abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215854276
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 08:36 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Ik zit bij ING. Had van tevoren de inlogcode op moeten schrijven of de oude app nog actief moeten houden voor bevestiging, dan was het zo gelukt. Maar inloggen heb ik al 4+ jaar niet meer gedaan.
Oh ja... dan heb ik mijn oude app gebruikt. Ik wis ook altijd mijn oude telefoon pas als ik de nieuwe helemaal naar mn zin heb ;)

Mijn duolingo streak is 1353 dagen.
Fake it till you make it...
pi_215854324
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 08:15 schreef Nijna het volgende:

[..]
Afhankelijk van welke bank je zit. ING en Rabo kon ik vrij makkelijk overzetten.
Sns moest een brief voor komen, er was volgens mij geen andere manier (of met zo'n reader, maar die doet het niet meer hier :{ ).
Rabo roept al jaren dat ze stoppen met de randomreader maar ik had dat ding laatst ineens weer nodig en geen bank meer in de buurt waar ik even binnen kan lopen om dat ding te gebruiken zoals vroeger.
(Als student was dat meerdere keren mijn redding. Bij de supermarkt staan met onvoldoende saldo en toen kon je nog niet even snel mobiel wat geld overschrijven dus snel naar de naastgelegen rabobank voor een overboeking.)

Zonder reader en of actieve app op de oude mobiel wordt bevestigen wel lastig. Dan zou iedereen op een nieuwe telefoon een inlog kunnen maken dus ergens wel logisch dat daar een extra beveiliging op zit.
pi_215854499
Ik sta echt perplex van alle activiteiten die georganiseerd worden door clubjes en bso etc. Daar zou ik ook niet blij van worden. Gelukkig is hier alleen school met kerstdiner. Jongste wil gevulde eitjes maken, lekker makkelijk. De oudste gaat volgende week vrijdag naar het kerstcircus met zijn klas. Daar zullen we hem wel naartoe moeten brengen denk ik, of in ieder geval mee met het OV op de heenweg. Hij is vandaag voor het eerst naar school met de bus, maar hij wilde echt dat iemand mee ging de eerste keer. Snapte niet hoe de app van 9292 werkte, hoe hij dan moest lopen van de bushalte.. Mijn held :+ :D. Naar het kerstcircus is nog met overstap in Haarlem centrum, vet eng allemaal :P.

Fijne vriendin @exode O+. Veel plezier!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215854520
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 09:08 schreef Elleska het volgende:

[..]
Rabo roept al jaren dat ze stoppen met de randomreader maar ik had dat ding laatst ineens weer nodig en geen bank meer in de buurt waar ik even binnen kan lopen om dat ding te gebruiken zoals vroeger.

Maar je kunt het nu toch zo instellen dat je hem niet meer nodig hebt? Tenminste toen ik laatst de app op m’n nieuwe telefoon installeerde was dat een optie en heb nu met de verbouwing al diverse grote overboekingen gedaan zonder dat ding.
Geloof dat ik er laatst ook mail over had (maar niet gelezen omdat ik het zo al had ingesteld).
Heb het ding nog wel in mn tas zitten trouwens. Nog van vakantie. Heb namelijk een keer een gehad dat ik op vakantie online met creditcard kaartjes moest kopen voor een museum en dat ging niet zonder dat ding. Heb ik m’n moeder moeten bellen om kaartjes te regelen voor het Louvre omdat dat dus echt alleen met creditcard online ging. Boh wat baalde ik toen van het omslachtige gedoe
pi_215854539
Nou, hier toch een kerstontbijtbrunch op school. Maak ik miniworstcroisantjes.

Euhm, ik kocht in de zomer 2 levi's jeans en die zaten goed. Nu niet meer, te wijd :{ Zou het helpen ze in de kookwas te gooien? Iemand ervaring hiermee?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215854626
Mijn rabo reader stopte ermee. Geoxideerde batterijen :') Ze zijn nog steeds verkrijgbaar, a 14,95 dus de ouwe maar gefixt. Ik wil geen bankapp op mn foon, eigenlijk.
If they say
  vrijdag 13 december 2024 @ 09:52:17 #105
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215854742
Oh ik ben juist blij met die app, snap niet dat er nog banken zijn met een reader :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215854784
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 09:32 schreef hilliebillie het volgende:
Maar je kunt het nu toch zo instellen dat je hem niet meer nodig hebt? Tenminste toen ik laatst de app op m’n nieuwe telefoon installeerde was dat een optie en heb nu met de verbouwing al diverse grote overboekingen gedaan zonder dat ding.
Geloof dat ik er laatst ook mail over had (maar niet gelezen omdat ik het zo al had ingesteld).
Dat had ik nog niet gedaan want ik was nog niet tegen het probleem aangelopen en je kan vast raden wat nodig was om die optie te activeren.
Ding geleend en daarna mijn eigen teruggevonden. Maar wel goed dat je het zegt want ik heb dat inloggen daarna niet aangepast dus beter ga ik dat even fixen.
  vrijdag 13 december 2024 @ 10:08:38 #107
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215854881
Ik heb niet eens meer een pinpas bij me vaak. En die readers (hier van sns en abn) doen het volgens mij al jaren niet meer.

En inmiddels is de jongste toch wel opgeknapt (ook al moest hij gisteren na 2 dagen koortsvrij toch na 1,5 kdv opgehaald worden met 38,2), maar nu is de oudste ziek. Uit de bso gehaald gisteren, had ze het koud, wilde ze maar een beetje eten... 38,6. En nu slaapt ze weer. Is alleen even wakker geweest voor een slokje water. Is duizelig, dus ik gok op oorontsteking.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215854930
Pinpas heb ik eigenlijk ook alleen bij me als ik op vakantie ga (buitenland) waar ik niet weet of digitaal betalen (of überhaupt pinnen) mogelijk is.

@Tink89 wat balen dat nu je oudste ziek is. Beterschap! Hopelijk dan wel voor de kerst alles gehad zo..
  vrijdag 13 december 2024 @ 10:19:28 #109
176471 oh-oh
pi_215854987
Hopelijk zijn ze met kerst allemaal weer beter zo ja!
#omdenken
Oh ik heb wel kerstbingo met werk, komende maandag, kom ik net achter, maar dat gaat via Teams _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215855151
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 10:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb niet eens meer een pinpas bij me vaak. En die readers (hier van sns en abn) doen het volgens mij al jaren niet meer.

En inmiddels is de jongste toch wel opgeknapt (ook al moest hij gisteren na 2 dagen koortsvrij toch na 1,5 kdv opgehaald worden met 38,2), maar nu is de oudste ziek. Uit de bso gehaald gisteren, had ze het koud, wilde ze maar een beetje eten... 38,6. En nu slaapt ze weer. Is alleen even wakker geweest voor een slokje water. Is duizelig, dus ik gok op oorontsteking.
De verkoudheid die rondgaat is echt fiks.. ik heb zelf ook een oorontsteking te pakken.. was bijna vergeten hoe hels pijn t kan doen...

Beterschap en beter nu dan met kerst ;-)

Jeetje exode wat een drukke planning heeft de bso... Ik heb jaren op de bso gestaan en wij deden meestal een kerst iets met de kinderen maar niet voor de ouders...

Wij hebben vandaag een feestje op mijn vaders werk, als verrassing voor hem omdat hij volgende week 67 wordt, dus de kinderen zijn vrij, nu even snel naar de kapper, dan naar mijn moeder en naar Noordwijkerhout. Kinderen vinden het mega spannend maar zijn ook trots dat ze het niet verklapt hebben aan opa O+
S. 2014
J. 2016
pi_215855209
Als wij geen droger zouden hebben, zou onze woonkamer er regelmatig uitzien als een wasserette. :@

Wij hebben ABN en Rabo, de Rabo wil af en toe wel om de reader vragen. Bij grotere bedragen zoals betalen van vakanties bijvoorbeeld. Ik vind het wel een fijn idee eigenlijk. Liever een extra controle buiten mijn telefoon om dan te makkelijk veel geld overmaken.
  vrijdag 13 december 2024 @ 10:55:38 #112
176471 oh-oh
pi_215855357
Ik hang de was op de logeerkamer op, en aan mijn slaapkamerdeur, en de badkamerdeur heeft ook een uitgebreid wasrek, maar ik woon alleen ofc.
En meestal hangt niet alles vol hoor.
( Groucho Marx )
  vrijdag 13 december 2024 @ 11:35:59 #113
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215855786
Twee wasrekken in de woonkamer en nog eentje in de beneden-badkamer: check. We hebben een droger, maar daar stop ik echt niet alles in.

En inmiddels is ze aan het overgeven. Ik ruim op (gelukkig kan ze in een emmer mikken), troost en probeer zelf gewoon te blijven ademen. En daarna ren ik met dettoldoekjes langs alles wat ze aanraakt. Man komt na z'n laatste les naar huis, tot die tijd is het vechten tegen een paniekaanval. Ik haat m'n eigen angsten soms zo -O-
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 13 december 2024 @ 12:04:53 #114
176471 oh-oh
pi_215856049
Oh lord, als je niet tegen kotsen kan heb je prijs ja.
Mijn moeder had dat vroeger, die kotste gewoon over ons heen als we zelf moesten spugen ;(
Ik stuurde haar altijd weg.
Ik had hier maandag een hond die aan de voor en achterkant tegelijk leeg schoot.echt als een projectiel, en hij lag op tafel, en ik zat in een call :'( :X
( Groucho Marx )
pi_215856090
....bites the dust.

Net B ziek van school op moeten halen. Knulletje heeft hoofdpijn en is misselijk. Fysio al afgezegd van vanmiddag. Pedicure van morgen gevraagd om te verzetten. Kapper en Scouting kijken we even hoe het de rest van de dag gaat.
  vrijdag 13 december 2024 @ 12:18:33 #116
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215856231
Beterschap Exode!

En ik kan best tegen overgeven (heb zelf twee keer hg gehad tijdens m'n zwangerschappen), maar ik heb een vervelende angststoornis ontwikkeld die vooral opspeelt bij ziekte en eventuele besmettelijkheid. Dit seizoen is een uitdaging ;)
pi_215857884
@exode
Ah nee, ook beterschap voor hem!

Tink wat vervelend die angst! Even doorbijten dan maar :*

Ik kan zelf niet tegen kots. (Ik kan het zelf gelukkig ook niet, in know, don’t jinx it).

Zet ik daar straks mn was aan, bedenk ik me op een gegeven moment dat deze wasmachine automatisch op 60 graden staat ipv op 40 graden en hij was dus al een half uur bezig. Heb hem met de draaiknop naar een ander programma gezet want in het huidige programma kon ik niks meer. Dus hopelijk is het allemaal niet gekrompen :@

[ Bericht 39% gewijzigd door hilliebillie op 13-12-2024 15:07:08 (Verkeerde quote) ]
  vrijdag 13 december 2024 @ 15:29:33 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215858112
Zo lang je er geen wol of heel fijn goed in hebt zitten kan 60 geen kwaad. Het is niet ideaal voor shirts met een print en dingen met kant enzo, maar de meeste kleding kan er voor een keertje best tegen.

Prul eet as we speak een beschuit zonder te spugen *O* (rot op fokwet!)

En het andere goede nieuws is dat ik door het verplicht thuis zitten en mijn alleswatzeaangeraaktheeftheelergviesvinden álle was heb weggewassen. Nu alleen nog even haar bed verschonen en straks haar dekentje van de bank (en de mijne, to be safe) en haar beddengoed wassen. #omdenken
pi_215858240
Beterschap voor alle zieken en zieke kindjes :* Hopelijk is iedereen weer beter met kerst.

Mijn brein staat op ontploffen. Ik analyseer de laatste dagen echt álles, er komt nog steeds niks uit mn handen, mijn tinitus fluit zich de rambam, heb last van duizelingen en mijn zelfvertrouwen is weggevlucht en is onvindbaar :')

Ik sprak daarstraks een kennisje en ze kwam toch wel zó dichtbij me staan met haar gezicht dat telkens als ik een stap naar achter zette, zij er weer een vooruit zette ;( Ben zelfs niet zo close met vriendinnen. Snap dat niet hoor.
If they say
pi_215858326
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 15:45 schreef Mushanga71 het volgende:
Beterschap voor alle zieken en zieke kindjes :* Hopelijk is iedereen weer beter met kerst.

Mijn brein staat op ontploffen. Ik analyseer de laatste dagen echt álles, er komt nog steeds niks uit mn handen, mijn tinitus fluit zich de rambam, heb last van duizelingen en mijn zelfvertrouwen is weggevlucht en is onvindbaar :')

Ik sprak daarstraks een kennisje en ze kwam toch wel zó dichtbij me staan met haar gezicht dat telkens als ik een stap naar achter zette, zij er weer een vooruit zette ;( Ben zelfs niet zo close met vriendinnen. Snap dat niet hoor.
Je krijgt weinig uit handen én denkt teveel na.
Ik denk zomaar dat het 1 en ander samenhangt. :P
Hoe meer je doet, hoe minder je tijd hebt om na te denken.
Duuuh, klinkt zo simpel. Maar iets beginnen te doen (huishouden, koken, opruimen) kan echt al een verschil maken. :)
pi_215858330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 15:29 schreef Tink89 het volgende:
Zo lang je er geen wol of heel fijn goed in hebt zitten kan 60 geen kwaad. Het is niet ideaal voor shirts met een print en dingen met kant enzo, maar de meeste kleding kan er voor een keertje best tegen.

Prul eet as we speak een beschuit zonder te spugen *O* (rot op fokwet!)

En het andere goede nieuws is dat ik door het verplicht thuis zitten en mijn alleswatzeaangeraaktheeftheelergviesvinden álle was heb weggewassen. Nu alleen nog even haar bed verschonen en straks haar dekentje van de bank (en de mijne, to be safe) en haar beddengoed wassen. #omdenken
Ik denk dat het meegevallen is hij heeft gelukkig ook niet het hele programma op 60 gedraaid, dus wellicht was ik het ook voor. Alleen een thermoshirt lijkt vrij klein, maar misschien dat het mee valt als ze die aan heeft, die mogen ook goed aansluiten natuurlijk.

Fijn dat je wel je was nu hebt bijgewerkt! En dat de beschuit er in blijft! Zo sneu als ze ziek zijn altijd!
pi_215858390
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 15:54 schreef vencodark het volgende:

[..]
Duuuh, klinkt zo simpel. Maar iets beginnen te doen (huishouden, koken, opruimen) kan echt al een verschil maken. :)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215858404
Vanochtend naar de huisarts geweest, was een erg fijn gesprek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215858431
Succes @TolstoiFan! Hopelijk helpt het je :).

Beterschap voor de zieken! Hopelijk is iedereen rond de kerst weer opgeknapt :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215858511
Beterschap voor alle zieken! Hier is manlief geveld.
Hopelijk volgen Simon en ik niet. Nog een weekje volhouden en dan lekker vakantie.
pi_215858565
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 15:54 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ja, nouja, ik kan wel gaan huishaten maar dat is ook altijd zo'n never ending story :')
Koken moet dan weer wél, boerenkool. Maar dat gooi ik zo, uit de zakken in de pan en dat kookt gelukkig vanzelf :P

Meh, ik wil lente!
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 16:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D

Fijn Tolstoi dat er door de ha naar je geluisterd is. Succes! :*
If they say
pi_215858717
Ik krijg door de zieken hier wel weer flashbacks naar de afgelopen jaren, afgezien van afgelopen jaar waren ze alle drie in deze periode ook altijd ziek. Tot nu toe lijken we de dans te ontspringen…

Beterschap iig iedereen! Nog één weekje doorbijten voor de rest.
pi_215859027
Wat een boel zieken hier, beterschap allemaal!

Hier vandaag het afrondende gesprek gehad voor de nieuwe keuken. Hoe staat het met de andere verbouwingsperikelen?
pi_215859145
Lieve @Tink89, heb je al psychologische hulp voor je angststoornis?

SPOILER: even in spoiler ivm zo'n lange lap tekst anders voor degenen die niet geïnteresseerd zijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heb je allang hulp, of gehad, maar als je het gehad hebt en nu niet meer zou ik toch eens verder kijken weer. Mijn praktijk zit denk ik niet echt bij jou in de buurt (hoewel ze volgens mij ook wel online opties hebben) maar bij mij is dus ook de derde psycholoog pas degene waarbij ik écht grote stappen aan het maken ben. En waarbij een van mijn angsten dus zo goed als weg is, terwijl ik die 14.5 jaar(!) heb gehad voor ik aan deze behandeling begon.

En sterkte natuurlijk, voor nu :* als je een keer wil spuien als je in paniek zit oid, mn dm/pm staat altijd voor je open!

Toevoeging: dat laatste geldt natuurlijk ook voor anderen met angsten, en dm gerust als je de naam vd praktijk zou willen weten!

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 13-12-2024 19:07:15 ]
pi_215859162
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:03 schreef LauriLynne het volgende:

Hier vandaag het afrondende gesprek gehad voor de nieuwe keuken. Hoe staat het met de andere verbouwingsperikelen?
Alles naar wens afgerond ook? En dan nu het kerstdiner in een nieuwe keuken! *O*

Ik kreeg net een knuffel van de jongste:
A: Jij bent mijn held!
Ik: Aah dat is lief! Hoezo dan?
A: Nou gewoon, je bent mijn moeder en daar heb ik er maar 1 van. Dus ik wilde het gewoon even zeggen.
O+ O+ O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 13 december 2024 @ 17:47:29 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215859467
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Lieve @:Tink89, heb je al psychologische hulp voor je angststoornis?

SPOILER: even in spoiler ivm zo'n lange lap tekst anders voor degenen die niet geïnteresseerd zijn
Misschien heb je allang hulp, of gehad, maar als je het gehad hebt en nu niet meer zou ik toch eens verder kijken weer. Mijn praktijk zit denk ik niet echt bij jou in de buurt (hoewel ze volgens mij ook wel online opties hebben) maar bij mij is dus ook de derde psycholoog pas degene waarbij ik écht grote stappen aan het maken ben. En waarbij een van mijn angsten dus zo goed als weg is, terwijl ik die 14.5 jaar(!) heb gehad voor ik aan deze behandeling begon.

En sterkte natuurlijk, voor nu :* als je een keer wil spuien als je in paniek zit oid, mn dm/pm staat altijd voor je open!
Wat een onwijs fijne post! Ik ga je dm'en.
pi_215859537
Nou, mijn vrijdag de dertiende was beter dan gisteren :D Gelukkig!
pi_215859598
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Alles naar wens afgerond ook? En dan nu het kerstdiner in een nieuwe keuken! *O*

Ik kreeg net een knuffel van de jongste:
A: Jij bent mijn held!
Ik: Aah dat is lief! Hoezo dan?
A: Nou gewoon, je bent mijn moeder en daar heb ik er maar 1 van. Dus ik wilde het gewoon even zeggen.
O+ O+ O+
Aaaah O+

Wat voor keuken wordt het @LauriLynne? Ik ben heel niet nieuwsgierig O-)

Yay, de boerenkool staat op. Maar ik heb geen trek :')
If they say
pi_215860406
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Kerstdiner 2025 kan in de nieuwe keuken 😉
Hij wordt pas komende zomer geplaatst. Als onderdeel van een veel grotere verbouwing.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 18:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Aaaah O+

Wat voor keuken wordt het @:LauriLynne? Ik ben heel niet nieuwsgierig O-)

Een licht grijze fenix keuken met marmerlook composiet blad erop.
  Manager PR/Moderator vrijdag 13 december 2024 @ 19:50:04 #135
269689 crew  Viv
pi_215861020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 19:31 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
Hij wordt pas komende zomer geplaatst. Als onderdeel van een veel grotere verbouwing.
[..]
Klinkt goed! :)

De olifant is terug ;(
Trek de combi zakelijke shizzle en priveshizzle niet zo goed meer, geloof ik.
If they say
pi_215861131
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:03 schreef LauriLynne het volgende:

Wij gaan morgen weer voor de keuken, dan besluiten we denk ik ook met wie we in zee gaan. Indeling is intussen wel duidelijk, kleur moeten nog een keer goed kijken.

Verder aftellen, mijn man zei: over een half jaar zitten we gewoon in de nieuwe keuken he!
Ik kan me er nog ff niks bij voorstellen.
Maar inmiddels wel wat knopen alweer doorgehakt mbt opslag van de meubelen enzo (man wilde voordeligste optie, ik liever de makkelijkste optie en die is het geworden), na de keuken gaan we naar de vloer kijken en we moeten nog wat tegels voor het toilet uitzoeken.

Maar als ik erbij stil ga staan dat we over 3 maanden waarschijnlijk midden in de zooi zitten dan steek ik nog ff mn kop in het zand.
pi_215861612
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 20:41 schreef Nijna het volgende:

[..]
Wij gaan morgen weer voor de keuken, dan besluiten we denk ik ook met wie we in zee gaan. Indeling is intussen wel duidelijk, kleur moeten nog een keer goed kijken.

Succes met keuzes maken morgen. Wat voor soort vloer willen jullie?

Hier moeten alleen de tegels voor het toilet nog. en de kleur voor op de muren.

De zooi is ook hetgeen waar ik het meest tegenop zie. De verwachting is dat het hier een week of 6 zal gaan duren.
pi_215862210
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 19:50 schreef Viv het volgende:
@:vlindertje89 vertel eens meer over die date? O-)
Haha!
De date was leuk, was een tweede date met die jongen? Man? Man klinkt zo oud maar jongen ook wat discutabel :D , maar na de date was wel duidelijk dat het gezellig was maar ik er ook echt niks meer bij voelde dan dat. Niet dat ik dan vlinders al zou verwachten ofzo, maar er was echt helemaal niks, ook geen aantrekking of 'oh ik hoop dat hij me zo zoent bij het gedrag zeggen' of iets in die richting. Dus die date was de laatste :Y . En nu heb ik even semi pauze want het was druk enzo. Maar ik heb nu een soort van al vakantie (maandagmiddag en donderdagochtend nog even klein beetje werken maar verder niet meer) dus ik ga maar weer eens swipen :+ en kijken of ze ergens in de kerstvakantie toevallig ook iets van speeddaten of iets vergelijkbaars doen in mn stad, ik las laatst iets over een soort offline daten waarbij je opdrachten moet uitvoeren samen zoals een Ikea krukje in elkaar zetten of zo, dat klonk best lollig. Ik vind die apps kut dus als er binnenkort weer zoiets is ga ik dat mss maar eens proberen!
pi_215862229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 19:50 schreef Viv het volgende:
@:vlindertje89 vertel eens meer over die date? O-)
Nou dit! En als het niks was dan heb ik nog een hele leuke vrijgezelle broer met kinderwens en koophuis in Amersfoort in de aanbieding. _O- :+
pi_215862604
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 19:31 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
[..]
Oh haha ik dacht afrondend gesprek dat alles klaar was :@. Nog even geduld dus!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215862759
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:22 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
Succes met keuzes maken morgen. Wat voor soort vloer willen jullie?

Hier moeten alleen de tegels voor het toilet nog. en de kleur voor op de muren.

De zooi is ook hetgeen waar ik het meest tegenop zie. De verwachting is dat het hier een week of 6 zal gaan duren.
Pvc op de vloer.
Hier is de verwachting 8 weken...

Ik lagnet lekker te slapen en te snurken blijkbaar.
Werd wakker omdat ik een schop kreeg en nu lig ik wakker, maar mn vent slaapt tenminste...
Hij kan ook veel slechter tegen slecht slapen, maar mezelf kennende lig ik nu de halve nacht wakker
Morgen een drukke dag...
Ik ga mn boek maar uitlezen denk ik :{
pi_215862792
Boh @Nijna, das kut :{ Hopelijk wel een goed boek :)
If they say
pi_215862853
Hier zijn ze vandaag begonnen met het plaatsen van de nieuwe keuken. Wel met wat hick-ups (maar niets onoverkomelijks, het stucwerk is nog niet droog, dus de zijwanden komen pas later tegen de kast zodat het nog even kan drogen achter de kasten door).

Maandag en dinsdag gaan ze verder en dan komt woensdag het blad er op geloof ik.

Hopelijk is de tegelzetter dan ook een heel eind want die stond eigenlijk tot vandaag in de planning, maar is echt nog niet klaar.

Als hij helemaal staat zal ik wel een fotootje doen, maar van hetgeen wat er vandaag stond (groot deel van het eiland) werd ik al best blij.

Vind het ook leuk om te zien en te horen wat anderen kiezen voor keuken. Er zijn ook zoveel mogelijkheden zowel in kleuren als opstellingen!
pi_215862867
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha!
De date was leuk, was een tweede date met die jongen? Man? Man klinkt zo oud maar jongen ook wat discutabel :D , maar na de date was wel duidelijk dat het gezellig was maar ik er ook echt niks meer bij voelde dan dat. Niet dat ik dan vlinders al zou verwachten ofzo, maar er was echt helemaal niks, ook geen aantrekking of 'oh ik hoop dat hij me zo zoent bij het gedrag zeggen' of iets in die richting. Dus die date was de laatste :Y . En nu heb ik even semi pauze want het was druk enzo. Maar ik heb nu een soort van al vakantie (maandagmiddag en donderdagochtend nog even klein beetje werken maar verder niet meer) dus ik ga maar weer eens swipen :+ en kijken of ze ergens in de kerstvakantie toevallig ook iets van speeddaten of iets vergelijkbaars doen in mn stad, ik las laatst iets over een soort offline daten waarbij je opdrachten moet uitvoeren samen zoals een Ikea krukje in elkaar zetten of zo, dat klonk best lollig. Ik vind die apps kut dus als er binnenkort weer zoiets is ga ik dat mss maar eens proberen!
Een vriendin van me was al een jaar best veel aan het daten, maar vond daar allemaal niets en had er ook wel een beetje genoeg van.
Kwam ze afgelopen zomer op een festival ineens een hele leuke vent tegen en ze is nu stapelverliefd O+ ze stuurde: ‘wij vieren ook oud en nieuw mee.’ O+
Even een positief date-verhaal, want het lijkt me ontzettend lastig af en toe.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215862883
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 23:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Boh @:Nijna, das kut :{ Hopelijk wel een goed boek :)
De verwarde cavia terug op kantoor van Paulien Cornelisse
pi_215863577
2 uur geslapen -O-
pi_215863593
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha!
Niet dat ik dan vlinders al zou verwachten ofzo, maar er was echt helemaal niks, ook geen aantrekking of 'oh ik hoop dat hij me zo zoent bij het gedrag zeggen' of iets in die richting. Dus die date was de laatste :Y
:{w Zó 1860, deze tekst.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215863619
Deze ochtend mee naar voetbal, daarna een middag kroeg versieren en voorbereiden voor een evenement vanavond met de carnavalsvereniging en daar de avond coördineren.

En dat precies dan de kinderen vanaf 5 uur in je bed kruipen en je wakker houden en rugpijn geven ;(

Gelukkig ben ik morgen vrij, oh nee grapje, mag ik morgen werken -O-

Wel zin in het feest vanavond *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 14 december 2024 @ 07:36:14 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215863633
Succes vandaag! Voor iedereen die te weinig geslapen heeft, het even niet meer trekt of enorm tegen de dag op ziet.

Ik zit alweer ruim 1,5 uur op de bank, maar vooralsnog heeft er niemand koorts en staat er ook geen emmer in de buurt (rot op fokwet!). Dus ik ga deze dag wel doorkomen. Nu nog even duimen dat m'n brillen binnen zijn vandaag.
pi_215863644
Succes @Tink89 :*
pi_215863676
Nog een weekje tot de kerstvakantie!
  zaterdag 14 december 2024 @ 08:22:21 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_215863728
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:21 schreef Bami het volgende:

[..]
Nou dit! En als het niks was dan heb ik nog een hele leuke vrijgezelle broer met kinderwens en koophuis in Amersfoort in de aanbieding. _O- :+
Met gratis lief nichtje en leuke schoonfamilie *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215863833
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 23:47 schreef LeSage het volgende:

[..]
Een vriendin van me was al een jaar best veel aan het daten, maar vond daar allemaal niets en had er ook wel een beetje genoeg van.
Kwam ze afgelopen zomer op een festival ineens een hele leuke vent tegen en ze is nu stapelverliefd O+ ze stuurde: ‘wij vieren ook oud en nieuw mee.’ O+
Daar hoop ik ook nog steeds op want die hele datingwereld is echt zwaar hopeloos, helemaal als je 2 jonge kinderen hebt die eigenlijk altijd bij je zijn, ik heb een superlieve oppas hoor dus kan af en toe echt weg maar die spontane "laten we over n uur iets doen" afspraken gaan gewoon niet...

SPOILER
#singleforever :')
S. 2014
J. 2016
pi_215863839
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 06:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik keek nog even voor de zekerheid naar de p.i maar wat is er mis om iets zo te omschrijven om een gevoel weer te geven? :?

Verder succes aan alle werkenden en beterschap voor de zieken!
Ik ga vanmiddag met mijn dochter naar Wicked, zij is mega enthousiast en ik ben vooral heel benieuwd.
S. 2014
J. 2016
pi_215863991
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 08:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Ik keek nog even voor de zekerheid naar de p.i maar wat is er mis om iets zo te omschrijven om een gevoel weer te geven? :?
Ik vind de passiviteit nogal passief.
Van een assertief jong mokkel als @vlindertje89 zou ik toch verwachten dat ze minder hoeft te hopen dat iemand haar wil zoenen dan dat ze actief besluit dat ze dat zelf wel zou willen doen.

Bij het gedrag zeggen :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215864002
AAAAAARGHH! Mijn foon is vannacht gaan updaten ofzo en nu zijn de lettertjes ieniemienienienie :'(
WTF denkt die kutfoon wel wat ie is?! :%

Ik heb van 3.15 tot ergens met de 5 aan het begin, liggen spoken. Kutzooi.
Succes én sterkte vandaag voor de nachtbrakers :*
En veel plezier voor degenen die wat leuks gaan doen!

Ik ga foon vermoorden.
If they say
pi_215864015
Die microlettertjes zijn alleen bij Fok! Is dat een hint...?
If they say
  zaterdag 14 december 2024 @ 09:28:45 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_215864027
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Die microlettertjes zijn alleen bij Fok! Is dat een hint...?
Instellingen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215864040
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:21 schreef Bami het volgende:

[..]
_O- stuur zn Facebook/insta maar in dm :+ :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 23:47 schreef LeSage het volgende:

[..]
Lief! Ik vind het idd lastig. Aan de ene kant vind ik de apps helemaal niks, aan de andere kant ga ik niet echt uit of naar festivals oid en kom ik dus ook niet echt veel mensen tegen 'vanzelf'. Behalve op de hockey, soms, maar daar moet ik het van onze eigen teams niet hebben (grootste deel te jong, ander deel bezet, en de paar vrijgezellen van normale leeftijd ken ik allemaal al en zijn het niet), en tegenstanders na de wedstrijd zijn meestal ook vooral gewoon met hun eigen team bezig. Misschien volgend jaar toch eens wat vaker naar de feesten van de grote club hier in de stad, daar komen wat meer mensen vanuit de hele stad heen. Maar het is idd wel fijn om te lezen :Y ik had 'vroeger' (voor mn laatste relatie van 6.5 jaar), eigenlijk altijd wel een scharrel of een vriendje, zat nooit heel lang tussen, dus ik had niet per se verwacht 4.5 jaar na vorige relatie nog steeds alleen te zijn. Maargoed, heeft ook wel weer ruimte en noodzaak gegeven om verder met mezelf aan de slag te gaan, dus in die zin heeft het me ook wel wat opgeleverd ^O^

Sterkte met jouw dag en veel plezier vanavond!

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 06:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind de passiviteit nogal passief.
Van een assertief jong mokkel als @:vlindertje89 zou ik toch verwachten dat ze minder hoeft te hopen dat iemand haar wil zoenen dan dat ze actief besluit dat ze dat zelf wel zou willen doen.

Bij het gedrag zeggen :D
Haha, ja, het zegt denk ik ook vooral iets over hoe weinig ik er bij voelde. Ik dacht niet eens 'ik hoop dat hij mij zoent', laat stáán dat er in me op kwam dat ik hém zou willen zoenen :D . Want normaal ben ik inderdaad niet te beroerd om zelf dat initiatief te nemen als ik dat wil (of het zó obvious te maken dat hij wel doet als 'ie wil, want soms is op mn tenen staan niet genoeg om erbij te kunnen met mijn lengte :P )
En ehh, ja, laten we het er op houden dat ik toe ben aan vakantie? Of mijn swipe-voorspelling niet helemaal optimaal werkt? :D Ik heb het wel vaker de laatste tijd :X

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 07:36 schreef Tink89 het volgende:
Succes vandaag! Voor iedereen die te weinig geslapen heeft, het even niet meer trekt of enorm tegen de dag op ziet.

Ik zit alweer ruim 1,5 uur op de bank, maar vooralsnog heeft er niemand koorts en staat er ook geen emmer in de buurt (rot op fokwet!). Dus ik ga deze dag wel doorkomen. Nu nog even duimen dat m'n brillen binnen zijn vandaag.
Heel fijn! You can do it :Y

@gewoonmezelf87 dat lijkt me inderdaad al helemaal lastig, in jouw situatie.. :*
pi_215864055
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:28 schreef Troel het volgende:

[..]
Instellingen?
Niet alleen Fok! zie ik nu. De koppen van het nieuws zijn groot, klik ik op een artikel, zijn de letters micro :{
Waarom fuckt Google toch elke keer mn instellingen up?
If they say
pi_215864075
Nu zitten bovenaan de posts het duimpje en de meldknop over elkaar heen ;( En de tekst is ietsje groter maar niet wat het was :'(
Ik kon alles zonder bril lezen, nu heb ik een vergrootglas nodig.
If they say
  zaterdag 14 december 2024 @ 09:45:55 #163
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215864101
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Nu zitten bovenaan de posts het duimpje en de meldknop over elkaar heen ;( En de tekst is ietsje groter maar niet wat het was :'(
Ik kon alles zonder bril lezen, nu heb ik een vergrootglas nodig.
Heb je je telefoon al uitgezet en opnieuw aangezet. Dat werkt vaak echt wel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215864191
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:45 schreef livelink het volgende:

[..]
Heb je je telefoon al uitgezet en opnieuw aangezet. Dat werkt vaak echt wel.
Goeie, ga ik proberen. Ik weet sinds gister namelijk hoe ik um uitzet. De uitknop van vorige foon is nu de noodknop :')

Edit: :N
Smilies zitten ook niet meer waar ze moeten.

Mijn mail is ook stuk :'(

[ Bericht 9% gewijzigd door Mushanga71 op 14-12-2024 10:14:17 ]
If they say
pi_215864490
Gewoon met een vrouw gaan daten joh, dan woon je na de 2e date al samen ;)

B lijkt opgeknapt, hij heeft goed en lang geslapen en rent alweer rond. Hij wil schaatsen vanmiddag met de Scouting dus hij gaat. Het is zo'n beetje in onze achtertuin dus hij zo thuis als het niet gaat.

Ik heb Juul wel afgemeld voor Monkey Town met de Scouting. Ze heeft een naar hoestje, klaagt over hoofdpijn en is lekker wit. Chilldag!

Heerlijk middagje met vriendin gehad gisteren, lang samen gewandeld, echt even bij kunnen kletsen. Natuurlijk ook wat bijgepraat over hoe het met mij gaat maar fijn om eens een ander gesprek te hebben. :D

En vandaag starten we met het echte Lego bouwen _O_ De lay out van het dorp staat, nu gaan we 'vrij' bouwen. Mijn lievelingsonderdeel. Zorgen dat alle huizen 1 geheel worden in een dorp. Verloofde is wederom chef skiberg, ik ga los op het dorpsplein en de Noordpool *O*
pi_215864711
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:24 schreef Mushanga71 het volgende:
AAAAAARGHH! Mijn foon is vannacht gaan updaten ofzo en nu zijn de lettertjes ieniemienienienie :'(
WTF denkt die kutfoon wel wat ie is?! :%

Ik heb van 3.15 tot ergens met de 5 aan het begin, liggen spoken. Kutzooi.
Succes én sterkte vandaag voor de nachtbrakers :*
En veel plezier voor degenen die wat leuks gaan doen!

Ik ga foon vermoorden.
We hadden samen een bak thee kunnen drinken :*
Misschien is een leesbril een beter idee dan je telefoon om zeep helpen... in elk geval goedkoper als je langs de drogist gaat voor zo'n ding. Succes met de telefoon, want het is ook gewoon hartstikke vervelend als de instellingen ergens ineens anders zijn en je niet weet hoe je het moet fixen.

Bouw ze @exode!

Fijne dag allemaal :*
Ik heb mn hardlooprondje overleefd, ik denk dat ik maar even een powernapje doe in de auto naar de keukenboer :Z (loop wel het risico weer een duw te krijgen als ik snurk... Maar mn man moet rijden dus die moet wakker blijven :+ )
  zaterdag 14 december 2024 @ 12:00:35 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_215865227
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:34 schreef exode het volgende:
Gewoon met een vrouw gaan daten joh, dan woon je na de 2e date al samen ;)

B lijkt opgeknapt, hij heeft goed en lang geslapen en rent alweer rond. Hij wil schaatsen vanmiddag met de Scouting dus hij gaat. Het is zo'n beetje in onze achtertuin dus hij zo thuis als het niet gaat.

Ik heb Juul wel afgemeld voor Monkey Town met de Scouting. Ze heeft een naar hoestje, klaagt over hoofdpijn en is lekker wit. Chilldag!

Heerlijk middagje met vriendin gehad gisteren, lang samen gewandeld, echt even bij kunnen kletsen. Natuurlijk ook wat bijgepraat over hoe het met mij gaat maar fijn om eens een ander gesprek te hebben. :D

En vandaag starten we met het echte Lego bouwen _O_ De lay out van het dorp staat, nu gaan we 'vrij' bouwen. Mijn lievelingsonderdeel. Zorgen dat alle huizen 1 geheel worden in een dorp. Verloofde is wederom chef skiberg, ik ga los op het dorpsplein en de Noordpool *O*
Echt, waarom zijn jullie niet mijn moeders. Dit is zo gaaf! Ik bouwde als 16 jarig meisje nog de hele zolder vol met straten en huizen :@
Nu helaas geen plek meer behalve de vensterbank die al vol staat met mijn botanische shit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 14 december 2024 @ 12:01:23 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_215865235
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:57 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Goeie, ga ik proberen. Ik weet sinds gister namelijk hoe ik um uitzet. De uitknop van vorige foon is nu de noodknop :')

Edit: :N
Smilies zitten ook niet meer waar ze moeten.

Mijn mail is ook stuk :'(
Geef m 5 minutrn in handen van je zoon en hij doet t weer. Die etters weten dat soort dingen altijd beter te vinden dan wij volwassenen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215865252
Ik heb heerlijk uitgeslapen tot half 11 :@ en toen heb ik ook meteen maar mijn kinderen wakker gemaakt. O+ weekend O+

Klinkt heerlijk maar het is dus ook 5 dagen per week drama met opstaan ;)
pi_215865673
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:59 schreef Nijna het volgende:

[..]
We hadden samen een bak thee kunnen drinken :*
Misschien is een leesbril een beter idee dan je telefoon om zeep helpen... in elk geval goedkoper als je langs de drogist gaat voor zo'n ding. Succes met de telefoon, want het is ook gewoon hartstikke vervelend als de instellingen ergens ineens anders zijn en je niet weet hoe je het moet fixen.

Bouw ze @:exode!

Fijne dag allemaal :*
Ik heb mn hardlooprondje overleefd, ik denk dat ik maar even een powernapje doe in de auto naar de keukenboer :Z (loop wel het risico weer een duw te krijgen als ik snurk... Maar mn man moet rijden dus die moet wakker blijven :+ )
Volgende keer maar doen dan, die bak thee ;) :*
Hoop ik wel dat je wakker genoeg bent voor de keukenboer. En voortaan gewoon terug duwen hoor!
Das toch wel fijn, dat ik heel mijn bed voor me, myself and I heb ;)

Leesbril heb ik al, thuis. Was alleen zo makkelijk dat ik die nooit mee hoefde te zeulen buiten omdat ik Fok! gewoon kon lezen zonder. De quotes zijn helemáál streepjes geworden, zelfs mét bril :{

quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2024 12:01 schreef Troel het volgende:

[..]
Geef m 5 minutrn in handen van je zoon en hij doet t weer. Die etters weten dat soort dingen altijd beter te vinden dan wij volwassenen.
Zou je denken ja, maar zelfs zoon kan het niet terug veranderen :') Alle instellingen nagekeken.
Hij is net met een vriend de stad in dus ik ga even zuigstoffen en dan Netflixen ofzo.

Hang maar weer aan de diclo én de oxaatjes vanwege de olifant. Helpt wel gelukkig.

Edit: zoomfunctie aangezet en nu krijg ik huge smilies en een verkrekte layout :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Mushanga71 op 14-12-2024 13:39:18 ]
If they say
  zaterdag 14 december 2024 @ 14:21:15 #171
176471 oh-oh
pi_215866122
Half 11 uitslaap boks!
Lang gedoucht en toen de honden wakker gemaakt, het ging regenen zodra we buiten waren, korte ronde gelopen.
Het wil maar niet licht worden vandaag.
( Groucho Marx )
pi_215866458
Norovirus :r
pi_215866505
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 13:21 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Volgende keer maar doen dan, die bak thee ;) :*
Hoop ik wel dat je wakker genoeg bent voor de keukenboer. En voortaan gewoon terug duwen hoor!
Das toch wel fijn, dat ik heel mijn bed voor me, myself and I heb ;)

Leesbril heb ik al, thuis. Was alleen zo makkelijk dat ik die nooit mee hoefde te zeulen buiten omdat ik Fok! gewoon kon lezen zonder. De quotes zijn helemáál streepjes geworden, zelfs mét bril :{
[..]
Zou je denken ja, maar zelfs zoon kan het niet terug veranderen :') Alle instellingen nagekeken.
Hij is net met een vriend de stad in dus ik ga even zuigstoffen en dan Netflixen ofzo.

Hang maar weer aan de diclo én de oxaatjes vanwege de olifant. Helpt wel gelukkig.

Edit: zoomfunctie aangezet en nu krijg ik huge smilies en een verkrekte layout :')
Dus niet gewoon in je instellingen Weergave en helderheid-> scrollen naar
1. Lettertype; voor alleen grotere letters
2. Weergavegrootte; voor de grootte van alles op het scherm, incl pictogrammen
  FOK!fotograaf zaterdag 14 december 2024 @ 15:52:19 #174
148247 taxibabe
pi_215866744
Ik wil ook uit kunnen slapen :( Ik was gewoon weer om half 7 wakker, meneertje heeft tot kwart over 9 geslapen.

Oh ja, weten jullie nog dat ik vorige week zei dat onze tv kwijt is bij PostNL? We hebben sinds gisteren een nieuwe tv, we hebben maar opnieuw besteld. De eerste is nog steeds kwijt (= gejat), maar dat wil PostNL niet zeggen. Ze willen überhaupt niets zeggen. Niet aan ons, maar reageren ook niet op vragen/claims van verzender....
pi_215866920
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 15:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dus niet gewoon in je instellingen Weergave en helderheid-> scrollen naar
1. Lettertype; voor alleen grotere letters
2. Weergavegrootte; voor de grootte van alles op het scherm, incl pictogrammen
Ook geprobeerd maar dan krijg ik overal huge letters behalve hier :{
Zelfs foon op desktopversie gezet, en weer gauw terug want dacht dat het daaraan kon liggen. Ook niet.
Heb dit eerder gehad met een update, ook tig bezig geweest. En veel later werd het weer zoals het was.

