abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215818192
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 16:51 schreef Ulx het volgende:
Maar wat vind je nou van die opmerkingen van het verzet dat ze geen probleem met Israël hebben?
De tijd zal het leren. Hoop dat HTS echt uit is op een democratisch vrij pareltje in de hel die die zandbak is.

Kan natuurlijk net zo goed zijn om zich te vrijwaren van bombardementen en/of ontploffende pagers.
pi_215818220
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 17:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je hokje kan mij geen kont schelen. Ja maar rechts/links ook zijn gewoon zeer vermoeiende opmerkingen.
Je noemt mij tankie.
En je lult over een stel stompzinnige podcasters en andere hypocrieten, die typerend zouden zijn voor een bepaald hokje mensen.

Je kent m'n (familie)verleden niet en dat is maar goed ook.
Het heeft wel gemaakt dat ik die hokjesgeest verafschuw.
Sterkte met het stempelen en het daarna ontkennen ervan.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_215818252
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 17:21 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Je noemt mij tankie.
En je lult over een stel stompzinnige linkse podcasters en andere hypocrieten, die typerend zouden zijn voor een bepaald hokje mensen.

Je kent m'n (familie)verleden niet en dat is maar goed ook.
Het heeft wel gemaakt dat ik die hokjesgeest verafschuw.
Sterkte met het stempelen en het daarna ontkennen ervan.
Ik schrijf over een gedefinieerde subgroep en krijg van jou gezeik over generalisaties in een post met generalisaties over rechtse mensen.

Je lijkt blijkbaar toch op je familie.
pi_215818262
https://nos.nl/collectie/(...)t-tientallen-plekken

Een nieuwe bufferzone om de al eerder bezette bufferzone te beschermen. Helemaal tijdelijk hoor!
pi_215818285
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 17:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik schrijf over een gedefinieerde subgroep en krijg van jou gezeik over generalisaties in een post met generalisaties over rechtse mensen.

Je lijkt blijkbaar toch op je familie.
Je dicht die "gedefinieerde subgroep" specifieke eigenschappen toe die echter van toepassing zijn op een hele reeks aan gedefinieerde en ongedefinieerde sub- en hoofdgroepen.
Dat was mijn punt. Niet meer en niet minder. Als jij dat 'gezeik' vindt is dat prima. Dan zijn mijn argumenten niet aangekomen. Kan gebeuren.

Met mijn familie is verder alles goed (naar omstandigheden uiteraard). Dat ik er soms op lijk, welnu... ik kan ermee leven.
pi_215818310
twitter
twitter

[ Bericht 32% gewijzigd door egayalS op 09-12-2024 17:51:06 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215818490
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 17:27 schreef Glazenmaker het volgende:

Een nieuwe bufferzone om de al eerder bezette bufferzone te beschermen. Helemaal tijdelijk hoor!
israel _O_
pi_215818512
quote:

Wat zou jij doen als België een dictatuur a la Assad had, en nu is overgenomen door een terreurgroep? Hopen dat het echt lieverdjes zijn?
pi_215818543
twitter
pi_215818560
De man die niet meer weet wij hij is, was sinds 2019 vermist in Turkije.

twitter
pi_215818598
Netanyahu’s regering is echt te walgelijk voor woorden.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_215818627
Hoeveel dagen zal de bufferbufferzone gehanteerd worden volgens Neta? Opdat we weten vanaf welke dag we over Greater Israel kunnen praten.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215818645
Al denk ik trouwens wel, vanuit strategisch, oogpunt, mocht GI het plan zijn, dat je beter eerst veel aanvallen kan verduren. Daarmee krijg je de legitimatie om een bufferbufferbufferzone te creëren.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215818650
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 18:05 schreef havanagila het volgende:

[..]
Wat zou jij doen als België een dictatuur a la Assad had, en nu is overgenomen door een terreurgroep? Hopen dat het echt lieverdjes zijn?
Voor dat probleem heeft Israël dus al een bufferzone.

De bufferzone voor de bufferzone is waar ik de grens trek.
pi_215818671
quote:

Verstandig. Maar het is natuurlijk makkelijk oordelen vanuit je veilige kamertje.
pi_215818676
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 18:15 schreef Nexum het volgende:
Zonder Israël was Hezbollah niet aangepakt, en HTS geeft zelf aan dankbaar te zijn...

Had je liever nog Assad aan de macht gezien?
pi_215818690
:r :r :r

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215818709
In Teheran, Russische strafkampen en (voormalige) Hamas hoofdkwartieren ziet het er wss precies hetzelfde uit.
pi_215818710
twitter
Incelfrikandel
  maandag 9 december 2024 @ 18:27:01 #220
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215818711
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 18:22 schreef havanagila het volgende:

[..]
Zonder Israël was Hezbollah niet aangepakt, en HTS geeft zelf aan dankbaar te zijn...

Had je liever nog Assad aan de macht gezien?
Leuke ja maar
pi_215818716
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 18:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Voor dat probleem heeft Israël dus al een bufferzone.

De bufferzone voor de bufferzone is waar ik de grens trek.
Met Bibi is geen land meer te bezeilen... laat staan een bufferzone.

Staat deze bufferzone ook op de kaart van Mozes en Jozua?
Zo ja, dan vermoed ik dat de Israëli's er blijven.
pi_215818723
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 18:15 schreef Nexum het volgende:
Baal je zo dat ze HTS hebben betaald om de Druzen niet aan te pakken en dat ze hebben voorkomen dat Hezbollah en Iran Assad kon helpen?

HTS wil vriendjes zijn met Israël en niet met Iran.

Vind je dat vervelend?
pi_215818724
twitter
-Rabia Al-Basri
  maandag 9 december 2024 @ 18:29:01 #224
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215818734
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 18:27 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Met Bibi is geen land meer te bezeilen... laat staan een bufferzone.

Staat deze bufferzone ook op de kaart van Mozes en Jozua?
Zo ja, dan vermoed ik dat de Israëli's er blijven.
Netanyahu is een neoliberaal. Die wilt met zijn extreem-rechtse regering het liefst zoveel mogelijk land om huizen op te bouwen
pi_215818746

Sednaya gevangenis, waar doet dit aan denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')