SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn er 102.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik had die niet.quote:
Niets is zeker.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:47 schreef ReibRekkel het volgende:
Heb ik een fout gemaakt uiteindelijk? Ik had 1901-1950 nagekeken
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was Sing For Absolution. Ergens bij de 1950-1901 was er wat misgegaan met iemand die alleen extra uitvallers had benoemd, maar ik had Sing For Absolution en Peter Frampton nog niet afgestreept.
Ja, of ik heb Sing For Absolution en Peter Frampton niet goed van jouw lijstje overgenomen of ze stonden er niet in.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:47 schreef ReibRekkel het volgende:
Heb ik een fout gemaakt uiteindelijk? Ik had 1901-1950 nagekeken
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iets meer dan tien die ik ken waarvan ik denk YES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een stuk of vijf die ik ken waarvan ik denk meh.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een handvol echte balers, stuk of 5 tot 10 waarvan ik zeg "ach, jammer" en de rest vooral veel meuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn er 102.
Al met al niet ontevreden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil alleen maar zwemmen dus geen RESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Die is nieuw ja.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zwemmen dus geen RE
Nou nee, dit is voor ons de AIVD-Eindejaarspuzzel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
En dat deze manier van bekendmaken ons niet zal tegenhouden en dat ze dus net zo goed volgend jaar ons gewoon de lijstjes met in en uit kunnen geven
Beyonce & Beyoncé staan in het systeem. En er was van nog een artiest een versie met & en eentje met and.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedoel, Radio 2 kan ook fouten maken, weten wij uit ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |