abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215858378
Ze hebben natuurlijk wel een punt dat dit niet zo nadrukkelijk op scholen gepropageerd hoeft te worden, maar kinderen pesten en lastigvallen omwille van hun geaardheid is natuurlijk not done.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_215858413
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 15:50 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Iets verbieden = strafbaar stellen wat resulteert in LGBTQ seksuele die achter de tralies verdwijnen al dan niet omdat ze de boete niet kunnen betalen
In het artikel dat je zelf deelde, wordt gesproken over boetes, geen gevangenisstraffen. Het komt de discussie ten goede als je bij de feiten blijft en niet de discussie probeert te voeren op dingen die jij er zelf bij denkt te kunnen verzinnen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 15:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het moet een genot zijn om te weten dat Hongaarse homojongeren tot hun 18e in de kast moeten blijven.

De jaren vijftig lonken...
Ook hier wordt niet over gesproken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 13 december 2024 @ 16:07:03 #253
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_215858446
Ram het maar fijn door de strot
Onbekend maakt onbemind
Zolang er 'gedoe' is, zolang is het nodig
Hoe meer men ermee in aanraking komt, hoe gewoner het wordt
  vrijdag 13 december 2024 @ 16:09:12 #254
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215858483
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 14:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Laten we vooral de positie van vrouwen in Afghanistan vergelijken met een enkele wappie als Tate die wat uitbraakt…
Wat ik gewoon echt niet snap is waarom veel woke-mensen een groot voorstander zijn van de regering van Afghanistan en tezelfdertijd prediken over LGBTIQDFERTGHKL+++.

Ik chargeer hier, maar ik hoop dat ik de woke-olifant in de kamer even kan benoemen.

Ik vind moslims tof, maar ik loop ook niet de hele dag te drammen met regenboogvlaggen. Ik snap werkelijk deze combinatie niet.
Door deze rare spagaat haken mensen af van links. Waarschijnlijk zit links er zelf ook mee, maar durven er geen knopen te worden doorgehakt.

Overigens de ultra-woke-Arjan Lubach van de ooit progressieve VPRO heeft er een liedje over gemaakt dat deze spagaat goed duidelijk maakt.

Bekijk deze YouTube-video

Ook leuk:

Bekijk deze YouTube-video

:D
pi_215858501
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2024 16:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ze hebben natuurlijk wel een punt dat dit niet zo nadrukkelijk op scholen gepropageerd hoeft te worden, maar kinderen pesten en lastigvallen omwille van hun geaardheid is natuurlijk not done.
Ja precies, laat de jeugd zelf bepalen met wie zij seks wil hebben.
  vrijdag 13 december 2024 @ 16:10:55 #256
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215858504
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 15:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Het moet dus blijkbaar door mensen hun strot geduwd worden.
Dit.
pi_215858514
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2024 16:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In het artikel dat je zelf deelde, wordt gesproken over boetes, geen gevangenisstraffen. Het komt de discussie ten goede als je bij de feiten blijft en niet de discussie probeert te voeren op dingen die jij er zelf bij denkt te kunnen verzinnen.
[..]
Ik vind het prachtig hoe jij Hongarije verdedigt in het beperken van homorechten.

Wat een genot zal de razzia in Moskou van enkele weken geleden moeten zijn geweest.

Al die homo propaganda
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215858592
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2024 16:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Dit.
Daar kies je zelf voor.
pi_215858599
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 16:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vind het prachtig hoe jij Hongarije verdedigt in het beperken van homorechten.

Wat een genot zal de razzia in Moskou van enkele weken geleden moeten zijn geweest.

Al die homo propaganda
Dat doet ik niet, ik weerleg de dingen die er over zulke wetten worden gezegd, die gewoon niet waar zijn. Dat is iets anders dan de wetten verdedigen. Misschien moet je je afvragen hoe het komt dat sommigen proberen om zulke onwaarheden te verspreiden? Tevens vind ik de situatie die er recent in Moskou was erg schrikbarend. Waarom ik daar dus van zou genieten, ontgaat mij volledig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215858697
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2024 16:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat doet ik niet, ik weerleg de dingen die er over zulke wetten worden gezegd, die gewoon niet waar zijn. Dat is iets anders dan de wetten verdedigen. Misschien moet je je afvragen hoe het komt dat sommigen proberen om zulke onwaarheden te verspreiden? Tevens vind ik de situatie die er recent in Moskou was erg schrikbarend. Waarom ik daar dus van zou genieten, ontgaat mij volledig.
In Rusland is het ook begonnen met een verbod op homopropaganda bij minderjarigen.

En dat gaat steeds een stapje verder.

Dat zien we bij Hongarije ook.

Verder is de stelling niet dat de wetgeving homos opsluit, maar dat Orban dat wil.

Hongarije heeft de pech lid te zijn van de EU, waardoor ze niet full Monty kunnen gaan.
De homovrije zones die in 2020 werden ingesteld moest Orban weer terugdraaien.
pi_215858744
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 16:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
In Rusland is het ook begonnen met een verbod op homopropaganda bij minderjarigen.

En dat gaat steeds een stapje verder.

Dat zien we bij Hongarije ook.

Verder is de stelling niet dat de wetgeving homos opsluit, maar dat Orban dat wil.

Hongarije heeft de pech lid te zijn van de EU, waardoor ze niet full Monty kunnen gaan.
De homovrije zones die in 2020 werden ingesteld moest Orban weer terugdraaien.
Die 'homovrije zones' waren helemaal niet in Hongarije, maar in Polen. Hou dus maar op, want je weet niet waar je over praat.
  vrijdag 13 december 2024 @ 16:41:52 #262
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215858818
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2024 16:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Boetes zijn ook een straf in het bestuursrecht. Een boete boven de 100 euro is een aantekening op je strafblad. Een boete niet betalen = naar de cel

Dus ja ik neem aan dat je in Hongarije als LGBTQ in de cel belanden als je dit soort materiaal bezit of verspreidt al dan niet indirect of door in protest te gaan
pi_215858979
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2024 07:45 schreef miss_sly het volgende:
Wat is nu precies het probleem met deze dag?
Dt zul je aan die leerlingen van die scholen moeten vragen. :)

Dus degenen die zich verzetten, dat zijn de enigen die het antwoord weten.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_215859029
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:23 schreef raptorix het volgende:
Overigens is mijn ervaring dat Moslims helemaal geen problemen met homo's hebben, het is meer de arabische jeugd die helemaal niet zo gelovig is.
Het zijn vooral tokkies naar mijn ervaring, helaas bevinden die zich wel disproportioneel vaak in gemeenschappen met een Islamitische achtergrond.
Incelfrikandel
pi_215859033
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2024 16:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die 'homovrije zones' waren helemaal niet in Hongarije, maar in Polen. Hou dus maar op, want je weet niet waar je over praat.
quote:
Na Polen heeft ook Hongarije eerste lgbtq-vrije zone
Je hebt gelijk ^O^

https://m.standaard.be/cn(...)0pride%2C%20verboden.
pi_215859044
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 16:41 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Boetes zijn ook een straf in het bestuursrecht. Een boete boven de 100 euro is een aantekening op je strafblad. Een boete niet betalen = naar de cel

Dus ja ik neem aan dat je in Hongarije als LGBTQ in de cel belanden als je dit soort materiaal bezit of verspreidt al dan niet indirect of door in protest te gaan
Ach, details, details.

In ieder geval is Hongarije op de goede weg, naar Russisch voorbeeld.
pi_215859268
Vanuit een bepaalde optiek begrijp ik niet waarom sommige mensen zo erg afwijzend staan tegenover homosexualiteit. Wat willen die mensen? Willen ze dat homo's hetero's worden?

Als alle homomannen bij wijze van een wonder ineens hetero zouden worden, dan zouden we ineens honderdduizenden mannen erbij hebben die op zoek gaan naar een vrouw, terwijl we al zo veel single heteromannen hebben die een vrouw zoeken en er in Nederland eigenlijk een vrouwentekort is. We zouden dus een enorm maatschappelijk probleem krijgen. Dus laat homo's nou maar lekker homo blijven.

In landen met een vrouwenoverschot ligt de situatie uiteraard anders.
pi_215859387
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:28 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Vanuit een bepaalde optiek begrijp ik niet waarom sommige mensen zo erg afwijzend staan tegenover homosexualiteit. Wat willen die mensen? Willen ze dat homo's hetero's worden?

Als alle homomannen bij wijze van een wonder ineens hetero zouden worden, dan zouden we ineens honderdduizenden mannen erbij hebben die op zoek gaan naar een vrouw, terwijl we al zo veel single heteromannen hebben die een vrouw zoeken en er in Nederland eigenlijk een vrouwentekort is. We zouden dus een enorm maatschappelijk probleem krijgen. Dus laat homo's nou maar lekker homo blijven.

In landen met een vrouwenoverschot ligt de situatie uiteraard anders.
Ja, daar mogen vrouwen dan lesbisch zijn ^O^
pi_215859411
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, daar mogen vrouwen dan lesbisch zijn ^O^
Wat een knettergekke discussie…
pi_215859673
Waarom mogen de homofoben en transfoben niet gewoon lekker zichzelf zijn? Jezelf zijn schijnt immers een belangrijke staatsaangelegenheid te zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215859712
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom mogen de homofoben en transfoben niet gewoon lekker zichzelf zijn? Jezelf zijn schijnt immers een belangrijke staatsaangelegenheid te zijn.
Je mag inderdaad vinden dat haat een plek in de maatschappij hoort te hebben.
  vrijdag 13 december 2024 @ 18:27:34 #272
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_215859813
Gewoon lekker opdonderen met die onzin :')
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_215859914
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:23 schreef raptorix het volgende:
Overigens is mijn ervaring dat Moslims helemaal geen problemen met homo's hebben, het is meer de arabische jeugd die helemaal niet zo gelovig is.
Ik weet het niet hoor... Zat Arabische landen waar ze je het leven aardig zuur maken wanneer je LGBTQ bent.
pi_215860146
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 18:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor... Zat Arabische landen waar ze je het leven aardig zuur maken wanneer je LGBTQ bent.
Maar dat mag.
Iets met cultuur en zo.

Net zoals Hongarije uiting van homoseksualiteit mag verbieden.
  vrijdag 13 december 2024 @ 19:02:12 #275
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215860155
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 19:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat mag.
Iets met cultuur en zo.

Net zoals Hongarije uiting van homoseksualiteit mag verbieden.
Wat Hongarije en Polen doen is verwerpelijk, maar nog altijd van een iets andere orde dan de executiebevelen in Arabische en Afrikaanse landen, niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')