Eigenlijk wil ze Floris achter de hand houden, voor als het met Davy niets wordt. En die kans is groot.quote:Op maandag 9 december 2024 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
En het gaat maar dooor...die vervelende gluipkut Senna zoekt uit met wie ze het best door wil![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij maten ze met de pepernotenopdracht 1 kilo bloem af met een maatbeker. Mogelijk is het daar toen over gegaan. We zien ook niet alles.quote:Op maandag 9 december 2024 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het soortelijk gewicht van water is 1 kilo, misschien bedoelt hij dat??
Hij geeft verder geen uitleg zodat ze het begrijpen dus zoveel zal hij ook niet weten.
Een liter blijft een liter maar een liter lood is zwaarder dan 1 liter water om maar iets te noemen
Goede analyse.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ze Floris achter de hand houden, voor als het met Davy niets wordt. En die kans is groot.
Floris zou haar ook moeten laten vallen als een baksteen. Daar kun je toch niet op vertrouwen!
Dat lijkt me stug, haar vriend is dol op haar(geen idee waarom maar dat was wel duidelijk)quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik gun ook niemand slecht nieuws, maar mssn heeft haar vriendje haar ware aard gezien en is haar zat
Kleine nuance,ze wordt verguisd op social media.Ik zou als vriend zijnde ook zeggen:De rapen zijn gaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, haar vriend is dol op haar(geen idee waarom maar dat was wel duidelijk)
Slecht nieuws krijgen en daarom wegmoeten is nooit okay voor die persoon.
Heeft ook weinig met karma te maken.
Dat wist ik al en ik heb zelf ook mijn eigen mening over Annet ,maar om dan te roepen dat het karma is , en iets over haar vriend slaat nergens op.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kleine nuance,ze wordt verguisd op social media.Ik zou als vriend zijnde ook zeggen:De rapen zijn gaar.
Dat zijn niet mijn woorden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wist ik al en ik heb zelf ook mijn eigen mening over Annet ,maar om dan te roepen dat het karma is , en iets over haar vriend slaat nergens op.
Ik weetquote:
Of dat ze blijft.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet![]()
We gaan het vanavond horen waarom ze naar huis gaat
De FEBO heeft online ff een bommetje gedropt voor de kijkcijfers (slecht nieuw voor de bondgenoten)quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, haar vriend is dol op haar(geen idee waarom maar dat was wel duidelijk)
Slecht nieuws krijgen en daarom wegmoeten is nooit okay voor die persoon.
Heeft ook weinig met karma te maken.
Als er wat ernstigs zou zijn dan zou je dat toch delen met de groepquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De FEBO heeft online ff een bommetje gedropt voor de kijkcijfers (slecht nieuw voor de bondgenoten)![]()
En als we steaks gaan kijken is het een blindganger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |