Master Blaster hier (dit jaar ingeruild voor iets willekeurigs) Nummer 2000 geweest en mijn stem gekregen, maar niet in dezelfde jaargang.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier ook niet. Het dichtstbij zat ik met Promises Of No Man's Land van Blaudzun, daar heb ik wel eens op gestemd en het was ook wel eens de nummer 2000, maar nooit tegelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rekeninghoudend met de vreemde eerste jaren zijn er nog eens 12 die 23 of 24 jaren genoteerd stonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is heel mooi verdeeld, want er waren ook 13 nummers die maar 1 jaar in de lijst stonden en 12 nummers die 2 of 3 jaren in de lijst stonden.
5 nummers hebben ooit in de top 200 gestaan, maar die komen allemaal uit 2007-2013 en bereikten die hoge positie in hun eerste of tweede jaar. Dit is niet bepaald het rijtje dat je gaat missen zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tot slot de artiesten die helemaal verdwenen zijn uit de lijst, de hypes of acties van vorig jaar weggelaten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Mooi overzichtje weer @Cassa95
Overigens is Ellen Foley nog wel te vinden in de Top 2000, alleen niet meer met naam en toenaam. Ze zingt immers de vrouwelijke vocalen in Paradise By The Dashboard Light.![]()
Ik heb op Judy Blue Eyes gestemd toen die op 2000 stond en vorig jaar op Don Henley.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Tussen die (bijna) altijd genoteerde platen die eruit zijn zitten wel veel mooie dingen zeg
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oh Mud verdwijnt ook volledig, dat is ook wel jammer. Gelukkig is The Sweet nog terug, maar het zal niet lang meer duren of ze zijn allevei weg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Inderdaad, een kwart van de altijd- of vaakgenoteerden die er vorig jaar uitvielen, komen dit jaar weer terug. Maar het is nooit een goed teken.
Natuurlijk had ik mijn stukje positiever kunnen laten lijken door alleen de nummers met 1 of 2 jaar te benoemen, maar deze verdienden het nog wel even om uitgelicht te worden.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Een stem op Joy Division is per definitie een goede stemquote:Op donderdag 12 december 2024 15:21 schreef BillDauterive het volgende:
Joy Division - Atmosphere stond op 1997 toen ik er op stemde. Dat voelde als een goede stemMy friends all drive horses![]()
Nu Waves er uit is, zal Radio 2 hem volgend jaar vervangen in de keuzelijst met de veel succesvollere en bekendere remixversie door Robin Schulz?quote:![]()
In Nederland niet hoor.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:15 schreef S9H het volgende:
[..]
Nu Waves er uit is, zal Radio 2 hem volgend jaar vervangen in de keuzelijst met de veel succesvollere en bekendere remixversie door Robin Schulz?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kom er net achter dat Love on the Brain gewoon een reclamebonusje heeft opgegeten de afgelopen weken. Van alle goede werken van Bowie en Cross en Bangalter en De Honem, moesten ze deze kiezen.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Ik vrees een KKD-bonus ja.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Mud verdwijnt ook volledig, dat is ook wel jammer. Gelukkig is The Sweet nog terug, maar het zal niet lang meer duren of ze zijn allevei weg.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Heb het even opgezocht. The Sweet stond ooit met 8 nummers tegelijkertijd in de Top 2000.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Op die fiets, staat Kate Pierson (B52's) er ook nog in (R.E.M. Shiny happy People) , en zo zullen er nog wel meer lijst verlaters zijn die stiekem nog op een andere plaat mee spelen/zingen.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Mooi overzichtje weer @:Cassa95
Overigens is Ellen Foley nog wel te vinden in de Top 2000, alleen niet meer met naam en toenaam. Ze zingt immers de vrouwelijke vocalen in Paradise By The Dashboard Light.
Levert wel goede quiz vragen op, als je dat uitzoekt.
[ Bericht 2% gewijzigd door dop op 12-12-2024 18:48:42 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Dat is ook een veel betere keuze dan Ride Like The Wind. Wel eens dat Instant Crush in de lijst helemaal het summum zou zijn. Maar dat gaat toch nooit gebeurenquote:Op donderdag 12 december 2024 18:23 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kom er net achter dat Love on the Brain gewoon een reclamebonusje heeft opgegeten de afgelopen weken. Van alle goede werken van Bowie en Cross en Bangalter en De Honem, moesten ze deze kiezen.Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Ik zou best met Rihanna kunnen trouwen en die kinderen met die namen als Wu-Tang-aliassen opvoeden alsof ze van mij zijn. Maar ik kan gewoon niet zoveel met Love on the Brain. Dan had ik liever dat liedje over die man die misschien wel iemands zoon was terug gehad. Of staat die ook nog in de lijst?quote:Op donderdag 12 december 2024 18:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is ook een veel betere keuze dan Ride Like The Wind. Wel eens dat Instant Crush in de lijst helemaal het summum zou zijn. Maar dat gaat toch nooit gebeurenAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Man Down ontbreekt jammerlijk. Zou ook een topkeuze geweest zijn inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2024 18:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou best met Rihanna kunnen trouwen en die kinderen met die namen als Wu-Tang-aliassen opvoeden alsof ze van mij zijn. Maar ik kan gewoon niet zoveel met Love on the Brain. Dan had ik liever dat liedje over die man die misschien wel iemands zoon was terug gehad. Of staat die ook nog in de lijst?Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Interessant met Rihanna is dus dat Diamonds weggaat, Stay terugkomt en Love On The Brain debuteert. Met die platen met Eminem gebeurt dan weer niksMuziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Love on the Brain komt door die reclame zeker? Ik heb dat gemist, maar ik hoorde dat nummer zojuist in de boodschappen. Ik zie eigenlijk alleen reclame tijdens sport.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel goeie wissels.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:05 schreef Cassa95 het volgende:
Interessant met Rihanna is dus dat Diamonds weggaat, Stay terugkomt en Love On The Brain debuteert. Met die platen met Eminem gebeurt dan weer niks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind die nieuwe marginaal beter dan Diamonds, maar Stay is wel echt mooi.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind ik niet. Diamonds is nog wel luisterbaar maar die nieuwe vind ik echt geen klap aan.Mijn favo van Rihanna.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: