Dat zei ik dus ook.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me een gevalletje dat haar familie haar daar niet meer willen zitten. Ze wordt nogal afgemaakt op sm
Top 4000 van radio 10quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
The Beatles heb ik niet gehoord.
De meeste noteringen in de Top 4000 stonden vorig jaar op naam van The Beatles.
Klopt.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De FEBO heeft online ff een bommetje gedropt voor de kijkcijfers (slecht nieuw voor de bondgenoten)![]()
En als we steaks gaan kijken is het een blindganger
Als Freak niet post hebben we Frits nogquote:
Frits heeft ook een hele dikke duim🤪quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Freak niet post hebben we Frits nog
Hahaha jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Frits heeft ook een hele dikke duim🤪
Die is van dit jaar ?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt.
Maar leden van een band die solo nummers hebben gemaakt mogen ze niet meetellen.
https://www.radio10.nl/to(...)4000-hofleveranciers
Achterlijk hysterisch gedoe alsof er een volksmoord is gepleegd, wat een labiele idioten.quote:
hou dat maar lekker voor jequote:Op woensdag 11 december 2024 00:16 schreef Cirilico het volgende:
Zo blijkt maar weer dat de geschiedenisronde een gokronde is. Als geschiedenisleraar kan je zo maar verliezen van iemand die alles gokt op basis van de foto's.![]()
Annet ging van het wegpesten van Paul wel heel snel naar zelf weg moeten vanwege mogelijke familieperikelen. En Nancy ging van wijn drinken op het vertrek van Paul naar traantjes wegpinken vanwege het vertrek van Annet.
Ach ja. Vergeet ook niet dat Jason en Annet aanvankelijk weinig moeite deden om niet onderaan te eindigen toen ze al wisten dat ze Bruce weg wilden stemmen.
Floris wordt met de dag verschrikkelijker.![]()
En Ohja, ik las een mogelijke spoiler over de winnaar, maar de finale is nog niet gespeeld toch?
Ik kon helaas niet goed verstaan wat die vader zei.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft vreemd. Maar snap als de familie geheim wil houden wat er aan de hand is.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:17 schreef freaky40 het volgende:
Nee volgende week wordt dat opgenomen en in de week voor kerst op TV pas.
Blijkende uit de post die je citeert, heb ik dat vanzelfsprekende voor mij gehouden.quote:
Mooiquote:Op woensdag 11 december 2024 00:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
[..]
Blijkende uit de post die je citeert, heb ik dat vanzelfsprekende voor mij gehouden.
De hofleveranciers: deze artiesten staan dit jaar het vaakst in de Top 4000quote:
Nee ik ook niet. Had nog terug gespoeldquote:Op woensdag 11 december 2024 00:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kon helaas niet goed verstaan wat die vader zei.
Hier zeiden we ook al dat je niemand slecht nieuws over thuisfront gunt.quote:Op woensdag 11 december 2024 02:20 schreef kater1 het volgende:
Ze werd overigens wel gesterkt in de gedachte dat ze een fantastische persoonlijkheid is omdat zowat alle loodsbewoners in tranen waren. Ik wist gewoon niet wat ik zag. Hoezo? Jason, Nancy, oke. Maar de rest? Zelfs Morri? Tsss.
Las dit ook al ergens dat het mogelijk vooraf is afgesproken dat wanneer ze niet goed in de socials neergezet wordt door wat in de Loods gebeurt, er geen bezoek komt en dat dit een teken is voor Annet om naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:34 schreef humpty het volgende:
Lijkt mij dat Annet haar familie haar beschermen wil tegen haar zelf
Mijn familie heeft mij heel hard nodig roept ze nou madam ik denk dat het net andersom zal zijn.
Maar goed opgeruimd staat netjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |