Zo bijzonder is dat niet, iedereen kan in hoger beroep gaan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je weet dat er in hoger beroep weleens tot een ander oordeel wordt gekomen? Weet de rechter het dan beter dan de rechter?
Zo kom je wat tegen op deze zaterdagmiddag.
Wat is dit voorn hersendood gelul zeg, je kan letterlijk het vonnis lezen en er een mening over vormen, over de interpretatie van woorden etc etc.
Nee we moeten de subjectieve gedachtekronkels van willekeurige rechter als ultieme waarheid aanschouwen.
Ik zie de tweede maat niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Los van dat ik Raisa niet verstandig vind, ik had zulke uitlatingen niet gedaan in het openbaar, maakt dit proces wel duidelijk dat er steeds meer met twee maten wordt gemeten.
Nou, niet "iedereen"quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet, iedereen kan in hoger beroep gaan.
Dat het OM hier überhaupt een zaak van maakt vind ik opmerkelijk. De eerste veroordeling voor antisemitische teksten zal wel lang op zich laten wachten. Overigens vind ik het wel oerdom om het woord 'kleuterneuker' te gebruiken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik zie de tweede maat niet.
Maar wellicht heb jij een mooi voorbeeld van iemand die van een vergelijkbaar feitencomplex ie vrijgesproken, dan hou ik mij van harte aanbevolen
Iedereen veroordeeld in een strafzaak. Dacht dat dat wel duidelijk was.quote:
Ik mis overigens 'Kafkaësk' nog.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:32 schreef Isdatzo het volgende:
Orwelliaans, onrechtstatelijk, volstrekt krankjorum, schizofreen, subjectieve gedachtenkronkels... toe maar hoor. Dat zijn nogal bewoordingen voor een (gedegen gemotiveerde) uitspraak die simpelweg niet in je straatje past.
Dat kleuterneuker is moderne vertaling van het woord potlodenlikker. Daarmee werd het OM uitgedaagd stelling te nemen. Beetje obscuur en overdreven, maar het sorteerde in effect.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat het OM hier überhaupt een zaak van maakt vind ik opmerkelijk. De eerste veroordeling voor antisemitische teksten zal wel lang op zich laten wachten. Overigens vind ik het wel oerdom om het woord 'kleuterneuker' te gebruiken.
Google levert genoeg hits!quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat het OM hier überhaupt een zaak van maakt vind ik opmerkelijk. De eerste veroordeling voor antisemitische teksten zal wel lang op zich laten wachten. Overigens vind ik het wel oerdom om het woord 'kleuterneuker' te gebruiken.
Want?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat het OM hier überhaupt een zaak van maakt vind ik opmerkelijk.
Ja, dat tweede feit hoor ik hier sommige vurige tegenstanders helemaal niet over. En het is niet alleen oerdom maar ook gewoon ronduit strafbaar.quote:De eerste veroordeling voor antisemitische teksten zal wel lang op zich laten wachten. Overigens vind ik het wel oerdom om het woord 'kleuterneuker' te gebruiken.
Nog nooit van gehoord. Google ook niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:37 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat kleuterneuker is moderne vertaling van het woord potlodenlikker.
Huh?quote:Daarmee werd het OM uitgedaagd stelling te nemen. Beetje obscuur en overdreven, maar het sorteerde in effect.
Ontzettend langquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hm oke dan was ik te voorbarigquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ontzettend lang
https://www.nporadio1.nl/(...)denhaat-voor-rechter
Mij wel. Maar voordat het anderen (quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iedereen veroordeeld in een strafzaak. Dacht dat dat wel duidelijk was.
Andere woordenlijst Nederlandse taal raadplegen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Google ook niet.
Potloodventer wel
[..]
Huh?![]()
Leg die eens uit. Wie daagde het OM uit dan?
volstrekt delusional, heb geen ander woord voor. Je redeneert gewoon naar je eigen conclusies toe, net zoals de rechters deden. oh ze is racistisch, dus alles wat ze zegt gaan we uitleggen als racisme en alle andere mogelijkheden negeren we gewoon want dat is wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Zou kunnen maar in de rest van de context niet. Die geeft duidelijk sturing aan hoe zij 'dit volk' bedoeld heeft en de rechtbank heeft dat heel goed verwoord.
Queck!quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Mij wel. Maar voordat het anderen () op het verkeerde been zet ....
(vgl. ´iedereen´ in "iedereen kan aangifte doen van een strafbaar feit")
getoetst op feiten en wetgeving gelukkig. Staat haar vrij verdere stappen te ondernemen, maar voor nu gewoon schuldig.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:58 schreef ricky3 het volgende:
[..]
volstrekt delusional, heb geen ander woord voor. Je redeneert gewoon naar je eigen conclusies toe, net zoals de rechters deden. oh ze is racistisch, dus alles wat ze zegt gaan we uitleggen als racisme en alle andere mogelijkheden negeren we gewoon want dat is wel zo makkelijk
lolquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:58 schreef ricky3 het volgende:
[..]
volstrekt delusional, heb geen ander woord voor. Je redeneert gewoon naar je eigen conclusies toe, net zoals de rechters deden. oh ze is racistisch, dus alles wat ze zegt gaan we uitleggen als racisme en alle andere mogelijkheden negeren we gewoon want dat is wel zo makkelijk
lol, het feit dat Raisa met het woord primaten, apen bedoelde?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
getoetst op feiten en wetgeving gelukkig. Staat haar vrij verdere stappen te ondernemen, maar voor nu gewoon schuldig.
Link?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:56 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Andere woordenlijst Nederlandse taal raadplegen.
Potlodenlikker?quote:Mw Blommenstein, die bezigde die term, toch?
Lol, viesmad zie ik alquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:05 schreef ricky3 het volgende:
[..]
lol, het feit dat Raisa met het woord primaten, apen bedoelde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |