Typisch een "Henk" dusquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk teveel van bepaalde middelen gesnoept in zijn leven
Dat vind ik juist niet typisch een Henk. Maar goed, lekker belangrijk.quote:
Jij hebt de hele berg puin inmiddels al doorzocht?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Schijnt een broodje aap verhaal te zijn, er lagen geen kinderen onder het puin
Die kerstbomen zijn sinds gisteren het standaard decor voor de komende weken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:38 schreef superniger het volgende:
Erg ongepast al die kerstbomen bij Boulevard.
Een feit, en een serieuze vraag. Moet kunnen. Vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is geen feit maar speculatie.
???quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:12 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Bericht waar @:AchJa op reageerde:
[..]
Daarover.
Wat een vreemde aanname. Misschien zijn de bewoners al decennia lang eigenaar en hebben ze hun zaken prima op orde.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:06 schreef yessie234 het volgende:
Dat maakt een onervaren VVE verantwoordelijk voor zaken waar ze geen verstand van hebben.
Dus dat is lekker makkelijk afschuiven straks. Iets wat ik niet hoop voor de mensen, overigens.
Wie was de verkopende partij?
Inderdaad...dat was een drugslab dacht ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:28 schreef Duveldrinker het volgende:
Doet mij denken aan die explosie in Rotterdam niet zo gek lang geleden.
Nee, het is géén feit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:29 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Een feit, en een serieuze vraag. Moet kunnen. Vooral dat laatste.
Fokkers ter plaatse?
Hier is heel veel speculatie te lezen, ook over de toedracht en achtergronden.
Exact.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat een vreemde aanname. Misschien zijn de bewoners al decennia lang eigenaar en hebben ze hun zaken prima op orde.
Ja klopt heb daar ook verder niks meer over gelezen, of er nog mensen zijn veroordeeld toen. Of dat er nog rechtszaken lopen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Inderdaad...dat was een drugslab dacht ik
NWS / Drie doden na explosie vermoedelijk drugslab in Rotterdam Zuid #4quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja klopt heb daar ook verder niks meer over gelezen, of er nog mensen zijn veroordeeld toen. Of dat er nog rechtszaken lopen.
Kan ook zijn dat hij hallucineerde, de man komt over als een drugsgebruikerquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:46 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Het feit dat hij geen kinderen kon horen huilen, wil niet zeggen dat hij wat hij hoorde, zo geïnterpreteerd heeft.
Bedenk even wat een man vlak na zo'n explosie meemaakt. Als er iets niet klopt aan zijn verhaal, zou ik er niet direct vanuit gaan dat deze getuige niet authentiek is als getuige van het gebeuren. We shall see.
Zelfs de blaadjes zijn van de bomen afgewaaidquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Voor en na de explosie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zei geen "kind" hij zei "meisje."quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij hallucineerde, de man komt over als een drugsgebruiker
Is gewoon van Google streetview zo te zien?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Voor en na de explosie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zal maar precies naast dat ingestorte woning wonen. Dan kijk je uit het raam sochtends na de knal, is het hele pand van je buurman weg.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is gewoon van Google streetview zo te zien?
2 jaar voor de explosie dus, de sportschool zit er ook al een hele tijd niet meer.
Hontenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:16 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet niet of deze foto al geplaatst was, maar dit is zo een reddingshond. Ik vind het wel een mooie foto.
[ afbeelding ]
Hontenfoto is altijdquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:16 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet niet of deze foto al geplaatst was, maar dit is zo een reddingshond. Ik vind het wel een mooie foto.
[ afbeelding ]
Een collega van mij zit bij deze organisatie, als een soort van sponsorschap, krijg hij betaald vrij voor dit soort situaties.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:16 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde 'm in de OP zetten maar we zijn al een deel verder natuurlijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:16 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:16 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een Golden Retriever die het vertrouwen van het baasje probeert te winnen. Het is wel duidelijk waartoe dat leidquote:
SBS6 krijgt geen miljard aan belastinggeld, NOS wel. Vandaar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat mankeren de mensen die live verslaggeving van NOS eisen van een groot dodelijk incident? 'want sbs doet het wel'
Is een prachtige organisatie jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een collega van mij zit bij deze organisatie, als een soort van sponsorschap, krijg hij betaald vrij voor dit soort situaties.
Nou, dat had je dan al door voor je naar buiten keek, ik weet van iemand honderden meters verderop dat het bed zelfs bewoog door de klap, dus als je ernaast woonde dan voelde je de tocht van het verdwenen huis en daarna de hitte van de brand al zonder naar buiten te kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je zal maar precies naast dat ingestorte woning wonen. Dan kijk je uit het raam sochtends na de knal, is het hele pand van je buurman weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |