Verdwijnen is me om t even. Zoveel meuk die eruit gaat. Qua erbij: Maneater. Verrassende re-entryquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:01 schreef Tussle266 het volgende:
Oké, de grote vraag: welke vind je het fijnst (zowel erbij als eraf) ik denk het blijst met De Deuren terug en nog blijer met het verdwijnen van die Vinexcrooners van Suus en Freek.
Just Like Heaven wel het blijdst denk ik, dat nummer had sowieso allang verkiesbaar moeten zijnquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:01 schreef Tussle266 het volgende:
Oké, de grote vraag: welke vind je het fijnst (zowel erbij als eraf) ik denk het blijst met De Deuren terug en nog blijer met het verdwijnen van die Vinexcrooners van Suus en Freek.
Jigsaw Falling Into Place, Just Like Heaven en Voor ik vergeet zijn wel heerlijke binnenkomers.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:01 schreef Tussle266 het volgende:
welke vind je het fijnst (zowel erbij als eraf)
Voor erbij is het politiek correcte antwoord 2 Unlimited - No Limit want daar heb ik op gestemd. Anders zou ik Tim Hardin kiezen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:01 schreef Tussle266 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eruit (op artiest):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erbij (op artiest):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Verlies van New York New York is wel heel jammer trouwens. Iconisch nrHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Het meest tevreden met Silver Springs oh Silver Springs nieuw. En qua verdwijnen doet me de bijna halvering aan Suus & Freek noteringen ook het meest deugdquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:01 schreef Tussle266 het volgende:
Oké, de grote vraag: welke vind je het fijnst (zowel erbij als eraf) ik denk het blijst met De Deuren terug en nog blijer met het verdwijnen van die Vinexcrooners van Suus en Freek.Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Dynamite, I'm a believer, Fly like an eagle, Show Me The Way, The Life I Live en Unbeschreiblich Weiblich is ook wel end of an eraquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verlies van New York New York is wel heel jammer trouwens. Iconisch nrWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Volbeat ft. Sarah Blackwood - Lonesome Rider
Hoe komt deze er dan opeens in![]()
![]()
Stond al in de Extra 500quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:14 schreef Evenstar het volgende:
Volbeat ft. Sarah Blackwood - Lonesome Rider
Hoe komt deze er dan opeens inWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ahquote:Als ik het zo lees dan heeft het wel heel veel invloed gehad op de nieuwe binnenkomers.
![]()
Opvallend dat de nieuwe Beatles en Stonesnummers van vorig jaar nog blijven. Zijn volgens mij totaal niet meer gedraaid dit jaar.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Die zullen wel gezakt zijn, maar ja vanaf 600 in een keer eruit is toch lastig.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opvallend dat de nieuwe Beatles en Stonesnummers van vorig jaar nog blijven. Zijn volgens mij totaal niet meer gedraaid dit jaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Heb ik in het verleden nog wel op gestemd, maar het was een aflopende zaak.quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ook elke keer als Bløf in dit topic voorbij komt?quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Jawel elke keer als ik Blof hoor dan mag shotje nemenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ach, kan er wel mee leven, ze hebben nog negen nummers in de lijst.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:16 schreef S9H het volgende:
Zie nu pas dat Polly de lijst uit is, erg jammer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Van mijn stemlijst zijn er vier nieuw binnengekomen, zeker niet ontevreden daarmee.
Voor Ik Vergeet, Jigsaw Falling Into Place, Just Like Heaven en On Melancholy Hill![]()
Als iconisch nummer schijnt ie in New York ook allang vervangen te zijn door Empire State of Mind.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verlies van New York New York is wel heel jammer trouwens. Iconisch nr|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die Stones zijn op 2 nog wel enkele keren gedraaid. Mess It up ook, maar die is niet aangehaakt. Die Beatles is totaal niet voorbijgekomen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opvallend dat de nieuwe Beatles en Stonesnummers van vorig jaar nog blijven. Zijn volgens mij totaal niet meer gedraaid dit jaar.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Hierbij heeft de lijst Succesvolste nummers uit de Top 100 Aller tijden die niet in de Top 2000 staan, met stip een nieuwe nummer 1Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |