar heb ik gelukkig geen last van, althans bij dit soort klappen.quote:Op maandag 23 december 2024 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik krimp altijd bij elke klap ineen. Kan echt niet tegen vechtende mensen
Het is zeker geen medelijden. Alleen ik voel mijn maag gewoon draaien. Vraag me niet waaromquote:Op maandag 23 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van, althans bij dit soort klappen.
Ze doen het zelf. Het is anders als men klappen krijgt van iemand, das onrecht.
Dit is er zelf om vragen.
Dan moet je niet kijken, zoals je al aangafquote:Op maandag 23 december 2024 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is zeker geen medelijden. Alleen ik voel mijn maag gewoon draaien. Vraag me niet waarom
Ik ben ook niet zo'n boksfan, ik denk ook niet dat ik 4 uur ga zitten kijken...quote:Op maandag 23 december 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Veel kijk plezier. Dat boeit mij nou echt niet. Al die opgeblazen kerels die menen heel wat te zijn
Ja die telefoon maakt er weer z'n eigen ding van... normaal kijk ik alles na wat ik tik maar vanmorgen even niet.. hahaquote:Op maandag 23 december 2024 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je box als in een doos bedoelde
(Even taalnerd spelen, vechtsport is boksen)
Nou een mooier kadootje kan je niet krijgen hihi...quote:Op maandag 23 december 2024 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa en ik las dat het op mijn verjaardag start (zes januari)
Ooh heerlijk....20 afleveringen, ik duik er gelijk in...👍quote:Op maandag 23 december 2024 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuw seizoen Huis Vol staat online
Dus lekker bingen
Hahahha zeg wel tegen mijn moeder dat ze niet welkom is ivm BBquote:Op maandag 23 december 2024 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou een mooier kadootje kan je niet krijgen hihi...
Agh neej toch..... dat is sneu..quote:Op maandag 23 december 2024 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahha zeg wel tegen mijn moeder dat ze niet welkom is ivm BB
Hahaha zo hard en verwend ben ik natuurlijk ookquote:Op maandag 23 december 2024 11:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh neej toch..... dat is sneu..
Neej Child jij bent een poeppiekakkiescheetje.... ik zie jou zoiets niet doen..🤗quote:Op maandag 23 december 2024 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha zo hard en verwend ben ik natuurlijk ook
En ik verzorg helemaal geen gourmet
En ik zet echt niet de kachel lekker hoog voor haar
Nee heb zojuist een extra cadeautje voor haar besteld om op mijn verjaardag aan haar te geven (wie jarig is trakteert tochquote:Op maandag 23 december 2024 19:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej Child jij bent een poeppiekakkiescheetje.... ik zie jou zoiets niet doen..🤗
Veel plezierquote:Op maandag 23 december 2024 19:43 schreef Frummelie het volgende:
Zit nu net pas naar het boksen te kijken... ze maken er wel een spektakel van.
Agh wat lief...quote:Op maandag 23 december 2024 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee heb zojuist een extra cadeautje voor haar besteld om op mijn verjaardag aan haar te geven (wie jarig is trakteert toch)
Lekker kokenquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:05 schreef Frummelie het volgende:
Weer een dagje dichterbij BB, ik wil gezichtjes zien haha..
Straks de keuken in wat kleine hapjes maken... gezellie..🌲🎅🌲
Ja heerlijk Child. Thnxquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker koken
Have fun
Hier Zo eruit. Om 10.00 richting mams
Ja keuvelen en knutselen en snoepenquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk Child. Thnx
Ooh gezellie, ga je lekker keuvelen bij je mams?
Veel plezier...
Gezelligquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:27 schreef Frummelie het volgende:
Zo ik zat even het weerbericht te kijken het wordt een lekker regenachtig dagje vandaag...
Nou dat klinkt heel gezellie en dat snoepen omnomnomquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja keuvelen en knutselen en snoepen
Dank je wel
Goedemorgen Dotquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames![]()
Zo naar de fysio, dan een appelcake voor morgen bakken.
En dan vanavond met dochterlief mee naar de Griek
Hahaha ja en vanavond een alcoholische versnaperingquote:Op dinsdag 24 december 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat klinkt heel gezellie en dat snoepen omnomnom![]()
Lekker genieten...
Hejj Mogguh Dotje..quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames![]()
Zo naar de fysio, dan een appelcake voor morgen bakken.
En dan vanavond met dochterlief mee naar de Griek
Haha dat wordt gezellie... kijk je uit met fietsen..quote:Op dinsdag 24 december 2024 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja en vanavond een alcoholische versnapering
Nou echt rommelen is het niet, we hebben een brucnch morgen hoef ik niet zoveel voor te doen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Mogguh Dotje..![]()
Jij gaat ook lekker rommelen na de fysio..
En lekker uit eten, nou heel veel plezier..🤗
Haha ik ga vandaag met een taxi heenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha dat wordt gezellie... kijk je uit met fietsen..
Wat fijn dat je dochter je helpt. En gezellig met de kleinkinderenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou echt rommelen is het niet, we hebben een brucnch morgen hoef ik niet zoveel voor te doen.
En mijn dochter slaapt hier vanavond met de kids en ze helpt mij morgen mee om alles gereed te zetten en warm te maken.
Nou je mamsie wordt op de proef gesteld... ik ben benieuwd.. hihi...quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik denk dat ik mensen gek ga maken
Heb oorbellen gemaakt: aan een oorhange een kettinkje gemaakt met rode en groene belletjes eraan. En die rinkelen bij elke beweging met mijn hoofd. Zelf vind ik het een fijn geluid, ik hoop mijn omgeving ook![]()
![]()
![]()
Hahaha ja, gelukkig zitten ze niet vast in mijn orenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou je mamsie wordt op de proef gesteld... ik ben benieuwd.. hihi...
Haha oké maar wel lekker kerstsfeertje in je oren..quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja, gelukkig zitten ze niet vast in mijn oren
Hahahahah jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha oké maar wel lekker kerstsfeertje in je oren..
Ooh een beetje rommelen dan hiquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou echt rommelen is het niet, we hebben een brucnch morgen hoef ik niet zoveel voor te doen.
En mijn dochter slaapt hier vanavond met de kids en ze helpt mij morgen mee om alles gereed te zetten en warm te maken.
Ja anders had ik het ook niet gedaan hoor. 14 man voor mij alleen te verzorgen is veel te veelquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dochter je helpt. En gezellig met de kleinkinderenklinkt goed!
Oh jeetje, dat zou ik ook niet doen idd!quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja anders had ik het ook niet gedaan hoor. 14 man voor mij alleen te verzorgen is veel te veel
Ooh dat is lekker relaxed dan kan je er wel een paar nemen hiquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik ga vandaag met een taxi heen
En donderdag met een taxi terug. Ergens moet dit wel goed komen
Zolang ik zelf de Baileys inschenk tenminste, want mijn moeder geeft me een wijnglas vol.
Wel een leuk idee hoor, lekker crea bea... agh mamsie..quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahah ja
Ze tinkelen maar heel zachtjes, ze zijn klein
Misschien zijn de oude oortjes van mijn meoder er ook te doof voor
Hahahaha ja!quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is lekker relaxed dan kan je er wel een paar nemen hi
Omg een wijnglas vol, nou die brengt de boodschap wel over over...
Nou dat is toch helemaal lekker.... heerlijk genieten van het gevoel dat je nu hebt..quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ooooh zoveel zin in vandaag! Eindelijk is het zover
Geen stress vandaag, niks moet en alles mag
We gaan een kerststal maken van Pegdolls
Gezellig kletsen
ik zit helemaal hyper te zijn van voorpret
Je mams wil je gewoon lekker verwennen... lief..quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ja!
"ja maar het is lekker kind" zegt ze dan. Of "dan slaap je vannacht lekker"
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
(ja, zij spreekt mij aan met "kind" en ik spreek haar 90% van de tijd aan met "moeder")
Hoe is die gedachtengang van zo'n iemand vraag ik mij dan af... serieus, hoe kom je er op...quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sommigen zijn zo raar of brutaal is een beter woord... Op een FB-pagina had ik gezegd dat een bepaalde puzzel mijn favoriet is die ik regelmatig maak omdat ik het gewoon een heel leuke puzzel vind
Krijg ik een DM of ik die puzzel weg wil geven aan die persoon...
Uhm... nee het is mijn favoriet. En ik zeg hem vaak te leggen... dus nee?
Ja?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoe is die gedachtengang van zo'n iemand vraag ik mij dan af... serieus, hoe kom je er op...
Dat gekwijl kijk ik never en nooit nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh een beetje rommelen dan hi
Dat is wel gezellie en dan vanavond all you need is love saampjes kijken met een mega doos tissues... Hahah
Ja maar diegene krijgt toch ook mee dat het jouw lievelings is, dan weet je toch bij voorbaat al dat de puzzel nooit weggegeven gaat worden... beetje oenig.. hiquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja?
Misschien iemand die een puzzel maar één keer legt of zo? Dat doen sommigen, maar ik niet... en niet begrijpt dat ik hem na een paar keer leggen nog een paar wil leggen
We zijn het eens!quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gekwijl kijk ik never en nooit niet
Haha ja, idd, dat dusquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar diegene krijgt toch ook mee dat het jouw lievelings is, dan weet je toch bij voorbaat al dat de puzzel nooit weggegeven gaat worden... beetje oenig.. hi
Oooh dan haal je het ook snel weg... ben je het dan ineens zat..?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ooooh (oke ik ga debiel klinken) vrijdag is alle kerstversiering weg en heb ik weer ruime om mijn puzzelplaat op mijn salontafel te zetten en kan ik weer lekker puzzelen
Denk dat dat heel mijn vrijdag gaat zijn
Ik hou der ook niet van hoor en kijk het dan ook echt nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We zijn het eens!
Bij mijn ex-schoonouders moesten we altijd kijken en ik vond het verschrikkelijk
Nee... ik ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou der ook niet van hoor en kijk het dan ook echt niet
Nee, dat kan ook zeker nietquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... ik ook niet
Alleen je kan moeilijk bij je schoonouders wat anders gaan doen tegen hun traditie in
Haha ooh ik ga er heerlijk voor zitten met een bak ijs en knabbeltjes en een doos tissues.. en lekker jenkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gekwijl kijk ik never en nooit niet
Kerst is dan voorbij en dan wil ik rust en ruimte in mijn huisquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh dan haal je het ook snel weg... ben je het dan ineens zat..?
En je man vindt dat ook allemaal leuk om te kijken?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ooh ik ga er heerlijk voor zitten met een bak ijs en knobbeltjes en een doos tissues.. en lekker jenken
Maar in oktober is het ook nog geen Kerstquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kerst is dan voorbij en dan wil ik rust en ruimte in mijn huis
Vergeet niet dat ik het al 24 oktober heb neergezet.
Denk donderdagavond alles naar boven. Vrijdag schoonmaken beneden
Zeker omdat ik ook een pakketje verwacht (heb knikkers gekocht voor een beloningssysteem) en de apotheek komt. En de boodschappen komen
Dus dan kan ik lekker schoonmaken en puzzelen terwijl ik wacht
Ooooh lekker janken bij televisie of series kan ik wel waarderen. Even een triggeren om alles los te latenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ooh ik ga er heerlijk voor zitten met een bak ijs en knabbeltjes en een doos tissues.. en lekker jenken
Ja dat is waar, je was er al vroeg bij... en dan komen er weer andere dingen... snap ik wel. Je bent lekker onder de pannen vrijdag..quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kerst is dan voorbij en dan wil ik rust en ruimte in mijn huis
Vergeet niet dat ik het al 24 oktober heb neergezet.
Denk donderdagavond alles naar boven. Vrijdag schoonmaken beneden
Zeker omdat ik ook een pakketje verwacht (heb knikkers gekocht voor een beloningssysteem) en de apotheek komt. En de boodschappen komen
Dus dan kan ik lekker schoonmaken en puzzelen terwijl ik wacht
jawel... Herfst is feestdagenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar in oktober is het ook nog geen Kerst
Mooi he, zo heeft iedereen zijn eigen rituelenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
jawel... Herfst is feestdagen
en de dag na kerst is het klaar![]()
Dan begint het grote schoonmaken voor 2025
Ik vind het ook heerlijk... agh...🤗quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh lekker janken bij televisie of series kan ik wel waarderen. Even een triggeren om alles los te laten
(ik huil altijd bij "Dobby is free" nu ik het typ krijg ik weer de rillingen)
Gelukkig welquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he, zo heeft iedereen zijn eigen rituelen
Hahaha bikkels mogen ook huilenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk... agh...🤗
Ik kan echt een bikkel zijn maar ben wel een emo trutje.. kleine huis op de prairie (vroeger)
Ooh ja hoor, doe ik ook. Ik kan wel snel janken hoor als ik ergens verdrietig over ben, dan heb ik geen trigger nodig..quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha bikkels mogen ook huilen
Ik ben een trutje en geen bikkelEn dat is helemaal prima... Gewoon lekker janken bij de televisie. Zonder zo'n trigger komen de tranen maar niet. En soms zitten ze wel hoog, dus lekker iets zieligs of mooi of ontroerend opzetten
Dat is toch enkel maar gezondquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja hoor, doe ik ook. Ik kan wel snel janken hoor als ik ergens verdrietig over ben, dan heb ik geen trigger nodig..
Ja denk het kweetnie haha..quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch enkel maar gezondGeen
-emoticon nodig
thnx, Jij ook een hele fijne dag en hele fijne kerstdagen Frumquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:
Nou ik ga de keuken in... lieve Child en lieve Dot.. en lieve iedereen allemaal een fijne dag vandaag..🤗
Thnx.. jij ook...quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, Jij ook een hele fijne dag en hele fijne kerstdagen Frum
@Dotteke.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:32 schreef Iceage het volgende:
@:Dotteke.
Ik wilde even teruglezen in het vorige topic echter krijg ik deze melding als ik op de topic titel klik (ik ben ingelogd)
Normaal zie je dan de vorige volle topics.
Via naar onder scrollen in de gesloten topics kom ik wel bij het vorige topic.
-->
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Dat was Streamablequote:Op dinsdag 24 december 2024 15:54 schreef Iceage het volgende:
@:KinKijan (of iemand anders die het nog weet)
Welke site was het ook al weer waar je die korte videos upload en dan hier plaatst ?
Alvast bedankt.
Dankje. Excuses helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was Streamable
Excuus voor de late reactie, zie het nu pas!
Morguh Frum.quote:Op vrijdag 27 december 2024 06:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Dotje.... alles weer overleefd?
Ik ook niet, we hebben alleen maar genoten....🤗quote:Op vrijdag 27 december 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum.
Ja hoor heb mij niet zo druk gemaakt de afgelopen dagen.
En jij?
Nee, nog geen persbericht binnen gekregen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook niet, we hebben alleen maar genoten....🤗
En we zijn weer een paar dagen dichterbij BB .... nog geen koppies gezien hé van de deelnemers?
Heb jij wel genoeg aan die 24 uur in de dag om alles te kijken wat je leuk vindtquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:09 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig te kijken naar Overtreders op kijk tv ook zo'n heerlijk programma...👍
Nou echt hé...potverdepiel... hahaquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nog geen persbericht binnen gekregen.
Ze doen het op hun gemak lijkt wel
Is alleen maar s'ochtends hoor... en s'avonds uiteraard een tussendoor nog wat als ik tijd heb hahaquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij wel genoeg aan die 24 uur in de dag om alles te kijken wat je leuk vindt
quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt hé...potverdepiel... haha
Morguh Childquote:
Ja heerlijk BB vol liefde... ik kijk alles terug via Videoland... en BB kijk ik niet op tv alleen als ik iets gemist heb op de stream..quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik zat na de tv uitzendingen vanaf 6 janu te kijken komen gewoon drie dingen op dezelfde tijd wat ik wil zien
WInter vol Liefde begint ook 6 janu, dan BB en dan nog een programma
BB duurt van 20.30 tot 21.50 uur
Ik hou geen tijd over om iets anders te gaan doen met al die dingen die nu in een keer gelijk worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk BB vol liefde... ik kijk alles terug via Videoland... en BB kijk ik niet op tv alleen als ik iets gemist heb op de stream..
Je kan BB vol liefde toch kijken op Videoland?... ja dat is zo natuurlijk, jij moet ook het forum in de gaten houden...quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou geen tijd over om iets anders te gaan doen met al die dingen die nu in een keer gelijk worden uitgezonden.
Nu kijk ik BB niet de hele dag en hou meestal de COS in de gaten of er iets gebeurd. Heb vaak alleen de hele ochtend BB aan staan en af en toe tussen door even.
Ik heb ook mijn vrijwillgerswerk nog wat soms best veel tijd in beslag neemt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je kan BB vol liefde toch kijken op Videoland?... ja dat is zo natuurlijk, jij moet ook het forum in de gaten houden...
Ik heb BB de hele dag aanstaan maar op de achtergrond, ik zit niet met m'n bekkie voor m'n ipad de hele dag....
Ja dan heb je het drukkies Dot... bij mij gaan s'avonds de streams uit of er moet iets bijzonders zijn, nou jij hebt ook niet genoeg aan 24 uur in 1 dag om alles te bekijken...quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn vrijwillgerswerk nog wat soms best veel tijd in beslag neemt.
Maar als je BB ook streamt dan is tegelijk Winter vol liefde kijken een beetje lastig.
Dus moet allemaal tussen door net zoals al het andere wat ik kijk en opneem
Ja hoor, ik kijk meestal in de ochtend wat dingen terug en dan ben ik van de rest van de dag terugkijk vrijquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dan heb je het drukkies Dot... bij mij gaan s'avonds de streams uit of er moet iets bijzonders zijn, nou jij hebt ook niet genoeg aan 24 uur in 1 dag om alles te bekijken...
Ik kijk ook veel terug in de ochtend, ik ben ook altijd megavroeg wakker dus dan zit ik ook veel terug te kijken...quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kijk meestal in de ochtend wat dingen terug en dan ben ik van de rest van de dag terugkijk vrij
Js hier net zo. Toen al die opname mogelijkheden er niet waran zat je altijd naar die reclame te kijken s'anchts of hijgende dames, iets anders was er niet eens opquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kijk ook veel terug in de ochtend, ik ben ook altijd megavroeg wakker dus dan zit ik ook veel terug te kijken...
Terugkijk vrij...
Nou echt hé, dat waren nog eens tijden... hahaquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Js hier net zo. Toen al die opname mogelijkheden er niet waran zat je altijd naar die reclame te kijken s'anchts of hijgende dames, iets anders was er niet eens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |