quote:Op zaterdag 7 december 2024 05:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Alsof jij ooit nuchter uit de kroeg kwam.
Ook wel toepasselijk trouwens: "In Dublin in a rainstorm", storm Darragh trekt daar nu overquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou is dit sowieso gewoon een fantastische live versie
Wel benieuwd of die theorie klopt. Als ik goed geteld heb, heb ik het bij 8 2024 platen gezien. Vooral omdat het de inkoppers waren lijkt het logisch.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Chappell Roan met een single cover is alvast positief!
Had Hind's Hall nu ook een cover? Dat vond ik de enige verrassing. Die Macklemore is ook wel van de statement plaatjes trouwens he. Dat Same Love dat ook een paar jaar in de lijst heeft gestaan had dan weer een speciale betekenis voor de LHBTIQ+ gemeenschapquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel benieuwd of die theorie klopt. Als ik goed geteld heb, heb ik het bij 8 2024 platen gezien. Vooral omdat het de inkoppers waren lijkt het logisch.
Ouwe beroepsactivist. Palestijnen en LHBTIQ+ gaat ook goed samen. Maar dat was inderdaad wel 1 van de 8.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Had Hind's Hall nu ook een cover? Dat vond ik de enige verrassing. Die Macklemore is ook wel van de statement plaatjes trouwens he. Dat Same Love dat ook een paar jaar in de lijst heeft gestaan had dan weer een speciale betekenis voor de LHBTIQ+ gemeenschap
Hier in betere kwaliteit kom ik net achter, ook Pinkpop:quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou is dit sowieso gewoon een fantastische live versie
Die “bekende” Nederlander stierf wel op 15 juli, niet op dag 2 van de stemweek.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:50 schreef Montagui het volgende:
Best mooi, dat de dood van een 'eigenlijk' onbekende Nederlander bijna net zoveel invloed heeft op de top 2000 als de dood van een bekende Nederlander.
Ik ben in ieder geval totaal verrast door die 6e plek.
Als de Palestina-activisten hun zin krijgen en alle Joden worden weggejaagd uit 'Palestina', dan wordt dat ook weer zo'n land waar ze homo's van flatgebouwen sodemieteren. Net als veel andere radicaal-islamitische landen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ouwe beroepsactivist. Palestijnen en LHBTIQ+ gaat ook goed samen. Maar dat was inderdaad wel 1 van de 8.
Is ook wel een lekker nummertje natuurlijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:16 schreef PippenScottie het volgende:
'I think we're alone now' van Tiffany.
Origineel van Tommy James & The Shondells is nog lekkerder:)quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:44 schreef S9H het volgende:
[..]
Is ook wel een lekker nummertje natuurlijk
Moeten we de potten en pannen alvast klaar zetten?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:16 schreef PippenScottie het volgende:
De FOK2000 commissie heeft de afgelopen week 103 lijstjes geteld (er komen er nog een paar bij). Deze 103 lijstjes bestonden uit 3550 stemmen.
De volledige uitslag wordt binnenkort officieel bekend gemaakt via een livestream met een pianospelende Bart Arens, Chris Martin via zoom en het nodige vuurwerk, maar één statistiekje willen we vast delen. We hebben 0 stemmen voor Dermot Kennedy ontvangen. Dat is één stem minder dan het aantal stemmen op 'I think we're alone now' van Tiffany.
Die muzieksmaak wordt ook wel elk jaar een beetje verfijnderquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:06 schreef peaceman het volgende:
Hier nog even Lennon zijn stemlijst:
Ava Max - Kings & Queens
Bruno Mars - Locked Out Of Heaven
Bruno Mars - Grenade
Bruno Mars - The Lazy Song
Claude - Ladada (Mon Dernier Mot)
Coolio - Gangsta's Paradise
Donnie & Rene Froger - Bon Gepakt
Eminem - Lose Yourself
Eminem - Without Me
Eminem - Sing For The Moment
Eminem & Rihanna - The Monster
Fools Garden - Lemon Tree
Glass Animals - Heat Waves
Imagine Dragons - Bones
Imagine Dragons - Enemy
Imagine Dragons - Natural
Imagine Dragons - Sharks
Kate Bush - Running Up That Hill (Albumversie)
Leonard Cohen - Hallelujah
Maroon 5 ft. Wiz Khalifa - Payphone
Marshmello ft. Bastille - Happier
Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough
Olivia Rodrigo - Good 4 U
Olivia Rodrigo - Drivers License
Redbone - Come And Get Your Love
Rupert Holmes - Escape (The Pina Colada Song)
Shawn Mendes & Camila Cabello - Senorita
Smash Mouth - All Star
Stromae - Alors On Danse
Stromae - Formidable
Stromae - Papaoutai
Survivor - Eye Of The Tiger
The Jackson 5 - I Want You Back
Tom Odell - Another Love
Twenty One Pilots - Stressed Outt
Heeft zijn naam ook wel mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die muzieksmaak wordt ook wel elk jaar een beetje verfijnder
Dat is de invloed van Guardians of the galaxy.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die muzieksmaak wordt ook wel elk jaar een beetje verfijnder
Ik dacht dat even Harrie dood was.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:18 schreef TLC het volgende:
Te laat voor de Top 2000 ?
Bekijk deze YouTube-video
Too early!quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:18 schreef TLC het volgende:
Te laat voor de Top 2000 ?
Bekijk deze YouTube-video
Ach, die krijgt toch al genoeg bonus. Geen zorgen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is de invloed van Guardians of the galaxy.
Al is ie dit jaar mr blue sky vergeten...
Heb mijn Chris Martin cosplay al klaar staanquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:16 schreef PippenScottie het volgende:
De FOK2000 commissie heeft de afgelopen week 103 lijstjes geteld (er komen er nog een paar bij). Deze 103 lijstjes bestonden uit 3550 stemmen.
De volledige uitslag wordt binnenkort officieel bekend gemaakt via een livestream met een pianospelende Bart Arens, Chris Martin via zoom en het nodige vuurwerk, maar één statistiekje willen we vast delen. We hebben 0 stemmen voor Dermot Kennedy ontvangen. Dat is één stem minder dan het aantal stemmen op 'I think we're alone now' van Tiffany.
Grappig te zien dat de jeugd zich niets gelegen laat liggen aan de ongeschreven Fok!-regel om niet meer dan 1 nummer per artiest te doen. Nu voel ik me minder bezwaard over het lijstje van mijn zoon.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:06 schreef peaceman het volgende:
Hier nog even Lennon zijn stemlijst:
Ava Max - Kings & Queens
Bruno Mars - Locked Out Of Heaven
Bruno Mars - Grenade
Bruno Mars - The Lazy Song
Claude - Ladada (Mon Dernier Mot)
Coolio - Gangsta's Paradise
Donnie & Rene Froger - Bon Gepakt
Eminem - Lose Yourself
Eminem - Without Me
Eminem - Sing For The Moment
Eminem & Rihanna - The Monster
Fools Garden - Lemon Tree
Glass Animals - Heat Waves
Imagine Dragons - Bones
Imagine Dragons - Enemy
Imagine Dragons - Natural
Imagine Dragons - Sharks
Kate Bush - Running Up That Hill (Albumversie)
Leonard Cohen - Hallelujah
Maroon 5 ft. Wiz Khalifa - Payphone
Marshmello ft. Bastille - Happier
Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough
Olivia Rodrigo - Good 4 U
Olivia Rodrigo - Drivers License
Redbone - Come And Get Your Love
Rupert Holmes - Escape (The Pina Colada Song)
Shawn Mendes & Camila Cabello - Senorita
Smash Mouth - All Star
Stromae - Alors On Danse
Stromae - Formidable
Stromae - Papaoutai
Survivor - Eye Of The Tiger
The Jackson 5 - I Want You Back
Tom Odell - Another Love
Twenty One Pilots - Stressed Outt
Er bestaat gewoon een band die zo heetquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wel jammer dat Eve the Fisherman geen woordspeling kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |