PSV heeft alweer de VAR mee. Vorige wedstrijd Twente - PSV ook al met die afgekeurde goal van Boadu. Vreselijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:49 schreef Pablo84 het volgende: [..] Dan was het nog 6-2 geworden. Dit psv is te goed man
hahahahquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
richt dat je wilde plaatsen:
[..]
PSV heeft alweer de VAR mee. Vorige wedstrijd Twente - PSV ook al met die afgekeurde goal van Boadu. Vreselijk.
Hup AZ.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
PSV heeft alweer de VAR mee. Vorige wedstrijd Twente - PSV ook al met die afgekeurde goal van Boadu. Vreselijk.
Het zit deze user wat diepquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wanneer had de VAR in moeten grijpen dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tegenstanders krijgen altijd rood. Of PSV heeft de VAR mee. Walgelijk hoor.
Dit valt me tegen van @Jojoortjequote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer ineens.
Gelukkig is @:GGMM er.
Maar nu willen we wel foto's van die PSV-hoeren.quote:
Je zegt 'natuurlijk' maar ik heb echt geen flauw benul voor welke club jij bentquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vermakelijk potje wel hoor, ja en ik ben natuurlijk niet neutraal
Twente had een penalty moeten krijgen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wanneer had de VAR in moeten grijpen dan?
Ach wel nee joh, één goal cadeau krijgen per wedstrijd is wel genoeg.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Twente had een penalty moeten krijgen?
En die 0-1 was geen vrije trap. Verder is PSV veel beter, dus dit is een prima reflectie van de krachtsverhoudingen op het veldquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het was wel een vrije trap, alleen geen overtreding.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
En die 0-1 was geen vrije trap. Verder is PSV veel beter, dus dit is een prima reflectie van de krachtsverhoudingen op het veld
PSVquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je zegt 'natuurlijk' maar ik heb echt geen flauw benul voor welke club jij bent
Oké.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
En die 0-1 was geen vrije trap. Verder is PSV veel beter, dus dit is een prima reflectie van de krachtsverhoudingen op het veld
Vanwege een duwtje waar die speler van Twente zich laat vallen? Kom op…quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vanwege een duwtje waar die speler van Twente zich laat vallen? Kom op…
De 0-1 was op basis van een onterechte vrije trap.
Kan het zijn dat je niet helemaal neutraal bent?
Helaas geen scc meer vanwege financiënquote:
Geeft niksquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helaas geen scc meer vanwege financiën
Sloeber.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helaas geen scc meer vanwege financiën
Klinkt als een type Jutta.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:55 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog de tijd dat @:jojoortje voor PSV was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |