Tsja, die zal ie neem ik aan zelf wel begrijpen. Was gewoon een domme fout.quote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef 444 het volgende:
Piastri zeikt over Max, maar krijgt zelf ook 10 seconden
Leek alsof Cola hem break testequote:Op zondag 8 december 2024 14:18 schreef LTVDK het volgende: [..] Nee, bij de VSC vol achterop Colapinto inrijden
![]()
Karma is a bitchquote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef 444 het volgende:
Piastri zeikt over Max, maar krijgt zelf ook 10 seconden
+in een Ferrari notabenequote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef Nober het volgende:
Alonso zal wel verbaasd zijn dat je hier in kunt halen.
Ja, dit leest niet zo lekker Hans.quote:Op zondag 8 december 2024 14:20 schreef Origami94 het volgende:
Fok!
forum
Origami94
Jouw bericht hier? Doneer hier 5 euro of meer
Jouw bericht ook hier? Doneer 5 euro of meer en je berichtje verschijnt hier.
IndexActiefMyATNieuwGelezen
Textarea errorEr is een fout opgetreden
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Leek alsof Cola hem break teste
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo
IndexActiefMyATNieuwGelezen
privacy • premium account • voorwaarden
Ik zou het fijn vinden als straffen eens consequent zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef Monolith het volgende:
Beide straffen gewoon terecht in mijn ogen. Nu alleen nog hopen op een gunstige SC voor Ferrari.
Zeker niet.quote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker wel. Piastri hoeft zijn bocht daar dus even niet op te geven.
Da is het nog apart eigenlijk, bij het WDC kregen we ook geen beelden vanuit de fabriek te zien.quote:
@Hansquote:Op zondag 8 december 2024 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit leest niet zo lekker Hans.
Dat is wel een goed punt. Het was slimmer geweest van Piastri om het risico te verkleinen. Zijn strijd is toch niet met Verstappen, dus verstandiger was het geweest om 'm gewoon wat ruimte te geven en zelf vooraan in de race tegen Ferrari te blijven.quote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Sowieso moet je wijzer zijn zodra je in de laatste race om een titel vecht.
Have their front axle at least alongside the mirror of the other car no later than the apex of the corner.quote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker wel. Piastri hoeft zijn bocht daar dus even niet op te geven.
daarom heb ik het al aangepast klaasquote:Op zondag 8 december 2024 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit leest niet zo lekker Hans.
Misschien moet die dan niet zo tof doen met z'n 'Move of a world champion that one'.quote:Op zondag 8 december 2024 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, die zal ie neem ik aan zelf wel begrijpen. Was gewoon een domme fout.
quote:
Nou, 3x +10 is nu vrij consistentquote:Op zondag 8 december 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als straffen eens consequent zijn.
Exact. Zoals @Starflyer ook al posttequote:Op zondag 8 december 2024 14:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Have their front axle at least alongside the mirror of the other car no later than the apex of the corner.
P7quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |