De tijd zal het leren. Hoop dat HTS echt uit is op een democratisch vrij pareltje in de hel die die zandbak is.quote:Op maandag 9 december 2024 16:51 schreef Ulx het volgende:
Maar wat vind je nou van die opmerkingen van het verzet dat ze geen probleem met Israël hebben?
Je noemt mij tankie.quote:Op maandag 9 december 2024 17:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hokje kan mij geen kont schelen. Ja maar rechts/links ook zijn gewoon zeer vermoeiende opmerkingen.
Ik schrijf over een gedefinieerde subgroep en krijg van jou gezeik over generalisaties in een post met generalisaties over rechtse mensen.quote:Op maandag 9 december 2024 17:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je noemt mij tankie.
En je lult over een stel stompzinnige linkse podcasters en andere hypocrieten, die typerend zouden zijn voor een bepaald hokje mensen.
Je kent m'n (familie)verleden niet en dat is maar goed ook.
Het heeft wel gemaakt dat ik die hokjesgeest verafschuw.
Sterkte met het stempelen en het daarna ontkennen ervan.
Je dicht die "gedefinieerde subgroep" specifieke eigenschappen toe die echter van toepassing zijn op een hele reeks aan gedefinieerde en ongedefinieerde sub- en hoofdgroepen.quote:Op maandag 9 december 2024 17:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik schrijf over een gedefinieerde subgroep en krijg van jou gezeik over generalisaties in een post met generalisaties over rechtse mensen.
Je lijkt blijkbaar toch op je familie.
israelquote:Op maandag 9 december 2024 17:27 schreef Glazenmaker het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)t-tientallen-plekken
Een nieuwe bufferzone om de al eerder bezette bufferzone te beschermen. Helemaal tijdelijk hoor!
Wat zou jij doen als België een dictatuur a la Assad had, en nu is overgenomen door een terreurgroep? Hopen dat het echt lieverdjes zijn?quote:Op maandag 9 december 2024 17:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Een nieuwe bufferzone om de al eerder bezette bufferzone te beschermen. Helemaal tijdelijk hoor!
Voor dat probleem heeft Israël dus al een bufferzone.quote:Op maandag 9 december 2024 18:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als België een dictatuur a la Assad had, en nu is overgenomen door een terreurgroep? Hopen dat het echt lieverdjes zijn?
Verstandig. Maar het is natuurlijk makkelijk oordelen vanuit je veilige kamertje.quote:Op maandag 9 december 2024 17:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Zonder Israël was Hezbollah niet aangepakt, en HTS geeft zelf aan dankbaar te zijn...quote:Op maandag 9 december 2024 18:15 schreef Nexum het volgende:
Netanyahu’s regering is echt te walgelijk voor woorden.
Leuke ja maarquote:Op maandag 9 december 2024 18:22 schreef havanagila het volgende:
[..]
Zonder Israël was Hezbollah niet aangepakt, en HTS geeft zelf aan dankbaar te zijn...
Had je liever nog Assad aan de macht gezien?
Met Bibi is geen land meer te bezeilen... laat staan een bufferzone.quote:Op maandag 9 december 2024 18:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor dat probleem heeft Israël dus al een bufferzone.
De bufferzone voor de bufferzone is waar ik de grens trek.
Baal je zo dat ze HTS hebben betaald om de Druzen niet aan te pakken en dat ze hebben voorkomen dat Hezbollah en Iran Assad kon helpen?quote:Op maandag 9 december 2024 18:15 schreef Nexum het volgende:
Netanyahu’s regering is echt te walgelijk voor woorden.
Netanyahu is een neoliberaal. Die wilt met zijn extreem-rechtse regering het liefst zoveel mogelijk land om huizen op te bouwenquote:Op maandag 9 december 2024 18:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Met Bibi is geen land meer te bezeilen... laat staan een bufferzone.
Staat deze bufferzone ook op de kaart van Mozes en Jozua?
Zo ja, dan vermoed ik dat de Israëli's er blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |