De vrees dat de Marmot-stemmers dus anti-alternative gingen zijn blijkt in ieder geval aan de onderkant ongegrond.quote:
Nee, t zijn eerder lijkenpikkersquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vrees dat de Marmot-stemmers dus anti-alternative gingen zijn blijkt in ieder geval aan de onderkant ongegrond.
Maar ik zie het nog wel aan de bovenkant een ander effect hebben - die mensen stemmen immers niet om iemand te redden.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Verder was die KKD ook een onverwacht grote reddingsboei. Wat wel weer bewijst hoe slecht stemmers zijn in zelfredzaamheid.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vrees dat de Marmot-stemmers dus anti-alternative gingen zijn blijkt in ieder geval aan de onderkant ongegrond.
Maar ik zie het nog wel aan de bovenkant een ander effect hebben - die mensen stemmen immers niet om iemand te redden.
Het lijkt er sowieso op dat er veel minder is gestemd dan verwacht door de Roxy/Bankzitters/willekeurige stemactie fans.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal van al die nummers een een eigen lijst gaan samenstellen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan hebben we dus nu zo'n 4850 nummers die ooit in de Top 2000 hebben gestaan.
Deze en Tonight Tonight zijn twee heel fijne meevallersquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:01 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ook Hopeless Wanderer klopt NIET, staat er nog IN
Tja, ik kijk ook altijd naar de lijst van het jaar ervoor voor mijn stemplaten. Het is dat ik meestal nog een extra lijstje bijhield met nummers die er eigenlijk in hadden gemoeten maar verder komt het ook niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Verder was die KKD ook een onverwacht grote reddingsboei. Wat wel weer bewijst hoe slecht stemmers zijn in zelfredzaamheid.
Ik heb zelf ook altijd reddingslijstje, dus ik ben er zelf net zo schuldig aan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, ik kijk ook altijd naar de lijst van het jaar ervoor voor mijn stemplaten. Het is dat ik meestal nog een extra lijstje bijhield met nummers die er eigenlijk in hadden gemoeten maar verder komt het ook niet.
Dan zitten we inmiddels alweer op 4 uitvallers die we nog zoeken?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:29 schreef Cassa95 het volgende:
We hebben een nieuwe binnenkomer!
2390 Sade - Your Love Is King IN
Ik had nog een klein sprankje hoop op persoonlijke favorieten Un Emozione Per Sempre en Fell In Love With An Alien, maar die stonden beide boven de 2300 en dan ben je wel te ver verwijderd van de actie helaas.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Verder was die KKD ook een onverwacht grote reddingsboei. Wat wel weer bewijst hoe slecht stemmers zijn in zelfredzaamheid.
Dan zal Mauro er ook weer niet in staan?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik had nog een klein sprankje hoop op persoonlijke favorieten Un Emozione Per Sempre en Fell In Love With An Alien, maar die stonden beide boven de 2300 en dan ben je wel te ver verwijderd van de actie helaas.
(die zijn dus UIT mochten mensen nog de lagere regionen van de Extra 500 aan het checken zijn)
Grote kans dat ie tussen de reeds gecontroleerde nummers zitten maar er doorheen zijn gesliptquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zitten we inmiddels alweer op 4 uitvallers die we nog zoeken?
Hoezee.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:44 schreef Cassa95 het volgende:
Jongens, ik heb er nog een:
Kate Bush - Army Dreamers
Dat zou kunnen, dat iemand daar heeft zitten slapen of dat ik per ongeluk iets verkeerd heb gezet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:43 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Grote kans dat ie tussen de reeds gecontroleerde nummers zitten maar er doorheen zijn geslipt
Oh lekker hoor, dat is een fijne Keet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:44 schreef Cassa95 het volgende:
Jongens, ik heb er nog een:
Kate Bush - Army Dreamers
Komodo van Mauro Picottoquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan zal Mauro er ook weer niet in staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Die heb ik nog niet langs zien komen, ook wel een logische, die had vorig jaar wat last van inflatie.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Come Undone van Robbie Williams
Staat er niet in
Hadden we deze al als uitvaller? 1527 vorig jaar.
1600-2000 was gecontroleerd. Daaronder nog niet systematisch.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alles van 1500 t/m 2000 is toch wel gecheckt? Ik heb zelf ook heel veel daarboven gecheckt maar kan dus gewoon niks vinden
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:46 schreef Cassa95 het volgende:
Ik zal even de lijst delen met nummers die nog niet uit mijn script zijn gerold vanaf 800 of nog niet zijn genoemd als lijstverlater, voor de hercheck / check:T/m Niall Horan - This Town staan ze er allemaal wel inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anouk is wel snoeihard gecanceld dit jaar.quote:
11 nummers in de lijst was ook wel een beetje teveel van het goede.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anouk is wel snoeihard gecanceld dit jaar.
Show Me The Way en R U Kiddin Me bij de afvallers dus, checkquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peter Frampton staat blijkbaar niet in het overzicht. Dat is een foutje.
Ik zal even de lijst delen met nummers die nog niet uit mijn script zijn gerold vanaf 800 of nog niet zijn genoemd als lijstverlater, voor de hercheck / check:Alles onder de 1000 van dit lijstje staat er wel in, net gecontroleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel zo’n beetje de populairste zangeres van het land toch?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
11 nummers in de lijst was ook wel een beetje teveel van het goede.
1502-1526 had iemand al gecontroleerd geloof ik. 1500 & 1501 staan er ook nog in. Robbie op 1527 eruit dus.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Alles van 1528-1550 staat er nog in (behalve Forget Me van Capaldi maar die was al besproken).
Suzan vindt dit niet leuk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel zo’n beetje de populairste zangeres van het land toch?
Prima.quote:
Klopt, daarom was ik verder gegaan bij 1527 en meteen een uitvaller te pakkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1502-1526 had iemand al gecontroleerd geloof ik. 1500 & 1501 staan er ook nog in. Robbie op 1527 eruit dus.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Suzan vindt dit niet leuk.
Freek al evenmin.
Ik zal even de lijst delen met nummers die nog niet uit mijn script zijn gerold vanaf 800 of nog niet zijn genoemd als lijstverlater, voor de hercheck / check:En alles tot 1200 gecontroleerd, allemaal wel in de lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tekstueel ook hoorquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer van Macklemore is prima te hachelen muzikaal gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |