abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 december 2024 @ 13:44:04 #51
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215816671
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 13:36 schreef Dauthi het volgende:
Ik vraag me af of Schoof net zo rechtlijnig is als Rutte en Struycken er dus uitgooit.

"De regering spreekt met een mond" en er is dus geen ruimte voor dissidenten.

https://www.geenstijl.nl/5180245/commotie
Is het een idee om meer te plaatsen dan je eigen vraag en een link? Achtergrond bijvoorbeeld?
Antifa
  Moderator maandag 9 december 2024 @ 13:46:54 #52
5428 crew  miss_sly
pi_215816682
quote:
Ik vraag me af of Schoof net zo rechtlijnig is als Rutte en Struycken er dus uitgooit.

Aangezien hij in dergelijke kwesties nog niet een maal rechtlijnig heet gehandeld en personen eruitgezet heeft nav uitspraken die niet passen binnen het met één mond spreken van het kabinet, zou ik het vreemd vinden als hij dat nu wel ineens zou doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215816690
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 13:44 schreef VoMy het volgende:

[..]
Is het een idee om meer te plaatsen dan je eigen vraag en een link? Achtergrond bijvoorbeeld?
Struycken valt Becker aan over haar motie. Dit lijkt me wel binnen het 'bewindspersonen zijn ook partijpoliticus' passen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_215816694
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 13:19 schreef Ulx het volgende:
Benieuwd of er veel vuurwerk in beslag genomen gaat worden bij de grenscontroles.
Dan zou het tenminste nog nut hebben.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_215816736
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 13:48 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dan zou het tenminste nog nut hebben.
Dat is toch juist burgertje pesten?
pi_215817063
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 13:54 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat is toch juist burgertje pesten?
Illegaal vuurwerk in beslag nemen? Dacht t niet, zouden ze vaker moeten doen
pi_215817183
Je mag ook niks van die linkse milieufreaks van de PVV.
pi_215817188
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 13:19 schreef Ulx het volgende:
Benieuwd of er veel vuurwerk in beslag genomen gaat worden bij de grenscontroles.
Zou wel lachen zijn, pakken ze grotendeels juist de doelgroep waar Wilders en BBB het van moeten hebben.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 9 december 2024 @ 15:12:17 #59
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215817296
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 14:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Zou wel lachen zijn, pakken ze grotendeels juist de doelgroep waar Wilders en BBB het van moeten hebben.
Ook juist weer een flinke groep voorstanders van vuurwerk afschaffen. Inconsistente boel. “Mij mogen ze niet betuttelen, maar anderen mogen wel betutteld worden”
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 9 december 2024 @ 15:54:57 #60
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215817602
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ook juist weer een flinke groep voorstanders van vuurwerk afschaffen. Inconsistente boel. “Mij mogen ze niet betuttelen, maar anderen mogen wel betutteld worden”
Je hoort boeren toch ook vaak zat roepen dat Schiphol moet worden aangepakt... In plaats van de boeren.

Ze zijn bij de BBB niet tegen aanpakken, zolang het hun maar niet treft. Er staat me vaag iets bij dat een lokale BBB'er zelfs voor een gemeenteverbod had gestemd maar kan het niet terugvinden.
Antifa
pi_215817611
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2024 13:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Aangezien hij in dergelijke kwesties nog niet een maal rechtlijnig heet gehandeld en personen eruitgezet heeft nav uitspraken die niet passen binnen het met één mond spreken van het kabinet, zou ik het vreemd vinden als hij dat nu wel ineens zou doen.
Zou wat zijn als je direct naar de eerste de beste talkshow je moet melden bij schoolmeester Schoof.
pi_215817919
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 14:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dan legaliseren ze dat op den duur wel.

Als radicaal rechts PVVD en agro-industrie BBB wat meer het stemvolk willen zoethouden en vrijbaan wil maken voor nog meer banaanvrijheden; dan stel ik de volgende discussiepunten voor.

- Pitbulls, overal en voor iedereen
- Legaliseren van alles wat hard ploft, zeker voor oud- en nieuw
- Roken promoten, accijnzen omlaag
- Fast food promoten (net als Trump)
- De poorten voor kwakzalvers verder openen
* ik kreeg eens in het buitenland bij een werkgever een 'full body scan' firma die met een scan-pennetje langskwam met fake-resultaten op beeld en daarop allemaal vitaminepilletjes wilde verkopen. :') :') :')

- De poorten voor piramidebedrijven verder openen (net als Trump, die er zelf ook eentje mede bestuurde)
- Wildkamperen legaal maken zodat we in een klap geen daklozenprobleem meer hebben

En uiteindelijk totaal opheffing van overheidssteun. Familie is verzekering. Vrienden kunnen wel bij vrienden en oud-vrienden gaan aankloppen voor hulp.

+ Mooiere belastingaftrekposten voor miljonairs en miljardairs (bijen houden, giften doen, beetje geld rondpompen tussen eigen stichtingen etc etc)

Wat een zonnige toekomst wordt [ik prik er een datum op] 2050. Gewoon een beetje geluk dat je in de juiste familie wordt geboren en voor de rest maar gewoon hard bidden. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 09-12-2024 16:49:50 ]
pi_215818351
quote:

Zou wel goed bij dit kabinet passen om de staatssecretaris voor rechtsbescherming er uit te gooien.
pi_215818361
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 13:47 schreef Hanca het volgende:

[..]
Struycken valt Becker aan over haar motie. Dit lijkt me wel binnen het 'bewindspersonen zijn ook partijpoliticus' passen.
Het ging er in hetzelfde stuk ook over dat Schoof en hij juist de enige waren zonder formele binding aan een partij :+.
  maandag 9 december 2024 @ 19:07:23 #65
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215819050
quote:
Geert Wilders brengt bezoek aan Israël en bezet Palestijns gebied
Gaat Geert nu ook al Palestijns gebied bezetten?

Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215819419
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 09:59 schreef MoreDakka het volgende:
Tot zover de mythe van de constructieve linkse oppositie.
Links ziet zoals gebruikelijk geen andere oplossing dan belasten en heffen; bezuinigen - laat staan austerity - is maar gekkigheid. Dan kom je er niet met JA21 nee, godzijdank.
pi_215819477
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2024 19:44 schreef nostra het volgende:

[..]
Links ziet zoals gebruikelijk geen andere oplossing dan belasten en heffen; bezuinigen - laat staan austerity - is maar gekkigheid. Dan kom je er niet met JA21 nee, godzijdank.
Niet zozeer een links/rechts/oppositie/kabinet discussie, maar misschien kunnen we de onderwijs bezuinigingen wel bekostigen door de eerste kamer af te schaffen.

Het is het tekenen bij het kruisje wat de fractieleiders in de tweede kamer afstemmen.
Misschien wil je hem nog houden om niet alle macht te hebben in de tweede kamer maar maak er dan een virtuele kamer van zonder vergaderingen/vergoedingen/leden.
Dan kan in dit geval Eerdmans en Jetten gewoon onderhandelen en scheelt het verder ook een tijdrovend proces bij de eerste kamer.
pi_215819501
Net mevrouw “ik ben het beleid” Faber met paraplu in een promofilmpje voor haarzelf bij een grenscontrole gezien met de boodschap “het land is propvol” Wat een vertoning. :’)
pi_215820292
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 16:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dan legaliseren ze dat op den duur wel.

Als radicaal rechts PVVD en agro-industrie BBB wat meer het stemvolk willen zoethouden en vrijbaan wil maken voor nog meer banaanvrijheden; dan stel ik de volgende discussiepunten voor.

- Pitbulls, overal en voor iedereen
- Legaliseren van alles wat hard ploft, zeker voor oud- en nieuw
- Roken promoten, accijnzen omlaag
- Fast food promoten (net als Trump)
- De poorten voor kwakzalvers verder openen
* ik kreeg eens in het buitenland bij een werkgever een 'full body scan' firma die met een scan-pennetje langskwam met fake-resultaten op beeld en daarop allemaal vitaminepilletjes wilde verkopen. :') :') :')

- De poorten voor piramidebedrijven verder openen (net als Trump, die er zelf ook eentje mede bestuurde)
- Wildkamperen legaal maken zodat we in een klap geen daklozenprobleem meer hebben

En uiteindelijk totaal opheffing van overheidssteun. Familie is verzekering. Vrienden kunnen wel bij vrienden en oud-vrienden gaan aankloppen voor hulp.

+ Mooiere belastingaftrekposten voor miljonairs en miljardairs (bijen houden, giften doen, beetje geld rondpompen tussen eigen stichtingen etc etc)

Wat een zonnige toekomst wordt [ik prik er een datum op] 2050. Gewoon een beetje geluk dat je in de juiste familie wordt geboren en voor de rest maar gewoon hard bidden. :')
Bidden tot een hele specifieke god. Als je een andere kiest ben je namelijk deel van het probleem en moet je weg.
"Pools are perfect for holding water"
pi_215821382
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 21:00 schreef probeer het volgende:

[..]
Bidden tot een hele specifieke god. Als je een andere kiest ben je namelijk deel van het probleem en moet je weg.
Sowieso

En als je teveel stress op je werk ervaart, dan moet je er gewoon aan denken waar je het allemaal echt voor doet.

De aandeelhouders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 09-12-2024 23:17:54 ]
pi_215821390
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 19:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Gaat Geert nu ook al Palestijns gebied bezetten?

[ afbeelding ]
Misschien kan ie ook even langs gaan in Syrie om extra te laten zien dat de Syriers nu gewoon veilig naar huis kunnen nu er net een dag een rebellenleger aan de macht is :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215821421
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2024 19:44 schreef nostra het volgende:

[..]
Het is wel heel frustrerend want nu krijgen de christelijke partijen toch weer wat van hun stokpaardjes binnen. Die 'maatschappelijke dienstplicht' onzin bijvoorbeeld, belachelijk idee.

In ieder geval was Jetten relatief pragmatisch, die langstudeerboete is natuurlijk ook maar een verkapte belasting en ook een slecht idee.
pi_215821427
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 15:00 schreef VoMy het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)teiten-en-provincies
[..]
Bezuinigingen op onderwijs schrappen door te bezuinigen op onderwijs. _O_

Maar de maatschappelijke dienstplicht is gered dus het is een overwinning. Uitstekend dat D66 hier niet bij is blijven zitten.

Het WO/HBO-personeel dat recent nog massaal op het Malieveld stond, krijgt dus te maken met nóg meer bezuinigingen.

Het meest kwalijke is eigenlijk dat de afgelopen weken werd gesuggereerd dat er bezuinigingen op onderwijs werden geschrapt, terwijl er dus bezuinigingen bij komen. De MSM moet zich echt eens afvragen waarom ze zich voor werkelijk elke spin laten spannen.
Je zou je natuurlijk ook af kunnen vragen waarom de linkse partijen niet wilden onderhandelen terwijl de deur dus open stond. Heeft helemaal niets te maken met je domme gelul over 'MSM'.
  maandag 9 december 2024 @ 23:19:27 #74
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215821498
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 23:06 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Je zou je natuurlijk ook af kunnen vragen waarom de linkse partijen niet wilden onderhandelen terwijl de deur dus open stond. Heeft helemaal niets te maken met je domme gelul over 'MSM'.
De linkse partijen hebben gewoon een voorstel gedaan met een alternatieve dekking. Je zou je dus ook af kunnen vragen hoe jij tot de conclusie komt dat de linkse partijen niet wilden onderhandelen terwijl die deur dus open stond. Lijkt mij dat die deur dus helemaal niet openstond.

https://www.volkskrant.nl(...)r-het-blok~b4115440/
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_215821558
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2024 23:19 schreef JAM het volgende:

[..]
De linkse partijen hebben gewoon een voorstel gedaan met een alternatieve dekking.

https://www.volkskrant.nl(...)r-het-blok~b4115440/
Dat is niet onderhandelen. Als jij je auto te koop zet voor 5000 euro ga je ook niet praten met iemand die hem van je wil overnemen en geld toe wil hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')