Beantwoord de vraag maar eens waarom jij niet gaat vechten?quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Blijf eens on-topic, ipv ineens op de man te gaan spelen
Welnee, ook na wo2 is iedereen teruggekeerd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat doe je dan niet. Want je bent dienstweigeraar.
Je hebt dan je keuze gemaakt, en mag de rest van je dagen slijten in het 3de wereld shithole waar je naar toe gevlucht bent.
Op zich vergroot elke soldaat minder de kans op het verliezen van de oorlog. Dus het zou zo maar kunnen dat hij wèl welkom is. Zeker als hij Russisch heeft geleerd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je hebt dan je keuze gemaakt, en mag de rest van je dagen slijten in het 3de wereld shithole waar je naar toe gevlucht bent.
Er is voorshands geen oorlog.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar je bent hier nog?
[..]
Weer een medaille erbij!
Als marketentster dan toch!quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kom wel to the rescue hoor heren
Dat is toch iemand zijn eigen keuze, ik ben oprecht wel nieuwsgierig waarom jij vindt dat iemand die keuze niet zelf mag gaan maken en aan het front moet gaan staan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben daarom ook benieuwd wat Extec zelf gaat opofferen en waarom hij nog niet vecht.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat is toch iemand zijn eigen keuze, ik ben oprecht wel nieuwsgierig waarom jij vindt dat iemand die keuze niet zelf mag gaan maken en aan het front moet gaan staan.
Waarom ben jij bereid iemand anders op te offeren tegen zijn wil in?
Waarom ga jij niet vechten voor rus?quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beantwoord de vraag maar eens waarom jij niet gaat vechten?
Heb je deze al beantwoord?:quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat is toch iemand zijn eigen keuze, ik ben oprecht wel nieuwsgierig waarom jij vindt dat iemand die keuze niet zelf mag gaan maken en aan het front moet gaan staan.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Staat "keuzevrijheid" bij jou soms ook 'ver boven' de plicht om die blauwe enveloppen te betalen....?
Moest even googlen maar dat kan ik welquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als marketentster dan toch!
[ afbeelding ]
Een oorlog gaat een heel land en al zijn inwoners aan, niet alleen de beroepsmilitairen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:12 schreef Kickinalfa het volgende:
Waarom ben jij bereid iemand anders op te offeren tegen zijn wil in?
Een wedervraag stellen komt niet altijd slim over. Nogmaals, ben jij bereid te gaan? Of misschien zelfs nu wel als vrijwilliger?quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet vechten voor rus?
Zelfs ik kan me blijkbaar gewoon nuttig makenquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een oorlog gaat een heel land en al zijn inwoners aan, niet alleen de beroepsmilitairen.
Neem wel vers paspoort mee, worden nl niet bij alle ambassades verlengd igv oorlog en onttrekking aan de krijgsdienst. Ik weet niet of een bitcoin betaling je verder gaat helpen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben op tijd weg hoor. Maak je geen zorgen.
Nee, op de man gaan spelen als mensen je wijzen op je schrijnende zelfoverschatting ook niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
Een wedervraag stellen komt niet altijd slim over.
Ik ben niet van de marine maar gewoon dit:quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
Een wedervraag stellen komt niet altijd slim over. Nogmaals, ben jij bereid te gaan? Of misschien zelfs nu wel als vrijwilliger?
Al lang, een totaal onzinnige vergelijking verder.quote:
Dienstplicht...quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:20 schreef Kickinalfa het volgende:
Al lang, een totaal onzinnige vergelijking verder.
Als je hier woont ben je verplicht belasting te betalen, als ik dat niet wil dan moet ik maar verhuizen.
Ondertussen 1000en euro's, als ik me paypal bekijk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben daarom ook benieuwd wat Extec zelf gaat opofferen
quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, op de man gaan spelen als mensen je wijzen op je schrijnende zelfoverschatting ook niet.
Werkelijk hequote:Op zaterdag 14 december 2024 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dienstplicht...
Staat gewoon in het wetboek he.
Weet je al of jij gaat vechten dan...?quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]![]()
Weet je al of je gaat vechten?
Joh wat denk je van al die miljoenen allochtonen hier met een dubbel paspoort, die gaan echt niet strijden voor nl.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben op tijd weg hoor. Maak je geen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |