Van Halst erbij . Toevallig ook uit Reserve-moffenlandquote:Op donderdag 12 december 2024 20:45 schreef Zipportal het volgende:
Youri mag van zijn Duitse clubje gewoon aanschuiven bij Ziggo. @:powerloungen
Partijhandel van Assad.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die SLO's hebben de boel weer niet onder controle.
Sorry, ik schoot eventjes helemaal uit mijn slof. Dit zal niet meer gebeuren.quote:
Altijd je ID bij je hebben.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Want Amsterdam
Is poep op de stoep
En haat in de straat
Je bent op je hoede
Vooral 's avonds laat
Aan scherpte zal het hem niet ontbreken.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
Toen er 6 wedstrijden gespeeld werden was de 6e wedstrijd altijd de laatste wedstrijd
Aldus de commentator van Ziggo
Slimmer dan menig quote die ik hier leesquote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
Toen er 6 wedstrijden gespeeld werden was de 6e wedstrijd altijd de laatste wedstrijd
Welke josti hebben ze nu weer een microfoon in handen geduwd?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
Straten lijken te huilenquote:
Is er geen forum voor mods en FA's waar je onderling kunt lachen om de teloorgang van het ooit mooiste en grootste forum van Nederland.quote:
Dit is een leugen. Tottenham speelde een keer maar vijf wedstrijden, die zesde konden ze niet spelen door die dooie koningin en de corona. Toen was de vijfde wedstrijd de laatste wedstrijd.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |