ja dit is ook wel lullig.. en dan maar janken.. weken loopt ze hem uit te dagen.quote:Op maandag 9 december 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah... leuk voor Floris
Dit vind ik wel lullig voor hem
Lekker om de vinger gewonden
Ja... niet leuk als mensen zulke dingen doen. Manipulatief vind ik hetquote:Op maandag 9 december 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dit is ook wel lullig.. en dan maar janken.. weken loopt ze hem uit te dagen.
bah
Floortje stond op het punt te gaan zeggen "als het zo moet hoeft h..... " maar bedacht zich snel en deed snel een huillietjequote:Op maandag 9 december 2024 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Kijk de rest straks wel, hier word ik echt simpel van
ja! hij slikte het snel in........quote:Op maandag 9 december 2024 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Floortje stond op het punt te gaan zeggen "als het zo moet hoeft h..... " maar bedacht zich snel en deed snel een huillietje
Die drol?quote:Op maandag 9 december 2024 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja! hij slikte het snel in........
Ik vind het gewoon gemeen. Ze trapt wel op zijn hart. Had hij maar gezegd dat hij afstand van haar gaat nemen, daar is die trol gevoelig voor want dan heeft ze de aandacht ook niet meer. Alsof die gast thuis haar nog wilquote:Op maandag 9 december 2024 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hier wordt Floortje hard van….of toch ‘n softy.
Die van thuis had toch al gezegd klaar te zijn met haar?quote:Op maandag 9 december 2024 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gemeen. Ze trapt wel op zijn hart. Had hij maar gezegd dat hij afstand van haar gaat nemen, daar is die trol gevoelig voor want dan heeft ze de aandacht ook niet meer. Alsof die gast thuis haar nog wil
Ja zijn foto moest weg, maar dat kwartje valt niet. Wel opvallend zo vlak voor het eind van de cyclus dat mevrouw weer in tranen is en zielig is. Ze kan ook helemaal niks dus misschien is dit ook wel een poging om in een ander bondje terecht te komen, maar ja wie wil haar hebben.quote:Op maandag 9 december 2024 20:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die van thuis had toch al gezegd klaar te zijn met haar?
Samen met Annetquote:Op maandag 9 december 2024 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zijn foto moest weg, maar dat kwartje valt niet. Wel opvallend zo vlak voor het eind van de cyclus dat mevrouw weer in tranen is en zielig is. Ze kan ook helemaal niks dus misschien is dit ook wel een poging om in een ander bondje terecht te komen, maar ja wie wil haar hebben.
Het soortelijk gewicht van water is 1 kilo, misschien bedoelt hij dat??quote:Op maandag 9 december 2024 20:29 schreef Soury het volgende:
WTF een liter hoeft niet een kilo te zijn. Water wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |