Schoppen niet, maar als ik het warm heb dan wapper ik met mijn dekbed en soms ligt Elin daaropquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik kreeg vannacht kramp in mijn been en toen heb ik volgens mij een van de katten geschopt
Achquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:51 schreef sigme het volgende:
Toen we thuis waren ben ik nog een rondje gaan wandelen, in het aardeduister. Toen ik terugkwam was het net licht.
Licht genoeg om de veren in de wei te zien liggen.
Twéé ganzen weg verdomme. Nu zijn er nog maar 6
Op Curaçao kreeg ik ook een witte chocolade S met groene augurken aderen van Sinterklaas.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:54 schreef gcjoel het volgende:
Eindelijk de augurk chocolade gekocht
Het ruikt echt behoorlijk naar augurk, je proeft het ook wel. Maar eigenlijk wel goed gedaan, zeker niet vies.
Dat is dezelfde denk ik. Alleen omdat die zo snel uitverkocht waren varen ze nog even door op de populariteitsgolf met een gewone reep.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Curaçao kreeg ik ook een witte chocolade S met groene augurken aderen van Sinterklaas.
Die is weer net zo hard meegenomen terug naar Nederland en zit nog in de verpakking…
Mein Rehquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eerste vangst op de wildcamera:
Bekijk deze YouTube-video
Die reep variant had ik nog niet meegekregen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is dezelfde denk ik. Alleen omdat die zo snel uitverkocht waren varen ze nog even door op de populariteitsgolf met een gewone reep.
Dit is ook Jamin inderdaad. Volgens mij durven andere winkels dit niet aanquote:Op zaterdag 14 december 2024 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die reep variant had ik nog niet meegekregen.
Is dat ook met Kesbeke label en van Jamin?
Of zijn er alweer anderen die een gat in de markt denken te hebben gevonden?
Mijn franse lerares frans vertelde me vrijdag dat al haar kippen (35 stuks) doodgebeten waren, vos helemaal dolgedraaid daar ik haar kippenhok.quote:
Dat had ik vorige week al gezegd, dat dat niks is. Bij het reuzenrad is nog wel een kruidenboer met een leuk assortimentquote:Op zaterdag 14 december 2024 15:39 schreef fietsie het volgende:
Ok, de swamma in Leer is goed.
Denk dat we de kerstmarkt overslaan
Jaar of 10 geleden bij een toenmalige vriendin in de straat. Vos uit het park sonsbeek (er zaten daar 9 vossen met wat jonkies) was bovenaan een straat begonnen bij de achtertuinen tientallen kippen, cavia’s en konijnen. Een compleet bloedbad. Na een paar weken weer met het nieuwe kleinvee. Vriendin heeft toen een complete bunker gebouwd voor haar kippenquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mijn franse lerares frans vertelde me vrijdag dat al haar kippen (35 stuks) doodgebeten waren, vos helemaal dolgedraaid daar ik haar kippenhok.
Vriend van me aan de Zijpendaalseweg had hetzelfde, die kijkt uit op Sonsbeek.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jaar of 10 geleden bij een toenmalige vriendin in de straat. Vos uit het park sonsbeek (er zaten daar 9 vossen met wat jonkies) was bovenaan een straat begonnen bij de achtertuinen tientallen kippen, cavia’s en konijnen. Een compleet bloedbad. Na een paar weken weer met het nieuwe kleinvee. Vriendin heeft toen een complete bunker gebouwd voor haar kippen
Daar eindigde het bloedbadquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Vriend van me aan de Zijpendaalseweg had hetzelfde, die kijkt uit op Sonsbeek.
Ah nee, wat naar zeg. Jullie hebben geen beste dagquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:51 schreef sigme het volgende:
Toen we thuis waren ben ik nog een rondje gaan wandelen, in het aardeduister. Toen ik terugkwam was het net licht.
Licht genoeg om de veren in de wei te zien liggen.
Twéé ganzen weg verdomme. Nu zijn er nog maar 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zometeen eens spitskool eten![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:09 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat is triest @:sigme![]()
De kerstboom staat te acclimatiseren in de hal, de woonkamer is qua indeling op z’n kop gezet, (komende dagen beslissen we of we het voorlopig zo houden. Het heeft wat voor-maar ook nadelen) het hout voor de billykast is gehaald, en wij zijn weer opgewarmd door de kachel. (Wat een koud, nat en winderig weer is het zeg. )Hier ook de buurt van fijnstof aan het voorzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zometeen eens spitskool eten![]()
Bekijk deze YouTube-videoLa derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik kom net een pleister in een zak haardhout tegen
Een arm bevat ook gewoon kilocalorieën aan warmtequote:Op zaterdag 14 december 2024 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Beter dat dan datgene waar de pleister op zat
Lekker voorbeeld van die volwassenen voor de kinderen. Hopelijk zijn die kinderen goed geschrokken, die ouders zullen zich er weinig van aantrekkenquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:40 schreef Candaasje het volgende:
Zo, ik ben net even uit mijn plaat gegaan. Stel asocialen (flinke groep volwassenen met kinderen) stond hier in de straat enorm vuurwerk af te steken. Naar buiten gestormd en ze bedankt dat mijn dieren over de zeik waren.
Ze zijn wel gelijk gestopt, maar een aso trien moest nog even met ‘graag gedaan’ reageren.
We zijn A) een vuurwerk vrije gemeente, B) we zitten in een natuurgebied, en C) het is nog lang geen O&N
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |