Tja Pachelbel staat er ook een keer of 6 in. En ook meerdere malen geslaagdquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja maar die hebben we toch ook al van Etta en Chris en weet ik wie allemaal nog meer?
Uit m'n bol en uit de lijst.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hadden we deze al? André Hazes - Uit M'n Bol UIT
Sommige dingen kunnen niet vaak genoeg gepost wordenquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
1620 Suzan & Freek Onderweg Naar Later
UIT
Maar die hadden we geloof ik al?
Die heb je vast niet willekeurig gecheckt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:57 schreef TonightTonight7 het volgende:
The Smashing Pumpkins - Tonight Tonight staat er gewoon in! Ik zag hem in het uit lijstje maar dat klopt dus niet.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:57 schreef TonightTonight7 het volgende:
The Smashing Pumpkins - Tonight Tonight staat er gewoon in! Ik zag hem in het uit lijstje maar dat klopt dus niet.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
1601 André Hazes UIT M'n Bol
Maar die postte iemand zojuist al.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen niet vaak genoeg gepost worden
Ook Hopeless Wanderer klopt NIET, staat er nog INquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:57 schreef TonightTonight7 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:57 schreef TonightTonight7 het volgende:
Niet mijn controle.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:01 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ook Hopeless Wanderer klopt NIET, staat er nog IN
We wachten op @Mexicanobakker met de laatste stand.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:01 schreef ReibRekkel het volgende:
Dus we zoeken alleen nog maar meer uitvallers
Welke kroeg wordt het?quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even andere tijdrovende vrijetijdsbesteding uitoefenen.
Ik ga even verder met stamboomonderzoek. Echt een aanrader als je geen tijd meer wil hebben voor andere dingen.quote:
Dat wel, maar handheld.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even andere tijdrovende vrijetijdsbesteding uitoefenen.
Is Tussle266 al uit zijn meeting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |