abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215829986
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 18:07 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Benieuwd hoe lang het duurt voor ze een burka in geslagen wordt.
  dinsdag 10 december 2024 @ 21:10:49 #202
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215830173
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 17:38 schreef Cruzinats het volgende:
[ x ]
Het begint al sterk te lijken op Libya 2.0
Waar blijft de Westerse media met haar berichtgeving?
[..]
HTS terrorists with ISIS patches execute Alawites in Latakia
Men in the video shout 'Allahu Akbar, these are the Nusayris (Alawites), the pigs.' They proceed to execute the two men.
De leidervan HTS is ex- Al Qaida en ISIS. Ik weet zeker dat dit vroeger als extremische organisaties werden beschouwd.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Abu_Mohammad_al-Julani

Daarom snap ik het gejuich van D66 ook niet. Iedere keer zijn dit soort activiteiten helemaal fout gegaan. Irak, Libië, Egypte, één groot drama. Waarom zou er nu wel een tijdperk van vrede, welvaart en democratie uitbreken??
Met het steunen van extremistische rebellen en burgeroorlogen zijn die landen, die eerst welvarend en veilig waren, volledig verwoest. Vooral voor christenen, vrouwen, homo’s is dit een ramp.
The End Times are wild
  dinsdag 10 december 2024 @ 21:29:14 #203
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_215830480
Zijn jullie ook in te huren als Midden-Oosten deskundige?
(ik vraag het voor een vriend)
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_215830537
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2024 21:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zijn jullie ook in te huren als Midden-Oosten deskundige?
(ik vraag het voor een vriend)
ik ben Türk, ik maak wel vriendenprijs
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_215830670
.

[ Bericht 98% gewijzigd door superniger op 10-12-2024 21:40:58 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215831056
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 20:53 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]

[ x ]

Kunnen eventueel aanwezige Russen überhaupt nog wel weg? Behalve de zee.
pi_215831362
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 21:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
De leidervan HTS is ex- Al Qaida en ISIS. Ik weet zeker dat dit vroeger als extremische organisaties werden beschouwd.

Daarom snap ik het gejuich van D66 ook niet. Iedere keer zijn dit soort activiteiten helemaal fout gegaan. Irak, Libië, Egypte, één groot drama. Waarom zou er nu wel een tijdperk van vrede, welvaart en democratie uitbreken??
Met het steunen van extremistische rebellen en burgeroorlogen zijn die landen, die eerst welvarend en veilig waren, volledig verwoest. Vooral voor christenen, vrouwen, homo’s is dit een ramp.
Syriërs was zeer welvarend onder Assad inderdaad...en voor moslims is het natuurlijk geen ramp als hun land in chaos vervalt. Man man man man.
Allah Al Watan Al Malik
pi_215831427
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 16:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Collectief nog wel. Ongetwijfeld een hoop, de meerderheid waarschijnlijk, maar dat de hele familie erbij betrokken is is natuurlijk wel een stretch. Die families zijn nogal groot namelijk. Er zal altijd wel één neef zijn die zuiver op de graat is. Dat de mensen dat onderscheid niet maken snap ik ook wel, omdat bijna iedereen wel gewoon of een profiterende wegkijker was of actief meehielp met alle terreur.
De gehele familie in Syrie is medeschuldig. Maar blijf jij lekker nuances zoeken voor een familie dat liet doodmartelen.
pi_215831684
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 19:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
Genoeg voorbeelden uit de regio in de recente geschiedenis waar het uitliep op een boel ellende. Irak, Libië.
Genoeg voorbeelden inderdaad, maar alleen al in de twee voorbeelden die je noemt was de situatie volledig anders dan in Syrië. Ik weet totaal niet hoe Syrië er over een maand uitziet. Maar om erger te zijn dan het oude regime moeten de nieuwe leiders wel heel erg hun best doen.
  dinsdag 10 december 2024 @ 22:40:16 #210
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215831778
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Syriërs was zeer welvarend onder Assad inderdaad...en voor moslims is het natuurlijk geen ramp als hun land in chaos vervalt. Man man man man.
Natuurlijk wel! Die landen worden sowieso verwoest, een complete chaos die weinig goeds brengt voor niemand
The End Times are wild
  dinsdag 10 december 2024 @ 22:46:10 #211
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215831870
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De gehele familie in Syrie is medeschuldig. Maar blijf jij lekker nuances zoeken voor een familie dat liet doodmartelen.
Ik wijs je op je hypocrisie. Het feit dat iemand "familie van" is maakt je niet bij voorbaat schuldig. Dat opent de deur naar hele vreemde precedenten. Was de hele familie van Khadaffi schuldig? Van Saddam? Arabieren hebben nogal grote families he. En waar houdt de familielijn precies op? Bij achterneven, ook al dragen ze dezelfde achternaam?
  dinsdag 10 december 2024 @ 22:47:33 #212
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215831883
quote:

[..]
Die worden voor nu met rust gelaten. In die contreien gaan ze meestal pas elkaar de hersens inslaan als de minderheden op zijn.
pi_215831894
quote:

[..]
Hij moet wat roepen nu zo’n sterke man naar zijn hart verdreven is ;).
Dat verwerken doet even pijn, daarom verzint hij dingen.
pi_215831915
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Die worden voor nu met rust gelaten. In die contreien gaan ze meestal pas elkaar de hersens inslaan als de minderheden op zijn.
Er zijn daar ook nogal wat moslims die tot minderheden behoren (aldaar bijvoorbeeld Druzen, Alawieten en Sjieten).
pi_215831946
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 20:59 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Benieuwd hoe lang het duurt voor ze een burka in geslagen wordt.
_O-
pi_215832007
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Denken dat meeste Assadisten zelf geen moslim zijn. Man man man man.
Allah Al Watan Al Malik
pi_215832125
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:51 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Er zijn daar ook nogal wat moslims die tot minderheden behoren (aldaar bijvoorbeeld Druzen, Alawieten en Sjieten).
Precies, en de Assadisten die verdreven zijn waren evengoed grotendeels moslims, Soennitisch of Alawiet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_215832200
De SDF verliest olievelden.

twitter
pi_215832441
Stukje biem van Israël (beelden Al Jazeera)

https://aje.io/ql5trj
pi_215832456
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik wijs je op je hypocrisie. Het feit dat iemand "familie van" is maakt je niet bij voorbaat schuldig. Dat opent de deur naar hele vreemde precedenten. Was de hele familie van Khadaffi schuldig? Van Saddam? Arabieren hebben nogal grote families he. En waar houdt de familielijn precies op? Bij achterneven, ook al dragen ze dezelfde achternaam?
De familie Assad is sinds 1971 de totalitaire leiding in Syrie. Het is niet alsof Assad vorig jaar kwam opdagen.

Met je hypocrisie.
  dinsdag 10 december 2024 @ 23:49:49 #221
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215832524
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:49 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Hij moet wat roepen nu zo’n sterke man naar zijn hart verdreven is ;).
Dat verwerken doet even pijn, daarom verzint hij dingen.
Ik zeg helemaal niks over Assad. Ik zeg alleen dat al Julani ex al qaida en ex Isis is. Voeg de bron toe.
Verder dat al die Arabische lentes tot veel ellende en verwoesting geleid hebben, vooral voor christenen. Vrouwen en homos kunnen ook moslim zijn btw:

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 21:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is typisch voor een totaal onverantwoordelijke D66-er om na drie keer falen weer zo’n actie toe te juichen en te steunen. Al deze bemoeienis heeft tot nu toe enkel tot ellende geleid daar
The End Times are wild
pi_215832576
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 23:09 schreef polderturk het volgende:
De SDF verliest olievelden.

[ x ]
Toen het SDF buiten hun traditionele gebieden kwamen toen ze zuidwaarts gingen hadden ze Arabische milities geincorporeerd in de SDF structuren. İk begrijp dat deze Arabische milities simpelweg hebben gezegd, dat ze zich onttrekken uit de sdf en zich aansluiten bij de hts.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215832587
Gouwe Ouwe van Lindsey Graham :Y)

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 11 december 2024 @ 00:10:16 #224
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215832590
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 23:49 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik zeg helemaal niks over Assad. Ik zeg alleen dat al Julani ex al qaida en ex Isis is. Voeg de bron toe.
Verder dat al die Arabische lentes tot veel ellende en verwoesting geleid hebben, vooral voor christenen. Vrouwen en homos kunnen ook moslim zijn btw:

[..]
Het is typisch voor een totaal onverantwoordelijke D66-er om na drie keer falen weer zo’n actie toe te juichen en te steunen. Al deze bemoeienis heeft tot nu toe enkel tot ellende geleid daar
Welke actie precies? Er is geen enkele westerse actie geweest die deze val van Assad heeft veroorzaakt. Zijn regime was eigenlijk al zo goed als dood, maar werd nog door vriendjes in leven gehouden, die hem nu in de steek lieten. Of hadden we als het westen hem te hulp moeten schieten?
  woensdag 11 december 2024 @ 00:16:38 #225
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215832608
Wat een wespennest is dit aan het worden. Als je die beelden op reddit ziet waarbij die lokale groepen elkaar langzaamaan te lijf gaan. Wat een shithole is dat midden-oosten ook :') totaal gekaapt door al die haatbaarden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')