abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215857180

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
Smile, it's free therapy.
pi_215857224
Thnx Birdie had het niet door :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_215857393
Hallo
Nav mijn eerdere updates kreeg ik vragen. Ik heb een klacht ingediend bij Abnamro het Kifid en de Autoriteit persoonsgegevens.

Ik heb even overwogen dit in Wgr (hier op Fok) te posten maar dat doe ik niet. Waarom niet ? Ik heb geen behoefte aan amateur rechtsgeleerden en amateur financieele experts waarmee ik eerder aanvaringen heb gehad in dat subtopic (oa user investeerdertje .) En bovendien is het best wel prive en wil ik niet dat het een topic wordt in wgr.

Omdat ik jullie wel op de hoogte heb gebracht en er wat vragen zijn post ik het hieronder (Heel verhaal hoor)

Fijne dag.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 13-12-2024 14:40:12 ]
pi_215857398
Bewindvoerder via de rechtbank.

Via de rechtbank heb ik een beschikking dat ik bewindvoerder ben over alle bezittingen van mijn oom van 90 jaar met de diagnose dementie.

Hij heeft 3 rekeningen bij de abnamro Ik moet voor de rechtbank daar inzage in hebben en alle inkomsten en uitgaven specificeren.
Via de app kan niet want hij heeft geen betaalpas (wel een betaalrekening)
Ik heb meerdere malen gebeld en hulp gevraagd echter men blijft bij hun oordeel dat ik de beschikking alsmede ONBEWERKTE kopieen van mijn paspoort en zijn ID kaart inclusief dus de bsn nummers per post moet opsturen. Online kan bij hun niet en naar kantoor komen heeft geen zin is mij verteld.

Mij is ook verteld dat ik zelf een betaalrekening moet openen om inzage te krijgen. geldklopperij. Ik wil geen betaalrekening bij abnamro.

Ik vind het te link met oog op identiteitsfraude om zo even een rechtbankbeschikking met dus onze namen gegevens en adressen plus kopieen ONBEWERKT van onze id bewijzen per post op te sturen.(dus bsn nrs zichtbaar)

Ik heb contact gehad met de rechtbank en met het Kifid en ook daar kreeg ik het advies om deze documenten NIET zomaar per post op te sturen.

Zei vermeld dat hij veel meer rekeningen heeft oa bij Rabo, ASN en Sns Daar kon ik op kantoor komen en was alles in 20 minuten wel geregeld ook de app met inzage.

bij ASN waar hij rekeningen heeft kon het online geregeld worden met als dringend advies de foto en Bsn nummers op de id bewijzen zwart te lakken.

Hij heeft nog meer rekeningen die heb ik allemaal danwel online danwel op kantoor geregeld.

Niet bij Abnamro dus (kennelijk geldt het digitale tijdperk niet voor hun.) En wat ik al zei op een van hun nog weinige kantoren kan het ook niet.

ik heb 15 rekeningen inmiddels geregeld behalve dus de 3 die hij bij Abnamro heeft.

Daardoor loop ik tegen problemen aan bij de boedelbeschrijving en rekeningsverantwoording die ik bij de rechtbank moet aanleveren.

Wat een enorme slechte service.
Op kantoor bij zowel Rabo als Sns was er geen extra (betaalde) betaalrekening nodig en ik begrijp werkelijk niet waarom men wil dat ik een betaalde betaalrekening voor mijzelf bij hun (abnamro) moet openen.

ook de telefonische gesprekken hierover ben ik zeer ontevreden over.
Jullie (abnamro) worden bedankt. (wat slecht)

PS edit wat ik ook te horen kreeg wij werken volgens ONZE protocollen en hoe andere banken het doen kunnen wij niks mee. Van enige empathie (behalve 1 medewerkster ) of hulp was amper sprake.

Formele klacht gaat volgen ook bij het Kifid.

Toevoeging. Dit is hoe ASN het online doet (gedeelte uit hun email aan mij)
Indien de rekening blijft bestaan dan kunt u zich met het formulier toevoegen mederekeninghouder/gemachtigde/wettelijke vertegenwoordiger machtigen. Wij vragen u een kopie van uw legitimatiebewijs bij te voegen. U kunt uw foto en BSN nummer onleesbaar maken. U treft dit formulier aan in de bijlage. De heer xxxxxxx hoeft dit formulier niet mee te ondertekenen. Als u nog geen klant bent bij ASN Bank dan dienen wij u persoonlijk te identificeren. Daarvoor zal een afspraak gemaakt worden bij de AMP groep om u persoonlijk te identificeren

De AMP Groep is een bedrijf dat voor meerdere bedrijven en bankinstellingen identificatieprocedures uitvoert en hiervoor opgeleide medewerkers in dienst heeft. Via de volgende link vindt u meer informatie over de dienstverlening van AMP Groep ASN Bank en AMP Groep: identificeren op locatie - ASN Bank

Nog een aanvulling Ook de autoriteit persoonsgegevens adviseerde mij deze documenten niet onbeschermd en onbewerkt per post te versturen.
Take Care.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 13-12-2024 14:56:23 ]
pi_215857749
Uiteraard per instantie de klacht wat aangepast en ook formeel ingediend bij abnoamro.In mijn hoofdletter gebruik maak ik vaak fouten omdat ik ook veel in het Engels type :)

Fijne dag.
pi_215857823
Sorry Ice zat per ongeluk in jou bericht te posten :o

Wat een verhaal en wat een gedoe, zoals je al zei geen enkele empathie van deze bank.
Ik hoop dat het nu snel geregeld kan worden.
Nogmaals respect voor wat je allemaal voor je oom doet
  vrijdag 13 december 2024 @ 15:36:58 #7
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215858178
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 14:02 schreef Iceage het volgende:

Via de rechtbank heb ik een beschikking dat ik bewindvoerder ben over alle bezittingen van mijn oom van 90 jaar met de diagnose dementie.

Hij heeft 3 rekeningen bij de abnamro Ik moet voor de rechtbank daar inzage in hebben en alle inkomsten en uitgaven specificeren.
Ik heb meerdere malen gebeld en hulp gevraagd echter men blijft bij hun oordeel dat ik de beschikking alsmede ONBEWERKTE kopieen van mijn paspoort en zijn ID kaart inclusief dus de bsn nummers per post moet opsturen. Online kan bij hun niet en naar kantoor komen heeft geen zin is mij verteld.

Mij is ook verteld dat ik zelf een betaalrekening moet openen om inzage te krijgen. geldklopperij. Ik wil geen betaalrekening bij abnamro.

Ik vind het te link met oog op identiteitsfraude om zo even een rechtbankbeschikking met dus onze namen gegevens en adressen plus kopieen ONBEWERKT van onze id bewijzen per post op te sturen.(dus bsn nrs zichtbaar)

Ik heb contact gehad met de rechtbank en met het Kifid en ook daar kreeg ik het advies om deze documenten NIET zomaar per post op te sturen.

Zei vermeld dat hij veel meer rekeningen heeft oa bij Rabo, ASN en Sns Daar kon ik op kantoor komen en was alles in 20 minuten wel geregeld ook de app met inzage.

bij ASN waar hij rekeningen heeft kon het online geregeld worden met als dringend advies de foto en Bsn nummers op de id bewijzen zwart te lakken.

Hij heeft nog meer rekeningen die heb ik allemaal danwel online danwel op kantoor geregeld.

Niet bij Abnamro dus (kennelijk geldt het digitale tijdperk niet voor hun.) En wat ik al zei op een van hun nog weinige kantoren kan het ook niet.

ik heb 15 rekeningen inmiddels geregeld behalve dus de 3 die hij bij Abnamro heeft.

Daardoor loop ik tegen problemen aan bij de boedelbeschrijving en rekeningsverantwoording die ik bij de rechtbank moet aanleveren.

Op kantoor bij zowel Rabo als Sns was er geen extra (betaalde) betaalrekening nodig en ik begrijp werkelijk niet waarom men wil dat ik een betaalde betaalrekening voor mijzelf bij hun (abnamro) moet openen.

PS edit wat ik ook te horen kreeg wij werken volgens ONZE protocollen en hoe andere banken het doen kunnen wij niks mee. Van enige empathie (behalve 1 medewerkster ) of hulp was amper sprake.

Indien de rekening blijft bestaan dan kunt u zich met het formulier toevoegen mederekeninghouder/gemachtigde/wettelijke vertegenwoordiger machtigen. Wij vragen u een kopie van uw legitimatiebewijs bij te voegen. U kunt uw foto en BSN nummer onleesbaar maken. U treft dit formulier aan in de bijlage. De heer xxxxxxx hoeft dit formulier niet mee te ondertekenen. Als u nog geen klant bent bij ASN Bank dan dienen wij u persoonlijk te identificeren. Daarvoor zal een afspraak gemaakt worden bij de AMP groep om u persoonlijk te identificeren

De AMP Groep is een bedrijf dat voor meerdere bedrijven en bankinstellingen identificatieprocedures uitvoert en hiervoor opgeleide medewerkers in dienst heeft. Via de volgende link vindt u meer informatie over de dienstverlening van AMP Groep ASN Bank en AMP Groep: identificeren op locatie - ASN Bank

Nog een aanvulling Ook de autoriteit persoonsgegevens adviseerde mij deze documenten niet onbeschermd en onbewerkt per post te versturen.
Take Care.
Ook een akkefietje met die bank gehad.
Maar toen kon ik mij melden op een kantoor op het Leidseplein te Amsterdam.
En daar werd alles netjes afgehandeld.
  Moderator vrijdag 13 december 2024 @ 23:03:26 #8
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_215862631
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 14:02 schreef Iceage het volgende:

Take Care.
Ik doe dit werk al jaren niet meer. Maar, in het verleden was dit abn. Cest la vie. Het kantoor waar ik werkte had ook bij meerdere banken een hoofdrekening in verband met identificatie.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 14 december 2024 @ 00:24:24 #9
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215863063
Potverdorie @Kodiak100
Zit je nu stiekem te liken O+ O+
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_215863573
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 23:03 schreef Rene het volgende:

[..]
Ik doe dit werk al jaren niet meer. Maar, in het verleden was dit abn. Cest la vie. Het kantoor waar ik werkte had ook bij meerdere banken een hoofdrekening in verband met identificatie.
Bedankt voor je tijd Rene,

Ik dacht dat je dat werk nog deed. Het gaat me er niet eens zozeer om dat ik daar als enige van alle banken zelf ook een rekening moet openen (wat ik absurd blijf vinden) maar wat ik echt niet begrijp zoals ik schreef dat men de rechtbankbeschikking plus onbewerkte kopieen van onze id bewijzen per post wil hebben (zeker nu in de kerstdrukte)

Als dat in verkeerde handen valt heb ik de poppen dus echt aan het dansen (identiteitsfraude) Bij alle banken loopt het soepel zonder problemen behalve dus bij de abnamro die er zo prat opgaan dat ze nu voornamelijk een digitale bank zijn.

Ik moet zo weer naar Zwolle hopelijk net voor de echte ochtendspits. Gelukkig zal dat op zaterdag wel meevallen.
Take Care.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 14-12-2024 06:17:29 ]
  zaterdag 14 december 2024 @ 08:05:19 #11
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215863679
Vlogmania (aanrader)
Een leuk programma voor alle leeftijden, Agent Job is een van de types, en moet gebaseerd zijn op deze echte politievlogger Jan-Willem

Job
Bekijk deze YouTube-video

Jan-Willem
  Moderator zaterdag 14 december 2024 @ 08:08:06 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_215863683
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 06:04 schreef Iceage het volgende:

[..]
Bedankt voor je tijd Rene,

Ik dacht dat je dat werk nog deed. Het gaat me er niet eens zozeer om dat ik daar als enige van alle banken zelf ook een rekening moet openen (wat ik absurd blijf vinden) maar wat ik echt niet begrijp zoals ik schreef dat men de rechtbankbeschikking plus onbewerkte kopieen van onze id bewijzen per post wil hebben (zeker nu in de kerstdrukte)

Als dat in verkeerde handen valt heb ik de poppen dus echt aan het dansen (identiteitsfraude) Bij alle banken loopt het soepel zonder problemen behalve dus bij de abnamro die er zo prat opgaan dat ze nu voornamelijk een digitale bank zijn.

Ik moet zo weer naar Zwolle hopelijk net voor de echte ochtendspits. Gelukkig zal dat op zaterdag wel meevallen.
Take Care.
Dat is wel de gang van zaken. Paspoort en beschikking. De beschikking te allen tijde.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_215864033
Ben bezig met het BB forum in te delen
Weet zo niet meer een twee drie meer welke topics er allemaal stonden

Roept u maar
De cos, de sc, sv, videos, bewoners( zonder namen want nog niet bekend) , BB in de media, foto's van het huis, kijkcijfers, TV heb ik er al staan
pi_215864092
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
Ben bezig met het BB forum in te delen
Weet zo niet meer een twee drie meer welke topics er allemaal stonden

Roept u maar
De cos, de sc, sv, videos, bewoners( zonder namen want nog niet bekend) , BB in de media, foto's van het huis, kijkcijfers, TV heb ik er al staan
Feedback, updates
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight.
🎵
pi_215864130
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:44 schreef Lovely het volgende:

[..]
Feedback, updates
Die stonden er ook al thnx
AAnvragen voor filmpjes staan er ook
pi_215864139
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Die stonden er ook al thnx
Ah ok, verder zou ik het zo even niet weten :D
🎵
pi_215864144
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:50 schreef Lovely het volgende:

[..]
Ah ok, verder zou ik het zo even niet weten :D
In ieder geval bedankt, schoot mij zo even ook niets meer te binnen, maar we komen er wel
pi_215864168
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
In ieder geval bedankt, schoot mij zo even ook niets meer te binnen, maar we komen er wel
Ja anders even kijken in mycroft op BB en jouw naam?
🎵
pi_215864189
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:54 schreef Lovely het volgende:

[..]
Ja anders even kijken in mycroft op BB en jouw naam?
Ja ik was al aan het zoeken geweest maar pppfff _O- hoeveel werk dat is
pi_215864201
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja ik was al aan het zoeken geweest maar pppfff _O- hoeveel werk dat is
Volgende keer anders ff noteren welke BB topics er zijn? Voor als er weer een BB komt in 2026 :P
🎵
pi_215864212
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:

[..]
Volgende keer anders ff noteren welke BB topics er zijn? Voor als er weer een BB komt in 2026 :P
Goed plan :D
pi_215864228
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Goed plan :D
Had je deze ook al [Gedragsregels en sancties]
🎵
pi_215864242
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:03 schreef Lovely het volgende:

[..]
Had je deze ook al [Gedragsregels en sancties]
Jip die had ik als eerste :D
pi_215864244
BB vooruit kijken op Videoland
🎵
pi_215864279
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:04 schreef Lovely het volgende:
Ik weet niet of dat ook zo is, dat moet ik even afwachten
Is nog niet veel bekend over BB alleen dat er geen liveuitzendingen meer zijn
pi_215864287
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:04 schreef Lovely het volgende:
Zal hem er bij zeten weghalen kan nog altijd Thnx
pi_215864291
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat ook zo is, dat moet ik even afwachten
Is nog niet veel bekend over BB alleen dat er geen liveuitzendingen meer zijn
Ah even afwachten zal wel deze maand toch nog wel meer bekend gemaakt worden..
🎵
pi_215864297
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:11 schreef Lovely het volgende:

[..]
Ah even afwachten zal wel deze maand toch nog wel meer bekend gemaakt worden..
Heb hem er bij toch maar bij gezet thnx voor het meedenken :* en zoeken
pi_215864306
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Graag gedaan :*
🎵
pi_215866768
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 december 2024 00:24 schreef greysbones het volgende:
Potverdorie @:Kodiak100
Zit je nu stiekem te liken O+ O+
Zeker. Afgelopen 2 weken alleen maar thuis gewerkt, dus staat de loods aan op TV. Wat een programma.
  zaterdag 14 december 2024 @ 19:34:28 #31
421867 greysbones
pi_215868535
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het grote ‘ waar mannen op zoek gaan naar tepels/borsten etc ‘ topic
pi_215869993
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 december 2024 19:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het grote ‘ waar mannen op zoek gaan naar tepels/borsten etc ‘ topic
Nee die gaan we niet meer klaar zetten scanman tieten bedoel je?
pi_215869999
Vanaf 18 januari 2025 elke zaterdag om 20.00 op SBS6! Tribute the batles of the bands
pi_215870049
Sub Forum van BB staat klaar vooor de start. Alleen ontbreken de bewoners nog en het tijdstip van uitzenden.
  Moderator zondag 15 december 2024 @ 07:23:09 #35
388664 crew  Dotteke
pi_215872482
Morguh :W
  zondag 15 december 2024 @ 18:41:11 #36
421867 greysbones
pi_215877784
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 21:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee die gaan we niet meer klaar zetten scanman tieten bedoel je?
1 user gaat zwaar teleurgesteld zijn _O-
pi_215877957
Kiek nou, EJVJL Mirthe zit in de clip van Douwe Bob en Sera :D

(vanaf ~2:30)
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  Moderator zondag 15 december 2024 @ 19:14:31 #38
388664 crew  Dotteke
pi_215878204
quote:
99s.gif Op zondag 15 december 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
1 user gaat zwaar teleurgesteld zijn _O-
Valt in de Ned BB toch weinig tot niets meer te zien.
pi_215879355
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:
Sub Forum van BB staat klaar vooor de start. Alleen ontbreken de bewoners nog en het tijdstip van uitzenden.
Oooh leuk!

Ben benieuwd wanneer we kunnen gaan COSsen
  Moderator zondag 15 december 2024 @ 21:18:59 #40
388664 crew  Dotteke
pi_215880331
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oooh leuk!

Ben benieuwd wanneer we kunnen gaan COSsen
Zodra de streams beginnen 🤣
  Moderator maandag 16 december 2024 @ 07:10:37 #41
388664 crew  Dotteke
pi_215883215
Morguh :W
  maandag 16 december 2024 @ 09:07:33 #42
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_215883891
Goedemorgen c_/
Content creator
pi_215883926
Goedemorgen :W
Smile, it's free therapy.
pi_215883932
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 21:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zodra de streams beginnen 🤣
Oh joh dat had ik niet kunnen bedenken :+

Alleen wanneer is dat?
  Moderator maandag 16 december 2024 @ 09:24:39 #45
388664 crew  Dotteke
pi_215884026
  Moderator maandag 16 december 2024 @ 09:25:08 #46
388664 crew  Dotteke
pi_215884028
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh joh dat had ik niet kunnen bedenken :+

Alleen wanneer is dat?
Nog geen idee, laatst nog gevraagd, maar ze geven nog niets prijs.
We moeten gewoon geduldig afwachten
  maandag 16 december 2024 @ 09:27:58 #47
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_215884048
Maar als de streams niet live zijn dan zijn de mogelijk spannende onverwachte zaken eruit geknipt natuurlijk.
Content creator
  Moderator maandag 16 december 2024 @ 09:31:41 #48
388664 crew  Dotteke
pi_215884073
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als de streams niet live zijn dan zijn de mogelijk spannende onverwachte zaken eruit geknipt natuurlijk.
De streams lopen altijd een of twee minuten achter met de werkelijkheid
En dat uitknippen doen ze wel voor tv of dingen die achter een SL die niet te zien zijn geweest er bij in
pi_215884120
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nog geen idee, laatst nog gevraagd, maar ze geven nog niets prijs.
We moeten gewoon geduldig afwachten
Geduld doe ik niet aan O-)
  Moderator maandag 16 december 2024 @ 09:39:17 #50
388664 crew  Dotteke
pi_215884129
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Geduld doe ik niet aan O-)
Je zal wel moeten _O- want we weten nog niets. Dussssss moet je geduld hebben _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')