Zal wel aan mij liggen. Foon geupfuckt, auto dito. Whats next :P
If they say
  zaterdag 14 december 2024 @ 16:14:34 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215866942
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 16:12 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ook geprobeerd maar dan krijg ik overal huge letters behalve hier :{
Zelfs foon op desktopversie gezet, en weer gauw terug want dacht dat het daaraan kon liggen. Ook niet.
Heb dit eerder gehad met een update, ook tig bezig geweest. En veel later werd het weer zoals het was.

Zal wel aan mij liggen. Foon geupfuckt, auto dito. Whats next :P
Oh, jouw letters zijn hier sinds gisteren ook ineens kleiner?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215867196
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 16:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh, jouw letters zijn hier sinds gisteren ook ineens kleiner?
Jaaa, bij jou dus ook?!

Whatsapp heeft ineens koeieletters dus ik heb wél ergens iets aangepast daarstraks. Maar hier... :N
If they say
  zaterdag 14 december 2024 @ 16:52:18 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215867216
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 16:49 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jaaa, bij jou dus ook?!

Whatsapp heeft ineens koeieletters dus ik heb wél ergens iets aangepast daarstraks. Maar hier... :N
Yep, hier en op Tweakers, dus het is wel iets met een update, ik heb verder niets aangepast aan de instellingen.
WhatsApp is hier nog normaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215867232
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 16:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Yep, hier en op Tweakers, dus het is wel iets met een update, ik heb verder niets aangepast aan de instellingen.
WhatsApp is hier nog normaal.
Daar dus ook, raar. Krijg het niet goed en het leest voor geen meter. Ben sinds vanmorgen aan alle vergrotingsknoppen aan het draaien maar niks werkt voor hier.
Denk google?
If they say
  zaterdag 14 december 2024 @ 16:54:47 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215867236
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 16:54 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Daar dus ook, raar. Krijg het niet goed en het leest voor geen meter. Ben sinds vanmorgen aan alle vergrotingsknoppen aan het draaien maar niks werkt voor hier.
Denk google?
Denk Samsung.

Kan ook Google zijn idd.
Je gebruikt ook Chrome?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215867251
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 16:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Denk Samsung.
Dat kan idd ook :{ en het is niet de eerste keer. Heb zoom ingeschakeld maar nu is de lay-out hier stuk. Duimpje en alles staan raar en de smilies niet meer op hun plek. Instellingen veranderen helpt niks.

Samsung update is uit te schakelen?
If they say
  zaterdag 14 december 2024 @ 17:06:13 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215867308
Ik zou Samsung update niet uitschakelen, maar het lijkt door Chrome te komen, denk ik zo.
Laatste update is van 10 december.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215867333
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 17:06 schreef Leandra het volgende:
Ik zou Samsung update niet uitschakelen, maar het lijkt door Chrome te komen, denk ik zo.
Daar dacht ik net aan, dit is eerder gebeurd, met mn oude foon en daar stonden alle updates van Samsung uit. Nu met mn nieuwe, dus dan moet het google wel zijn.
Wat een kutzooi }:|
If they say
  zaterdag 14 december 2024 @ 17:10:07 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215867340
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 17:09 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Daar dacht ik net aan, dit is eerder gebeurd, met mn oude foon en daar stonden alle updates van Samsung uit. Nu met mn nieuwe, dus dan moet het google wel zijn.
Wat een kutzooi }:|
Chrome is idd net geüpdatet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215867380
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 17:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Chrome is idd net geüpdatet.
Nou, lekker dan }:| Nu wachten tot er een nieuwe update komt en hopen dat ze dit fixen? Of terugzetten naar de oude...
If they say
pi_215867478
Of Firefox gebruiken *)
pi_215867498
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 17:26 schreef Vanyel het volgende:
Of Firefox gebruiken *)
Zoon zei ook al, gebruik Brave :D Maar das niet compatibel met mn wachtwoordmanager van google :{
If they say
  zaterdag 14 december 2024 @ 17:31:37 #188
37150 livelink
pi_215867517
Of kijken of het met de nieuwe layout van het forum wel lukt.
pi_215867582
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 17:31 schreef livelink het volgende:
Of kijken of het met de nieuwe layout van het forum wel lukt.
Das me te ingewikkeld :@
If they say
  zaterdag 14 december 2024 @ 17:46:21 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_215867673
Hier geen problemen, wel nieuwe chrome en ook wel nieuwe layout al een tijdje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 14 december 2024 @ 17:47:09 #191
37150 livelink
pi_215867690
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2024 17:46 schreef Troel het volgende:
Hier geen problemen, wel nieuwe chrome en ook wel nieuwe layout al een tijdje.
Ik heb de nieuwe layout al een paar keer geprobeerd, maar ga toch steeds weer terug naar de oude.
pi_215867833
Meh, wil gewoon terug zoals het was :{
If they say
pi_215867836
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:30 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
_O- stuur zn Facebook/insta maar in dm :+ :P
Haha Facebook heeft hij niet en insta doet hij ook niet veel mee. Maar als je mij jouw insta stuurt dan zal ik ondertussen bij hem checken of hij nog net zo beschikbaar is als dat ik dacht. *)
pi_215867858
Vlinder moet eerst gekeurd worden :D
pi_215868613
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 15:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
Norovirus :r
Beterschap :*

Ons keuken-ei is uitgebroed, we hebben onze handtekening gezet vanmiddag. Weer iets om van het lijstje af te strepen *O* .
Toen we thuis waren nog even op de bank gehangen met mn relax muziek, we gingen ook nog uit eten met vrienden namelijk. Alles overleeft en nu in pyjama en straks lekker op tijd naar bed.
pi_215868943
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 18:03 schreef Vanyel het volgende:
Vlinder moet eerst gekeurd worden :D
Haha wat mij betreft sowieso niet. Maar ik weet niet 100% zeker hoe enthousiast mijn broer van dit niveau blind date wordt. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')