abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215816022
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 12:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Rusland kan zich maar beter helemaal terugtrekken, anders vallen er misschien doden. En we willen vrede.

Toch, tankies?
  maandag 9 december 2024 @ 12:14:18 #127
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_215816031
Het feit dat het nieuwe 'regime' al moeite heeft om een elektronische deur te openen is een voorbode, die gaan de komende maanden gewoon weer 500 jaar terug in de tijd. :') _O-
pi_215816046
Echt james bond villain level, dit.

twitter
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_215816066
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:54 schreef Confetti het volgende:
Dat Rusland slaagt er ook keer op keer in om het absolute meest kwaadaardige of foute te doen wat je kan doen. Assad asiel verlenen past mooi in dat beeld. Is dat om andere moordenaars gerust te stellen dat ze in nood zullen worden geholpen dus kunnen doormoorden?

Ongelooflijk toch wat een enkele kwaadaardige natie voor ellende kan zorgen.
Je maakt je teveel druk over een persoon.
Wat veel belangrijker is, dat het regime van Assad in elf dagen is gevallen met heel weinig bloedvergieten.
pi_215816102
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2024 23:27 schreef arvensis het volgende:
Een hele, hele zwarte dag.
10 jaar geleden werden door dezelfde groepen als die nu “Syrië hebben bevrijdt” mijn mede minority’s in Syrië onthoofd en uitgemoord. Ik houd mijn hart vast voor wat komen gaat.
Ik denk dat het beste is, dat het land wordt opgedeeld, zoals destijds voormalig Joegoslavië . Anders blijf je de dreiging van vervolging van minderheden houden.
pi_215816113
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 12:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik gun ze het slechtste.
pi_215816119
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 07:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Even een vraagje aan de users die treuren om de val van Assad: hebben jullie een beter plan? Je kan toch niet serieus volhouden dat Assad de juiste man was voor dit land nadat je de afgelopen 12 dagen hebt gezien?
"Better the devil you know than the devil you don't."

- Albert Einstein
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215816137
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 12:27 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ik denk dat het beste is, dat het land wordt opgedeeld, zoals destijds voormalig Joegoslavië . Anders blijf je de dreiging van vervolging van minderheden houden.
Probleem is dat historisch de uittocht van minderheden van het ene gebied naar hun nieuwe toegewezen gebied nogal bloederig gaat.
pi_215816167
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2024 11:44 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

maar alle vrouwen, christenen, koerden, druzen en yezidis zouden ermoord worden ofzo toch?
Geef het een jaartje en de voormalig al Qaida mannen het idee hebben dat hun macht stabiel is. Dan kun je roepen dat vrouwen niet doodgeslagen worden. Tot die tijd is er reden tot zorg.
pi_215816173
quote:
[ x ]

maar alle vrouwen, christenen, koerden, druzen en yezidis zouden ermoord worden ofzo toch?
Slim van ze. Eerst sympathie kweken en daarna gaat hun masker af. Ik ga alvast een handeltje in burkas beginnen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215816207
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is de man die Assad gaat vervangen :D

[ x ]
Saulus is later ook Paulus geworden.

PS: in de tijd dat hij Saulus was, speelde zijn leven zich ook af in het huidige Syrië.
pi_215816212
maargoed burgeroorlog is nog niet voorbij, turken zijn nog aardig huis aan het houden
pi_215816220
quote:
[ x ]

Ben je echt zo goedgelovig? Ik hoop het niet.

Wat gaan ze doen met de Alawieten, die je heel specifiek niet noemt?
Protège moi de mes désirs.
pi_215816249
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 12:41 schreef arvensis het volgende:

[..]
Ben je echt zo goedgelovig? Ik hoop het niet.

Wat gaan ze doen met de Alawieten, die je heel specifiek niet noemt?
Ohja de alawieten die de kust al hadden overgenomen van assad nog voor de rebellen aankwamen en alle standbeelden van Assad hadden omver getrokken en feestvierden dat Assad weg was en de alawieten waar Jolani al 100x van heeft gezegd dat ze beschermd worden.
pi_215816255
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2024 12:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ohja de alawieten die de kust al hadden overgenomen van assad nog voor de rebellen aankwamen en alle standbeelden van Assad hadden omver getrokken en feestvierden dat Assad weg was en de alawieten waar Jolani al 100x van heeft gezegd dat ze beschermd worden.
_O-
Oke.
Protège moi de mes désirs.
pi_215816260
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 12:48 schreef arvensis het volgende:

[..]
_O-
Oke.
Goed verhaal.
pi_215816266
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 12:34 schreef superniger het volgende:

[..]
Slim van ze. Eerst sympathie kweken en daarna gaat hun masker af. Ik ga alvast een handeltje in burkas beginnen.
Ah, voor geld doe je alles.
pi_215816275
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 12:28 schreef superniger het volgende:

[..]

- Albert Einstein
Maar iedereen hier weet al wat de nieuwe machthebbers gaan doen. En iedereen is verrast door de beelden uit de gevangenis.

Dus welke duivel ken je dan?
pi_215816277
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:54 schreef Confetti het volgende:
Dat Rusland slaagt er ook keer op keer in om het absolute meest kwaadaardige of foute te doen wat je kan doen. Assad asiel verlenen past mooi in dat beeld. Is dat om andere moordenaars gerust te stellen dat ze in nood zullen worden geholpen dus kunnen doormoorden?

Ongelooflijk toch wat een enkele kwaadaardige natie voor ellende kan zorgen.
Hij heeft in zijn huidige situatie natuurlijk geen enkel nut meer voor Rusland en is eigenlijk alleen maar een blok aan hun been. het zou me niks verbazen als Assad een ongelukje overkomt vandaag of morgen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215816286
Assad kan als goedmakertje dienen. Poetin schuif hem zo door naar het ICC als dat politiek handig is.
pi_215816293
Be like Universalist Pedro Sanchez w/

twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215816332
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 12:28 schreef superniger het volgende:

[..]

- Albert Einstein
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 10:35 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
En nu zal een groep voormalige ISIS/al-queda/al-nusra militanten de dienst uitmaken. Je ziet nu al dat het landjepik alweer begonnen is en iedereen in de regio is druk bezig met zijn eigen stukje veilig te stellen.

Dit conflict gaat nog decennialang door sijpelen en daar bovenop moeten minderheden nu ECHT gaan vrezen voor hun leven terwijl de jihadisten lulkraak allemaal vrij gelaten worden.

Syrië zal een islamitisch shithole worden waar het toch vorige week nog een seculiere staat was. Top man.
Doorgaan op dezelfde weg als de afgelopen 13 jaar dus. Ik begrijp de vijandigheid jegens de oppositie wel, daar hebben ze het echt zelf naar gemaakt, maar Assad was ook geen oplossing voor het bloedvergieten. Anders hadden die rebellen niet in 12 dagen het hele land, inclusief alle gebieden met minderheden, veroverd.
Incelfrikandel
pi_215816425
"Assad is the lesser evil"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 9 december 2024 @ 13:16:53 #149
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215816464
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 13:11 schreef egayalS het volgende:
"Assad is the lesser evil"

[ x ]
Ik zou het niet erg vinden als die gevangenbewaarders uit de gevangenis er niet al te makkelijk vanaf komen. :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215816486
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 12:54 schreef Ulx het volgende:
Assad kan als goedmakertje dienen. Poetin schuif hem zo door naar het ICC als dat politiek handig is.
Ze zouden hem zelfs kunnen inzetten als troefkaart om hun positie in het Oekraine conflict te verstevigen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')