Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Alle opties ophoudenquote:Op maandag 9 december 2024 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
En het gaat maar dooor...die vervelende gluipkut Senna zoekt uit met wie ze het best door wil![]()
[ afbeelding ]
Haha inderdaad, die drinken er gewoon een wijntje op zodra die de poort door is.quote:Op maandag 9 december 2024 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Annet denkt ondertussen met een big smile: zo weer een weg gespeeld
Niemand die daar mee in een bondje wilquote:Op maandag 9 december 2024 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
De vraag wordt wie er na Paul aan de beurt is.. Types als Nens en Anniet hebben bloed geroken en GegoudenKooit...
Rami moet nu op zijn woorden gaan letten, die is nog overquote:Op maandag 9 december 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand die daar mee in een bondje wil
ja dit is ook wel lullig.. en dan maar janken.. weken loopt ze hem uit te dagen.quote:Op maandag 9 december 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah... leuk voor Floris
Dit vind ik wel lullig voor hem
Lekker om de vinger gewonden
Ja... niet leuk als mensen zulke dingen doen. Manipulatief vind ik hetquote:Op maandag 9 december 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dit is ook wel lullig.. en dan maar janken.. weken loopt ze hem uit te dagen.
bah
Floortje stond op het punt te gaan zeggen "als het zo moet hoeft h..... " maar bedacht zich snel en deed snel een huillietjequote:Op maandag 9 december 2024 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Kijk de rest straks wel, hier word ik echt simpel van
ja! hij slikte het snel in........quote:Op maandag 9 december 2024 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Floortje stond op het punt te gaan zeggen "als het zo moet hoeft h..... " maar bedacht zich snel en deed snel een huillietje
Die drol?quote:Op maandag 9 december 2024 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja! hij slikte het snel in........
Ik vind het gewoon gemeen. Ze trapt wel op zijn hart. Had hij maar gezegd dat hij afstand van haar gaat nemen, daar is die trol gevoelig voor want dan heeft ze de aandacht ook niet meer. Alsof die gast thuis haar nog wilquote:Op maandag 9 december 2024 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hier wordt Floortje hard van….of toch ‘n softy.
Die van thuis had toch al gezegd klaar te zijn met haar?quote:Op maandag 9 december 2024 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gemeen. Ze trapt wel op zijn hart. Had hij maar gezegd dat hij afstand van haar gaat nemen, daar is die trol gevoelig voor want dan heeft ze de aandacht ook niet meer. Alsof die gast thuis haar nog wil
Ja zijn foto moest weg, maar dat kwartje valt niet. Wel opvallend zo vlak voor het eind van de cyclus dat mevrouw weer in tranen is en zielig is. Ze kan ook helemaal niks dus misschien is dit ook wel een poging om in een ander bondje terecht te komen, maar ja wie wil haar hebben.quote:Op maandag 9 december 2024 20:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die van thuis had toch al gezegd klaar te zijn met haar?
Samen met Annetquote:Op maandag 9 december 2024 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zijn foto moest weg, maar dat kwartje valt niet. Wel opvallend zo vlak voor het eind van de cyclus dat mevrouw weer in tranen is en zielig is. Ze kan ook helemaal niks dus misschien is dit ook wel een poging om in een ander bondje terecht te komen, maar ja wie wil haar hebben.
Het soortelijk gewicht van water is 1 kilo, misschien bedoelt hij dat??quote:Op maandag 9 december 2024 20:29 schreef Soury het volgende:
WTF een liter hoeft niet een kilo te zijn. Water wel
Ik geloof er ook gaan zak van, vreselijke dramaqueenquote:Op maandag 9 december 2024 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Owjee tante Annet gaat naar huis*
*geloof er niets van.
Oh het is de massa die weegt.quote:Op maandag 9 december 2024 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het soortelijk gewicht van water is 1 kilo, misschien bedoelt hij dat??
Hij geeft verder geen uitleg zodat ze het begrijpen dus zoveel zal hij ook niet weten.
Een liter blijft een liter maar een liter lood is zwaarder dan 1 liter water om maar iets te noemen
Als de FEBO het allemaal zou doen zoals jou gedachte is willen ze eerst van Precious af.quote:Op maandag 9 december 2024 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Nou nou, wat een leegloop. Ze willen flink de boel gaan opschudden vanaf de nieuwe cyclus die wel weer erg lang op zich laat wachten. Denk dat wij pas in de week voor kerst dat op TV te zien krijgen. Deuggleufje gaat ook het pand verlaten dus. Postuum karma van Pieter Paul dus.
Verder lekker dat hetzelfde karma voor Fleuris geld, die kan ook fluiten naar Senna, maar die gaat niet voor hem kiezen....Denk dat ze beide ook stoppen want als je het echt wilt uitzoeken of er wat is dan ga je niet nog een cyclus blijven dus Senna en Floris zullen ook wel vertrekken. Of de Febo gaat ze in allerijl een contract verlenging aansmeren omdat ze zulke goede reality TV talentjes zijn en ze graag hun verhaallijn even willen door willen uitmelken 2025 in.
Idd, Pres voldoet duidelijk niet als Afgeilster. ik bedoel Afleiding voor een vrij mannetje.. ze is nauwelijks in beeld, heeft geen text, geen verhaallijntje om aan te knopen dus genomineerd voor de toneelhaakquote:Op maandag 9 december 2024 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als de FEBO het allemaal zou doen zoals jou gedachte is willen ze eerst van Precious af.
Je geloofd nog steeds dat de FEBO mensen dwingt om een relatie aan te gaan, apart wel.quote:Op maandag 9 december 2024 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Die maakt nog geen TV inderdaad. Maar die zal nog wel het voordeel van de twijfel krijgen. Ze dachten even een verhaallijntje met Albert, maar dat komt niet uit de verf.
Nou je hebt idd net zoveel verstand van RLS programma's als van vrouwen.quote:Op maandag 9 december 2024 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Wordt wakker. Hoelang loop je nu al mee in RLS land. Ik weet hoe de hazen lopen!
Billyquote:Op maandag 9 december 2024 23:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Natuurlijk. En recht door naar Billy. Je moet het ijzer smeden als het heet is.
Oh jesus die Billyquote:Op maandag 9 december 2024 23:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Billy Dans. De jury van de kerstliedjes opdracht. Tevens voormalig schrijver van Andre Hazes.
Van junior Hases neem ik aan. Dré senior haalde het uit gedichten boekjes.quote:Op maandag 9 december 2024 23:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Billy Dans. De jury van de kerstliedjes opdracht. Tevens voormalig schrijver van Andre Hazes.
Yep, van Junior also Antweequote:Op maandag 9 december 2024 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Van junior Hases neem ik aan. Dré senior haalde het uit gedichten boekjes.
En was Billy nog in de luiers.quote:
quote:Op maandag 9 december 2024 23:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Hangt er wel een beetje van af. Ik gun niemand slecht nieuws, daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Karma voor Annet? Heerlijk, nu Nancy nog heimwee krijgen en erachter aan. Jason zou al weg, weg gieren![]()
![]()
Ik gun ook niemand slecht nieuws, maar mssn heeft haar vriendje haar ware aard gezien en is haar zatquote:Op dinsdag 10 december 2024 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Hangt er wel een beetje van af. Ik gun niemand slecht nieuws, daar lijkt het wel op.
Zou kunnenquote:Op dinsdag 10 december 2024 00:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik gun ook niemand slecht nieuws, maar mssn heeft haar vriendje haar ware aard gezien en is haar zat
Eigenlijk wil ze Floris achter de hand houden, voor als het met Davy niets wordt. En die kans is groot.quote:Op maandag 9 december 2024 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
En het gaat maar dooor...die vervelende gluipkut Senna zoekt uit met wie ze het best door wil![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij maten ze met de pepernotenopdracht 1 kilo bloem af met een maatbeker. Mogelijk is het daar toen over gegaan. We zien ook niet alles.quote:Op maandag 9 december 2024 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het soortelijk gewicht van water is 1 kilo, misschien bedoelt hij dat??
Hij geeft verder geen uitleg zodat ze het begrijpen dus zoveel zal hij ook niet weten.
Een liter blijft een liter maar een liter lood is zwaarder dan 1 liter water om maar iets te noemen
Goede analyse.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ze Floris achter de hand houden, voor als het met Davy niets wordt. En die kans is groot.
Floris zou haar ook moeten laten vallen als een baksteen. Daar kun je toch niet op vertrouwen!
Dat lijkt me stug, haar vriend is dol op haar(geen idee waarom maar dat was wel duidelijk)quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik gun ook niemand slecht nieuws, maar mssn heeft haar vriendje haar ware aard gezien en is haar zat
Kleine nuance,ze wordt verguisd op social media.Ik zou als vriend zijnde ook zeggen:De rapen zijn gaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, haar vriend is dol op haar(geen idee waarom maar dat was wel duidelijk)
Slecht nieuws krijgen en daarom wegmoeten is nooit okay voor die persoon.
Heeft ook weinig met karma te maken.
Dat wist ik al en ik heb zelf ook mijn eigen mening over Annet ,maar om dan te roepen dat het karma is , en iets over haar vriend slaat nergens op.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kleine nuance,ze wordt verguisd op social media.Ik zou als vriend zijnde ook zeggen:De rapen zijn gaar.
Dat zijn niet mijn woorden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wist ik al en ik heb zelf ook mijn eigen mening over Annet ,maar om dan te roepen dat het karma is , en iets over haar vriend slaat nergens op.
Ik weetquote:
Of dat ze blijft.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet![]()
We gaan het vanavond horen waarom ze naar huis gaat
De FEBO heeft online ff een bommetje gedropt voor de kijkcijfers (slecht nieuw voor de bondgenoten)quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, haar vriend is dol op haar(geen idee waarom maar dat was wel duidelijk)
Slecht nieuws krijgen en daarom wegmoeten is nooit okay voor die persoon.
Heeft ook weinig met karma te maken.
Als er wat ernstigs zou zijn dan zou je dat toch delen met de groepquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De FEBO heeft online ff een bommetje gedropt voor de kijkcijfers (slecht nieuw voor de bondgenoten)![]()
En als we steaks gaan kijken is het een blindganger
Het was ook allemaal gokwerkquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Wel een sportieve reactie van Jason, had ook niet verwacht dat Thalysha zou winnen
Ze lopen weer rondjes, dus of dat gesprek echt spontaan is.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
Ow weer deze non discussie
Floor zei pak hem
Ze hebben allemaal op willekeurig moment dergelijke dingen geroepen
Maar als het tegen hen is oei oei oei
Tja de regie heeft het berichtje getikt, kan of wil is zo gewisseldquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
Oeps, niemand door de haar ingezonden lijst kan komen hmmmm
Dat is wel hard.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
Oeps, niemand op de door haar ingezonden lijst kan komen hmmmm
Op alleen gezelligheid zit niemand te wachten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:49 schreef StephanL het volgende:
Wordt wel gezelliger zonder Annet denk
Dat lijkt me een belachelijke actie.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja de regie heeft het berichtje getikt, kan of wil is zo gewisseld
Kerst komt er aan, willen ze gezellig houden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:49 schreef StephanL het volgende:
Wordt wel gezelliger zonder Annet denk
Wel een manier van vertrekken om nog voor de kerst thuis te zitten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kerst komt er aan, willen ze gezellig houden.
Vrede op aarde in de loods
Vind het maar een raar gebeuren.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
Ik neem aan dat er wel wat aan de hand is
Anders zou ze toch 24 uur moeten wachten ?
Willem Alexander kon nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, familie is eerder toch gewoon geweest?
Proestquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Willem Alexander kon niet
Maxima ook niet.
Als er iets aan de hand is zouden ze het haar toch wel laten weten neem ik aan. Misschien kan niemand op die datum. Of ja raar ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
Ik neem aan dat er wel wat aan de hand is
Anders zou ze toch 24 uur moeten wachten ?
Vind dit wel heel raar op deze manierquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er iets aan de hand is zouden ze het haar toch wel laten weten neem ik aan. Misschien kan niemand op die datum. Of ja raar ik weet het ook niet.
Hoorde haar wel iets zeggen dat er echt wat aan de hand is.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er iets aan de hand is zouden ze het haar toch wel laten weten neem ik aan. Misschien kan niemand op die datum. Of ja raar ik weet het ook niet.
Zoals soury al zegt. Als er wat aan de hand zou zijn had ze toch wel bericht gekregen.quote:
Lijkt me een gevalletje dat haar familie haar daar niet meer willen zitten. Ze wordt nogal afgemaakt op smquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dit wel heel raar op deze manier
Dat zou het kunnen zijn want het is maar vreemd dat er niemand kan zonder verdere reden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me een gevalletje dat haar familie haar daar niet meer willen zitten. Ze wordt nogal afgemaakt op sm
Dat is wat wij weten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zou het kunnen zijn want het is maar vreemd dat er niemand kan zonder verdere reden.
Ja zou goed kunnen en dit een soort van boodschap is .. we komen niet, dus je weet wat je te doen staatquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me een gevalletje dat haar familie haar daar niet meer willen zitten. Ze wordt nogal afgemaakt op sm
Maar ze stapt zelf op.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:03 schreef Gia het volgende:
Even complotdenken: wat als ze van tevoren had afgesproken met de feestdagen thuis te zijn, maar niet zelf wil opstappen, dan is dit misschien wel opgezet als drama momentje....
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Willem Alexander kon niet
Maxima ook niet.
Dat geloof ik niet, het is een hint om te kappen daar. Kijk ook hier wordt ze belachelijk gemaakt en lachen we om haar acties en falen. Maar het gaat soms wel ver op andere platforms waar zelfs naasten en fam/vrienden last van hebben. Ik lees het zelf niet maar weet dat het soms erg ver gaat, ik gis.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:03 schreef Gia het volgende:
Even complotdenken: wat als ze van tevoren had afgesproken met de feestdagen thuis te zijn, maar niet zelf wil opstappen, dan is dit misschien wel opgezet als drama momentje....
Of kunnen geen vrij krijgen op het wer, is nu een drukke periode zo vlak voor kerstquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja precies, weten wij veel. Misschien staan er maar 2 mensen op die lijst en zijn die toevallig op vakantie in de bezoek-periode.
Vaak het meest onduidelijk zijn hun beroepen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of kunnen geen vrij krijgen op het wer, is nu een drukke periode zo vlak voor kerst
Heel vaag allemaal. Ze heeft zo te horen wel iets te horen gekregen. Vind het een rare verhaallijn.quote:
We hebben Presioes nogquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:21 schreef Soury het volgende:
Toch wel jammer een spraakmakende bewoonster weg, en ze had zelf wel willen blijven.
Stapte achteraan in dacht ik, maar op de bijrijdersstoel dacht ik iemand te zien zwaaien.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
Oei er staat echt alleen haar vader ?
Blijft vreemd. Maar snap als de familie geheim wil houden wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
Oei er staat echt alleen haar vader ?
Wiequote:
Viel mij ook op.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
Goede reclame voor radio 10![]()
De helft weet niet eens of het een nederlandstalige zender is of niet
Nou ja Jason gaat ook Nancy staat alleen nuquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
zit je met zijn tweetjes, de helft minder kennis dan de anderen
Dat zei ik dus ook.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Top 4000 van radio 10quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
The Beatles heb ik niet gehoord.
De meeste noteringen in de Top 4000 stonden vorig jaar op naam van The Beatles.
Klopt.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De FEBO heeft online ff een bommetje gedropt voor de kijkcijfers (slecht nieuw voor de bondgenoten)![]()
En als we steaks gaan kijken is het een blindganger
Als Freak niet post hebben we Frits nogquote:
Frits heeft ook een hele dikke duim🤪quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Freak niet post hebben we Frits nog
Hahaha jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Frits heeft ook een hele dikke duim🤪
Die is van dit jaar ?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt.
Maar leden van een band die solo nummers hebben gemaakt mogen ze niet meetellen.
https://www.radio10.nl/to(...)4000-hofleveranciers
Achterlijk hysterisch gedoe alsof er een volksmoord is gepleegd, wat een labiele idioten.quote:
hou dat maar lekker voor jequote:Op woensdag 11 december 2024 00:16 schreef Cirilico het volgende:
Zo blijkt maar weer dat de geschiedenisronde een gokronde is. Als geschiedenisleraar kan je zo maar verliezen van iemand die alles gokt op basis van de foto's.![]()
Annet ging van het wegpesten van Paul wel heel snel naar zelf weg moeten vanwege mogelijke familieperikelen. En Nancy ging van wijn drinken op het vertrek van Paul naar traantjes wegpinken vanwege het vertrek van Annet.
Ach ja. Vergeet ook niet dat Jason en Annet aanvankelijk weinig moeite deden om niet onderaan te eindigen toen ze al wisten dat ze Bruce weg wilden stemmen.
Floris wordt met de dag verschrikkelijker.![]()
En Ohja, ik las een mogelijke spoiler over de winnaar, maar de finale is nog niet gespeeld toch?
Ik kon helaas niet goed verstaan wat die vader zei.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft vreemd. Maar snap als de familie geheim wil houden wat er aan de hand is.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:17 schreef freaky40 het volgende:
Nee volgende week wordt dat opgenomen en in de week voor kerst op TV pas.
Blijkende uit de post die je citeert, heb ik dat vanzelfsprekende voor mij gehouden.quote:
Mooiquote:Op woensdag 11 december 2024 00:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
[..]
Blijkende uit de post die je citeert, heb ik dat vanzelfsprekende voor mij gehouden.
De hofleveranciers: deze artiesten staan dit jaar het vaakst in de Top 4000quote:
Nee ik ook niet. Had nog terug gespoeldquote:Op woensdag 11 december 2024 00:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kon helaas niet goed verstaan wat die vader zei.
Hier zeiden we ook al dat je niemand slecht nieuws over thuisfront gunt.quote:Op woensdag 11 december 2024 02:20 schreef kater1 het volgende:
Ze werd overigens wel gesterkt in de gedachte dat ze een fantastische persoonlijkheid is omdat zowat alle loodsbewoners in tranen waren. Ik wist gewoon niet wat ik zag. Hoezo? Jason, Nancy, oke. Maar de rest? Zelfs Morri? Tsss.
Las dit ook al ergens dat het mogelijk vooraf is afgesproken dat wanneer ze niet goed in de socials neergezet wordt door wat in de Loods gebeurt, er geen bezoek komt en dat dit een teken is voor Annet om naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:34 schreef humpty het volgende:
Lijkt mij dat Annet haar familie haar beschermen wil tegen haar zelf
Mijn familie heeft mij heel hard nodig roept ze nou madam ik denk dat het net andersom zal zijn.
Maar goed opgeruimd staat netjes![]()
Ze vroegen van vorig jaar toch ?quote:Op woensdag 11 december 2024 01:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
De hofleveranciers: deze artiesten staan dit jaar het vaakst in de Top 4000
Top 4000
9 december 2024, 15:31 uur.
Zou kunnen ze lopen bijna een week achter, dus was de nieuwe lijst nog onbekend.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze vroegen van vorig jaar toch ?
Die is de laatste tijd nergens blij meequote:Op woensdag 11 december 2024 19:42 schreef Kissingbird het volgende:
Jason is niet zo happy ermee dat ze niet mee mogen spelen.
Klopt heb ook het idee dat hij wat sneller boos is de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die is de laatste tijd nergens blij mee
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit vind ik een grappige opdracht
Jij ziet dat snelquote:Op woensdag 11 december 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
0 punten voor de gieren
vossen 50 punten
slangen 100 punten
haaien gewonnen 250 punten
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet, het lijkt zo door de montage.
Bedoelde meerdere ballen tegelijk. Demi deed dat volgens mij.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet, het lijkt zo door de montage.
Njommmquote:Op woensdag 11 december 2024 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Met blote handen die blote voeten ballen tellen
Ik type gewoon meequote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja leek even over er meer tegelijk bezig waren.. toch niet
Dan loop ik wat seconden achterquote:Op woensdag 11 december 2024 19:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik type gewoon mee![]()
Hoor jij de uitkomst later dan?? dan type ik het niet meer mee.
Oh scherpquote:Op woensdag 11 december 2024 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
een 100.000 winnen en voor de Kerst naar huis, dat wordt dan een korte maand deze keer toch?
12 november was toch de laatste finale, en een maand duurt bij de bondgenoten 5.5 weekquote:Op woensdag 11 december 2024 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
een 100.000 winnen en voor de Kerst naar huis, dat wordt dan een korte maand deze keer toch?
Hun kerstdagen.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
Yup, Demi was vorige cyclus ook zo, nu speelt ze wel voor haar bondje.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft geeneens tijd om na te denken of Floris eist zijn plekje😎
zie ik nog wel gebeurenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niet van Floris in ieder geval, dat gaat fout
En ‘n hand onder de dekensquote:Op woensdag 11 december 2024 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja.. zometeen nog ff lekker samen knuffelen in bed
Casper maakte me wel blijquote:Op woensdag 11 december 2024 19:58 schreef spapaars het volgende:
Paar nieuwe beelden van oud-bewoners.
Je zag Floris al graaienquote:Op woensdag 11 december 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar dat betekend verder niks
Ja, leuk om te zien dat ie die ton inderdaad in z'n bakken heeft gestokenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Casper maakte me wel blij
Ja en ik had sowieso een zwak voor hem. Dus gun het hem ook echtquote:Op woensdag 11 december 2024 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, leuk om te zien dat ie die ton inderdaad in z'n bakken heeft gestoken
en dat is in??? wel een leuke reclame met die hondjesquote:Op woensdag 11 december 2024 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die reclame van de postcode kanjer is hier in het dorp opgenomen, straat week afgesloten voor de filmcrew
Hondjes is staatsloterijquote:Op woensdag 11 december 2024 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en dat is in??? wel een leuke reclame met die hondjes
ojaaaa helemaal in de war met de hondjes ook inde Kruidvat reclamequote:Op woensdag 11 december 2024 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hondjes is staatsloterij![]()
Postcodekanjer hier in Heemskerk
En Floris heeft ondertussen blauwe ballenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
"op welke plek word je het meest opgewonden"....
jup ze gaan gewoon verder
Jaaaaaquote:Op woensdag 11 december 2024 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Die nachtwacht-opdrachten waren altijd leuk op streams
Meld! Zegt me zo snel niksquote:Op woensdag 11 december 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
Hoe kun je de cranberries nu niet kennen
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meld! Zegt me zo snel niks
Alleen voor mensen tot een bepaalde leeftijd of goede opvoedingquote:Op woensdag 11 december 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
Hoe kun je de cranberries nu niet kennen
Wordt veel gebruikt in remixjesquote:Op woensdag 11 december 2024 20:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Alleen voor mensen tot een bepaalde leeftijd of goede opvoeding
Vooral dat meeschreeuw gedeeltequote:Op woensdag 11 december 2024 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh god dat nummer
Mijn ex had een huisgenoot die dat nummer uren en uren vals zong voor haar zangles.
Ben immuun geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |