quote:Op maandag 16 december 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal wel moetenwant we weten nog niets. Dussssss moet je geduld hebben
O zat je er te veel opquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha stormloop!
Hier even afbouwen met telefoongebruik en laptoptebruik
Meer doen en leven en minder online
Al wordt dat weer even over als de COS opengaat
Ja... elk piepje een reactie geven. Nu zet ik hem op stil en de digital detox app (dan kun je letterlijk niet de telefoon op)quote:
ALs jou dat lukt alleen maar mooi tochquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... elk piepje een reactie geven. Nu zet ik hem op stil en de digital detox app (dan kun je letterlijk niet de telefoon op)
Helpt enorm. Net tweeënhalf uur uitgeschakeld
Ik wil werken naar drie telefoonmomenten en de rest gewoon niet.
Merk wel dat het fijn is als hij op de detox staat
Ja... ik weet dat het niet hoeftquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs jou dat lukt alleen maar mooi toch
Ik heb geen last van piepjes of belletjes en hoef ook niet overal antwoord op te geven gelukkig
Ja vervelend, maar goed dat je het dan zo indeeld tochquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik weet dat het niet hoeft
Alleen tja... moeite mee
Yes!quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vervelend, maar goed dat je het dan zo indeeld toch
Morguh Frummie. Nee geen kerstsfeer. Ik maak mij nooit zo druk om Kerst.quote:Op donderdag 19 december 2024 06:22 schreef Frummelie het volgende:
Zijn er al Fokkers met kerststress hi?
Mogge Dotje... ooh groot gelijk, lekker relaxed... wel gezellie brunchen met de kinderen...quote:Op donderdag 19 december 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummie. Nee geen kerstsfeer. Ik maak mij nooit zo druk om Kerst.
Kinderennkomen brunchen. Heb op de broodjes na alles al in huis.
Ik doe niet zo gek met de Kerst hoor, ik eet gewoon wat ik normaal ook zou eten.quote:Op donderdag 19 december 2024 07:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Dotje... ooh groot gelijk, lekker relaxed... wel gezellie brunchen met de kinderen...
Ik heb er ook geen stress van hoor... morgen komt er een vrachtje binnen en dinsdag komt de rest binnen.... ben nóg een beetje aant kijken wat ik wil... lijstje hier, lijstje daar haha..
Morguh niet functioneerde vrouwquote:Op donderdag 19 december 2024 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag functioneer ik niet heb ik besloten
quote:Op donderdag 19 december 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh niet functioneerde vrouw
Groot gelijk, lekker doen waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 19 december 2024 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kerstborrel was geven
Maar soit... straks misschien wat doen
Knuffelquote:Op donderdag 19 december 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, lekker doen waar je zin in hebt.
Ik sta op het punt om bloed te gaan prikken.
Even kijken of mijn suikerpillen mijn suikergehalte iets omlaag hebben gekregen.
SLik ze nu twee weken ( baal daar zo van)
Hoekomt dat toch, je houdt zo van deze tijd van het jaar. Das extra kudt als je je niet echt goed voeltquote:Op donderdag 19 december 2024 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Ik duim voor je! Snap dat je baalt
Hier het het vandaag echt ruk
Het is nu gewoon die borrelquote:Op donderdag 19 december 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoekomt dat toch, je houdt zo van deze tijd van het jaar. Das extra kudt als je je niet echt goed voelt
welke borrel?quote:Op donderdag 19 december 2024 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is nu gewoon die borrel
Elk jaar met december is het raak en dat vergeet ik de andere elf maanden
Morgen en vandaag en zondag en maandag niks. Dan kom ik wel weer op adem.
Kerst wordt heel chill en de rest van de feesten ook.
En vandaag komt vast ook wel goed. Misschien vanmiddag even een dutje doen
Gisteren had ik een borrel voor alle vrijwilligers van de wijk en kregen we onze kerstpakkettenquote:
Komt het dan door de alcohol? Of wat moet ik mij er bij voorstellen?quote:Op donderdag 19 december 2024 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gisteren had ik een borrel voor alle vrijwilligers van de wijk en kregen we onze kerstpakketten
Nee door de drukte en akoestiek. Teveel mensen in een te kleine ruimte. Zo erg dat je haast moet schreeuwen in de conversatiequote:Op donderdag 19 december 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt het dan door de alcohol? Of wat moet ik mij er bij voorstellen?
Of door de drukte?
Waarom ga je er dan naar toe lieverd? Ik zou dan voor mij zelf kiezen en niet gaan.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee door de drukte en akoestiek. Teveel mensen in een te kleine ruimte. Zo erg dat je haast moet schreeuwen in de conversatie
Op zulke gelegenheden drink ik heel bewust niet
Het is eens per jaar... alleen het was heftiger dan verwachtquote:Op donderdag 19 december 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan naar toe lieverd? Ik zou dan voor mij zelf kiezen en niet gaan.
Dan weet je het voor een volgende keer, kan je beter niet doen dan.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is eens per jaar... alleen het was heftiger dan verwacht
Beetje een sociale verplichting
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 19 december 2024 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet je het voor een volgende keer, kan je beter niet doen dan.
Je hebt er niets aan als je je dan dagen kudt voelt
Lekker je telefoon wegleggen, je pc uit, boekje luisteren en lekker met gesloten ogen op de stoel zittenquote:Op donderdag 19 december 2024 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Heb nu zo'n hoofdpijn
Maar lekker een luisterboekje en een beetje lummelen
Ik doe ook niet gek maar haal of maak wel wat lekkere dingetjes niet omdat het moet maar omdat ik het zelf gewoon leuk vind om te doen... ik vind het heerlijk om te zien dat mensen aant genieten zijn... en dan pak je een beetje extra uit met dit soort dagen... het hoeft ook geen vreetfestijn te worden...quote:Op donderdag 19 december 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe niet zo gek met de Kerst hoor, ik eet gewoon wat ik normaal ook zou eten.
Normaal gaan wij met zijn allen uit eten maar omdat er twee moeten werken met de Kerst lukt dat niet dus dan maar een brunch, En verder eet ik gewoon warm zoals ik anders ook zou eten.
Snap nooit zo waarom mensen met de Kerst zo uit moeten pakken met eten en drinken.
Ik doe dat niet meer. die lust dit niet, die dat niet die eet geen varken, die eet geen rund etc etcquote:Op donderdag 19 december 2024 14:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik doe ook niet gek maar haal of maak wel wat lekkere dingetjes niet omdat het moet maar omdat ik het zelf gewoon leuk vind om te doen... ik vind het heerlijk om te zien dat mensen aant genieten zijn... en dan pak je een beetje extra uit met dit soort dagen... het hoeft ook geen vreetfestijn te worden...
Oh ja... als het zo moet zou ik er ook geen zin in hebbenquote:Op donderdag 19 december 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe dat niet meer. die lust dit niet, die dat niet die eet geen varken, die eet geen rund etc etc
Hey Enginequote:
quote:
Ben je er weer bij dit jaar Frum?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik doe ook niet gek maar haal of maak wel wat lekkere dingetjes niet omdat het moet maar omdat ik het zelf gewoon leuk vind om te doen... ik vind het heerlijk om te zien dat mensen aant genieten zijn... en dan pak je een beetje extra uit met dit soort dagen... het hoeft ook geen vreetfestijn te worden...
Lekker, zit je in het buitenland of gewoon hier?quote:
Denk dat Frum niet weg te slaan is bij een RLSquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je er weer bij dit jaar Frum?
Of nou ja volgend jaar ?
Gezelligquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat Frum niet weg te slaan is bij een RLS
Ja met Frum is het altijd gezellig.quote:
Gewoon thuis. Lekker twee weekjes vakantiequote:Op vrijdag 20 december 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, zit je in het buitenland of gewoon hier?
Lekker hoor, nog plannen met de Kerst?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:03 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon thuis. Lekker twee weekjes vakantie
Eten, darten kijken, gamen...dat soort dingenquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, nog plannen met de Kerst?
Lekker je eigen ding doen dus.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:59 schreef engine het volgende:
[..]
Eten, darten kijken, gamen...dat soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |