Ik heb zojuist een zeer lekkere cover ontdekt.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, deze had ik er graag ingehad:
Bekijk deze YouTube-video
Aan mij lag het niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Edit: Hoe de fuck is Chic - Le Freak er uit gevlogen zeg
Dat kan echt niet
'Zwarte' muziek is sowieso niet populair onder de stemmers.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Edit: Hoe de fuck is Chic - Le Freak er uit gevlogen zeg![]()
Dat kan echt niet
Volgend jaar maar zwart lijstje.quote:Op vrijdag 13 december 2024 04:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
'Zwarte' muziek is sowieso niet populair onder de stemmers.
4 zwarte artiesten in mijn lijst en dat hadden er meer kunnen zijn als we meer nummers mochten kiezen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 04:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
'Zwarte' muziek is sowieso niet populair onder de stemmers.
iig bij Annemieke maar in welk uur weet ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:36 schreef peaceman het volgende:
Hoe laat wordt de lijst openbaar gemaakt?
Wel terecht, en I Will Always Love You van Dolly is natuurlijk 100x beter dan de Whitney versiequote:
De info die JW over Jolene gaf klopt alleen niet, dat was de notering van vorig jaarquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel terecht, en I Will Always Love You van Dolly is natuurlijk 100x beter dan de Whitney versie
Heb acute J.J. Cale-pijnquote:Op donderdag 12 december 2024 15:21 schreef Cassa95 het volgende:
Nog even uitweiden over de 104 lijstverlaters.
1955 J.J. Cale - After Midnight
1982 J.J. Cale - Cocaine
Ik heb inmiddels alle nieuwkomers geluisterd en er zat zowaar een klassieke stijl soulplaat tussen! Your Love Is King van Sade, voor de liefhebbers. Zal ook wel van de Soul Night komen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:07 schreef Tussle266 het volgende:
Het is niet heel moeilijk om op soul en blues en zelfs hiphop te stemmen. Die genres zijn zwaar oververtegenwoordigd op de keuzelijst, door de Soul Night, zoals we nu weten. En er staan ook heel veel echt goede dingen tussen. Alleen niemand doet er wat mee, want er heet er geen een Benchwarmers of Roxy Roofer.
Van haarquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels alle nieuwkomers geluisterd en er zat zowaar een klassieke stijl soulplaat tussen! Your Love Is King van Sade, voor de liefhebbers. Zal ook wel van de Soul Night komen.
Ik kende eigenlijk alleen Smooth Operator van ze, maar dit is ook niet onaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |