Klopt, schaamteloos gejat.quote:Op zondag 8 december 2024 14:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact. Zoals @:Starflyer ook al postte

Weer een valse start, wat is hier aan de hand?quote:Op zondag 8 december 2024 14:21 schreef TweedeKlum het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) NOTED - FALSE START

Jij loopt voorquote:

Natuurlijk, maar ik vind het eerder onterecht dat soms de eerste ronde een excuus mag zijn om een ander te torpederen met een dive bomb.quote:Op zondag 8 december 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als straffen eens consequent zijn.

Je kunt niet 22 (?) wedstrijden dit niet bestraffen en dan de laatste welquote:Op zondag 8 december 2024 14:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik vind het eerder onterecht dat soms de eerste ronde een excuus mag zijn om een ander te torpederen met een dive bomb.

Mooi debut wel.quote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef -XOR- het volgende:
Lekker man, straks Doohan in zijn eerste race in de punten.

Nou doe je die move wel heel veel eer aan om het een dive bomb te noemen.quote:Op zondag 8 december 2024 14:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik vind het eerder onterecht dat soms de eerste ronde een excuus mag zijn om een ander te torpederen met een dive bomb.

Zolang Norris aan kop rijdt zit McLaren wel safe.quote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef Tijn het volgende:
McLaren gaat het WCC verliezen en dat is volledig de schuld van Piastri.

blijkbaar welquote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt niet 22 (?) wedstrijden dit niet bestraffen en dan de laatste wel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |