abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215864611
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wegens onze lokale stalker hier zeg ik dat liever niet maar ergens tussen nu en over 5 uur. Dus bijna *O*
[..]
Wat goed om te horen zeg.

Iedereen succes met de weekendplannen! Ik ga alleen J ophalen en daarna zitten we de rest van het weekend tegen elkaar aan geplakt op bank en bed. Misschien een kerstmenu in elkaar flansen en wat kaarten schrijven. Verder niets bijzonders.
Snap ‘m. Weer een nieuwe ervaring in jullie relatie, elkaar weer zien na ruim een werk afwezig :D
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 14 december 2024 @ 10:50:52 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215864629
quote:

Iedereen succes met de weekendplannen! Ik ga alleen J ophalen en daarna zitten we de rest van het weekend tegen elkaar aan geplakt op bank en bed. Misschien een kerstmenu in elkaar flansen en wat kaarten schrijven. Verder niets bijzonders.
lekker samen in je eigen Bubbel O+
heeft J het wel leuk gehad overthere ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215864670
quote:

[..]
Wegens onze lokale stalker hier zeg ik dat liever niet maar ergens tussen nu en over 5 uur. Dus bijna *O*
[..]
Wat goed om te horen zeg.

Fijn dat hij bijna weer thuis is, geniet ervan!

Kerstmenu moet ik ook nog steeds verzinnen....
pi_215864777
Ik ga voor 2e kerstdag lunch in ieder geval gevulde eitjes maken en mini saucijzenbroodjes, alleen nog verzinnen wat voor gehaktsmaak. Ook staan hapjes met kaas op het programma, maar da’s nog even uitzoeken wat dat gaat worden
pi_215865211
Voor morgenmiddag, onze SintVerjaardagsKerstOudenNieuw middag met de kinderen hebben we een visschotel besteld, ik maak kerstmanspiesjes van druif/banaanplakje/aardbei/marshmallowpuntje, g maakt de boterige speculaaskoek met chocolade, karamel en pistache van Yvet van Boven, er zijn kaasblokjes en ik koop vanmiddag bij de oliebollenkraam nog wat oudjaarsbollen/flappen/beignets.
Er zijn alco-vrije bubbels in champagnefluuts en chocomel O+

Dit soort spiesjes, maar dan op lange satéprikkers in een glas :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215865226
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga voor 2e kerstdag lunch in ieder geval gevulde eitjes maken en mini saucijzenbroodjes, alleen nog verzinnen wat voor gehaktsmaak. Ook staan hapjes met kaas op het programma, maar da’s nog even uitzoeken wat dat gaat worden
Wrapjes is ook altijd lekker met kazigheid, komkommer etc ertussen.
pi_215865266
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 12:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Wrapjes is ook altijd lekker met kazigheid, komkommer etc ertussen.
Ja, zoiets zal het wel worden. Had vorige week mini croissantjes gevuld met camembert, ook erg lekker
pi_215865324
Ik vind het soms ook moeilijk te beseffen dat pep al een oud dametje is. Nu haar artritis gemanaged is rent ze echt weer als een opgejaagde en/of opjagende demon door het huis heen over alles en iedereen :')

Gelukkig slaapt ze bij mn hoofd O+

Mis wel mn oude plakkater die in mn kuil moest en zou liggen en die ook gezellig meedraaide als ik op mn andere zij rolde O+

Poes in het midden is de droom O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215865469
Ik kreeg vannacht kramp in mijn been en toen heb ik volgens mij een van de katten geschopt :')
pi_215865590
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 12:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik kreeg vannacht kramp in mijn been en toen heb ik volgens mij een van de katten geschopt :')
Ik beargumenteer altijd rustig dat ze een risico neemt als ze in de zwiepzone gaat liggen en dat ze dat voor zichzelf moet afwegen
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215865618
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 12:44 schreef Sarabi het volgende:
Schoppen niet, maar als ik het warm heb dan wapper ik met mijn dekbed en soms ligt Elin daarop :D die kan vliegen
pi_215865740
Bootcamp overleefd *O* op de heenweg natgeregend en het was achterlijk koud, maar het was wel gezellig en ik heb gesport, dus nou ja. Via de markt terug naar huis.

Nu opwarmen onder mn twee dekentjes en twee katten, en de masked singer terugkijken.

Alle kattenverhalen O+
pi_215865776
Weekend *O*
Dagplanning: bank, katten (vr)eten *O* Voorstel werd met uninterested stemmen aangenomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215865847
De planning vandaag was dar se wederhelft om 7 uur in de auto stapte naar Duitsland, voor post, DM, supermarkt en bakker. En ik met de kleine naar de markt en stad. En toen kwamen we we ongeveer tegelijk weer thuis, samen met de grote die terug kwam fietsen van z'n vader. En toen hebben we nog even snel een kerstboom gekocht en toen hadden we al heel veel klusjes gedaan voordat het lunchtijd was *O* straks borrelaars, misschien nog the Grinch kijken. Morgen naar het tuincentrum, boom versieren en koekjes bakken O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215865880
Toen we thuis waren ben ik nog een rondje gaan wandelen, in het aardeduister. Toen ik terugkwam was het net licht.
Licht genoeg om de veren in de wei te zien liggen.
Twéé ganzen weg verdomme :'( . Nu zijn er nog maar 6 :{
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215865991
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 december 2024 13:51 schreef sigme het volgende:
Toen we thuis waren ben ik nog een rondje gaan wandelen, in het aardeduister. Toen ik terugkwam was het net licht.
Licht genoeg om de veren in de wei te zien liggen.
Twéé ganzen weg verdomme :'( . Nu zijn er nog maar 6 :{
Ach -O- wat denk je, een vos?
pi_215866308
Eerste vangst op de wildcamera:

Bekijk deze YouTube-video
La derecha oprime, la izquierda libera
  zaterdag 14 december 2024 @ 14:54:53 #218
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215866333
Eindelijk de augurk chocolade gekocht *O*

Het ruikt echt behoorlijk naar augurk, je proeft het ook wel. Maar eigenlijk wel goed gedaan, zeker niet vies. :D
  zaterdag 14 december 2024 @ 14:58:58 #219
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215866349
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 14:54 schreef gcjoel het volgende:
Eindelijk de augurk chocolade gekocht *O*

Het ruikt echt behoorlijk naar augurk, je proeft het ook wel. Maar eigenlijk wel goed gedaan, zeker niet vies. :D
Op Curaçao kreeg ik ook een witte chocolade S met groene augurken aderen van Sinterklaas.
Die is weer net zo hard meegenomen terug naar Nederland en zit nog in de verpakking…
  zaterdag 14 december 2024 @ 15:05:22 #220
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215866382
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 december 2024 14:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Op Curaçao kreeg ik ook een witte chocolade S met groene augurken aderen van Sinterklaas.
Die is weer net zo hard meegenomen terug naar Nederland en zit nog in de verpakking…
Dat is dezelfde denk ik. Alleen omdat die zo snel uitverkocht waren varen ze nog even door op de populariteitsgolf met een gewone reep.
  zaterdag 14 december 2024 @ 15:11:29 #221
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215866421
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2024 14:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eerste vangst op de wildcamera:

Bekijk deze YouTube-video
Mein Reh

Mein liebes Braunes Reh
Trinkt immer Lady Grey
Das ist eine Art von Tee
Die kommt von Übersee

Mein liebes Kleines Reh
Trinkt nie einen Kaffee
Dazu sagt es Nee,
wo ist denn meinen Tee

Mein liebes Süßes Reh
Spielt immer gern im Schnee
Dabei tut es sich nie Weh
Es hat ja ESP

Dies besagtes Reh
frisst weder Gras noch Klee
Hat lieber vom Wald bei Spree
Die Gurken zu dem Tee
  zaterdag 14 december 2024 @ 15:20:22 #222
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215866477
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 15:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dat is dezelfde denk ik. Alleen omdat die zo snel uitverkocht waren varen ze nog even door op de populariteitsgolf met een gewone reep.
Die reep variant had ik nog niet meegekregen.
Is dat ook met Kesbeke label en van Jamin?
Of zijn er alweer anderen die een gat in de markt denken te hebben gevonden?
  zaterdag 14 december 2024 @ 15:31:08 #223
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215866535
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 december 2024 15:20 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Die reep variant had ik nog niet meegekregen.
Is dat ook met Kesbeke label en van Jamin?
Of zijn er alweer anderen die een gat in de markt denken te hebben gevonden?
Dit is ook Jamin inderdaad. Volgens mij durven andere winkels dit niet aan _O-
  zaterdag 14 december 2024 @ 15:39:26 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215866613
Ok, de swamma in Leer is goed.
Denk dat we de kerstmarkt overslaan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 14 december 2024 @ 16:06:01 #225
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215866857
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ach -O- wat denk je, een vos?
Mijn franse lerares frans vertelde me vrijdag dat al haar kippen (35 stuks) doodgebeten waren, vos helemaal dolgedraaid daar ik haar kippenhok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')