In het artikel dat je zelf deelde, wordt gesproken over boetes, geen gevangenisstraffen. Het komt de discussie ten goede als je bij de feiten blijft en niet de discussie probeert te voeren op dingen die jij er zelf bij denkt te kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:50 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Iets verbieden = strafbaar stellen wat resulteert in LGBTQ seksuele die achter de tralies verdwijnen al dan niet omdat ze de boete niet kunnen betalen
Ook hier wordt niet over gesproken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het moet een genot zijn om te weten dat Hongaarse homojongeren tot hun 18e in de kast moeten blijven.
De jaren vijftig lonken...
Wat ik gewoon echt niet snap is waarom veel woke-mensen een groot voorstander zijn van de regering van Afghanistan en tezelfdertijd prediken over LGBTIQDFERTGHKL+++.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laten we vooral de positie van vrouwen in Afghanistan vergelijken met een enkele wappie als Tate die wat uitbraakt…
Ja precies, laat de jeugd zelf bepalen met wie zij seks wil hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ze hebben natuurlijk wel een punt dat dit niet zo nadrukkelijk op scholen gepropageerd hoeft te worden, maar kinderen pesten en lastigvallen omwille van hun geaardheid is natuurlijk not done.
Dit.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Het moet dus blijkbaar door mensen hun strot geduwd worden.
Ik vind het prachtig hoe jij Hongarije verdedigt in het beperken van homorechten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In het artikel dat je zelf deelde, wordt gesproken over boetes, geen gevangenisstraffen. Het komt de discussie ten goede als je bij de feiten blijft en niet de discussie probeert te voeren op dingen die jij er zelf bij denkt te kunnen verzinnen.
[..]
Ook hier wordt niet over gesproken.
Dat doet ik niet, ik weerleg de dingen die er over zulke wetten worden gezegd, die gewoon niet waar zijn. Dat is iets anders dan de wetten verdedigen. Misschien moet je je afvragen hoe het komt dat sommigen proberen om zulke onwaarheden te verspreiden? Tevens vind ik de situatie die er recent in Moskou was erg schrikbarend. Waarom ik daar dus van zou genieten, ontgaat mij volledig.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig hoe jij Hongarije verdedigt in het beperken van homorechten.
Wat een genot zal de razzia in Moskou van enkele weken geleden moeten zijn geweest.
Al die homo propaganda
In Rusland is het ook begonnen met een verbod op homopropaganda bij minderjarigen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat doet ik niet, ik weerleg de dingen die er over zulke wetten worden gezegd, die gewoon niet waar zijn. Dat is iets anders dan de wetten verdedigen. Misschien moet je je afvragen hoe het komt dat sommigen proberen om zulke onwaarheden te verspreiden? Tevens vind ik de situatie die er recent in Moskou was erg schrikbarend. Waarom ik daar dus van zou genieten, ontgaat mij volledig.
Die 'homovrije zones' waren helemaal niet in Hongarije, maar in Polen. Hou dus maar op, want je weet niet waar je over praat.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
In Rusland is het ook begonnen met een verbod op homopropaganda bij minderjarigen.
En dat gaat steeds een stapje verder.
Dat zien we bij Hongarije ook.
Verder is de stelling niet dat de wetgeving homos opsluit, maar dat Orban dat wil.
Hongarije heeft de pech lid te zijn van de EU, waardoor ze niet full Monty kunnen gaan.
De homovrije zones die in 2020 werden ingesteld moest Orban weer terugdraaien.
Boetes zijn ook een straf in het bestuursrecht. Een boete boven de 100 euro is een aantekening op je strafblad. Een boete niet betalen = naar de celquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In het artikel dat je zelf deelde, wordt gesproken over boetes, geen gevangenisstraffen. Het komt de discussie ten goede als je bij de feiten blijft en niet de discussie probeert te voeren op dingen die jij er zelf bij denkt te kunnen verzinnen.
[..]
Ook hier wordt niet over gesproken.
Dt zul je aan die leerlingen van die scholen moeten vragen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:45 schreef miss_sly het volgende:
Wat is nu precies het probleem met deze dag?
Het zijn vooral tokkies naar mijn ervaring, helaas bevinden die zich wel disproportioneel vaak in gemeenschappen met een Islamitische achtergrond.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:23 schreef raptorix het volgende:
Overigens is mijn ervaring dat Moslims helemaal geen problemen met homo's hebben, het is meer de arabische jeugd die helemaal niet zo gelovig is.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die 'homovrije zones' waren helemaal niet in Hongarije, maar in Polen. Hou dus maar op, want je weet niet waar je over praat.
Je hebt gelijkquote:Na Polen heeft ook Hongarije eerste lgbtq-vrije zone
Ach, details, details.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:41 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Boetes zijn ook een straf in het bestuursrecht. Een boete boven de 100 euro is een aantekening op je strafblad. Een boete niet betalen = naar de cel
Dus ja ik neem aan dat je in Hongarije als LGBTQ in de cel belanden als je dit soort materiaal bezit of verspreidt al dan niet indirect of door in protest te gaan
Ja, daar mogen vrouwen dan lesbisch zijnquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:28 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Vanuit een bepaalde optiek begrijp ik niet waarom sommige mensen zo erg afwijzend staan tegenover homosexualiteit. Wat willen die mensen? Willen ze dat homo's hetero's worden?
Als alle homomannen bij wijze van een wonder ineens hetero zouden worden, dan zouden we ineens honderdduizenden mannen erbij hebben die op zoek gaan naar een vrouw, terwijl we al zo veel single heteromannen hebben die een vrouw zoeken en er in Nederland eigenlijk een vrouwentekort is. We zouden dus een enorm maatschappelijk probleem krijgen. Dus laat homo's nou maar lekker homo blijven.
In landen met een vrouwenoverschot ligt de situatie uiteraard anders.
Wat een knettergekke discussie…quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, daar mogen vrouwen dan lesbisch zijn
Je mag inderdaad vinden dat haat een plek in de maatschappij hoort te hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom mogen de homofoben en transfoben niet gewoon lekker zichzelf zijn? Jezelf zijn schijnt immers een belangrijke staatsaangelegenheid te zijn.
Ik weet het niet hoor... Zat Arabische landen waar ze je het leven aardig zuur maken wanneer je LGBTQ bent.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:23 schreef raptorix het volgende:
Overigens is mijn ervaring dat Moslims helemaal geen problemen met homo's hebben, het is meer de arabische jeugd die helemaal niet zo gelovig is.
Maar dat mag.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor... Zat Arabische landen waar ze je het leven aardig zuur maken wanneer je LGBTQ bent.
Wat Hongarije en Polen doen is verwerpelijk, maar nog altijd van een iets andere orde dan de executiebevelen in Arabische en Afrikaanse landen, niet?quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat mag.
Iets met cultuur en zo.
Net zoals Hongarije uiting van homoseksualiteit mag verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |