Tsja, die zal ie neem ik aan zelf wel begrijpen. Was gewoon een domme fout.quote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef 444 het volgende:
Piastri zeikt over Max, maar krijgt zelf ook 10 seconden
Leek alsof Cola hem break testequote:Op zondag 8 december 2024 14:18 schreef LTVDK het volgende: [..] Nee, bij de VSC vol achterop Colapinto inrijden
![]()
Karma is a bitchquote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef 444 het volgende:
Piastri zeikt over Max, maar krijgt zelf ook 10 seconden
+in een Ferrari notabenequote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef Nober het volgende:
Alonso zal wel verbaasd zijn dat je hier in kunt halen.
Ja, dit leest niet zo lekker Hans.quote:Op zondag 8 december 2024 14:20 schreef Origami94 het volgende:
Fok!
forum
Origami94
Jouw bericht hier? Doneer hier 5 euro of meer
Jouw bericht ook hier? Doneer 5 euro of meer en je berichtje verschijnt hier.
IndexActiefMyATNieuwGelezen
Textarea errorEr is een fout opgetreden
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Leek alsof Cola hem break teste
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo
IndexActiefMyATNieuwGelezen
privacy • premium account • voorwaarden
Ik zou het fijn vinden als straffen eens consequent zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef Monolith het volgende:
Beide straffen gewoon terecht in mijn ogen. Nu alleen nog hopen op een gunstige SC voor Ferrari.
Zeker niet.quote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker wel. Piastri hoeft zijn bocht daar dus even niet op te geven.
Da is het nog apart eigenlijk, bij het WDC kregen we ook geen beelden vanuit de fabriek te zien.quote:
@Hansquote:Op zondag 8 december 2024 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit leest niet zo lekker Hans.
Dat is wel een goed punt. Het was slimmer geweest van Piastri om het risico te verkleinen. Zijn strijd is toch niet met Verstappen, dus verstandiger was het geweest om 'm gewoon wat ruimte te geven en zelf vooraan in de race tegen Ferrari te blijven.quote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Sowieso moet je wijzer zijn zodra je in de laatste race om een titel vecht.
Have their front axle at least alongside the mirror of the other car no later than the apex of the corner.quote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker wel. Piastri hoeft zijn bocht daar dus even niet op te geven.
daarom heb ik het al aangepast klaasquote:Op zondag 8 december 2024 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit leest niet zo lekker Hans.
Misschien moet die dan niet zo tof doen met z'n 'Move of a world champion that one'.quote:Op zondag 8 december 2024 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, die zal ie neem ik aan zelf wel begrijpen. Was gewoon een domme fout.
quote:
Nou, 3x +10 is nu vrij consistentquote:Op zondag 8 december 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als straffen eens consequent zijn.
Exact. Zoals @Starflyer ook al posttequote:Op zondag 8 december 2024 14:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Have their front axle at least alongside the mirror of the other car no later than the apex of the corner.
P7quote:
Klopt, schaamteloos gejat.quote:Op zondag 8 december 2024 14:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact. Zoals @:Starflyer ook al postte
Weer een valse start, wat is hier aan de hand?quote:Op zondag 8 december 2024 14:21 schreef TweedeKlum het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) NOTED - FALSE START
Jij loopt voorquote:
Natuurlijk, maar ik vind het eerder onterecht dat soms de eerste ronde een excuus mag zijn om een ander te torpederen met een dive bomb.quote:Op zondag 8 december 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als straffen eens consequent zijn.
Je kunt niet 22 (?) wedstrijden dit niet bestraffen en dan de laatste welquote:Op zondag 8 december 2024 14:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik vind het eerder onterecht dat soms de eerste ronde een excuus mag zijn om een ander te torpederen met een dive bomb.
Mooi debut wel.quote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef -XOR- het volgende:
Lekker man, straks Doohan in zijn eerste race in de punten.
Nou doe je die move wel heel veel eer aan om het een dive bomb te noemen.quote:Op zondag 8 december 2024 14:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik vind het eerder onterecht dat soms de eerste ronde een excuus mag zijn om een ander te torpederen met een dive bomb.
Zolang Norris aan kop rijdt zit McLaren wel safe.quote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef Tijn het volgende:
McLaren gaat het WCC verliezen en dat is volledig de schuld van Piastri.
blijkbaar welquote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt niet 22 (?) wedstrijden dit niet bestraffen en dan de laatste wel
Zak er maar lekker in Brownquote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef Tijn het volgende:
McLaren gaat het WCC verliezen en dat is volledig de schuld van Piastri.
Netjes uit de problemen gebleven.quote:
quote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef Tijn het volgende:
McLaren gaat het WCC verliezen en dat is volledig de schuld van Piastri Verstappen.
Ik heb de straffen en vergelijkbare incidenten verder niet zo paraat, maar dit was een gevalletje er niet naast zitten op de apex. Dat is wel vaker bestraft. Geen idee hoe vaak dit in de eerste ronde is voorgekomen zonder verdere straffen.quote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt niet 22 (?) wedstrijden dit niet bestraffen en dan de laatste wel
Onmogelijk. Als Norris wint, wint McLaren WCCquote:Op zondag 8 december 2024 14:22 schreef Middelpunt het volgende:
Als Norris wint en Sainz 2e wordt, hoeveelste moet Leclerc dan worden om het constructeurskampioenschap binnen te halen?
Er vanuit gaande dat Piastri niet in de punten gaat komen.p
We blijven niet bezig met uitleggen he?quote:
Max zat er wel naastquote:Op zondag 8 december 2024 14:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb de straffen en vergelijkbare incidenten verder niet zo paraat, maar dit was een gevalletje er niet naast zitten op de apex. Dat is wel vaker bestraft. Geen idee hoe vaak dit in de eerste ronde is voorgekomen zonder verdere straffen.
Nou ja, in de ogen van de stewards kennelijk niet. Of is er om een andere reden gestraft?quote:
Minimaal eerste.quote:Op zondag 8 december 2024 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
Max gaat maximaal 5e worden vandaag
Schumacher style.quote:Op zondag 8 december 2024 14:28 schreef Gremen het volgende:
Sainz tegen Norris aan. Leclerc wint de race
Moet hij om te beginnen een heel stuk dichterbij komenquote:Op zondag 8 december 2024 14:28 schreef Gremen het volgende:
Sainz tegen Norris aan. Leclerc wint de race
Je denkt niet dat Ferrari en McLaren straks capriolen gaan uithalen en minimaal eentje uitvalt?quote:Op zondag 8 december 2024 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
Max gaat maximaal 5e worden vandaag
Hij moet het toch doorgeven lijkt mijquote:Op zondag 8 december 2024 14:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Moet ie een keer overheen pissen
Dat moeten ze allemaal.quote:Op zondag 8 december 2024 14:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moet het toch doorgeven lijkt mij
Dat is wel vroegquote:Op zondag 8 december 2024 14:29 schreef TweedeKlum het volgende:
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 18 (STR) - TRACK LIMITS
Wel volgens de regels die @Starflyer citeertquote:Op zondag 8 december 2024 14:29 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Niet ver genoeg om Piastri naar buiten te mogen drijven.
dat is snelquote:Op zondag 8 december 2024 14:29 schreef TweedeKlum het volgende:
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 18 (STR) - TRACK LIMITS
Dacht Hamilton in 2021 ook.quote:Op zondag 8 december 2024 14:30 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Norris gaat dit op zijn gemak winnen
Hij moet nog pitten ...quote:Op zondag 8 december 2024 14:30 schreef Jane het volgende:
Dit is volgens mij wel de eerste keer dat ik een epische inhaalrace van Leclerc heb gezien. Eindelijk!
Het is Strollquote:
Stroll kan nog altijd een Latifi doenquote:Op zondag 8 december 2024 14:30 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Norris gaat dit op zijn gemak winnen
Dat is het voordeel van een pauze toets als je via internet kijktquote:
Gewoon kijken op je telefoon vanaf de troonquote:Op zondag 8 december 2024 14:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een pauze toets als je via internet kijkt
Starflyer is geen FIA en zit er vaak genoeg naast dus dat zegt niks.quote:Op zondag 8 december 2024 14:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel volgens de regels die @:Starflyer citeert
Jij gaat zitten als je pist?quote:Op zondag 8 december 2024 14:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon kijken op je telefoon vanaf de troon
Oh ja?quote:
Kijk via een gratis stream zonder pauze optie.quote:Op zondag 8 december 2024 14:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een pauze toets als je via internet kijkt
Jij durft...quote:Op zondag 8 december 2024 14:33 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Starflyer is geen FIA en zit er vaak genoeg naast dus dat zegt niks.
Nogmaals, als je inhaalt aan de binnenkant hoef je er niet helemaal naast te zitten. Voorwiel naast spiegel is genoeg volgens de regels.quote:Op zondag 8 december 2024 14:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb de straffen en vergelijkbare incidenten verder niet zo paraat, maar dit was een gevalletje er niet naast zitten op de apex. Dat is wel vaker bestraft. Geen idee hoe vaak dit in de eerste ronde is voorgekomen zonder verdere straffen.
quote:Overtaking on the inside:
For overtaking on the inside of a corner a driver must be given room if they satisfy the following conditions:
- Have their front axle at least alongside the mirror of the other car no later than the apex of the corner
- Be driven in a safe and controlled manner throughout the manoeuvre (which includes the entry, apex and exit)
- Without (deliberately) forcing the other car off the track at the exit, which includes leaving a fair and acceptable width for the car being overtaken from the apex to the exit of the corner
- Be able to make the corner within the track limits
is dat Rocket ship modus?quote:Op zondag 8 december 2024 14:33 schreef HiDiHo het volgende:
Max: Strat 3 Engine 7 position 10
Max: Strat 4
McLaren heeft volgend jaar spiegels aan de voorvleugels.quote:Op zondag 8 december 2024 14:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nogmaals, als je inhaalt aan de binnenkant hoef je er niet helemaal naast te zitten. Voorwiel naast spiegel is genoeg volgens de regels.
[..]
Het staat letterlijk in de regels.quote:Op zondag 8 december 2024 14:33 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Starflyer is geen FIA en zit er vaak genoeg naast dus dat zegt niks.
quote:Op zondag 8 december 2024 14:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nogmaals, als je inhaalt aan de binnenkant hoef je er niet helemaal naast te zitten. Voorwiel naast spiegel is genoeg volgens de regels.
[..]
Omdat er verder niets te ouwehoeren valtquote:Op zondag 8 december 2024 14:34 schreef Nizno het volgende:
waarom gaat het hier nog steeds over een actie van de start terwijl we al in ronde 20 zitten?
Verder gebeurt er ook weinig spannendsquote:Op zondag 8 december 2024 14:34 schreef Nizno het volgende:
waarom gaat het hier nog steeds over een actie van de start terwijl we al in ronde 20 zitten?
Ik heb nog steeds geen idee wat dat betekentquote:
Betekendquote:Op zondag 8 december 2024 14:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee wat dat betekend
Je hebt het verkeerde stuk dikgedrukt. Had de 2de en 3de regel moeten zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 14:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het staat letterlijk in de regels.
[..]
Die gaan nogal hardquote:Op zondag 8 december 2024 14:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Snel door de brandstof heen denk ikquote:Op zondag 8 december 2024 14:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar leek mij ook niets mis mee te zijnquote:Op zondag 8 december 2024 14:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerde stuk dikgedrukt. Had de 2de regel moeten zijn.
Ik had 50% kansquote:
En daar zit je er dus naast.quote:Op zondag 8 december 2024 14:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar leek mij ook niets mis mee te zijn
Die komt pas na z'n stop.quote:Op zondag 8 december 2024 14:35 schreef schommelstoel het volgende:
Max kan beter die 10sec uitzitten.
Zo'n gevoel dat er nog wel een safety komt.
Nee zegt spelling Chromequote:
Perez ligt er al uit.quote:
Stroll nog niet.quote:
Regen in de helm.quote:Op zondag 8 december 2024 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
Russell klinkt alsof hij z'n neus dichthoudt
Dat dacht Latfifi in 2021 ook.quote:Op zondag 8 december 2024 14:39 schreef PzKpfw het volgende:
Stroll onzichtbaar deze race. Maar misschien is dat juist een goed teken.
Bovenaan.quote:Op zondag 8 december 2024 14:40 schreef Netsplitter het volgende:
Waar staan mclaren en ferrari nu in het wcc?
McLaren +27 voor Ferrari +24quote:Op zondag 8 december 2024 14:40 schreef Netsplitter het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2024 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
Russell klinkt alsof hij z'n neus dichthoudt
Als Norris wint kan Ferrari er sowieso niet meer voorbijquote:Op zondag 8 december 2024 14:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ferrari moet 1e en 3e worden als Norris ertussen blijft, en Piastri mag dan maximaal 1 punt scoren.quote:Op zondag 8 december 2024 14:40 schreef Netsplitter het volgende:
Zelfs de kleur klopt.quote:
Schone taak voor Sainz om hem eraf te tikken.quote:Op zondag 8 december 2024 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Norris wint kan Ferrari er sowieso niet meer voorbij
eerder een watquote:
jaquote:
Is het zo'n dag?quote:
Lewis Hamilton vindt dit leuk.quote:Op zondag 8 december 2024 14:43 schreef raptorix het volgende:
Achterblijvers zouden tegen het eind nog een rol kunnen gaan spelen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 8 december 2024 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leclerc die het team (een beetje) tegenspreekt
Alvast oefenen voor volgend seizoen.quote:Op zondag 8 december 2024 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat wel.quote:
hij is door zijn banden heen, maar verliest toch relatief weinigquote:
Zet sprinklers aanquote:
Bandenfluisteraar.quote:Op zondag 8 december 2024 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij is door zijn banden heen, maar verliest toch relatief weinig
Nu wel, tijd om te stoppen.quote:Op zondag 8 december 2024 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij is door zijn banden heen, maar verliest toch relatief weinig
Wauw!quote:
Deed hij natuurlijk ook al met zijn "please tell him in Spanish".quote:Op zondag 8 december 2024 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gewoon terecht voor die partijdige eikeltjes bij de FIA met hun inconsistente straffen.quote:
Zou ook raar zijn om die op te zetten.quote:
Met een spiegel op de baan gaan ze ook gewoon door.quote:
Had Bourdais niet altijd een bril op?quote:Op zondag 8 december 2024 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn om die op te zetten.
Zijn snor hangt voor zijn ogen.quote:
Ja. Nog steedsquote:Op zondag 8 december 2024 14:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Had Bourdais niet altijd een bril op?
Smokescreen.quote:
Piastri pitquote:Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef Monolith het volgende:
Zou ie exact dezelfde actie proberen op Piastri?
Je mag zelfs hopen dat Norris per ongeluk Russell meeneemt.quote:
Ik zie het niet. Zelfs niet in de herhaling.quote:Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Brundle heeft onderstuur bij Verstappen verzonnen, en het wordt met de mnuut unfairder wat Verstappen heeft gedaan.
quote:Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat ging vorige week ook goed.
ik vond het idd erg verdacht rechtsvoorquote:Op zondag 8 december 2024 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die ene monteur had al zijn apparaat op de vleugel staan eer de straf voorbij was dacht ik.
Hij komt een beetje van de kerb af, dat is geen onderstuur.quote:Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Zelfs niet in de herhaling.
Dat ja.quote:Op zondag 8 december 2024 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond het idd erg verdacht rechtsvoor
Maar dan raakt die monteur de auto niet aan toch?quote:Op zondag 8 december 2024 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die ene monteur had al zijn apparaat op de vleugel staan eer de straf voorbij was dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |