Omdat Nederland het middelpunt van de Westerse wereld is?quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:33 schreef Bloemkool het volgende:
Natuurlijk moet dat gezegd worden anders kan hij ander werk gaan zoeken.
Geen idee wat je probeert te zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2024 15:44 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Beetje dom. Ik ken een as. Koning die dat deed.
Rutte op de foto met Bolsonaro, als Rutte die meme nou eens signeert na die arrestatie van Min Def van Brazilie wegens geplande coup, dan is oorlog weer luchtig en grappig.
Ik zeg niets, ik schrijf iets, jij toch ook?quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geen idee wat je probeert te zeggen
Hij zegt het niet namens Nederland maar tegen (onder andere) tegen Nederlandquote:Op zaterdag 14 december 2024 15:46 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Omdat Nederland het middelpunt van de Westerse wereld is?
Allang niet meer.
Soms halen "we" nog wel eens het wereldnieuws, dus dan kunnen we weer trots zijn op ons landje.
Wat je schrijft zie ik wel maar ik zie niet wat je ermee probeert te zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2024 15:56 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik zeg niets, ik schrijf iets, jij toch ook?
Dat schuift hij onder ieders ieders neus, en dan doet hij zijn tas even open om te laten zien dat hij het 10.000-voud gekopieerd heeft.quote:
quote:militairy should be efficient in how it spends and how it kills
Ja kan welles blijven roepen maar ik blijf mijn standpunt niet beargumenteren hoorquote:
Hoeft ook niet. Iedereen heeft recht op een onderbuik. Ook jijquote:Op zondag 15 december 2024 13:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja kan welles blijven roepen maar ik blijf mijn standpunt niet beargumenteren hoor
Het doet er noet toe, voor uitleg zie hierboven
Wat heeft hier met mijn onderbuik te maken?quote:Op zondag 15 december 2024 13:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Iedereen heeft recht op een onderbuik. Ook jij
Je mening is gebaseerd op gevoel. Doet totaal niet ter zake.quote:Op zondag 15 december 2024 13:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat heeft hier met mijn onderbuik te maken?
Wat is mijn mening hier denk je want volgens mij lees je niet goed meequote:Op zondag 15 december 2024 14:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je mening is gebaseerd op gevoel. Doet totaal niet ter zake.
Rutte spreekt hier in een andere rol.
Ja dat doet er een heleboel toequote:
Nee hij praat tegen de NAVOquote:Op zondag 15 december 2024 14:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dat doet er een heleboel toe
hij moet nu praten namens de NATO
Niet in deze contextquote:
Dit en ook nog eens zonder schaamte. Dat is al een prestatie opzichzelfstaandquote:Op zondag 15 december 2024 14:45 schreef Nyamuk het volgende:
Ik vind het poėtisch dat defensieslayer Mark Rutte uitgerekend degene is die dezelfde mensen (nadat alles is verkocht of weggegeven) overhaalt een complete 180 te doen en alles gewoon opnieuw te kopen en dat het in tegenstelling tot de afgelopen 15 jaar, alles nu eindelijk echt goed komt.
Magnifiek gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |