PSV heeft alweer de VAR mee. Vorige wedstrijd Twente - PSV ook al met die afgekeurde goal van Boadu. Vreselijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:49 schreef Pablo84 het volgende: [..] Dan was het nog 6-2 geworden. Dit psv is te goed man
hahahahquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
richt dat je wilde plaatsen:
[..]
PSV heeft alweer de VAR mee. Vorige wedstrijd Twente - PSV ook al met die afgekeurde goal van Boadu. Vreselijk.
Hup AZ.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
PSV heeft alweer de VAR mee. Vorige wedstrijd Twente - PSV ook al met die afgekeurde goal van Boadu. Vreselijk.
Het zit deze user wat diepquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoeren met 6 hoofdletters?quote:
Wanneer had de VAR in moeten grijpen dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tegenstanders krijgen altijd rood. Of PSV heeft de VAR mee. Walgelijk hoor.
Dit valt me tegen van @Jojoortjequote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer ineens.
Gelukkig is @:GGMM er.
Maar nu willen we wel foto's van die PSV-hoeren.quote:
Je zegt 'natuurlijk' maar ik heb echt geen flauw benul voor welke club jij bentquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vermakelijk potje wel hoor, ja en ik ben natuurlijk niet neutraal
Twente had een penalty moeten krijgen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wanneer had de VAR in moeten grijpen dan?
Ach wel nee joh, één goal cadeau krijgen per wedstrijd is wel genoeg.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Twente had een penalty moeten krijgen?
En die 0-1 was geen vrije trap. Verder is PSV veel beter, dus dit is een prima reflectie van de krachtsverhoudingen op het veldquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het was wel een vrije trap, alleen geen overtreding.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
En die 0-1 was geen vrije trap. Verder is PSV veel beter, dus dit is een prima reflectie van de krachtsverhoudingen op het veld
PSVquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je zegt 'natuurlijk' maar ik heb echt geen flauw benul voor welke club jij bent
Oké.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
En die 0-1 was geen vrije trap. Verder is PSV veel beter, dus dit is een prima reflectie van de krachtsverhoudingen op het veld
Als kind uit de wieg gevallen?quote:
Vanwege een duwtje waar die speler van Twente zich laat vallen? Kom op…quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vanwege een duwtje waar die speler van Twente zich laat vallen? Kom op…
De 0-1 was op basis van een onterechte vrije trap.
Kan het zijn dat je niet helemaal neutraal bent?
Nee wel uit de boomquote:
Helaas geen scc meer vanwege financiënquote:
Geeft niksquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helaas geen scc meer vanwege financiën
Sloeber.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helaas geen scc meer vanwege financiën
Klinkt als een type Jutta.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:55 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog de tijd dat @:jojoortje voor PSV was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |