Rusland kan zich maar beter helemaal terugtrekken, anders vallen er misschien doden. En we willen vrede.quote:
Je maakt je teveel druk over een persoon.quote:Op zondag 8 december 2024 21:54 schreef Confetti het volgende:
Dat Rusland slaagt er ook keer op keer in om het absolute meest kwaadaardige of foute te doen wat je kan doen. Assad asiel verlenen past mooi in dat beeld. Is dat om andere moordenaars gerust te stellen dat ze in nood zullen worden geholpen dus kunnen doormoorden?
Ongelooflijk toch wat een enkele kwaadaardige natie voor ellende kan zorgen.
Ik denk dat het beste is, dat het land wordt opgedeeld, zoals destijds voormalig Joegoslavië . Anders blijf je de dreiging van vervolging van minderheden houden.quote:Op zondag 8 december 2024 23:27 schreef arvensis het volgende:
Een hele, hele zwarte dag.
10 jaar geleden werden door dezelfde groepen als die nu “Syrië hebben bevrijdt” mijn mede minority’s in Syrië onthoofd en uitgemoord. Ik houd mijn hart vast voor wat komen gaat.
"Better the devil you know than the devil you don't."quote:Op maandag 9 december 2024 07:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Even een vraagje aan de users die treuren om de val van Assad: hebben jullie een beter plan? Je kan toch niet serieus volhouden dat Assad de juiste man was voor dit land nadat je de afgelopen 12 dagen hebt gezien?
Probleem is dat historisch de uittocht van minderheden van het ene gebied naar hun nieuwe toegewezen gebied nogal bloederig gaat.quote:Op maandag 9 december 2024 12:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk dat het beste is, dat het land wordt opgedeeld, zoals destijds voormalig Joegoslavië . Anders blijf je de dreiging van vervolging van minderheden houden.
Geef het een jaartje en de voormalig al Qaida mannen het idee hebben dat hun macht stabiel is. Dan kun je roepen dat vrouwen niet doodgeslagen worden. Tot die tijd is er reden tot zorg.quote:Op maandag 9 december 2024 11:44 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
maar alle vrouwen, christenen, koerden, druzen en yezidis zouden ermoord worden ofzo toch?
Slim van ze. Eerst sympathie kweken en daarna gaat hun masker af. Ik ga alvast een handeltje in burkas beginnen.quote:Op maandag 9 december 2024 11:44 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
maar alle vrouwen, christenen, koerden, druzen en yezidis zouden ermoord worden ofzo toch?
Saulus is later ook Paulus geworden.quote:Op maandag 9 december 2024 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is de man die Assad gaat vervangen![]()
[ x ]
Ben je echt zo goedgelovig? Ik hoop het niet.quote:Op maandag 9 december 2024 11:44 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Ohja de alawieten die de kust al hadden overgenomen van assad nog voor de rebellen aankwamen en alle standbeelden van Assad hadden omver getrokken en feestvierden dat Assad weg was en de alawieten waar Jolani al 100x van heeft gezegd dat ze beschermd worden.quote:Op maandag 9 december 2024 12:41 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ben je echt zo goedgelovig? Ik hoop het niet.
Wat gaan ze doen met de Alawieten, die je heel specifiek niet noemt?
quote:Op maandag 9 december 2024 12:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohja de alawieten die de kust al hadden overgenomen van assad nog voor de rebellen aankwamen en alle standbeelden van Assad hadden omver getrokken en feestvierden dat Assad weg was en de alawieten waar Jolani al 100x van heeft gezegd dat ze beschermd worden.
Ah, voor geld doe je alles.quote:Op maandag 9 december 2024 12:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Slim van ze. Eerst sympathie kweken en daarna gaat hun masker af. Ik ga alvast een handeltje in burkas beginnen.
Maar iedereen hier weet al wat de nieuwe machthebbers gaan doen. En iedereen is verrast door de beelden uit de gevangenis.quote:Op maandag 9 december 2024 12:28 schreef superniger het volgende:
[..]
"Better the devil you know than the devil you don't."
- Albert Einstein
Hij heeft in zijn huidige situatie natuurlijk geen enkel nut meer voor Rusland en is eigenlijk alleen maar een blok aan hun been. het zou me niks verbazen als Assad een ongelukje overkomt vandaag of morgen.quote:Op zondag 8 december 2024 21:54 schreef Confetti het volgende:
Dat Rusland slaagt er ook keer op keer in om het absolute meest kwaadaardige of foute te doen wat je kan doen. Assad asiel verlenen past mooi in dat beeld. Is dat om andere moordenaars gerust te stellen dat ze in nood zullen worden geholpen dus kunnen doormoorden?
Ongelooflijk toch wat een enkele kwaadaardige natie voor ellende kan zorgen.
quote:Op maandag 9 december 2024 12:28 schreef superniger het volgende:
[..]
"Better the devil you know than the devil you don't."
- Albert Einstein
Doorgaan op dezelfde weg als de afgelopen 13 jaar dus. Ik begrijp de vijandigheid jegens de oppositie wel, daar hebben ze het echt zelf naar gemaakt, maar Assad was ook geen oplossing voor het bloedvergieten. Anders hadden die rebellen niet in 12 dagen het hele land, inclusief alle gebieden met minderheden, veroverd.quote:Op maandag 9 december 2024 10:35 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
En nu zal een groep voormalige ISIS/al-queda/al-nusra militanten de dienst uitmaken. Je ziet nu al dat het landjepik alweer begonnen is en iedereen in de regio is druk bezig met zijn eigen stukje veilig te stellen.
Dit conflict gaat nog decennialang door sijpelen en daar bovenop moeten minderheden nu ECHT gaan vrezen voor hun leven terwijl de jihadisten lulkraak allemaal vrij gelaten worden.
Syrië zal een islamitisch shithole worden waar het toch vorige week nog een seculiere staat was. Top man.
Ik zou het niet erg vinden als die gevangenbewaarders uit de gevangenis er niet al te makkelijk vanaf komen.quote:
Ze zouden hem zelfs kunnen inzetten als troefkaart om hun positie in het Oekraine conflict te verstevigen.quote:Op maandag 9 december 2024 12:54 schreef Ulx het volgende:
Assad kan als goedmakertje dienen. Poetin schuif hem zo door naar het ICC als dat politiek handig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |