Verbannen naar een achtergrond tabblad.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:43 schreef Coco het volgende:
@:zipportal gaat eens goed zitten voor Ajax - Lazio.
Hmm. Wel 2 keer kans inderdaad. En wat je zei, 9 punten misschien wel voldoende.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roma thuis (niet makkelijk maar lijkt me thuis ook niet kansloos) en Ferencvaros uit, wat me wat moeilijker dan dit lijkt maar ook nog wel mogelijk.
Theoquote:
Heb je een leuke TT?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
TheoBeste analist van Nederland. Samen met Alex.
Warm bad. (Jouw post. Niet als TT.)quote:
Hebben wel een stuk meer punten. Meer weet ik ook niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hmm. Wel 2 keer kans inderdaad. En wat je zei, 9 punten misschien wel voldoende.
Die Hongaren lijken mij beetje zelfde niveau als deze Bulgaren.
Voor wat ?quote:
Van Halst erbij . Toevallig ook uit Reserve-moffenlandquote:Op donderdag 12 december 2024 20:45 schreef Zipportal het volgende:
Youri mag van zijn Duitse clubje gewoon aanschuiven bij Ziggo. @:powerloungen
Partijhandel van Assad.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die SLO's hebben de boel weer niet onder controle.
Sorry, ik schoot eventjes helemaal uit mijn slof. Dit zal niet meer gebeuren.quote:
Altijd je ID bij je hebben.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Want Amsterdam
Is poep op de stoep
En haat in de straat
Je bent op je hoede
Vooral 's avonds laat
Aan scherpte zal het hem niet ontbreken.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
Toen er 6 wedstrijden gespeeld werden was de 6e wedstrijd altijd de laatste wedstrijd
Aldus de commentator van Ziggo
Slimmer dan menig quote die ik hier leesquote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
Toen er 6 wedstrijden gespeeld werden was de 6e wedstrijd altijd de laatste wedstrijd
Welke josti hebben ze nu weer een microfoon in handen geduwd?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
Straten lijken te huilenquote:
Is er geen forum voor mods en FA's waar je onderling kunt lachen om de teloorgang van het ooit mooiste en grootste forum van Nederland.quote:
Dit is een leugen. Tottenham speelde een keer maar vijf wedstrijden, die zesde konden ze niet spelen door die dooie koningin en de corona. Toen was de vijfde wedstrijd de laatste wedstrijd.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
Dat doen we achter de schermen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er geen forum voor mods en FA's waar je onderling kunt lachen om de teloorgang van het ooit mooiste en grootste forum van Nederland.
Pas nou op wat je zegt straks zit je ondergedoken bij Tim.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets. Hopelijk stikt die Megafoonmongool.
Heb je je ouders de groeten gedaan?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd ze kwamen precies mijn boodschappen leveren toen de pot begon
Je boodschappen laten bezorgenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Graag je lekkerste item benoemen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haten op Wytsequote:Op donderdag 12 december 2024 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ik wil eigenlijk wegzappen door de commentator die het straks gaat hebben over de baby van Fradiviola.
Oh, op wenken bediend.
Nou, die is er nog niet. Dus rest van de wedstrijd hoeft hij het er niet meer over te hebben.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ik wil eigenlijk wegzappen door de commentator die het straks gaat hebben over de baby van Fradiviola.
Oh, op wenken bediend.
Ik haat rondlopen door de winkel op zaterdagmiddag voor een kar vol boodschappen. Af en toe in de avonduren naar de winkel voor wat kleins vind ik geen issue, maar je boodschappen laten bezorgen scheelt me een hoop irritatie en stress op de zaterdagmiddag.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd moeite met slapen toch?
Flitsbezorging is me wel een stap te ver.quote:
@Flitsbezorgerquote:Op donderdag 12 december 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flitsbezorging is me wel een stap te ver.
@Flitsbezorgerquote:Op donderdag 12 december 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Smakelijk in dat geval!quote:
Lekker man, ik heb een hack waarbij je bijna ongelimiteerd 20 euro korting krijgt op een bestelling van 40quote:Op donderdag 12 december 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zijn ze daar Flink achterlijkquote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, ik heb een hack waarbij je bijna ongelimiteerd 20 euro korting krijgt op een bestelling van 40
Fuck de inflatie, gratis boodschappen voor iedereen
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij noemde Godts net al een lekker spelertje.
Dat deed mij al denken.
Ik ging verder lezen en je had toch gelijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke sorry
Bedankt dat je me op het rechte pad houdt
Stop hier mee.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan zijn ze daar Flink achterlijk
Die is bijna minderjarig ook nog.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij noemde Godts net al een lekker spelertje.
Dat deed mij al denken.
Hallojojoquote:Op donderdag 12 december 2024 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ging verder lezen en je had toch gelijk.
Decaf
Dit moet echt ophouden hoorquote:Op donderdag 12 december 2024 21:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij laatje weer Flink op de kast jagen zeg
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die is bijna minderjarig ook nog.
Als er voorin maar 1 keer vaker succes is dan het achterin fout gaatquote:Op donderdag 12 december 2024 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat gepruts achterin gaat minimaal 1 keer fout vanavond.
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Fijn dat @:onlogisch er is. Ik zie bijna geen andere capabele moderators hier.
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Fijn dat @:onlogisch er is. Ik zie bijna geen andere capabele moderators hier.
Zo capabel ben je dus toch niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:13 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gohquote:Op donderdag 12 december 2024 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo capabel ben je dus toch niet.
Vorig seizoen was veel sterkerquote:Op donderdag 12 december 2024 21:13 schreef GGMM het volgende:
Sutalo geeft een bal weg
Niet het eerst dit seizoen
Gohquote:Op donderdag 12 december 2024 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga thee drinken, Marc Marie.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien straks allebei je clubs met een teleurstellend resultaat.
Jij bent toch voor Twentequote:Op donderdag 12 december 2024 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ja vertelde ze al op snapquote:Op donderdag 12 december 2024 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kim vond de dubai oliebol vorige week wel fijn
Fetx probeert ietsquote:Op donderdag 12 december 2024 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De wedstrijd van Twente is nu ook in Twente afgelopen hoor.
misschien als ze gaan staanquote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef RipCity het volgende:
Zien die mensen in die rolstoelen acher het doel uberhaupt iets
Waarschijnlijk niet, anders kwamen ze niet steeds terug.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef RipCity het volgende:
Geen idee of ze blind zijnquote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef RipCity het volgende:
Selectief quoten. Ik ben de grootste fan van Wytse en Rondo. Wat lul je weer stoer.quote:
Doe eens rustig maatquote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Selectief quoten. Ik ben de grootste fan van Wytse en Rondo. Wat lul je weer stoer.
Draag je nu ook peaky blinders pet?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Selectief quoten. Ik ben de grootste fan van Wytse en Rondo. Wat lul je weer stoer.
Boos.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel verwacht dat fam Holloway hem door een andere gedetineerde zou laten slapen. Kennelijk hopen ze nog altijd dat hij gaat zeggen waar ze ligt.quote:
Ben al weg. Hup Ajaaaaaaax.............!quote:
Ho maar weerquote:Op donderdag 12 december 2024 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Lijkt me sterk dat je met een nintendo switch naar deze wedstrijd kan kijken maar oke
quote:
Wat is er speciaal aan Turkse appels?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Turkish apple
Linkse vrienden @:xpompompomx @:origami94
Die tuterenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat is er speciaal aan Turkse appels?
Beetje een rare opmerking dus eigenlijkquote:Op donderdag 12 december 2024 21:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Scoren is ook nooit echt het probleem geweest van Til.
Kijk maar naar de Bert Kassies-lijst in 2027 en de uitslagen van de Belgische clubs dit seizoen.quote:
Koppend?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Scoren is ook nooit echt het probleem geweest van Til.
Dat is geen theequote:Op donderdag 12 december 2024 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Turkish Apple Store?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Breng een bezoek aan de Apple Store daar.
Welke smaak?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
Geïnspireerd door KingRoland zet ik ook een kopje thee
Geen idee eigenlijk volgens mij is her een combinatie tussen turkse kruiden en appelquote:Op donderdag 12 december 2024 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker zegquote:Op donderdag 12 december 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
Geïnspireerd door KingRoland zet ik ook een kopje thee
Kebab kruiden?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk volgens mij is her een combinatie tussen turkse kruiden en appel
Dat zal je vrouw leuk vinden.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:27 schreef Wotte het volgende:
Ik kijk zo even of er nog kapitein in de kast staat.
Niks, is eigen jeugdquote:Op donderdag 12 december 2024 21:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoeveel heeft die brobbey ook alweer gekost?
Speelde een paar potjes boven zijn kunnen maar laat nu gewoon zien waarom hij bij NEC het hele seizoen op de bank zat.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:28 schreef RipCity het volgende:
Ajax verdediging speelt als PSV in z'n beste dagen in Guincamp
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:28 schreef RipCity het volgende:
Para is dood
" Para schoot zichzelf per ongeluk door het hoofd in zijn eigen kamer."
Sukkel!
Laat dat maar aan Ajax over!quote:Op donderdag 12 december 2024 21:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dan zal je er nooit verlies op maken
Je had een stopwatch bij de hand?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:28 schreef Themeparktommy het volgende:
Ajax is elke keer precies een halve seconde te laat met de actie
Blijkbaar wordt die gemist door de Ajax-fans met groot spandoek daar. Had die maar geen pistolen Para moeten willen zijn.quote:
Loopt echt top jaquote:Op donderdag 12 december 2024 21:29 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax doet dat op zich goed, die lange ballen winnen, alleen de aansluiting is ronduit kut.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 12 december 2024 21:28 schreef RipCity het volgende:
Para is dood
" Para schoot zichzelf per ongeluk door het hoofd in zijn eigen kamer."
Sukkel!
Blijven doneren.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Embedded Youtube zonder titel(niet geklikt)
Telegraaf?quote:
The Boszquote:
@Zipportal speelt als de Groninger Gezinsbodequote:Op donderdag 12 december 2024 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als welke krant zou jij spelen?
Nattequote:Op donderdag 12 december 2024 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Standaard. Om mijn beweeglijkheid te duiden.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |