Schumacher style.quote:Op zondag 8 december 2024 14:28 schreef Gremen het volgende:
Sainz tegen Norris aan. Leclerc wint de race

Moet hij om te beginnen een heel stuk dichterbij komenquote:Op zondag 8 december 2024 14:28 schreef Gremen het volgende:
Sainz tegen Norris aan. Leclerc wint de race

Je denkt niet dat Ferrari en McLaren straks capriolen gaan uithalen en minimaal eentje uitvalt?quote:Op zondag 8 december 2024 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
Max gaat maximaal 5e worden vandaag

Hij moet het toch doorgeven lijkt mijquote:Op zondag 8 december 2024 14:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Moet ie een keer overheen pissen

Dat moeten ze allemaal.quote:Op zondag 8 december 2024 14:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moet het toch doorgeven lijkt mij

Dat is wel vroegquote:Op zondag 8 december 2024 14:29 schreef TweedeKlum het volgende:
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 18 (STR) - TRACK LIMITS

Wel volgens de regels die @Starflyer citeertquote:Op zondag 8 december 2024 14:29 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Niet ver genoeg om Piastri naar buiten te mogen drijven.

dat is snelquote:Op zondag 8 december 2024 14:29 schreef TweedeKlum het volgende:
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 18 (STR) - TRACK LIMITS

Dacht Hamilton in 2021 ook.quote:Op zondag 8 december 2024 14:30 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Norris gaat dit op zijn gemak winnen

Hij moet nog pitten ...quote:Op zondag 8 december 2024 14:30 schreef Jane het volgende:
Dit is volgens mij wel de eerste keer dat ik een epische inhaalrace van Leclerc heb gezien. Eindelijk!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |