lol, het feit dat Raisa met het woord primaten, apen bedoelde?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
getoetst op feiten en wetgeving gelukkig. Staat haar vrij verdere stappen te ondernemen, maar voor nu gewoon schuldig.
Link?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:56 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Andere woordenlijst Nederlandse taal raadplegen.
Potlodenlikker?quote:Mw Blommenstein, die bezigde die term, toch?
Oke Hans.quote:
Lol, viesmad zie ik alquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:05 schreef ricky3 het volgende:
[..]
lol, het feit dat Raisa met het woord primaten, apen bedoelde?
De stelling "getoetst op feiten" is klinkklare onzin. Het enige feit is dat ze geschreven heeft wat ze heeft geschreven. Verdere bedoelingen kunnen we alleen maar raden.quote:
Wow! Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:36 schreef ricky3 het volgende:
Het enige feit is dat ze geschreven heeft wat ze heeft geschreven.
Ja, daar hebben we 'm .... EINDELIJKquote:
Oke. En die term bezigde met het oogmerk het OM uit te dagen?quote:
Wees blij, want het is wel gewoon een feit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we 'm .... EINDELIJK![]()
Duurde lang zeg
Een feit is dat een koe meer schijt dan een geit.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wees blij, want het is wel gewoon een feit.
En dus dat er voornamelijk D66 rechters en officier van justities zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Een feit is dat een koe meer schijt dan een geit.
En dat is TWEEquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En dus dat er voornamelijk D66 rechters en officier van justities zijn.
Doe maar? Genoeg afvalstoffen in het riool te meten (thermometer in de aanslag bij zelfscanner AH)quote:
Now you've lost mequote:Op zaterdag 7 december 2024 19:02 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Doe maar? Genoeg afvalstoffen in het riool te meten (thermometer in de aanslag bij zelfscanner AH)
[url][ [url=https://imgbb.com/]link[/url] | afbeelding ][/url]
Jammer. Maar het gerommel in dat groepje rond Ongehoord, drijft wel erg op hun interne kwestie-tjes via de rechter en in de publiciteit brengen. Was echt zo'n dingetje uit de corona jaren,dat Ongehoord (vandaar mijn verwijzing naar de thermometer)quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Now you've lost me![]()
![]()
(verkeerde topic?)
Allicht, er zijn altijd figuren die racistische drek goed willen praten. Maar meestal geldt: als het waggelt als een eend, veren heeft als een eend en kwaakt als een eend, dat het een eend is…quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Het punt is dat er prima andere bedoelingen kunnen worden gelezen in de tekst.
[
Waar is die afb van?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:02 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Doe maar? Genoeg afvalstoffen in het riool te meten (thermometer in de aanslag bij zelfscanner AH)
[url][ [url=https://imgbb.com/]link[/url] | afbeelding ][/url]
Wat is dat toch raar. Dan zie ik de preview mooi, en kan jij het niet zien?quote:
Ik ken het niet, waar is het van dan?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:11 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Wat is dat toch raar. Dan zie ik de preview mooi, en kan jij het niet zien?
Doe maar een sticker op de potlodenventer. Zie we niet wat daar achter zit.
[ afbeelding ][/url][/img][/img]
Ken uw Nederlandstalige klassiekers!
Je schijnt verstand van internet te hebben, ik van iets anders. Veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ken het niet, waar is het van dan?
Juist. (?)quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet, iedereen kan in hoger beroep gaan.
Als jij hier allicht schrijft ben je het dus oneens met de interpretatie van de rechter waar zijn oordeel uiteindelijk op hangt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:40 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Allicht, er zijn altijd figuren die racistische drek goed willen praten. Maar meestal geldt: als het waggelt als een eend, veren heeft als een eend en kwaakt als een eend, dat het een eend is…
Kerel heeft natuurlijk enigszins terecht het label pedofiel op zich hangen vanwege zijn gedrag, om dat kenbaar te maken en te delen met het publiek vanuit publiek belang is dan ook geen gekke stelling, maar die wordt nu aan alle kanten tegengehouden.... Ik hoop van harte dat een Jan Bonte in hoger beroep gaat, die heeft met zijn column die gericht was op D66 - dus niks opzettelijk / smaad om figuur Smeets te belasteren - een veel directere kans om hier wat mee te winnen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:48 schreef Discombobulate het volgende:
Vind het eerlijk gezegd wel onzin dat ze veroordeeld is. Het lijkt ook meer gewoon een afrekening van het D66 openbaar ministerie.
Wat interesseert mij een Raisa nou, geen kut, ik richt mijn pijlen ook niet op het kleuterneuker verhaal, volgens mij is het oordeel daaromtrent - allicht - gewoon terecht van de rechter.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:32 schreef Isdatzo het volgende:
Orwelliaans, onrechtstatelijk, volstrekt krankjorum, schizofreen, subjectieve gedachtenkronkels... toe maar hoor. Dat zijn nogal bewoordingen voor een (gedegen gemotiveerd) vonnis dat simpelweg niet in je straatje past.
Nooit gelezen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |