Wow, zelfs zn keelamandelen groeien terug! Je hebt iig een bijzonder én leuk kindquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een bijzonder kind hoor, als je ergens overdreven op kan reageren dan doet mijn zoon dat... een virus dat normale mensen maar 1x krijgen doet hij 2 of 3x, keelamandelen verwijderen? Bij hem groeien ze terug...t is maar goed dat ie zo leuk is
Live Actually?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:18 schreef vencodark het volgende:
Ik heb net heerlijk Live Actually gekeken.![]()
De boel de boel laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En fijn dat je even de boel de boel hebt kunnen laten zojuist!
Waterpokken was de dag nadat we terug kwam uit Turkije hier toen de jongste net geen twee was. Gelukkig niet daar al, want het was daar echt te warm om niet het water in te mogen, en op die leeftijd ook niet heel veel anders te doen. (En dan hadden we ook niet terug mogen vliegen tot 7 dagen na het verschijnen van de laatste blaasjes soms zelfs, had ik daar nog 1,5 week gezeten met een kind waarbij je niet veel kan en mag met dat hete weer)
De oudste volgde een paar dagen later.
Loopt je zoon op z’n laatste tandvlees?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Mushanga71 het volgende:
Kijk uit met de oxaatjes @:Amsel Kan beter beginnen met een halfje en als dat niet werkt, de andere helft.
Zoon gaat morgen weer naar school, al heb ik wel gebeld en staat ie voor de eerste 2u ziek voor gym. Das net ff teveel van het goede, denk ik.
Zie op tegen de kerstKeek net voor 2 weken Maastricht maar hotel zit vol. Keek ik voor wat later en zijn 8 nachten bijna 1200 euro. Daggutniet he
Jaaaa het is sowieso een hele lage dosering hoorquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Mushanga71 het volgende:
Kijk uit met de oxaatjes @:Amsel Kan beter beginnen met een halfje en als dat niet werkt, de andere helft.
Ja, nouja, de ha schrijft het niet voor niets voor hoor maar ik snap dat je zo'n medicijn heftig vindt. Zou me er niet druk om maken, het is niet anders. Hoop ik wel dat jullie van de vakantie kunnen genietenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:55 schreef Amsel het volgende:
[..]
Jaaaa het is sowieso een hele lage dosering hoorVind het ook wel heftig om aan een kind te geven, maar we weten ook niet hoe het anders moet - en niet op reis gaan is ook geen optie meer
Aah heel veel beterschap!quote:Op woensdag 11 december 2024 10:01 schreef exode het volgende:
Ik ben nog steeds ziek en er helemaal klaar mee. Ontzettend misselijk, veel hoofdpijn en zo moe dat ik middagdutjes doe en elke avond om 8 uur omval.
Had vrijdag met een vriendin afgesproken die ik sinds juli niet heb gezien, net maar afgezegd.
Bluh!
Damn! Mijn 8 jarige zou hier echt compleet van overkoken, maar goed dat doet hij deze maand toch wel...quote:Op woensdag 11 december 2024 09:26 schreef Tink89 het volgende:
Is het al januari?![]()
Jongste is weer opgeknapt, was idd een dubbele oorontsteking. Maar 4 slechte nachten en honderdduizend verplichtingen... Onze school slaat wat mij betreft ook wel echt een tikkie door in de laatste weken voor de vakantie. Het schema van mijn dochter in groep 3:
- ma: kersttrui aan![]()
- di: kersttrui aanen 's middags inloop in de klas van prul van van 14:15 tot 15:00 uur.
- woe: kersttrui aan(zien jullie al een wasprobleem ontstaan?) en na school en een snelle lunch thuis nog terug om de musical op te voeren voor oudere mensen uit het dorp. Daarvoor moet er iets schapigs mee om aan te trekken, al vindt prul dat we dat beter kunnen vergeten, want 'juf heeft een paar reserve schapenpakjes en die zijn echt heel mooi mama!'
![]()
- do: kersttrui aan,musical nog eens opvoeren maar dan voor de rest van de school. Kerstlunch op school, waarvoor ik om 11:30 de warme gluten- en melkvrije pigs in blankets naar school moet brengen. Koude hapjes mogen wel 's ochtends al mee, maar die wil prul natuurlijk niet.
En dan 's avonds een kerstvossenjacht (zelf starten tussen half 6 en half 7, ongeveer een uurtje onderweg) met daarna hapjes en drankjes op school.
- vrij: kersttrui aan, musical nog eens opvoeren voor alle ouders die willen komen kijken. Ik moet nog navragen of jongste dan mee mag of dat ik oppas moet zoeken.
Maar goed, over 12 dagen zijn we op vakantie. Even helemaal niks, behalve binnenspeeltuin, zwembad, open haard en pannenkoeken en pasta en ander makkelijk eten. Ik ga de inpaklijst maar eens maken zo :-D
Iemand toevallig een opvouwbare bolderkar te koop?
Vijf dagen op rij en zo komt de planning vanuit school in de ouderapp. En natuurlijk moet er uiteindelijk niks, maar ik wil dan ook niet dat prul de enige is die geen kersttrui aan heeft.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:42 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben alleen kerstdiner en een foute kersttruiendag (en onder schooltijd kerststukjes knutselen).
Maar is vier dagen op rij een kersttrui aan een verzoek van school, of eigen keuze? Ik kan me niet voorstellen waarom school dat zou willen eigenlijk.
Bij scouting hebben ze gelukkig een nieuwjaarsdiner ipv kerst, erg fijn! Een kerstdiner op de BSO lijkt me iets dat de BSO helemaal regelt? Dat zouden mijn kinderen juist leuk vinden. Net als alle andere genoemde extra activiteiten overigens, mijn kinderen vinden dergelijke extra activiteiten juist heel leuk.
Ik heb wel kunnen intekenen op goede dingen voor het kerstdiner. Geen gedoe met gloeiend hete ovenschalen dit jaar, maar koude hapjes die we gewoon om 14:30 al kunnen maken!
Dat wordt extra kersttruitjes inslaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vijf dagen op rij en zo komt de planning vanuit school in de ouderapp. En natuurlijk moet er uiteindelijk niks, maar ik wil dan ook niet dat prul de enige is die geen kersttrui aan heeft.
Z. heeft een zwart glittershirt die ooit als glitterjurk diende. Uit mijn hoofd is het maand 86 en die draagt ze dus ook al sinds haar 2e ongeveer.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:45 schreef exode het volgende:
Juul loopt al dagen in Kersttruien, die van vorig jaar past ze nog en die van het jaar daarvoor was een jurk en nu een truiDie worden gecombineerd met Kerstdiadeems of een Kerstmuts of Kerstclipjes. En natuurlijk Kerstsokken.
Met het Kerstontbijt doet ze 1 van haar vele prinsessenjurken aan. Geen Kerst maar glamour aldus onze kleine diva.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Australiëquote:
Heerlijk hé! Bij het tekenen van de laatste bladzij moest hij vooral nog even benoemen dat hij navels en piemels had getekend.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:50 schreef Amsel het volgende:
[..]
AustraliëDus we slaan alle kerstdrukte van school dit jaar lekker over
@:taxibabe wat een geweldig verhaal
Belangrijke detailsquote:Op woensdag 11 december 2024 14:53 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Heerlijk hé! Bij het tekenen van de laatste bladzij moest hij vooral nog even benoemen dat hij navels en piemels had getekend.
De piemel laat zich alleen zien als de Kerstman blij isquote:Op woensdag 11 december 2024 14:53 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Heerlijk hé! Bij het tekenen van de laatste bladzij moest hij vooral nog even benoemen dat hij navels en piemels had getekend.
Whahahahaquote:Op woensdag 11 december 2024 15:08 schreef livelink het volgende:
[..]
De piemel laat zich alleen zien als de Kerstman blij is
quote:Op woensdag 11 december 2024 15:08 schreef livelink het volgende:
[..]
De piemel laat zich alleen zien als de Kerstman blij is
Dan gaan ze op de BSO ook voorbij aan de hele reden van hun bestaan: omdat ouders werken. Ik zou daar ook voor passen, vooral omdat ze dan met veel dezelfde kinderen als op school zouden zitten (de meiden zelfs alleen met kinderen van school, zoon ook met kinderen van 1 andere school). De meerwaarde zou er hier dus niet zijn. Mogen ze wel hun gewone tijden naar de opvang komen nu?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:52 schreef exode het volgende:
Het BSO Kerstdiner is met ouders, waarbij je ook wat moet maken en niet op dezelfde avond. Dus een avond voor Juul en 1 voor B.
Als wij op alles ja zouden zeggen, zouden we geen avond thuis zijn de laatste 2 weken voor de Kerstvakantie. Wij hebben besloten daar dus niet meer aan mee te doen. Het lijkt elk jaar drukker te worden.
quote:Op woensdag 11 december 2024 14:44 schreef taxibabe het volgende:
Hier niks gehoord over kersttruien of andere extra activiteiten. In de klas van groep 2 staat alles wel in teken van kerst, maar ver gelukkig alleen maar een kerstmarkt op 19 december waar ze in de klas iets voor knutselen. Volgens mij is nog een kerstmusical voor de hogere klassen waar we naar zouden kunnen als we willen. Maar we houden het mooi alleen bij de kerstmarkt.
Onze kleuter wilde een kerstverhaaltje maken voor opaIk heb op een paar bladzijdes geholpen met schrijven, maar de laatste wilde hij perse zelf schrijven
Hahaha dit is echt fantastisch, die piemelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shoot, die had ik gemist en nu de stitch al op. Jammer! Maar wel beter voor m'n portemonnee, deze maanden hakken erin. Gelukkig geen gekke uitgaven meer nu.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:16 schreef FlyingFish het volgende:
Voor de liefhebbers van Disney/Star Wars lego, Kruidvat heeft nu een dubbele kortingsactie, waardoor sommige sets de laagste prijs ooit hebben nu (o.a. de grote Simba, Up-huis en C3PO).
Je had toch lego voor je zoon gekocht? De sorteerhoed van Harry Potter, staat me bij.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Beterschap @:exode![]()
Heb nog steeds geen zin in kerstDacht, makkelijk, bestel een visschotel maar das afgeschoten door dochter
Wilde er nog wat bijmaken dus hopelijk kan het dan alsnog.
Voor kleinzoon en schoonzoon heb ik de kadootjes in huis, voor dochter en zoon nog niet. Hij weet niet wat ie wil hebben. Nee, gek he, als je heel het jaar koopt wat je wil
Eens kijken of ik in de herhaallessen Zweeds ook kerstzinnen krijg, ik ben steeds muziek aan het doen, de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:31 schreef Hupje het volgende:
Duolingo is overgestapt op de kerstzinnenHartstikke handig om in het Deens te kunnen vragen of de ander de kerstversiering van zolder kan halen.
Nou dat dus inderdaad. Het BSO Kerstdiner van B is vanavond, vanaf 17 uur. Die van Juul volgende week, ook vanaf 17 uur. En echt als ze willen gaan, ga lekker, maar ze willen allebei niet en het is dus met ouders.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:00 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dan gaan ze op de BSO ook voorbij aan de hele reden van hun bestaan: omdat ouders werken. Ik zou daar ook voor passen, vooral omdat ze dan met veel dezelfde kinderen als op school zouden zitten (de meiden zelfs alleen met kinderen van school, zoon ook met kinderen van 1 andere school). De meerwaarde zou er hier dus niet zijn. Mogen ze wel hun gewone tijden naar de opvang komen nu?
Mooi verhaal taxibabe, zeker met de toelichting
Op de middelbare is dat toch niet zo gek, daar is toch vaak elke dag anders?quote:Op donderdag 12 december 2024 09:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Welkom terug exode
Echt, zoons vader bracht hem naar school. Na 2,5 jaar én na de 6 jaar dat dochter op die school zat, weet ie nog steeds de schooltijden niet
Jij ook welkom terugquote:Op donderdag 12 december 2024 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op de middelbare is dat toch niet zo gek, daar is toch vaak elke dag anders?
Ik ga weer proberen aan te haken, werk gaat goed, wel minder uren nog, maar de eindejaarsdrukte blijft toch uit.
En ik ga even checken of Duolingo in het Indonesisch ook in kerstsferen is, krijg ik daar toch nog wat van mee!
Das idd wel beter. Normaal is ie altijd te laat. Ik stoor me gewoon aan allesquote:Op donderdag 12 december 2024 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou beter te vroeg dan te laat!
Ja het gaat weer prima, wel snel moe maar het is goed te doen.
Hier een thuisbatterij en dergelijke, maar ook dynamisch contract. Maar as we speak 121 cent per kwh en de komende nacht nog geen 30 cent.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:38 schreef Tink89 het volgende:
Ik probeer te wassen als de zon schijnt, maar zo lang ik nog mag salderen, vind ik het ook weer niet belangrijk genoeg om ervan te balen...
Haha ik doe ook alleen muziek. Ik mis wel de “vrij spelen” optie.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:06 schreef Nijna het volgende:
[..]
Eens kijken of ik in de herhaallessen Zweeds ook kerstzinnen krijg, ik ben steeds muziek aan het doen, de laatste tijd.
Mijn oudste is nog redelijk te pruimen, die overstap naar de andere school is toch echt wel een hele goede keuze geweest. Niet meer op haar tandvlees naar de vakantieszoooo fijn!
Ben wel benieuwd hoe het cijfertechnisch gaat, want er verschijnt vrij weinig in som... maar goed zolang er geen berichten vanuit school komen, neem ik aan dat het loopt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bij section 3, unit 16. Ik heb wel alle lessen afgerond zeg maar, ik heb bij de laatste les: jump here gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha ik doe ook alleen muziek. Ik mis wel de “vrij spelen” optie.
Ben bij section 3 unit 21
Teveel middelvingers aan iedereen gegeven.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:04 schreef Hupje het volgende:
Ach @:exode![]()
En ik heb denk ik een overbelaste middelvingerHoe ik daar aan kom?!
Afhankelijk van welke bank je zit. ING en Rabo kon ik vrij makkelijk overzetten.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:16 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou dit ook gewoon bij de BSO aangeven. Dat je hun enthousiasme waardeert, maar dat dit soort extra dingen in een toch al extreem drukke periode niet zo gewenst zijn en dat ze het beter kunnen spreiden. Een nieuwjaarsgala bijvoorbeeld of een februarifeest. Of kaart het aan bij de MR of ouder vertegenwoordiging.
De BSO is gewoon een bedrijf met werknemers, die een (duurbetaalde) dienst leveren. Het zijn geen vrijwilligers zoals de sportclub of scouting. Als ouder ben je de klant, dus dit soort dingen aangeven is alleen maar goed.
In diezelfde categorie weiger ik dus ook om mijn kinderen af te melden voor de BSO. Ik doe dat pas rond de start van de BSO (als ik er dan aan denk). Ik betaal ook voor niet afgenomen uren, krijg er niets voor gecompenseerd, dus dan laat ik ze ook geen extra geld verdienen door ‘mijn’ plekje nogmaals te verkopen, waardoor ik als een afspraak toch niet door kan gaan mijn plek niet meer terug kan krijgen.
Ik heb een nieuwe telefoon, maar m’n oude adblocker kan niet opnieuw gedownload worden, bestaat blijkbaar niet meer. FOK is echt onbruikbaar zonder adblocker op mobiel, er blijft letterlijk 1 regel tekst over na het openen van een nieuwe pagina dankzij reclame bovenaan en pop-up reclame onderop. Ik begrijp nu waardoor het hier steeds stiller wordt, als nieuwe bezoeker zonder enige binding met de site ben je dan gelijk weer weg… en gratis tip voor iedereen die ook een nieuwe telefoon koopt, wis je oude niet voordat je alle apps hebt uitgetest. Ik moet nu een paar dagen wachten op een brief om weer in de bank app te kunnenmoest gewoon m’n bankpas pakken om te kunnen pinnen…
Ik zit bij ING. Had van tevoren de inlogcode op moeten schrijven of de oude app nog actief moeten houden voor bevestiging, dan was het zo gelukt. Maar inloggen heb ik al 4+ jaar niet meer gedaan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:15 schreef Nijna het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke bank je zit. ING en Rabo kon ik vrij makkelijk overzetten.
Sns moest een brief voor komen, er was volgens mij geen andere manier (of met zo'n reader, maar die doet het niet meer hier).
Batterijen leeg?quote:Op donderdag 12 december 2024 18:04 schreef Hupje het volgende:
Oja. En ik heb denk ik een overbelaste middelvingerHoe ik daar aan kom?!
Ik las, mijn STEAK is al 1104 dagen nu en aangezien ik een beelddenker ben...quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:49 schreef LeSage het volgende:
Mijn streak is 1104 dagen nu![]()
Hongaars gedaan, toen even Italiaans en nu al heel lang Spaans.
Oh ja... dan heb ik mijn oude app gebruikt. Ik wis ook altijd mijn oude telefoon pas als ik de nieuwe helemaal naar mn zin hebquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:36 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik zit bij ING. Had van tevoren de inlogcode op moeten schrijven of de oude app nog actief moeten houden voor bevestiging, dan was het zo gelukt. Maar inloggen heb ik al 4+ jaar niet meer gedaan.
Rabo roept al jaren dat ze stoppen met de randomreader maar ik had dat ding laatst ineens weer nodig en geen bank meer in de buurt waar ik even binnen kan lopen om dat ding te gebruiken zoals vroeger.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:15 schreef Nijna het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke bank je zit. ING en Rabo kon ik vrij makkelijk overzetten.
Sns moest een brief voor komen, er was volgens mij geen andere manier (of met zo'n reader, maar die doet het niet meer hier).
Maar je kunt het nu toch zo instellen dat je hem niet meer nodig hebt? Tenminste toen ik laatst de app op m’n nieuwe telefoon installeerde was dat een optie en heb nu met de verbouwing al diverse grote overboekingen gedaan zonder dat ding.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:08 schreef Elleska het volgende:
[..]
Rabo roept al jaren dat ze stoppen met de randomreader maar ik had dat ding laatst ineens weer nodig en geen bank meer in de buurt waar ik even binnen kan lopen om dat ding te gebruiken zoals vroeger.
Dat had ik nog niet gedaan want ik was nog niet tegen het probleem aangelopen en je kan vast raden wat nodig was om die optie te activeren.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:32 schreef hilliebillie het volgende:
Maar je kunt het nu toch zo instellen dat je hem niet meer nodig hebt? Tenminste toen ik laatst de app op m’n nieuwe telefoon installeerde was dat een optie en heb nu met de verbouwing al diverse grote overboekingen gedaan zonder dat ding.
Geloof dat ik er laatst ook mail over had (maar niet gelezen omdat ik het zo al had ingesteld).
De verkoudheid die rondgaat is echt fiks.. ik heb zelf ook een oorontsteking te pakken.. was bijna vergeten hoe hels pijn t kan doen...quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb niet eens meer een pinpas bij me vaak. En die readers (hier van sns en abn) doen het volgens mij al jaren niet meer.
En inmiddels is de jongste toch wel opgeknapt (ook al moest hij gisteren na 2 dagen koortsvrij toch na 1,5 kdv opgehaald worden met 38,2), maar nu is de oudste ziek. Uit de bso gehaald gisteren, had ze het koud, wilde ze maar een beetje eten... 38,6. En nu slaapt ze weer. Is alleen even wakker geweest voor een slokje water. Is duizelig, dus ik gok op oorontsteking.
Je krijgt weinig uit handen én denkt teveel na.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:45 schreef Mushanga71 het volgende:
Beterschap voor alle zieken en zieke kindjesHopelijk is iedereen weer beter met kerst.
Mijn brein staat op ontploffen. Ik analyseer de laatste dagen echt álles, er komt nog steeds niks uit mn handen, mijn tinitus fluit zich de rambam, heb last van duizelingen en mijn zelfvertrouwen is weggevlucht en is onvindbaar![]()
Ik sprak daarstraks een kennisje en ze kwam toch wel zó dichtbij me staan met haar gezicht dat telkens als ik een stap naar achter zette, zij er weer een vooruit zetteBen zelfs niet zo close met vriendinnen. Snap dat niet hoor.
Ik denk dat het meegevallen is hij heeft gelukkig ook niet het hele programma op 60 gedraaid, dus wellicht was ik het ook voor. Alleen een thermoshirt lijkt vrij klein, maar misschien dat het mee valt als ze die aan heeft, die mogen ook goed aansluiten natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:29 schreef Tink89 het volgende:
Zo lang je er geen wol of heel fijn goed in hebt zitten kan 60 geen kwaad. Het is niet ideaal voor shirts met een print en dingen met kant enzo, maar de meeste kleding kan er voor een keertje best tegen.
Prul eet as we speak een beschuit zonder te spugen(rot op fokwet!)
En het andere goede nieuws is dat ik door het verplicht thuis zitten en mijn alleswatzeaangeraaktheeftheelergviesvinden álle was heb weggewassen. Nu alleen nog even haar bed verschonen en straks haar dekentje van de bank (en de mijne, to be safe) en haar beddengoed wassen. #omdenken
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je krijgt weinig uit handen én denkt teveel na.
Ik denk zomaar dat het 1 en ander samenhangt.![]()
Hoe meer je doet, hoe minder je tijd hebt om na te denken.
Duuuh, klinkt zo simpel. Maar iets beginnen te doen (huishouden, koken, opruimen) kan echt al een verschil maken.
Ja, nouja, ik kan wel gaan huishaten maar dat is ook altijd zo'n never ending storyquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je krijgt weinig uit handen én denkt teveel na.
Ik denk zomaar dat het 1 en ander samenhangt.![]()
Hoe meer je doet, hoe minder je tijd hebt om na te denken.
Duuuh, klinkt zo simpel. Maar iets beginnen te doen (huishouden, koken, opruimen) kan echt al een verschil maken.
quote:
SPOILER: even in spoiler ivm zo'n lange lap tekst anders voor degenen die niet geïnteresseerd zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heb je allang hulp, of gehad, maar als je het gehad hebt en nu niet meer zou ik toch eens verder kijken weer. Mijn praktijk zit denk ik niet echt bij jou in de buurt (hoewel ze volgens mij ook wel online opties hebben) maar bij mij is dus ook de derde psycholoog pas degene waarbij ik écht grote stappen aan het maken ben. En waarbij een van mijn angsten dus zo goed als weg is, terwijl ik die 14.5 jaar(!) heb gehad voor ik aan deze behandeling begon.
En sterkte natuurlijk, voor nuals je een keer wil spuien als je in paniek zit oid, mn dm/pm staat altijd voor je open!
Toevoeging: dat laatste geldt natuurlijk ook voor anderen met angsten, en dm gerust als je de naam vd praktijk zou willen weten!
[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 13-12-2024 19:07:15 ]
Alles naar wens afgerond ook? En dan nu het kerstdiner in een nieuwe keuken!quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:03 schreef LauriLynne het volgende:
Wat een boel zieken hier, beterschap allemaal!
Hier vandaag het afrondende gesprek gehad voor de nieuwe keuken. Hoe staat het met de andere verbouwingsperikelen?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Lieve @:Tink89, heb je al psychologische hulp voor je angststoornis?Wat een onwijs fijne post! Ik ga je dm'en.SPOILER: even in spoiler ivm zo'n lange lap tekst anders voor degenen die niet geïnteresseerd zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien heb je allang hulp, of gehad, maar als je het gehad hebt en nu niet meer zou ik toch eens verder kijken weer. Mijn praktijk zit denk ik niet echt bij jou in de buurt (hoewel ze volgens mij ook wel online opties hebben) maar bij mij is dus ook de derde psycholoog pas degene waarbij ik écht grote stappen aan het maken ben. En waarbij een van mijn angsten dus zo goed als weg is, terwijl ik die 14.5 jaar(!) heb gehad voor ik aan deze behandeling begon.
En sterkte natuurlijk, voor nuals je een keer wil spuien als je in paniek zit oid, mn dm/pm staat altijd voor je open!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Aaaahquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Alles naar wens afgerond ook? En dan nu het kerstdiner in een nieuwe keuken!![]()
Ik kreeg net een knuffel van de jongste:
A: Jij bent mijn held!
Ik: Aah dat is lief! Hoezo dan?
A: Nou gewoon, je bent mijn moeder en daar heb ik er maar 1 van. Dus ik wilde het gewoon even zeggen.
![]()
![]()
Kerstdiner 2025 kan in de nieuwe keuken 😉quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Alles naar wens afgerond ook? En dan nu het kerstdiner in een nieuwe keuken!![]()
Een licht grijze fenix keuken met marmerlook composiet blad erop.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Aaaah![]()
Wat voor keuken wordt het @:LauriLynne? Ik ben heel niet nieuwsgierig![]()
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:31 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Kerstdiner 2025 kan in de nieuwe keuken 😉
Hij wordt pas komende zomer geplaatst. Als onderdeel van een veel grotere verbouwing.
[..]
Een licht grijze fenix keuken met marmerlook composiet blad erop.
Wij gaan morgen weer voor de keuken, dan besluiten we denk ik ook met wie we in zee gaan. Indeling is intussen wel duidelijk, kleur moeten nog een keer goed kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:03 schreef LauriLynne het volgende:
Wat een boel zieken hier, beterschap allemaal!
Hier vandaag het afrondende gesprek gehad voor de nieuwe keuken. Hoe staat het met de andere verbouwingsperikelen?
Succes met keuzes maken morgen. Wat voor soort vloer willen jullie?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wij gaan morgen weer voor de keuken, dan besluiten we denk ik ook met wie we in zee gaan. Indeling is intussen wel duidelijk, kleur moeten nog een keer goed kijken.
Haha!quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:50 schreef Viv het volgende:
@:vlindertje89 vertel eens meer over die date?
Nou dit! En als het niks was dan heb ik nog een hele leuke vrijgezelle broer met kinderwens en koophuis in Amersfoort in de aanbieding.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:50 schreef Viv het volgende:
@:vlindertje89 vertel eens meer over die date?
Oh haha ik dacht afrondend gesprek dat alles klaar wasquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:31 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Kerstdiner 2025 kan in de nieuwe keuken 😉
Hij wordt pas komende zomer geplaatst. Als onderdeel van een veel grotere verbouwing.
[..]
Een licht grijze fenix keuken met marmerlook composiet blad erop.
Pvc op de vloer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:22 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Succes met keuzes maken morgen. Wat voor soort vloer willen jullie?
Hier moeten alleen de tegels voor het toilet nog. en de kleur voor op de muren.
De zooi is ook hetgeen waar ik het meest tegenop zie. De verwachting is dat het hier een week of 6 zal gaan duren.
Een vriendin van me was al een jaar best veel aan het daten, maar vond daar allemaal niets en had er ook wel een beetje genoeg van.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha!
De date was leuk, was een tweede date met die jongen? Man? Man klinkt zo oud maar jongen ook wat discutabel, maar na de date was wel duidelijk dat het gezellig was maar ik er ook echt niks meer bij voelde dan dat. Niet dat ik dan vlinders al zou verwachten ofzo, maar er was echt helemaal niks, ook geen aantrekking of 'oh ik hoop dat hij me zo zoent bij het gedrag zeggen' of iets in die richting. Dus die date was de laatste
. En nu heb ik even semi pauze want het was druk enzo. Maar ik heb nu een soort van al vakantie (maandagmiddag en donderdagochtend nog even klein beetje werken maar verder niet meer) dus ik ga maar weer eens swipen
en kijken of ze ergens in de kerstvakantie toevallig ook iets van speeddaten of iets vergelijkbaars doen in mn stad, ik las laatst iets over een soort offline daten waarbij je opdrachten moet uitvoeren samen zoals een Ikea krukje in elkaar zetten of zo, dat klonk best lollig. Ik vind die apps kut dus als er binnenkort weer zoiets is ga ik dat mss maar eens proberen!
De verwarde cavia terug op kantoor van Paulien Cornelissequote:Op vrijdag 13 december 2024 23:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Boh @:Nijna, das kutHopelijk wel een goed boek
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha!
Niet dat ik dan vlinders al zou verwachten ofzo, maar er was echt helemaal niks, ook geen aantrekking of 'oh ik hoop dat hij me zo zoent bij het gedrag zeggen' of iets in die richting. Dus die date was de laatste![]()
Met gratis lief nichtje en leuke schoonfamiliequote:Op vrijdag 13 december 2024 22:21 schreef Bami het volgende:
[..]
Nou dit! En als het niks was dan heb ik nog een hele leuke vrijgezelle broer met kinderwens en koophuis in Amersfoort in de aanbieding.![]()
Daar hoop ik ook nog steeds op want die hele datingwereld is echt zwaar hopeloos, helemaal als je 2 jonge kinderen hebt die eigenlijk altijd bij je zijn, ik heb een superlieve oppas hoor dus kan af en toe echt weg maar die spontane "laten we over n uur iets doen" afspraken gaan gewoon niet...quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Een vriendin van me was al een jaar best veel aan het daten, maar vond daar allemaal niets en had er ook wel een beetje genoeg van.
Kwam ze afgelopen zomer op een festival ineens een hele leuke vent tegen en ze is nu stapelverliefdze stuurde: ‘wij vieren ook oud en nieuw mee.’
![]()
Even een positief date-verhaal, want het lijkt me ontzettend lastig af en toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#singleforever
S. 2014
J. 2016
Ik keek nog even voor de zekerheid naar de p.i maar wat is er mis om iets zo te omschrijven om een gevoel weer te geven?quote:
Ik vind de passiviteit nogal passief.quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik keek nog even voor de zekerheid naar de p.i maar wat is er mis om iets zo te omschrijven om een gevoel weer te geven?
Instellingen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Die microlettertjes zijn alleen bij Fok! Is dat een hint...?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:21 schreef Bami het volgende:
[..]
Nou dit! En als het niks was dan heb ik nog een hele leuke vrijgezelle broer met kinderwens en koophuis in Amersfoort in de aanbieding.![]()
Lief! Ik vind het idd lastig. Aan de ene kant vind ik de apps helemaal niks, aan de andere kant ga ik niet echt uit of naar festivals oid en kom ik dus ook niet echt veel mensen tegen 'vanzelf'. Behalve op de hockey, soms, maar daar moet ik het van onze eigen teams niet hebben (grootste deel te jong, ander deel bezet, en de paar vrijgezellen van normale leeftijd ken ik allemaal al en zijn het niet), en tegenstanders na de wedstrijd zijn meestal ook vooral gewoon met hun eigen team bezig. Misschien volgend jaar toch eens wat vaker naar de feesten van de grote club hier in de stad, daar komen wat meer mensen vanuit de hele stad heen. Maar het is idd wel fijn om te lezenquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Een vriendin van me was al een jaar best veel aan het daten, maar vond daar allemaal niets en had er ook wel een beetje genoeg van.
Kwam ze afgelopen zomer op een festival ineens een hele leuke vent tegen en ze is nu stapelverliefdze stuurde: ‘wij vieren ook oud en nieuw mee.’
![]()
Even een positief date-verhaal, want het lijkt me ontzettend lastig af en toe.
quote:
Haha, ja, het zegt denk ik ook vooral iets over hoe weinig ik er bij voelde. Ik dacht niet eens 'ik hoop dat hij mij zoent', laat stáán dat er in me op kwam dat ik hém zou willen zoenenquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind de passiviteit nogal passief.
Van een assertief jong mokkel als @:vlindertje89 zou ik toch verwachten dat ze minder hoeft te hopen dat iemand haar wil zoenen dan dat ze actief besluit dat ze dat zelf wel zou willen doen.
Bij het gedrag zeggen
Heel fijn! You can do itquote:Op zaterdag 14 december 2024 07:36 schreef Tink89 het volgende:
Succes vandaag! Voor iedereen die te weinig geslapen heeft, het even niet meer trekt of enorm tegen de dag op ziet.
Ik zit alweer ruim 1,5 uur op de bank, maar vooralsnog heeft er niemand koorts en staat er ook geen emmer in de buurt (rot op fokwet!). Dus ik ga deze dag wel doorkomen. Nu nog even duimen dat m'n brillen binnen zijn vandaag.
Niet alleen Fok! zie ik nu. De koppen van het nieuws zijn groot, klik ik op een artikel, zijn de letters microquote:
Heb je je telefoon al uitgezet en opnieuw aangezet. Dat werkt vaak echt wel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Nu zitten bovenaan de posts het duimpje en de meldknop over elkaar heenEn de tekst is ietsje groter maar niet wat het was
Ik kon alles zonder bril lezen, nu heb ik een vergrootglas nodig.
Goeie, ga ik proberen. Ik weet sinds gister namelijk hoe ik um uitzet. De uitknop van vorige foon is nu de noodknopquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je je telefoon al uitgezet en opnieuw aangezet. Dat werkt vaak echt wel.
We hadden samen een bak thee kunnen drinkenquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:24 schreef Mushanga71 het volgende:
AAAAAARGHH! Mijn foon is vannacht gaan updaten ofzo en nu zijn de lettertjes ieniemienienienie![]()
WTF denkt die kutfoon wel wat ie is?!![]()
Ik heb van 3.15 tot ergens met de 5 aan het begin, liggen spoken. Kutzooi.
Succes én sterkte vandaag voor de nachtbrakers![]()
En veel plezier voor degenen die wat leuks gaan doen!
Ik ga foon vermoorden.
Echt, waarom zijn jullie niet mijn moeders. Dit is zo gaaf! Ik bouwde als 16 jarig meisje nog de hele zolder vol met straten en huizenquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:34 schreef exode het volgende:
Gewoon met een vrouw gaan daten joh, dan woon je na de 2e date al samen
B lijkt opgeknapt, hij heeft goed en lang geslapen en rent alweer rond. Hij wil schaatsen vanmiddag met de Scouting dus hij gaat. Het is zo'n beetje in onze achtertuin dus hij zo thuis als het niet gaat.
Ik heb Juul wel afgemeld voor Monkey Town met de Scouting. Ze heeft een naar hoestje, klaagt over hoofdpijn en is lekker wit. Chilldag!
Heerlijk middagje met vriendin gehad gisteren, lang samen gewandeld, echt even bij kunnen kletsen. Natuurlijk ook wat bijgepraat over hoe het met mij gaat maar fijn om eens een ander gesprek te hebben.![]()
En vandaag starten we met het echte Lego bouwenDe lay out van het dorp staat, nu gaan we 'vrij' bouwen. Mijn lievelingsonderdeel. Zorgen dat alle huizen 1 geheel worden in een dorp. Verloofde is wederom chef skiberg, ik ga los op het dorpsplein en de Noordpool
Geef m 5 minutrn in handen van je zoon en hij doet t weer. Die etters weten dat soort dingen altijd beter te vinden dan wij volwassenen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:57 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Goeie, ga ik proberen. Ik weet sinds gister namelijk hoe ik um uitzet. De uitknop van vorige foon is nu de noodknop
Edit:![]()
Smilies zitten ook niet meer waar ze moeten.
Mijn mail is ook stuk![]()
Volgende keer maar doen dan, die bak theequote:Op zaterdag 14 december 2024 10:59 schreef Nijna het volgende:
[..]
We hadden samen een bak thee kunnen drinken![]()
Misschien is een leesbril een beter idee dan je telefoon om zeep helpen... in elk geval goedkoper als je langs de drogist gaat voor zo'n ding. Succes met de telefoon, want het is ook gewoon hartstikke vervelend als de instellingen ergens ineens anders zijn en je niet weet hoe je het moet fixen.
Bouw ze @:exode!
Fijne dag allemaal
Ik heb mn hardlooprondje overleefd, ik denk dat ik maar even een powernapje doe in de auto naar de keukenboer(loop wel het risico weer een duw te krijgen als ik snurk... Maar mn man moet rijden dus die moet wakker blijven
)
Zou je denken ja, maar zelfs zoon kan het niet terug veranderenquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Geef m 5 minutrn in handen van je zoon en hij doet t weer. Die etters weten dat soort dingen altijd beter te vinden dan wij volwassenen.
Dus niet gewoon in je instellingen Weergave en helderheid-> scrollen naarquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:21 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Volgende keer maar doen dan, die bak thee![]()
![]()
Hoop ik wel dat je wakker genoeg bent voor de keukenboer. En voortaan gewoon terug duwen hoor!
Das toch wel fijn, dat ik heel mijn bed voor me, myself and I heb![]()
Leesbril heb ik al, thuis. Was alleen zo makkelijk dat ik die nooit mee hoefde te zeulen buiten omdat ik Fok! gewoon kon lezen zonder. De quotes zijn helemáál streepjes geworden, zelfs mét bril
[..]
Zou je denken ja, maar zelfs zoon kan het niet terug veranderenAlle instellingen nagekeken.
Hij is net met een vriend de stad in dus ik ga even zuigstoffen en dan Netflixen ofzo.
Hang maar weer aan de diclo én de oxaatjes vanwege de olifant. Helpt wel gelukkig.
Edit: zoomfunctie aangezet en nu krijg ik huge smilies en een verkrekte layout![]()
Ook geprobeerd maar dan krijg ik overal huge letters behalve hierquote:Op zaterdag 14 december 2024 15:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dus niet gewoon in je instellingen Weergave en helderheid-> scrollen naar
1. Lettertype; voor alleen grotere letters
2. Weergavegrootte; voor de grootte van alles op het scherm, incl pictogrammen
Oh, jouw letters zijn hier sinds gisteren ook ineens kleiner?quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:12 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ook geprobeerd maar dan krijg ik overal huge letters behalve hier![]()
Zelfs foon op desktopversie gezet, en weer gauw terug want dacht dat het daaraan kon liggen. Ook niet.
Heb dit eerder gehad met een update, ook tig bezig geweest. En veel later werd het weer zoals het was.
Zal wel aan mij liggen. Foon geupfuckt, auto dito. Whats next
Jaaa, bij jou dus ook?!quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, jouw letters zijn hier sinds gisteren ook ineens kleiner?
Yep, hier en op Tweakers, dus het is wel iets met een update, ik heb verder niets aangepast aan de instellingen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:49 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jaaa, bij jou dus ook?!
Whatsapp heeft ineens koeieletters dus ik heb wél ergens iets aangepast daarstraks. Maar hier...![]()
Daar dus ook, raar. Krijg het niet goed en het leest voor geen meter. Ben sinds vanmorgen aan alle vergrotingsknoppen aan het draaien maar niks werkt voor hier.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, hier en op Tweakers, dus het is wel iets met een update, ik heb verder niets aangepast aan de instellingen.
WhatsApp is hier nog normaal.
Denk Samsung.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Daar dus ook, raar. Krijg het niet goed en het leest voor geen meter. Ben sinds vanmorgen aan alle vergrotingsknoppen aan het draaien maar niks werkt voor hier.
Denk google?
Dat kan idd ookquote:
Daar dacht ik net aan, dit is eerder gebeurd, met mn oude foon en daar stonden alle updates van Samsung uit. Nu met mn nieuwe, dus dan moet het google wel zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:06 schreef Leandra het volgende:
Ik zou Samsung update niet uitschakelen, maar het lijkt door Chrome te komen, denk ik zo.
Chrome is idd net geüpdatet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:09 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Daar dacht ik net aan, dit is eerder gebeurd, met mn oude foon en daar stonden alle updates van Samsung uit. Nu met mn nieuwe, dus dan moet het google wel zijn.
Wat een kutzooi
Nou, lekker danquote:
Zoon zei ook al, gebruik Bravequote:
Das me te ingewikkeldquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:31 schreef livelink het volgende:
Of kijken of het met de nieuwe layout van het forum wel lukt.
Ik heb de nieuwe layout al een paar keer geprobeerd, maar ga toch steeds weer terug naar de oude.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:46 schreef Troel het volgende:
Hier geen problemen, wel nieuwe chrome en ook wel nieuwe layout al een tijdje.
Haha Facebook heeft hij niet en insta doet hij ook niet veel mee. Maar als je mij jouw insta stuurt dan zal ik ondertussen bij hem checken of hij nog net zo beschikbaar is als dat ik dacht.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]stuur zn Facebook/insta maar in dm
![]()
Beterschapquote:
Haha wat mij betreft sowieso niet. Maar ik weet niet 100% zeker hoe enthousiast mijn broer van dit niveau blind date wordt.quote:
Ik denk dat ie in zijn handjes mag knijpen met iemand als vlindertjequote:Op zaterdag 14 december 2024 20:19 schreef Bami het volgende:
[..]
Haha wat mij betreft sowieso niet. Maar ik weet niet 100% zeker hoe enthousiast mijn broer van dit niveau blind date wordt.
Ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe layout al een paar keer geprobeerd, maar ga toch steeds weer terug naar de oude.
Ik wil het niet eens aanzettenquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:25 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik ook(als crew konden we al langer bij de nieuwe layout)
Maar FOK! kennende blijft de oude layout ook gewoon beschikbaar. Als er een nieuwe feature is, is de eerste vraag standaard "Hoe zet ik het weer uit?"
https://www.greenjump.nl/(...)61sCktBoCtk8QAvD_BwEquote:Op zondag 15 december 2024 07:14 schreef Hupje het volgende:
Wie is er goed in zoeken?
Ik zoek een simpele maar stevige aluminium/rvs fles van ongeveer 0,5l, geen thermosfles. Liefst onder 20 euro
Zoiets, maar dan is zonder opdruk ook prima:
[ afbeelding ]
Wij hebben deze:quote:Op zondag 15 december 2024 07:14 schreef Hupje het volgende:
Wie is er goed in zoeken?
Ik zoek een simpele maar stevige aluminium/rvs fles van ongeveer 0,5l, geen thermosfles. Liefst onder 20 euro
Zoiets, maar dan is zonder opdruk ook prima:
[ afbeelding ]
Eksters zijn superslimquote:Op zondag 15 december 2024 08:32 schreef Nijna het volgende:
Leuk cadeautje @:livelink, die wildcamera. Grappig dat je nu hebt gezien wie dat egelvoer opeet.
Ik had donderdag een potje vogelpindakaas opgehangen, helaas hebben de mezen het nog niet door, maar 2 eksters wel... die zitten steeds op de schutting bij de achterburen of bij onze naaste buren in de boom te gluren of we het zien en als we het niet zien dan komen ze even snoepen.
Zodra ze me zien binnen, vliegen ze door alsof ze alleen maar langs kwamen vliegen. Die beesten zijn best slim volgens mij.
Ik zie net dat de mussen en mezen de pindakaas hebben ontdekt! Zal ook weer wat voer in het huisje gooien.quote:Op zondag 15 december 2024 08:42 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Eksters zijn superslimIk heb een vogelvoederbol voor kleine vogeltjes hangen. Én ik heb een bende van drie eksters die regelmatig langskomen. Als je dan de halsbrekende toeren ziet om toch maar bij het voer te komen
Ze wisselen elkaar af. Omstebeurt probeert er eentje voer los te pikken en wachten de andere eronder om op te eten wat naar benee valt
![]()
Als er gevaar dreigt van een kat, dan slaan ze alarm door op een bepaalde manier te krijsen en ze helpen elkaar om de kat weg te jagen.
En het zijn gewoon prachtige dieren
Vannacht wel kunnen slapen?
Wat gaat het worden Nijna?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:44 schreef Nijna het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ons keuken-ei is uitgebroed, we hebben onze handtekening gezet vanmiddag. Weer iets om van het lijstje af te strepen.
Toen we thuis waren nog even op de bank gehangen met mn relax muziek, we gingen ook nog uit eten met vrienden namelijk. Alles overleeft en nu in pyjama en straks lekker op tijd naar bed.
Haha, nee, snap ik. Daarom hangt er bij mij ook een voederbol waar alleen kleine vogeltjes in kunnenquote:Op zondag 15 december 2024 09:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik zie net dat de mussen en mezen de pindakaas hebben ontdekt! Zal ook weer wat voer in het huisje gooien.
Ik vind die eksters best cool, maar niet bij mijn vogelpindakaas.
Ja, ik heb fatsoenlijk geslapenen ik zie iets wat mogelijk lijkt op zon... was bijna vergeten hoe dat ding eruit ziet
. Ik ga mezelf even uitlaten voordat het straks weer gaat regenen
Sahara beige tegen de muur, een licht aanrecht blad en ons eiland wordt een soort houtlook in antraciet achtig met hetzelfde lichte blad.quote:
De zon heb ik niet gezien helaas.quote:Op zondag 15 december 2024 09:31 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Haha, nee, snap ik. Daarom hangt er bij mij ook een voederbol waar alleen kleine vogeltjes in kunnenEksters jagen de kleintjes steeds weg plus dat wat zij wegkanen, daar is niet tegenop te vogelbollen
![]()
Leuk dat de musjes en meesjes de pindakaas ontdekt hebbenDie komen terug hoor, net als roodborstjes.
Fijn dat je goed hebt geslapen![]()
Hier is de zon stukdus geniet van die paar stralen die je te pakken kunt krijgen
quote:Op zondag 15 december 2024 16:14 schreef Nijna het volgende:
[..]
De zon heb ik niet gezien helaas.
Die eksters die willen wat bestellen bij je natuurlijk, daarom tikken ze op het raam. Wij hadden op een gegeven moment 2 eenden die dat deden![]()
@:exode, wij hebben de pindakaas in zo'n huisje zitten, geen idee of daar muizen enzo bij kunnen... Ik heb ze tot nu toe nog nooit gezien (of sporen ervan...).Filmpje ga ik zometeen even kijken.
@:BE, meelwormen geven ook geen onkruid. Maar als je ze meelwormen geeft, dan hoeven ze geen zonnebloempitten meer. Verwende krengen
Hmmz, ik hang het al een paar jaar op, so far so good... maar ik ga toch nog eens overwegen of ik weer nieuwe haal als de potjes leeg zijn.quote:Op zondag 15 december 2024 17:35 schreef exode het volgende:
Wij hebben ook zo'n huisje Nijna. Vorig jaar hadden we dus muizen in huis. Ik heb toen oa een electrische val gekocht. Het werd aangeraden om daar pindakaas in te doen. Toen viel het kwartje.... De buurvrouw vertelde ook dat ze nooit pindakaas ophangt voor de vogels omdat bij haar moeder de ratten erop af kwamen.
In onze schuur staat een krat met lege flessen en potjes. De deksels van die van de pindakaas en Chocopasta zijn regelmatig weggevreten. Ik neem het risico niet meer. Geen pindakaas in de tuin meer.
Goed excuus om elkaar eens uitgebreid te masseren en een extra dutje te doenquote:Op maandag 16 december 2024 10:16 schreef exode het volgende:
Vanochtend gesport in de sportschool, borstel ik net na het douchen mijn haren, schiet het in mijn schouder.
Verloofde was thuis aan het sporten, deed een warming up met touwtje springen, schiet het in haar kuit.
Echt....we worden oud![]()
Dat vind ik ook, maar mijn agenda niet. Zo naar de fysio (die niet masseertquote:Op maandag 16 december 2024 10:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Goed excuus om elkaar eens uitgebreid te masseren en een extra dutje te doen
Jaa, ben echt superblij dat ik mn kont weer kan keren. Ze hebben zelfs heel die auto gepoetstquote:Op maandag 16 december 2024 08:43 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hmmz, ik hang het al een paar jaar op, so far so good... maar ik ga toch nog eens overwegen of ik weer nieuwe haal als de potjes leeg zijn.
Misschien zitten er wel muizen in het tuinhuisje, dat weet ik niet.
@:Hupje mooi op tijd gevonden die cadeaubon!
@:Mushanga71 fijn dat je weer mobieler bent zo met de auto voor de deur
Ik ga naar een psychosomatisch fysiotherapeut, dan is het sowieso niet de bedoeling dat ze gaat masserenquote:Op maandag 16 december 2024 10:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jaa, ben echt superblij dat ik mn kont weer kan keren. Ze hebben zelfs heel die auto gepoetstMocht ook wel, ik zet um alleen soms buiten als het regent
![]()
Wat doet een holistische masseur @:exode?
Ik weet nog, lag in een kliniek na mn heupvervanging en kreeg daar een fysio aan mn bed. Die legde uit hoe ik uit bed moest stappen enzo. Kwam ik later bij mn eigen fysio, vroeg ie: niet aangeraakt zeker? NopeDus is hij aan de slag gegaan. Hij masseerde wél. Pijnlijk, soms tot blauwe plekken aan toe, maar het hielp wel.
Ai, dat was niet het beste begin van de dagquote:Op maandag 16 december 2024 10:16 schreef exode het volgende:
Vanochtend gesport in de sportschool, borstel ik net na het douchen mijn haren, schiet het in mijn schouder.
Verloofde was thuis aan het sporten, deed een warming up met touwtje springen, schiet het in haar kuit.
Zie, sporten is niet goed voor je.quote:Op maandag 16 december 2024 10:16 schreef exode het volgende:
Ah, zo! Ik dacht altijd, een fysio is een fysioquote:Op maandag 16 december 2024 11:08 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ga naar een psychosomatisch fysiotherapeut, dan is het sowieso niet de bedoeling dat ze gaat masseren![]()
In principe is het simpel: een holistische masseur kijkt naar het geheel. Stel dat je nek vast zit, dan gaat ze niet alleen je nek masseren maar ook kijken en bespreken waar dat vandaan komt. Dat kan ontzettend zweverig maar ook lekker praktisch. Ik begreep dat zij van het laatste is![]()
Zelf ben ik ook deels holistisch opgeleid maar ik werd toch wel down van alle nare gesprekken die dan in je praktijk plaatsvinden.
Als masseur keek ik verder dan de klacht, maar wel alleen op het lichamelijke vlak. Ik vond het mentale toch te zwaar. Ik heb echt nare dingen te horen gekregen van degene die gemasseerd werd. Tot aan mishandeling aan toe en ik kon dat moeilijk loslaten.
Maar ik ga ervaren of het wat voor me is. Het is 5 minuten fietsen dat vond ik ook wel een grote pre.
Fijn dat je de rest van week rust hebt!quote:Op maandag 16 december 2024 11:13 schreef exode het volgende:
Ja, de middag is eigenlijk te vol, maar het kon een keer niet anders. Mijn fysio werkt alleen op maandag, de tandarts zit altijd ramvol en deze afspraak staat al bijna een jaar en dat hypotheekgesprek kon alleen vandaag of na de vakantie. Dat betekent dat we de offerte dan ook pas eind januari krijgen. Het is ook een overbodig gesprek wat mij betreft want ze hebben alle stukken, alles is berekend en in orde, maar we moesten toch een afsluitend adviesgesprek dus ik kap die af zodra het kanIk heb 2 praktische vragen en alles wat ze verder gaat vertellen vind ik niet zo interessant
![]()
MAAR ik heb de rest van de week helemaal niets. Alleen morgen een bila met mijn manager. Verder is mijn agenda leeeeeeeg.
De Triggerpoints? Deze is handig. de kruisjes is waar de spier vastzit (een triggerpoint), het rode is waar de pijn zit. Hoofdpijn en pijn in/om je ogen komt vaak uit je ternocleidomastoïdeus. Dat is de spier die je goed ziet aan de voorkant van je nek als je je hoofd draait. Misschien ook tijd voor een ander hoofdkussen....vooral als je op je zij ligt kan deze spier naar doen.quote:Op maandag 16 december 2024 11:57 schreef vencodark het volgende:
@:exode Een tijdje terug postte je een makkelijke ‘tool’ of overzicht/manier om zelf je nekspieren te masseren.
Ik word namelijk weleens wakker met onwijs pijnlijke ogen/hoofdpijn en ik geloof dat dit samenhangt met je nekspieren?
Hoe zat het nou.
Service van Hans: binnen 14 dagen mag je een nieuw montuur uitzoeken.quote:Op maandag 16 december 2024 12:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Leest iemand de boeken van Karin Slaughter én heeft de serie Will Trent gezien? Hij komt niet in de búúrt van hoe ik hem voor me zieMijn beelddenkerij is niet handig.
Ik laat het dus maar bij de intro![]()
Das kut van je bril @:Tink89 Kunnen de glazen wel in een nieuw montuur of ben je nu heel je brilgeld kwijt?
Ik ben in de sauna altijd blij dat ik mijn bril af moet zettenquote:Op maandag 16 december 2024 14:14 schreef Vanyel het volgende:
Over saunas en brillen gesproken. Ik ben wel eens vergeten mijn (nieuwe) bril af te doen, of had daar geen zin in.
Gevolg is dat ik twee jaar door een soort craquele waas heb gekeken.
Je bril houdt dus niet van gloeiende sauna. Dan gaat het glas gek doen.
quote:Op maandag 16 december 2024 14:25 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ben in de sauna altijd blij dat ik mijn bril af moet zetten
quote:Op maandag 16 december 2024 14:25 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ben in de sauna altijd blij dat ik mijn bril af moet zetten
Check. Ik zie het een beetje als een losstaande serie met mensen die toevallig dezelfde namen hebben. De serie vond ik namelijk wel goed. Ik kan dit wel beter handelen als echte boekverfilmingen aangezien hier ook geen bekende verhalen terugkomen.quote:Op maandag 16 december 2024 12:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Leest iemand de boeken van Karin Slaughter én heeft de serie Will Trent gezien? Hij komt niet in de búúrt van hoe ik hem voor me zieMijn beelddenkerij is niet handig.
Ik laat het dus maar bij de intro![]()
Das kut van je bril @:Tink89 Kunnen de glazen wel in een nieuw montuur of ben je nu heel je brilgeld kwijt?
Daarvoor is die hulp natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 15:57 schreef Hupje het volgende:
En ik probeer een formulier van de gemeente in te vullen. Ik durf te zeggen dat ik best goed ben in begrijpend lezen, maar het echt een gedrocht van een formulier![]()
Staat er onderaan een instantie genoemd die kan helpen met invullen. Fijn. Maar als jullie nou eerst eens een begrijpelijk formulier maken...
2x gftquote:Op maandag 16 december 2024 15:58 schreef Hupje het volgende:
[..]
Wat irritantIk heb nu 2x restafval en 2x gft. Plastic gaat in zakken en papier is los.
heb je dan aparte ondergrondse containers voor gft, rest en papier? Wordt plastic dan via die plastic zakken ingezameld?quote:Op maandag 16 december 2024 16:21 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben helemaal niksondergrondse container op de hoek ftw! Zou alleen nog een plastic container bij moeten staan…
Ik kan wel lezen maar snap de intentie niet. Als ze die nou met zo'n i-tje erbij zouden zetten...quote:Op maandag 16 december 2024 16:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarvoor is die hulp natuurlijk.
Helaas zijn kleine kliko's bij ons niet mogelijk anders had de GFT van mij wel kleiner gemogen want daar gaat door de compostbak niet veel in.quote:Op maandag 16 december 2024 16:12 schreef Leandra het volgende:
Wij hebben standaard 4: GFT, Papier, Rest en PMD.
GFT en PMD zijn bij ons groot (240 ltr) Papier en Rest zijn klein (140 ltr), maar dat was gewoon een persoonlijke keuze.
Ik kan het dus niet los zien. De eerste aflevering begint met het boek Versplinterd en komt dus totaal niet overeen met hoe ik het boek las. Boeken spelen zich in mn hoofd af als een film. Ookal lees ik een boek tig keer, film en personages blijven hetzelfde. Hier crashte mijn brein dus vanquote:Op maandag 16 december 2024 15:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
Check. Ik zie het een beetje als een losstaande serie met mensen die toevallig dezelfde namen hebben. De serie vond ik namelijk wel goed. Ik kan dit wel beter handelen als echte boekverfilmingen aangezien hier ook geen bekende verhalen terugkomen.
6quote:
Behalve de ruimte die ze innemen, hoe hou je bij wanneer ze aan de weg moeten? Ik raak al in de war met 1 groene die of de even, of de oneven week (zelfs dat weet ik niet meer) geleegd wordt. En aangezien ie niet snel vol is, schrijf ik maar in mn agenda wanneer ik hem heb laten legenquote:
Stapelen?quote:Op maandag 16 december 2024 15:56 schreef Hupje het volgende:
Ai @:Troel Succes met zoeken...
Ik ben nu de trotse eigenaar van 4 afvalcontainers. De afvalinzameling gaat hier veranderen en dus krijg je eerst nieuwe kliko's voor de oude opgehaald worden. Hoe dat gaat lopen, ik ben benieuwd. 'half december' zouden de nieuwe bezorgd worden. Die stonden zojuist bij mijn tuinpad. 'half januari' worden de oude opgehaald. Hoe ik moet weten wanneer dat is, en waar ik 2 240l kliko's laat tot die tijd, geen idee
Ach gossie, hopelijk ontspring je de dans toch...quote:Op maandag 16 december 2024 17:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon is inmiddels ook geveld, vanochtend 39,5 graden koorts, manlief ook nog niet hersteld.
Samen hebben ze de hele dag op de bank gelegen, af en toe een dutje doen, terwijl ik op kantoor zat.
Simon belde me vanmiddag nog op, huilend en al, dat ie me miste.
Ik mag nog 2 daagjes werken en dan heb ik vakantie tot volgend jaar.
Uiteindelijk zal ik tijdens de Kerst wel ziek zijn, dat is ook niet voor het eerst.....
Gft en rest hebben we. Plastic, papier, textiel en glas kun je op bepaalde punten inleveren, dat is 5 minuten lopen (maar meestal pak ik die bij m’n werk, als ik toch al met de auto ben). Maar daar hebben andere inwoners ook geen containers voor, wordt sowieso niet opgehaald.quote:Op maandag 16 december 2024 16:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
heb je dan aparte ondergrondse containers voor gft, rest en papier? Wordt plastic dan via die plastic zakken ingezameld?
Ik ben wel blij dat we geen papier hoeven te verzamelen in de schuur maar dat dat gewoon in een kliko kan. Idem voor plastic afval. Maar goed, we hebben wel een grote oprit dus ook plek voor zoveel kliko's.
Thank you! Heb hm opgeslagen.quote:Op maandag 16 december 2024 12:48 schreef exode het volgende:
[..]
De Triggerpoints? Deze is handig. de kruisjes is waar de spier vastzit (een triggerpoint), het rode is waar de pijn zit. Hoofdpijn en pijn in/om je ogen komt vaak uit je ternocleidomastoïdeus. Dat is de spier die je goed ziet aan de voorkant van je nek als je je hoofd draait. Misschien ook tijd voor een ander hoofdkussen....vooral als je op je zij ligt kan deze spier naar doen.
Fijne is wel dat je deze spier heel goed zelf kan masseren, ik zou wel je hoofd een klein beetje draaien zodat je niet per ongeluk op je halsslagader gaat duwen.
[ afbeelding ]
Ons afvalbedrijf heeft een app die mij netjes om 19u de avond vantevoren vertelt dat er een kliko (of 2) naar buiten moet.quote:Op maandag 16 december 2024 18:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Behalve de ruimte die ze innemen, hoe hou je bij wanneer ze aan de weg moeten? Ik raak al in de war met 1 groene die of de even, of de oneven week (zelfs dat weet ik niet meer) geleegd wordt. En aangezien ie niet snel vol is, schrijf ik maar in mn agenda wanneer ik hem heb laten legen
Nee, pas half januari. 1-1 gaat een ander bedrijf het afval 'doen'. Dus dat loopt lekker langs elkaar heen. Je moet zorgen dat je oude container leeg is en hem dan nog een paar weken bewaren tot de ophaaldag. Die nu nog niet bekend is.quote:Op maandag 16 december 2024 18:45 schreef Nijna het volgende:
[..]
Stapelen?
Worden die oude niet geleegd en dan op de ophaaldag ook opgehaald? Dat je vanaf dan de nieuwe gaat gebruiken?
Yup. 2x papier en 2x gft. Enkele rest en PMD.quote:Op maandag 16 december 2024 19:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar niet standaard toch? Je hebt dubbele?
Oh dat is onpraktisch van die containers succes met bewarenquote:Op maandag 16 december 2024 20:02 schreef Hupje het volgende:
[..]
Nee, pas half januari. 1-1 gaat een ander bedrijf het afval 'doen'. Dus dat loopt lekker langs elkaar heen. Je moet zorgen dat je oude container leeg is en hem dan nog een paar weken bewaren tot de ophaaldag. Die nu nog niet bekend is.
Zeg, al dat gepraat over zieke kinderen. Die van mij is nu ook ziek![]()
Ze hebben allemaal leuke dingen deze week, dus hopelijk redt ie het met morgen een dagje thuisblijven. Lang leve mijn thuiswerkende vriend
Wij krijgen een papiercontainer binnenkort en volgens mij kun je hem niet weigeren.quote:Op maandag 16 december 2024 15:56 schreef Hupje het volgende:
Ai @:Troel Succes met zoeken...
Ik ben nu de trotse eigenaar van 4 afvalcontainers. De afvalinzameling gaat hier veranderen en dus krijg je eerst nieuwe kliko's voor de oude opgehaald worden. Hoe dat gaat lopen, ik ben benieuwd. 'half december' zouden de nieuwe bezorgd worden. Die stonden zojuist bij mijn tuinpad. 'half januari' worden de oude opgehaald. Hoe ik moet weten wanneer dat is, en waar ik 2 240l kliko's laat tot die tijd, geen idee
Dubbel papier zou hier ook handig zijnquote:Op maandag 16 december 2024 20:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Yup. 2x papier en 2x gft. Enkele rest en PMD.
Alleen de tweede gft is niet altijd in gebruik, de rest gaat altijd wel met iets erin aan de straat.
Als je hem niet nodig hebt: het is een prima opruim plek voor buiten kussens, gereedschap met steel etcquote:Op dinsdag 17 december 2024 07:57 schreef LeSage het volgende:
[..]
Wij krijgen een papiercontainer binnenkort en volgens mij kun je hem niet weigeren.
We brengen zelf oud-papier altijd naar de speeltuin in de buurt, die krijgen er geld voor.
Dus ik hoef geen nieuwe kliko, heb een ombouw voor 2 en niet echt plek voor.
Hahaha, dat is bij ons inderdaad ook.quote:Op maandag 16 december 2024 19:43 schreef Clubsoda het volgende:
Ik woon tegenover een rijtje ijverige pensionado's, dus als ik thuiskom uit m'n werk hebben zij de bak voor morgen al aan de straat, dus dan maak ik zo vanaf de auto een rondje kliko voor ik naar binnen ganog los van de app inderdaad.
Haha, op zich wel ja, maar ook heel blauw. Dus dan staat hij toch ergens lelijk te wezen in mijn tuin.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:01 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Als je hem niet nodig hebt: het is een prima opruim plek voor buiten kussens, gereedschap met steel etc![]()
Hier 3 containers. Gft, pmd en papier. Rest gaat in de ondergrondse verderop in de straat, maar dat is misschien eens in de 2 maanden een zak.
Ik heb de app, die geeft de avond ervoor een seintje. Het is elke 4 weken op dinsdag gft-pmd-gft-papier.
Ik denk dat het ook uitmaakt hoe je woontquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind die kliko's eigenlijk helemaal geen gedoe. Er staan er hier vier, netjes op een rijtje in een dood hoekje van de tuin.
Ah, beterschap voor Juulquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:29 schreef exode het volgende:
Tja, het was te verwachten, Juul is ziek. Vannacht ineens koorts en nu slaapt ze nog. Kijken hoe vandaag verder loopt.
Er bestaan klikostickers. Ik heb vogeltjes, vlinders en blaadjes op de mijne maar er zijn er ook die je over heel dat ding kunt plakken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:06 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, op zich wel ja, maar ook heel blauw. Dus dan staat hij toch ergens lelijk te wezen in mijn tuin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang hier de grijze kliko wekelijks geleegd wordt en ik daar op jaarbasis een enorm bedrag voor betaal, zie ik het nut van afvalscheiding niet in
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:03 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Er bestaan klikostickers. Ik heb vogeltjes, vlinders en blaadjes op de mijne maar er zijn er ook die je over heel dat ding kunt plakken.
Beterschap voor Juul Exode!
En HillieThnx. Ik ga er zeker even goed over na denken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang hier de grijze kliko wekelijks geleegd wordt en ik daar op jaarbasis een enorm bedrag voor betaal, zie ik het nut van afvalscheiding niet in![]()
Hier wordt restafval dus maar eens in de vier weken opgehaald. En je betaald per leging. En ook aanzienlijk meer dan de leging van de groen kliko.
Die ik in de zomer trouwens elke twee weken laat legen, vol of niet vol, maar dat gaat echt hard stinken anders. Dus hier is het nut van afvalscheiding er wel degelijk om de kosten te drukken. Typisch hoe dat ook per gemeente zo verschillend is
Doe dat en luister ook naar je gevoelquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:23 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Thnx. Ik ga er zeker even goed over na denken!
Hier wordt restafval dus maar eens in de vier weken opgehaald. En je betaald per leging. En ook aanzienlijk meer dan de leging van de groen kliko.
Die ik in de zomer trouwens elke twee weken laat legen, vol of niet vol, maar dat gaat echt hard stinken anders. Dus hier is het nut van afvalscheiding er wel degelijk om de kosten te drukken. Typisch hoe dat ook per gemeente zo verschillend is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Beterschap, hopelijk knap hij genoeg op om wel mee te kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 07:59 schreef Hupje het volgende:
Je zou toch denken dat dat anders moet kunnen, al dat gedoe met containers.
Kind is echt niet fit dus blijft thuis vandaag. Hopelijk kan hij dan de leuke dingen voor kerst wel meedoen op school de komende dagen. Hij heeft er zo veel zin in.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:13 schreef Phaidra het volgende:
@:hilliebillieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze legen niet meer dubbel in de zomer, zijn ze met corona mee gestopt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dubbel papier zou hier ook handig zijngft hangt enorm van het seizoen af en in de zomer legen ze wel dubbel maar in de herfst niet natuurlijk. Dus soms is dat even proppen maar niet genoeg voor een extra container.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |