PSV heeft alweer de VAR mee. Vorige wedstrijd Twente - PSV ook al met die afgekeurde goal van Boadu. Vreselijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:49 schreef Pablo84 het volgende: [..] Dan was het nog 6-2 geworden. Dit psv is te goed man
hahahahquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
richt dat je wilde plaatsen:
[..]
PSV heeft alweer de VAR mee. Vorige wedstrijd Twente - PSV ook al met die afgekeurde goal van Boadu. Vreselijk.
Hup AZ.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
PSV heeft alweer de VAR mee. Vorige wedstrijd Twente - PSV ook al met die afgekeurde goal van Boadu. Vreselijk.
Het zit deze user wat diepquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wanneer had de VAR in moeten grijpen dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tegenstanders krijgen altijd rood. Of PSV heeft de VAR mee. Walgelijk hoor.
Dit valt me tegen van @Jojoortjequote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer ineens.
Gelukkig is @:GGMM er.
Maar nu willen we wel foto's van die PSV-hoeren.quote:
Je zegt 'natuurlijk' maar ik heb echt geen flauw benul voor welke club jij bentquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vermakelijk potje wel hoor, ja en ik ben natuurlijk niet neutraal
Twente had een penalty moeten krijgen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wanneer had de VAR in moeten grijpen dan?
Ach wel nee joh, één goal cadeau krijgen per wedstrijd is wel genoeg.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Twente had een penalty moeten krijgen?
En die 0-1 was geen vrije trap. Verder is PSV veel beter, dus dit is een prima reflectie van de krachtsverhoudingen op het veldquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het was wel een vrije trap, alleen geen overtreding.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
En die 0-1 was geen vrije trap. Verder is PSV veel beter, dus dit is een prima reflectie van de krachtsverhoudingen op het veld
PSVquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je zegt 'natuurlijk' maar ik heb echt geen flauw benul voor welke club jij bent
Oké.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
En die 0-1 was geen vrije trap. Verder is PSV veel beter, dus dit is een prima reflectie van de krachtsverhoudingen op het veld
Vanwege een duwtje waar die speler van Twente zich laat vallen? Kom op…quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vanwege een duwtje waar die speler van Twente zich laat vallen? Kom op…
De 0-1 was op basis van een onterechte vrije trap.
Kan het zijn dat je niet helemaal neutraal bent?
Helaas geen scc meer vanwege financiënquote:
Geeft niksquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helaas geen scc meer vanwege financiën
Sloeber.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helaas geen scc meer vanwege financiën
Klinkt als een type Jutta.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:55 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog de tijd dat @:jojoortje voor PSV was
Kan ik hebben hoorquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heb ik de sfeer een beetje verkloot
Sorry @:bomenverzameling
Het had je username moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heb ik de sfeer een beetje verkloot
Sorry @:bomenverzameling
Ik vind jou anders de laatste tijd overdreven negatief.quote:
De laatste tijd ook echtquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind jou anders de laatste tijd overdreven negatief.
Maar hee, we kunnen niet altijd op 1 lijn zitten.
Ooit was jij dit ook, vergeet dat niet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind jou anders de laatste tijd overdreven negatief.
Maar ik heb dankzij jou het licht gezien.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ooit was jij dit ook, vergeet dat niet.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang zit je nog niet op dit forum beste Flitsbezorger.
Terechte kritiek.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga jij maar eens die OP maken, luie teringflikker
Je moet ook uit F1 blijven.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik heb dankzij jou het licht gezien.
Sindsdien heb ik wel steeds meer ruzie.
Sowquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga jij maar eens die OP maken, luie teringflikker
lolquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang zit je nog niet op dit forum beste Flitsbezorger.
Jammer dat ze niet het Bayern van Nederland meer kunnen gebruiken, dat zorgt doorgaans voor een beste downfall.quote:
Maar het is koud daar.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:17 schreef KingRoland het volgende:
En psv gaat volgende week naar Heerenveen
Heerenveen gaat kapot gespeeld worden
Had een mooi duo geweest, Pepi en Cocu.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:18 schreef Zorro het volgende:
Ik zou het toch jammer vinden als Pepi er niet eentje in fietst
Het blijft ook jammer dat ze van Duiven hebben laten gaan voordat ie met Til gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Had een mooi duo geweest, Pepi en Cocu.
Je mag niet met een fiets het veld opquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:18 schreef Zorro het volgende:
Ik zou het toch jammer vinden als Pepi er niet eentje in fietst
Helemaal niet overduidelijk en dus mag de VAR niet ingrijpen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
Was overduidelijk een penalty, die eierdop zit waarschijnlijk scheef waardoor de PSV-ers het niet zien
quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je mag niet met een fiets het veld op
Ah dan is ie op de weg terug.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:26 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Richting Paasweide, Slinge is de andere kant op richting de Asterlo
Stuur maar naar Duitslandquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:27 schreef Zipportal het volgende:
Twente heeft niks in de eredivisie te zoeken.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:27 schreef Zipportal het volgende:
Twente heeft niks in de eredivisie te zoeken.
quote:
Ga heen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Twente zou in de 1. Bundesliga degraderen
Als ie trainert wordt dan krijgen we Tilbal.quote:
Dat is technisch onmogelijk, maar ze kunnen er wel uit degraderen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Twente zou in de 1. Bundesliga degraderen
Niets mis met de 2. Bundesliga hoor, reuzen als HSV, Hertha, Hannover en jullie vrienden van Schalke, leuke competitie verder!quote:
Nou enquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is technisch onmogelijk, maar ze kunnen er wel uit degraderen.
Nou, en nu kun jij er je voordeel mee doen.quote:
Alleen die reporter met zijn Heppie de Peppie kan echt nietquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Twente wordt echt volledig afgeslacht. Mooi man.
Ik schrik hier van.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben voor het vuurwerkverbod.
Ik ga vrijdag naar een vuurwerkdemo in Koekange, daar is geen natuur blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat mag.
In Drenthe denken we aan onze natuur.
Ik zal het bier voor je koud zetten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag naar een vuurwerkdemo in Koekange, daar is geen natuur blijkbaar.
Kennen ze daar Amstel?quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Akkoordquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zal het bier voor je koud zetten.
Daarom is Willeke Dost ook het dorp ontvlucht.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de toekomstige generaties die de charme van opgeblazen bushokjes en prullenbakken nooit meer zullen ervaren.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben voor het vuurwerkverbod.
Ik ga met de auto, niet relevantquote:
Tom Waes vindt dit leuk.quote:
Ik heb geen bushokje of een openbare prullenbak in mijn dorp, wat nuquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:58 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de toekomstige generaties die de charme van opgeblazen bushokjes en prullenbakken nooit meer zullen ervaren.
Heftig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb geen bushokje of een openbare prullenbak in mijn dorp, wat nu
Carbidschieten, is dat niet een beetje jouw regio?quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb geen bushokje of een openbare prullenbak in mijn dorp, wat nu
Dat klopt, daar ben ik overdag ook wel te vinden voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Carbidschieten, is dat niet een beetje jouw regio?
Net opgezocht, wel geinig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij heb opgezocht, maar je slaat echt wartaal uit.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Net opgezocht, wel geinig.
Legaal prullenbakken opblazen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Carbidschieten_2018.webmquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij heb opgezocht, maar je slaat echt wartaal uit.
Akkoordquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:13 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Carbidschieten_2018.webm
Ik zou mijn posts vanavond met een korrel zout nemen
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woedendquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij heb opgezocht, maar je slaat echt wartaal uit.
God heeft dit niet zo gewild.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil deze waardevolle post opdragen aan de PSV fans die in Eindhoven wonen (of er geboren zijn). Gefeliciteerd met de overwinning.
Voldoe je niet aan de criteria dan feliciteer ik je niet.
was bijna opgelicht door Talk Tuah maatquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
God heeft dit niet zo gewild.
Gelukkig ben jij daar niet ingetrapt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was bijna opgelicht door Talk Tuah maat
Wat is jouw mening over mensen die die shit kijken?quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij daar niet ingetrapt.
Hartelijk dank.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil deze waardevolle post opdragen aan de PSV fans die in Eindhoven wonen (of er geboren zijn). Gefeliciteerd met de overwinning.
Voldoe je niet aan de criteria dan feliciteer ik je niet.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ajax had het vorige week lastig met dit NEC
Ze kunnen het alleen tegen Ajaxquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ajax had het vorige week lastig met dit NEC
Ik dacht dat wij het eens waren dat zij moeten degraderen.quote:
Dan kan ik het feyenoord gifje weer plaatsen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij het eens waren dat zij moeten degraderen.
Dus waar ben in je hemelsnaam mee bezig.
Die speelt niet eens.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
RKC Waalwijk v Feyenoord kunnen we ook schriftelijk afdoen.
Of we krijgen straks de kop "Van der Venne pijnigt Feyenoord op regenachtige avond" te lezen.
Oh, dan is het gespeeld. Dan hebben ze wat dribbelaars zonder randement (Lokesa, Cleonise), en met Zawada een spits die wel op de juiste positie komt maar nooit scoortquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die speelt niet eens.
Makkie dus.
Maar de bal is rond.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die speelt niet eens.
Makkie dus.
Ben Mandemakers kijkt snikkend naar zijn bankrekening.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Daar gaat hun spelersbudget voor volgend seizoen.
Ik bewaar dat voor het WK DRT.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Had vandaag een flinke kater.
Maar het was het waard.
Gisteren een perfecte avond, 8-1 zege met het team, single gewonnen, 2x180 en de tegenstander (blijkbaar) getreiterdquote:
Waren ze kwaad, woedend?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gisteren een perfecte avond, 8-1 zege met het team, single gewonnen, 2x180 en de tegenstander (blijkbaar) getreiterd.
Nou, ik heb het nodig om focus te pakken. Even mijn hoofd steeds leeg te krijgen. Dan draai ik even mijn pijltjes aan, of duw ik mijn flights aan.quote:
Je bent een beetje de Leidse Dimitri van den Bergh dus?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nou, ik heb het nodig om focus te pakken. Even mijn hoofd steeds leeg te krijgen. Dan draai ik even mijn pijltjes aan, of duw ik mijn flights aan.
Blijkbaar vond een tegenstander het zo lang duren dat hij op een ander bord even wat pijltjes ingooide. Heb ik zelf dan geen reet van door, maar moet ik smakelijk om lachen.
Tieleman > alles en iedereen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ben Mandemakers kijkt snikkend naar zijn bankrekening.
Oh oke.quote:
Correct.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]
En Dombo vindt dat RKC moet degraderen.
Meent hij niet want hij wil Ihattaren zienquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]
En Dombo vindt dat RKC moet degraderen.
Ik vond het eigenlijk helemaal niet lang duren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent een beetje de Leidse Dimitri van den Bergh dus?
Doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:20 schreef Zorro het volgende:
Sjimmie Nes heeft zijn pleister gekneusd
Hierna NEC-uit en Ajax-thuis, ach ach ach.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sparta zit wel serieus in de stront.
Daar valt beiden wel wat te halenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hierna NEC-uit en Ajax-thuis, ach ach ach.
Sparta is helemaal de weg kwijt. Rijsdijk vervangen door Steijn is echt een domme vergissing geweest.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sparta lukt het momenteel niet eens tegen dolende teams als FC Groningen en AZ.
We gunnen Maurice allemaal het slechtstequote:Op zaterdag 7 december 2024 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sparta is helemaal de weg kwijt. Rijsdijk vervangen door Steijn is echt een domme vergissing geweest.
Sparta had best veel pech onder Rijsdijk. Het belangrijkste is dat Nijkamp 'denk ik' vergeten is dat Koki Saito nogal een grote erfenis achterlaat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sparta is helemaal de weg kwijt. Rijsdijk vervangen door Steijn is echt een domme vergissing geweest.
Sparta<Excelsiorquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sparta zit wel serieus in de stront.
Het verdiende voetballend allemaal geen schoonheidsprijs onder Rijsdijk, maar het is wel een oké trainer voor resultaat. Dat ze bij Sparta op hem uitgekeken waren begrijp ik wel, maar overschakelen naar Steijn die bij Ajax wel heel erg door de mand is gevallen begrijp ik echt niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sparta had best veel pech onder Rijsdijk. Het belangrijkste is dat Nijkamp 'denk ik' vergeten is dat Koki Saito nogal een grote erfenis achterlaat.
Waarom staat het dan pas 1-1?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord helemaal niet zo slecht spelen.
Sinds Deelder er niet meer is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:45 schreef tong80 het volgende:
Altijd een zwak gehad voor Sparta. Maar dat is wel een eind verdwenen.
Omdat we gewoon wat kwaliteit missen om zo’n muurtje af te breken.quote:
Alles rust op de schouders van Hugo Borst.quote:
Je mist een type-Stengs, wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat we gewoon wat kwaliteit missen om zo’n muurtje af te breken.
En omdat onze keeper zoals wel vaker gigantisch de fout in gaat door dom uit te komen.
Ik denk wel dat we nog gaan winnen.
Jazeker.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je mist een type-Stengs, wilde je zeggen?.
Lekker bezig stijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig heb ik Hadj-Moussa ingezet in de Voetbalmanager en als topscorer bij Matchking. We're eatin' good.
Dat denk ik niet, Feyenoord is veel beter als het kan counteren dan wanneer het zelf veel de bal heeft.quote:
Feyenoord staat organisatorisch eigenlijk best oké. Het gaat denk ik om het creatieve gedeelte wat ze nog missen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Feyenoord is veel beter als het kan counteren dan wanneer het zelf veel de bal heeft.
Ze hebben een duidelijke organisatie en lijn in het spel, maar als het even mis gaat geven ze direct een grote kans of een goal weg, en dat gebeurt best vaak.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Feyenoord staat organisatorisch eigenlijk best oké. Het gaat denk ik om het creatieve gedeelte wat ze nog missen.
Jammer dat ie nog steeds niet afgetraind is. De klasse druipt er af. Zo jammer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit Mo nog op de bank? Zou wel leuk zijn als die de 3-2 maakt.
Hoe kom je vanaf 140 op dubbel 5 met 2 pijlen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk helemaal niet lang duren.
Maar ik weet gewoon dat ik die focus nodig heb. Ik was gisteren op een moment zo onachtzaam dat ik mezelf bustte op 140 door D10 ipv D5 te gooien (lol)
Ik bedoelde 130 bustenquote:Op zondag 8 december 2024 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kom je vanaf 140 op dubbel 5 met 2 pijlen?
Waarom trap je er nog in, 12:15 aidsquote:Op zondag 8 december 2024 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is één van de slechtste potten die ik dit seizoen heb gezien.
Ik ben de zaterdagkrant aan het lezen en heb de tv als behang aan staan uiteraard.quote:Op zondag 8 december 2024 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom trap je er nog in, 12:15 aids
Ok boomerquote:Op zondag 8 december 2024 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben de zaterdagkrant aan het lezen en heb de tv als behang aan staan uiteraard.
Correct.quote:Op zondag 8 december 2024 13:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groningen - PEC lijkt me geen leuke wedstrijd.
Het is echt vreselijk.quote:Op zondag 8 december 2024 13:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groningen - PEC lijkt me geen leuke wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |